yobit net
DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl - Hondafan

DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by jules_k View Post

    Era un filmulet pe youtube legat de start stop asta. IN principiu nu ar trebui sa-ti faci griji de uzura si altele. Sistemul e gandit bine si pastreaza pistoanele in pozitia ideala pentru pornire. Doar ca AC-ul nu o sa functioneze cand e motorul oprit. Ceea ce e cam enervant.
    Apropo de AC, eu il opresc inainte sa opresc motorul, ca sa nu porneasca automat la urmatoarea pornire a motorului, nu sunt sigur dar parca stiam ca asa e ok sa faci cu AC-ul. Poate gresesc.

    Comment


    • #77
      Originally posted by jules_k View Post

      Era un filmulet pe youtube legat de start stop asta. IN principiu nu ar trebui sa-ti faci griji de uzura si altele. Sistemul e gandit bine si pastreaza pistoanele in pozitia ideala pentru pornire. Doar ca AC-ul nu o sa functioneze cand e motorul oprit. Ceea ce e cam enervant.
      Poate sa fie el si mega-gandit, in trafic aglomerat mioritic poti avea zeci bune de porniri ale motorului intr-un km de parcurs, practic se opreste, sta 5 secunde oprit, porneste si muti masina inca 10m inainte, iar se opreste si tot asa pentru 1 km.
      Sunt sigur ca nu asta este scenariul de utilizare normal pe care l-au avut in vedere cand au proiectat sistemul. La ce consum mediu am (sub 6l/100km) chiar nu vad de ce m-as da peste cap sa fac economie de benzina.

      Originally posted by Danielsportivu View Post

      Apropo de AC, eu il opresc inainte sa opresc motorul, ca sa nu porneasca automat la urmatoarea pornire a motorului, nu sunt sigur dar parca stiam ca asa e ok sa faci cu AC-ul. Poate gresesc.
      Eu il opresc din alt motiv:
      - nu stiu daca voi avea nevoie de el a doua zi (daca e racoare afara merg fara el pornit);
      - sa permit uscarea evaporatorului pentru a evita (pe cat posibil) mirosurile urate asociate cu dezvoltarea de bacterii pe acesta; (las in general 2-3 minute ventilatia sa mearga pentru a-l usca);
      Last edited by closchkutza; 12-07-19, 11:54.

      Comment


      • #78
        Originally posted by closchkutza View Post
        - sa permit uscarea evaporatorului pentru a evita (pe cat posibil) mirosurile urate asociate cu dezvoltarea de bacterii pe acesta; (las in general 2-3 minute ventilatia sa mearga pentru a-l usca);
        Exact din considerentul asta fac si eu la fel (pe cat posibil) cand stiu ca las masina peste noapte, nu la fiecare oprire cand am mai multa treaba prin oras.

        Comment


        • #79
          Originally posted by Danielsportivu View Post
          ...

          Si o alta problema, pe lampa stanga spate am observat condens pe plasticul incolor, am apasat pe partea de jos unde se uneste cu partea rosie si este desprinsa, adica intra un pic in interior, la cealalta lampa se vede ca e prinsa bine. Ma gandesc sa-i dau cu un adeziv incolor sau cu niste silicon? Dar nu stiu cum sa elimin condensul. Nu stiu daca asa a fost desprinsa de cand am luat masina sau daca s-a desprins intre timp, nici nu pare sa fie lovita, totusi e la o inaltime considerabila ca sa o fi lovit o masina fara sa lase semne si pe tabla. Am mai spalat masina, a mai prins-o ploaia si totusi nu facea condens.
          Pun si o poza concludenta si am trasat o linie neagra unde este desprins plasticul.

          Cu multa intarziere... la fel e si la a mea.
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #80
            @ticker si ti-a facut condens? La a mea vad ca s-a evaporat.

            Comment


            • #81
              Face de ex dupa ce o spal si apoi se evapora in timp
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #82
                Faza e ca la mine am observat condens nu dupa ce am spalat-o ci dupa o ploaič torentiala. Am masina din ianuarie si nu am mai observat pana acum. O sa urmaresc sa vad daca se mai face. Ma gandeam sa incerc cu un silicon transparent sa dau

                Comment


                • #83
                  Ieri am plecat din Ploiesti spre Albena, m-a ocolit Waze de m-a inebunit, am aflat ulterior ca au fost accidente, o masina a luat foc si pe la Fundulea, s-au ciocnit 7 masini...
                  A fost coloana de nu am vazut in viata mea pe o autostrada, atata drum, lunea. Se circula si prost, pe banda 2 mergeau ,,soferache,, cu 80 la ora si tineau masinile din urma pe loc, pe banda 1 se circula mai binisor, chiar si cu 80-100. Mai erau smecherasi de faceau slalom, fara sa semnalizeze, dar nu ajungeau f departe. Ce ma deranjeaza pe mine, eu imi pastrez distanta de siguranta fata de cel din fata, ca sa nu omor franele si sa pot reactiona, dar se gasesc desteptii de soferache care profita si imi micsoreaza aceasta distanta introducandu-se.
                  in rest masina e o nebunie, 4.9% cu AC non stop.
                  Last edited by Danielsportivu; 06-08-19, 17:03.

                  Comment


                  • #84
                    Am revenit din vacanta, cam 1300 km facuti si un consum de 4.7. Am facut un plin si am mai pus 14 l de motorina, dupa consumul din bord ar fi trebuit sa mai am 10 l pe putin dar acul fiind pe rosu am mai pus 5 l cand am ajuns acasa, dupa ce am alimentat acul nu s-a miscat si imi arata ca mai am 25 km de parcurs exact ca si inainte de alimentarea cu cei 5 l. Ciudat ca CB imi arata f bine consumul ca l-am verificat la pompa dar acul cred eu ca nu prea arata bine cat combustibil mai ai in rezervor. La urmatorul plin o sa verific exact.

                    Comment


                    • #85
                      M-am lamurit, cand apare atentionarea pentru combustibil mai am de facut 200-250 km (desi CB imi mai arata 115 km), cand limba de la indicator e exact pe liniuta rosie mai am 7 l in rezervor (desi CB imi mai arata 15 km).
                      Ma fascineaza ca AC-ul nu imi ridica consumul, 4,7 pe CB si 5,1 real la pompa, AC non stop ca a fost ff cald. Calcul facut pe 1600 km.
                      Last edited by Danielsportivu; 17-08-19, 08:37.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Danielsportivu View Post
                        Am observat o chestie si nu stiu care este problema, daca nu bag bine pistolul la pompa adica il introduc doar superficial, curege putina motorina pe interiorul rotii, o avea o gura de aerisire sau sa fie sparta conducta care duce in rezervor? Altfel nu am pete de motorina sub masina.

                        Si o alta problema, pe lampa stanga spate am observat condens pe plasticul incolor, am apasat pe partea de jos unde se uneste cu partea rosie si este desprinsa, adica intra un pic in interior, la cealalta lampa se vede ca e prinsa bine. Ma gandesc sa-i dau cu un adeziv incolor sau cu niste silicon? Dar nu stiu cum sa elimin condensul. Nu stiu daca asa a fost desprinsa de cand am luat masina sau daca s-a desprins intre timp, nici nu pare sa fie lovita, totusi e la o inaltime considerabila ca sa o fi lovit o masina fara sa lase semne si pe tabla. Am mai spalat masina, a mai prins-o ploaia si totusi nu facea condens.
                        Pun si o poza concludenta si am trasat o linie neagra unde este desprins plasticul.

                        Am depistat pe unde se infiltreaza apa, acolo unde spuneam ca se imbina plasticul rosu cu cel alb si intra putin in interior, dupa spalare am observat putina apa infiltrata dar inca nu se formase condens, dupa cateva zile masina stand si in soare s-a format condens pe interiorul farurlui, deci apa prin evaporare a format condens, deci acolo trebuie sa dau cu niste silicon transparent dupa ce dispare condensul din far.


                        Am depistat ca masina are o alarma atunci cand geamul e deschis si masina este incuiata din telecomanda, de fapt incepe sa claxoneze intermitent daca este deschisa in felul asta, eu am mai incercat de doua ori dar nu pornise claxonul, probabil ca eram cu telecomanda in buzunar langa masina, de data asta am pus pe cineva sa o deschida eu fiind la distanta si geamul era deschis.

                        Comment


                        • #87
                          Am observat ca antigelul e cam spre minim, de fapt cam asa mi se pare ca a fost de cand l-am schimbat prin aprilie, practic am completat cu 200 ml apa considerand ca s-a evaporat doar apa nu si antigelul, concentratia practic ramanand aceeasi. Acum stiu unde este nivelul si o sa urmaresc daca mai va scadea. Cu antigelul am o nelamurire de cand l-am schimbat, in factura imi apare cantitatea la jumatate fata de cat e trecuta in carte. O sa intreb la urmatoarea vizita la ASKO.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Danielsportivu View Post
                            Am observat ca antigelul e cam spre minim, de fapt cam asa mi se pare ca a fost de cand l-am schimbat prin aprilie, practic am completat cu 200 ml apa considerand ca s-a evaporat doar apa nu si antigelul, concentratia practic ramanand aceeasi. Acum stiu unde este nivelul si o sa urmaresc daca mai va scadea. Cu antigelul am o nelamurire de cand l-am schimbat, in factura imi apare cantitatea la jumatate fata de cat e trecuta in carte. O sa intreb la urmatoarea vizita la ASKO.
                            Pai nu se pune NICIODATA apa in antigel. Doar antigel de aceeasi calitate. Daca ati pus apa simpla, si nu apa distilata - se pot intampla multe lucruri nasoale. Nu mai intru in detalii. Asa ceva...
                            CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by cerevelu View Post

                              Pai nu se pune NICIODATA apa in antigel. Doar antigel de aceeasi calitate. Daca ati pus apa simpla, si nu apa distilata - se pot intampla multe lucruri nasoale. Nu mai intru in detalii. Asa ceva...
                              Apa distilata am pus, nu am specificat, scuze.
                              Nici cei de la Asko nu mi-au pus doar antigel cand am facut schimbul, conform facturii au pus 2 unitati antigel si 1 unitate apa distilata desi stiu de pe Cox ca antigelul Honda e premixat.
                              Last edited by Danielsportivu; 05-09-19, 09:27.

                              Comment


                              • #90
                                Asa este, se pune antigel cu apa distilata, neaparat.
                                Antigelul pur raceste motorul mai putin bine decat amestecul antigel/apa distilata, care e perfect.
                                Ceea ce nu stie multa lume, este ca amestecul apa/antigel rezista la temperaturi mai mici decat antigelul nediluat.
                                Singura problema, daca punem des apa... se dilueaza amestecul si pe ger mare putem avea surprize.
                                Ideal e sa punem mereu amestec antigel/apa ca sa nu fie variatii de dilutie care sa creeze probleme..
                                CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                                Comment

                                Working...
                                X