DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by scarr View Post
    Sa te poarte sanatos in continuare!

    O intrebare: ce inseamna ca motoarele Honda sunt de turatie?

    Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk
    Originally posted by rhemyis View Post

    Caracteristica asta se aplica motoarelor pe benzina aspirate și nu neapărat la Honda. Japonezii au creat de-a lungul vremii motoare care dezvolta o putere relativ mare raportata la cilindree (civic type R first gen. 1.6 180 cai, S2000 2.0 240 cai) partea mai puțin bună este că acea putere se obține la turații mari de ex la S2000 acei 240 cai sunt disponibili la 8300rpm. Deci ca să beneficiezi de acea valoare buna a puterii, trebuie sa turezi motorul zdravăn altfel n-o sa pui la treaba toți căluții și n-o sa tragă extraordinar, cam asta știu eu despre treaba cum ca motoarele Honda sunt de turatie.
    Pai cam la asta cred si eu ca se referea, ca la motorul meu de 1.6 obtin 120 cai la 4000 rot/min deci daca schimb la 2000 rot/min clar nu are putere desi sagetuta verde imi arata ca pot schimba intr-o treapta superioara.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Danielsportivu View Post
      Am controlat uleiul, se vede foarte greu nivelul ca e subtire dar pare ca este cu o jumatate de cm peste maxim.
      Scrie in cartea masinii ca trebuie 4,7 l cu filtru, cred ca l-a pus pe tot, 5 l. O avea ceva sau sa mai scot 300 ml?
      Am vorbit la Asko, mi-au spus ca pot merge asa ca nu e nicio problema doar ca trebuie sa merg la ei pentru o verificare dar sa nu scot eu surplusul ca pierd garantia. Doar ca imi este peste mana service-ul asta, sa vad cum ajung. Mecanicul spune ca a pus cat trebuie.

      P.S. Mi-am adus aminte de o faza, sambata am fost la Bucuresti eu locuind in Ploiesti, am mers pe DN1 deci cu viteza legala de 70 km/ora, in Bucuresti nu era foarte aglomerat pe la ora 18, deci nu am stat mult prin trafic si totusi cand am parcat dupa ce am oprit motorul aud ventilatorul pornit, am stat sa vad cat sta pornit si a sta vreo 3-4 minute, chiar nu am mai auzit ventilatorul sa mearga dupa oprirea motorului in astia 2000 de km de cand am masina. Lichid racire proaspat schimbat, ulei mai mult in baie, o avea vreo legatura???

      LE. ,,La pomul laudat sa nu te duci cu sacul,, mai ales daca iti este peste mana si la 120 km dus-intors, ca mai avem si noi serviciu...
      Last edited by Danielsportivu; 08-04-19, 15:00.

      Comment


      • #33
        Acum vad in deviz ca nu mi-a schimbat filtrul de motorina, desi am specificat ca il vreu schimbat. Are 50.000 km de cand nu e schimbat si eu mai mergeam linistit inca 40.000 km.

        Comment


        • #34
          Cred ca am fost in acelasi timp vineri la Asko, masina era prima din dreapta cum priveai din showroom spre service, nu? Nu stiu ce au avut vineri, dar si eu am plecat nemultumit. Sunat din timp, spus ce si cum vreau sa faca, batut drum de la Iasi... mai mult am vb singur. Si hai ca mi-au pus filtru oem desi le-am zis de 5 ori ca am cumparat eu alt filtru si il vreau pe ala, ca este in portbagaj, mai trecem cu vederea. Dar le am zis de niste probleme la franare, care nu se manifesta mereu, ei au curatat putin franele, au dat o tura de parcare si au vazut ca franeaza si au zis ca totul e ok. Tot eu trebuie sa ma duc cu rezolvarea la ei, dupa sfaturi de pe forumuri.

          Comment


          • #35
            Originally posted by aalex691 View Post
            Cred ca am fost in acelasi timp vineri la Asko, masina era prima din dreapta cum priveai din showroom spre service, nu? Nu stiu ce au avut vineri, dar si eu am plecat nemultumit. Sunat din timp, spus ce si cum vreau sa faca, batut drum de la Iasi... mai mult am vb singur. Si hai ca mi-au pus filtru oem desi le-am zis de 5 ori ca am cumparat eu alt filtru si il vreau pe ala, ca este in portbagaj, mai trecem cu vederea. Dar le am zis de niste probleme la franare, care nu se manifesta mereu, ei au curatat putin franele, au dat o tura de parcare si au vazut ca franeaza si au zis ca totul e ok. Tot eu trebuie sa ma duc cu rezolvarea la ei, dupa sfaturi de pe forumuri.
            Da am fost in acelasi timp, mi-a sarit in ochi Civicul albastru de Iasi si am vazut aici pe forum ca e al tau. Sincer eu am plecat multumit desi am aflat o chestie de cum am ajuns,dar sa zicem ca s-a compensat pana la final, oarecum, nu vreau sa o mai amintesc aici. Cu uleiul nu sunt lamurit, trebuie sa ajung la ei, in carte scrie 4.7 cu filtru, e subtire rau si greu de masurat, imi erau buni restul de 300 ml sa mai completez ca e destul de scump. Azi consultand devizul am vazut ca nu apare filtrul de combustibil si nici nu stiu unde sa ma uit sa vad daca e schimbat, poate mi l-au facut cadou

            Comment


            • #36
              Stai linistit. Si mie la HN mi au pus mai mult de 3.7 litri cat cer. Din 4 litri cat are bidonul cred ca am avut maxim 150 ml.

              Comment


              • #37
                Originally posted by aurelian.paratu View Post
                Stai linistit. Si mie la HN mi au pus mai mult de 3.7 litri cat cer. Din 4 litri cat are bidonul cred ca am avut maxim 150 ml.
                Tie tot ti-a mai dat

                Comment


                • #38
                  Cine stie cu uleiul... tura trecuta mi au dat aprox 300 ml inapoi. Tura asta nimic. Am vf dimineata uleiul si parea si la mine peste maxim, cat toata chestia portocalie de plastic de pe joja... poate sunt eu prea pretentios...

                  Comment


                  • #39
                    Uleiul ca uleiul, poate 300 ml nu afecteaza la 4,7 l cat are baia, dar filtrul de motorina? Revizie principala inseamna toate filtrele si uleiul, m-am dus cu lista si preturile scrise de ei, trebuia sa enumar la revizia principala tot ce inseamna? Filtrul de combustibil nu apare pe deviz, au stiut sa-mi ia 400 lei manopera doar pentru schimbat 3 filtre si ulei dar au uitat sa-l puna sau au uitat sa-l schimbe? Ca nu cred ca mi l-au facut cadou. Asa ti se buleste ceva pe la injectie ca stii ca ai filtrul schimbat si dupa dau vina pe fiabilitatea honda, din neatentia sau ignoranta service-ului, ca poate mai mergeam 40.000 de km asa cu el ,,schimbat,,.

                    Daca nu-l aveau pe stoc trebuia sa-mi spuna, daca au uitat sa-l puna e grav...daca au auita sa-l treaca pe deviz desi l-au pus, multumesc ASKO

                    Comment


                    • #40
                      Mai bine suni sa afli exact, ca dpdv al comunicarii mi-au parut ok si ca-si dau interesul sa rezolve problemele. Am sunat si eu ieri ca mai aveam ceva nelamuriri.

                      Comment


                      • #41
                        Iti dai seama ca o sa sun, sa stiu ce fac ca trebuie neaparat schimbat filtrul de combustibil.

                        Comment


                        • #42
                          Am sunat, a explicat ca filtrul de motorina se schimba la 60.000 km, de parca m-ar fi intrebat ca i-as fi spus ca am 57.000 cu el, dar nici nu a deschis subiectul, oricum eu am zis toate filtrele. Imi face ,,rechemare,, dar nu mai am timp sa ma duc pana la Chiajna doar pentru un filtru.

                          Uleiul pare sa fie ok.

                          Deci acum trebuie sa caut filtru, mi-as dori original si un service unde sa-l schimb.
                          Am vazut o chestie, in manualul CR V 2014 filtrul de motorina se schimba la 60.000 km, iar in manualul 2015 scrie ca la 30.000, practic acelasi filtru.

                          Cu navigatia e complicat, nu e nici unitate cu DVD dar nici nu gasesc prin setari sa fac up date prin stik, unitatea are HDD dar nu stiu de ce nu-mi permite softul.

                          Are si Boris aceeasi problema https://h-tune.co.uk/club/threads/hi...lp.187451/live
                          Last edited by Danielsportivu; 13-04-19, 17:55.

                          Comment


                          • #43
                            Aici gasesc alta discutie, practic se face update cu un DVD dar cu parola ce se baga pe un site... si e vorb de unitate cu HDD.

                            Comment


                            • #44
                              Salut Daniel, Navigația ta seamana foarte mult cu cea HDD de pe civicul meu generația 9, fabricație 2014. Update-urile le verificam pe site-ul asta și le cumpărau pe suport SD: https://hereshop.navigation.com/prod...B/HEREEMEA/EUR

                              dar costau vreo 220 euro, fără posibilitatea de a le hack-ui ca la navigatiile cu DVD de pe accord sau civic 8...
                              Last edited by bacu; 14-04-19, 09:35.
                              2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                              Ex:
                              2014 Honda Civic Executive
                              2011 Honda Civic GT

                              Comment


                              • #45
                                Da cea mai naspa varianta de unitate, alea pe DVD merg hackuite, alea pe Garmin sunt gratuite. Cam scump 220 euro, macar m-am linistit sa nu mai caut updateuri.
                                Mc Bacu.

                                Comment

                                Working...
                                X