DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Te uiti si tu la cauciucurile vechi si vezi daca s-au uzat neuniform pe laterale. Daca da, faci geometria fiindca o sa strici si anvelopele noi. De 320 lei iti face geometria si pe fata si pe spate.

    Comment


    • #17
      Regula degetului pe care o aplic eu. O data pe an se verifica geometria. Din pacate am ratat asta in ultimii doi ani si ghici ce? Trebuie sa o fac. Am ceva uzura pe fata pe exteriorul cauciucurilor. Deci cred ca ai prins ideea
      bine, eu nici nu menajez masina masina foarte mult. Si merg si pe ​drumuri aiurea des.

      Comment


      • #18
        Si-a oprit cauciucurile de iarna care erau pe ea ca le avea cu jenti de 17 cumparate de el, mi-a dat jentile de 18 originale cu niste cauciucuri de vara, cam tocite, la alea sa mauit sau la astea de iarna dar nu au decat vreo 1600 km.

        Comment


        • #19
          Nu stiu de ce aveam impresia sau pe unde am citit ca s-ar schimba cureaua de accesorii la 120 k, acum am vazut in carte ca se verifica din 40 in 40k dar nu zice de schimbat.

          Comment


          • #20
            La mine la Accord întinzătorul are un semn care trebuie sa se alinieze cu o săgeată dacă cureaua este întinsă corespunzător. Când săgeata nu mai indica spre acel semn atunci cureaua necesita înlocuire. E foarte probabil sa ai și tu aceste semne pe întinzător. De-aia cer ei sa o verifici la 40k, ca să te asiguri ca e în regula. Eu am schimbat-o pe a mea de exemplu pentru ca scartaia deși semnele erau aliniate. Cauciucul îmbătrânește, devine mai puțin maleabil și e posibil s-o schimbi înainte de termenul dat de producător dacă nu vrei s-o auzi scartaind mai ales dimineața la pornire.

            Comment


            • #21
              Sa ma uit, tipul de la care am luat masina avea cureaua cumparata spunandu-mi ca se schimba la 120 k, o sa cer in service sa mi-o verifice, schartait parca nu s-ar auzi.

              Comment


              • #22
                https://www.youtube.com/watch?v=c_uJlD1GjaA

                https://www.youtube.com/watch?v=bFL-NHUGas4

                Comment


                • #23
                  Am condus o caruta, pardon un Duster, vai ce masina, are 64K si se comporta ca Fiesta mea la 240K, directia tare, pedalele aiurea tari, motorul cum se aude, suspensiile naspa, materiale de slaba calitate...o fi el 4x4, dar bine ca nu mi-a dat vreo clipa prin gand.
                  Ori e CR V-ul prea finut de il simt asa naspa pe Duster! Ca din CR V nu m-as mai da jos, imi e dor sa il conduc, sa vina weekend-ul sa-mi fac de drum, e drogul naibi Honda asta... Ieri a primit si un compliment de la o femeie, cica e o masina somptuoasa! Nu, nu va ganditi, ca eram si cu sotia

                  Comment


                  • #24
                    Am pus cauciucurile de vara, noi, s-au chinuit baietii aia o ora jumate sa le umfle. Le-am luat de pe net si cum or fi stat ele unele peste altele in depozit, se cam turtisera si nu puteau sa le umfle, era spatiu mare intre buza cauciucului si janta. Pe doua le-au umflat cu chiu cu vai dar celelalte doua le-a pus un baiat in masina si s-a dus la o vulcanizare de camioane. Chiar vorbeam cu unul de la vulcanizare sa aiva grija sa nu buleasca jantele si imi zice ca a schimbat el si la Ferrari dar la un suv, hai na ca suv-ul v-a dat de lucru.
                    In spatele meu parcase un alt CRV, de culoare brown, dorea doar presiune intr-un cauciuc, cat a asteptat ne-a mai ajutat cu niste sfaturi, tipului ii placeau jantele mele.
                    Last edited by Danielsportivu; 29-03-19, 20:50.

                    Comment


                    • #25
                      Gasisem pe undeva aici pe site, pe cineva care personaliza suporturi pentru placutele de inmatriculare... dar nu mai stiu pe unde...

                      Comment


                      • #26
                        05.04.2019 - Revizie 1. Asko. 105.000 km.

                        Schimbat toate filtrele, uleiul motor (avea Motul 5w30 si am pus Honda 0w30), lichid de frana, ulei cutie de viteze, curea accesorii, lichid racire, baterie AGM si am procurat si vopsea retus. Total 2600 lei (ulei CV si lichid frana am avut eu). Urmatoarea revizie imi arata 260 zile.


                        Printre altele aveam eu o curiozitate si am intrebat mecanicul de ce imi arata in bord sa schimb in treapta urmatoare cand am 2000 rot/min, pentru ca simteam un lag cand schimbam asa, de obicei schimb de la 2500 dar daca ma luam dupa sagetuta verde asa se simtea, mi-a spus ca nu stie de ce e facut asa ca ,,se duce in bot,, daca schimbi la 2000 si nu e indicat ca motoarele Honda sunt de turatie. E adevarat ca are cuplul de 300 Nm la 2000 rpm dar daca schimbi conform sagetutei scad turatiile la treapta imediat superioara si e normal sa nu mai ai cuplu,

                        Se misca parca mai bine masinuta mai ales dupa ce s-a schimbat filtrul de motorina care am inteles ca nu mai fusese schimbat de 50.000 km si asta imi statea pe creieri.
                        Last edited by Danielsportivu; 07-04-19, 16:07.

                        Comment


                        • #27
                          Sa te poarte sanatos in continuare!

                          O intrebare: ce inseamna ca motoarele Honda sunt de turatie?

                          Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk

                          “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by scarr View Post
                            Sa te poarte sanatos in continuare!

                            O intrebare: ce inseamna ca motoarele Honda sunt de turatie?

                            Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk
                            Multumesc!

                            Ei uite ca asta n-am intrebat

                            Comment


                            • #29
                              Am controlat uleiul, se vede foarte greu nivelul ca e subtire dar pare ca este cu o jumatate de cm peste maxim.
                              Scrie in cartea masinii ca trebuie 4,7 l cu filtru, cred ca l-a pus pe tot, 5 l. O avea ceva sau sa mai scot 300 ml?
                              Last edited by Danielsportivu; 07-04-19, 20:30.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by scarr View Post
                                Sa te poarte sanatos in continuare!

                                O intrebare: ce inseamna ca motoarele Honda sunt de turatie?

                                Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk
                                Caracteristica asta se aplica motoarelor pe benzina aspirate și nu neapărat la Honda. Japonezii au creat de-a lungul vremii motoare care dezvolta o putere relativ mare raportata la cilindree (civic type R first gen. 1.6 180 cai, S2000 2.0 240 cai) partea mai puțin bună este că acea putere se obține la turații mari de ex la S2000 acei 240 cai sunt disponibili la 8300rpm. Deci ca să beneficiezi de acea valoare buna a puterii, trebuie sa turezi motorul zdravăn altfel n-o sa pui la treaba toți căluții și n-o sa tragă extraordinar, cam asta știu eu despre treaba cum ca motoarele Honda sunt de turatie.

                                Comment

                                Working...
                                X