DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

    Salutare!
    De vreo doua luni am intrat in posesia unui CR-V. Studiam alte masini si sugestia pentru Honda mi-a venit de la un prieten, nu stiam decat ca e masina japoneza. Atunci m-am apucat de studiat, am cautat, am vazut-o, am dus-o la control in service si am luat-o. S-a intamplat repede dar chiar se pare ca am facut o alegere buna, sunt ff multumit de ea, e un vis la condus chiar daca prietenul respectiv imi sugera sa fie automata eu totusi am luat manuala.
    Dotarea Lifestyle e atat cat imi trebuie. Consumul e f bun, 5,5-6 l mediu, la drum lung am scos si 3,3 l la 85/h pilot automat, 3,9 l la 95/h pilot automat pe A3, prin oras un 7,7 l. Daca mergi mai sportiv consumul mai creste, nu foarte mult dar e ok.
    Desi mai are 6500 km pana la revizie totusi as vrea sa schimb: ulei, filtru ulei, filtru conbustibil, filtru aer, filtru polen (carbon). Masina avand 104.000 km, ma gandesc si nu stiu inca daca sa schimb lichid frana, lichid transmisie cutie manuala, cureaua de accesorii care stiu ca se schimba pe la 120.000 km, sa-i fac o geometrie roti ca am dat o gramada pe ambele seturi de cauciucuri vara- iarna, m-as mai gandi si la baterie ca nu e AGM si avand sistemul start-stop nu stiu daca e ok sa merg cu baterie normala desi dezactivez la pornire. Nu stiu ce ar mai trebui. Vreau sa plec la un drum lung si ma gandesc sa nu am probleme.



  • #2
    Poze:










    si un consum:

    ​​​​​​​

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu placere!

      Consumurile, pentru ditamai masina, sunt foarte bune.

      Cum se descurca cei 120 de caluti? Eu am facut anul trecut un drive test cu un CR-V Lifestyle 1.6 i-dtec A/T (160 CP) si se misca arhisuficient de bine pentru asteptarile mele. Varianta A/T parca are un cuplu de 350Nm, nu stiu cum e la manuala.

      Oricum, multi km fara incidente!

      Comment


      • #4
        Sa o conduci cu placere multi km. si fara probleme !.

        Comment


        • #5
          Originally posted by scarr View Post
          Sa o conduci cu placere!

          Consumurile, pentru ditamai masina, sunt foarte bune.

          Cum se descurca cei 120 de caluti? Eu am facut anul trecut un drive test cu un CR-V Lifestyle 1.6 i-dtec A/T (160 CP) si se misca arhisuficient de bine pentru asteptarile mele. Varianta A/T parca are un cuplu de 350Nm, nu stiu cum e la manuala.

          Oricum, multi km fara incidente!
          Multumesc!
          E adevarat ca fiind ,,jucarie,, noua am testat consumurile la viteze mai mici, sa vad daca intr-adevar ditamai masina poate consuma si putin, si chiar consuma putin, dar nu cred ca o sa merg eu cu 95 pe autostrada o sa ma dau la ea ca cei 120 de caluti imi cere, sunt multumit de cum se misca, are demaraj bun. Cuplul e de 300 Nm la 2000 rpm.

          Comment


          • #6
            Sa ai noroc de el!
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              Bun venit in lumea cerevista!

              Motorul asta este extraordinar, la inceput avea garantie un milion de km ( https://www.promotor.ro/news/honda-i...ranta-12732226)

              Despre filtrul de particole insa parerile sunt impartite...fiecare cu norocul lui, se pare.

              Acum depinde daca pe caietul de revizie scrie ce i s-a facut si cand... doar asa puteti stabili ce sa faceti. Daca nu scrie, normal e sa schimbati ce filtre si uleiuri puteti... plus desigur bateria, cele pentru start/stop sunt destul de diferite de cele normale.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #8
                Multumesc!

                cerevelu
                Senior Member
                cerevelu sper sa ma tina un milion de kilometri ca sunt tare incantat de ea. De DPF ce sa zic, sper sa am noroc, incerc sa o protejez sa nu merg foarte mult prin oras, mai folosesc o Fiesta. Cand a fost pusa pe tester mi s-a spus ca nu a mai vazut masina asa, sa nu apara nimic, acum nu stiu ce inseamna asta, nu apare nimic in istoric sau nu apare in momentul in care a fost pus testerul? Probleme cu DPF-ul ar fi aparut? Ca asta am intrebat in mod special, mi-a spus ca motoarele astea au cam fost ferite de problma asta, inteleg ca astea de 1,6 si 120 cp.
                Nu am in carte ultimele 2 service-uri dar proprietarul mi-a cam spus ce a schimbat si ce nu,.a fost sincer si practic ar trebui sa schimb cam tot ce am zis mai sus. M-a atentionat si de baterie sa nu folosesc start/stop ca nu se preteaza. Practic se apropie revizia de 120.000 km care e ceva mai costisitoare.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Danielsportivu View Post

                  [USER="12634"]Probleme cu DPF-ul ar fi aparut?
                  Inaintea cereveului benzinar aspirat de acum am avut vreo 90k km un cereveu Diesel cu motorul de 2,4.
                  Conform uzantelor, cand eram in Grecia si ma simteam mai bine, mi s-a aprins becul DPF.
                  M-am panicat ca la balamuc dar prietenii cerevisti de aici m-au sustinut moral si cu sfaturi si a fost OK.
                  Totusi speriat am fost la un service recomandat din om in om si culmea, acolo lucra un inginer englez la pensie, care lucrase la Honda in Anglia!
                  A pus masina la laptop si doar despre DPF avea vreo 3 grafice, dintre care cel mai important era cat carbon e in filtru - cat de infundat era adica.
                  Masina avea atunci vreo 80k km si filtrul avea carbon sub 20% deci mai tinea. Deci sigur se vede cat de infundat e filtrul pe tester.
                  Mi-a zis ca sa merg fara probleme si asa am facut.
                  Ce era interesant era ca m-a intrebat cati km sa lase la kilometraj si i-am spus sa nu umble, sa lase cati sunt in mod real... deci cineva cu softul care trebuie poate face orice la masina.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #10
                    Am hotarat sa pun ulei Motul 0W30, filtru ulei si filtru aer PURFLUX, filtru polen si filtru carburant KNECHT, curea accesorii GATES si lichid frana ATE. Cu tot cu manopera 1478 lei. Mai ramane sa vad ce fac cu bateria si lichidul de transmisie.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Danielsportivu View Post
                      Mai ramane sa vad ce fac cu bateria si lichidul de transmisie.
                      Vedeti ca la CR-V uleiul de la diferentialul din spate este si el foarte important. Si se poate pune doar Honda, asa am inteles din discutiile de pe aici. Trebuie schimbat la fiecare 40k.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cerevelu View Post

                        Vedeti ca la CR-V uleiul de la diferentialul din spate este si el foarte important. Si se poate pune doar Honda, asa am inteles din discutiile de pe aici. Trebuie schimbat la fiecare 40k.
                        La lichidul de transmisie de la cutia de viteze ma refeream, nu am 4x4.
                        Danielsportivu
                        Senior Member
                        Last edited by Danielsportivu; 19-03-19, 22:58.

                        Comment


                        • #13
                          La CV, daca e la fel ca la a mea, prima oara la 6 ani sau 120k km, apoi la fiecare 3 ani sau 60k.
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ticker View Post
                            La CV, daca e la fel ca la a mea, prima oara la 6 ani sau 120k km, apoi la fiecare 3 ani sau 60k.
                            La CRV scrie la 120 k sau 8 ani, dar ma apuc eu sa citesc si gasesc un articol unde zice ca la manuala practic nu se schimba

                            https://www.total.com.ro/intrebari-f...utia-de-viteze

                            Comment


                            • #15
                              Am cerut preturi la Toyota ca stiam ca sunt mai ieftinuti la manopera si am mai lucrat cu ei cu un RAV 4 si imi par ok, am mai cerut si la ASKO si AUTOKLASS. Concluzia: AUTOKLASS cei mai scumpi, Toyota ceva mai scumpi pe piese ,,originale,, fata de ASKO si nesemnificativ mai ieftin pe piese after market decat ASKO. Singurul inconvenient la ASKO e ca pierd o zi de concediu ca sa pot ajunge in Chiajna.
                              La ASKO mi se pare mult geometria la roti, 320, nici nu stiu in ce conditii e necesara, doar ca ma gandeam sa o fac daca e cazul pentru ca am cauciucuri noi, 5500 m-au costat ambele perechi si n-as vrea sa le bulesc.

                              Comment

                              Working...
                              X