SKR: '18 Honda CR-V Elegance Navi 2.0 A/T, Urban Titanium Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri a primit masina mea incaltari noi. Am trecut-o pe CrossClimate dupa ceva pareri (de bine) auzite si citite (inclusiv aici pe forum), mai ales avand in vedere iernile din ultimii ani si facand o analiza a drumurilor pe care le fac eu iarna (in mare parte evit primele zile cu zapada multa si am si posibilitatea de a mai lucra de acasa cand e necesar). O fi bine sau nu, urmeaza sa vad in cateva luni...


    Comment


    • Dupa ceva kilometri am observat ca avea volanul putin spre stanga cand de fapt ar fi trebuit sa fie drept. Mers la auto soft pentru o geometrie (din pacate la reprezentanta nu aveam cum sa ajung) si cica era nevoie mai ales pe spate, iar chestia ciudata mi-au spus baietii aia ca in fata la masina asta nu se regleaza (n-as putea sa va explic exact ce, nu am inteles prea bine si nu am stat sa intreb sau sa detailiez pt ca avea baiatul ala o atitudine....da' ma rog, poate oi fi dat eu peste partonul auto soft care, de plictiseala, facea goemetrii in ziua aia).

      Din pacate, au rezolvat problema cu volanul care avea tendinta sa stea spre stanga, in sensul ca acum sta spre dreapta Am zis ca poate am eu pitici pe creier, am asteptat sa fac un drum mai lung in weekend'ul asta, insa nu, e acolo o problema. Mica, sa nu va imaginati ca sta pe jumate spre dreapta, insa eu o vad si o percep si ma seaca.

      Pana la urma, o sa incerc sa ajung cumva la reprezentanta, se pare ca avem maisnile mult prea complicate pentru a le fi facute geometriile la un service care probabil percepe cam la fel de multi bani pt operatiunea asta. In fine, probabil am avut eu ghinion si nu aveau chef de munca in ziua respectiva, ca altfel service'ul lor de pe dudesti e amenajat foarte bine si pare sa aiba echipament performant. Atitudinea e insa un "deliciu", eu unul nu o sa mai calc pe acolo...prefer vulcanizarea din coltul strazii...

      Comment


      • Si eu am fost dezamagit de geometrie la autosoft (militari) la o alta masina si de atunci ii evit.

        Comment


        • De multe ori chiar dacă au cu ce nu au cu cine! Anul trecut după schimbul unor anvelope am refacut geometria la Gtc! Am venit drept și am plecat strāmb ! Luna viitoare o sa am de schimbat ceva la direcție și merg la Asko!

          Sent from my IN2013 using Tapatalk

          Comment


          • Da, inteleg ca nu e un caz izolat. O sa incerc sa ajung si eu in Decembrie la Asko, cu ocazia asta o sa-mi schimb si stergatoarele. Am fost nevoit sa le schimb acu' un an, fiind plecat si neavand posibilitatea sa iau originale, am luat Bosch, si e mare diferenta. Nu stiu cat sunt cele originale dar cu siguranta isi merita banii (parerea mea).

            Comment


            • https://www.autoevolution.com/news/g...er-152628.html

              Oare binevoieste Honda sa ne bage si noua asta in unitatile noastre preistorice? Ar fi ceva...

              Comment


              • Nu merge pe Android 4. Trebuie sa schimbi head-unitul cu totul.

                Ca utilizator de Android Auto, nu mi se pare mare chestie.

                Comment


                • Am ajuns astazi la Asko pt geometrie. Asa cum am si presupus, nu era ok (valori in afara parametrilor la paralelism). Au refacut cei de la Asko, acum pare ca sta volanul drept, mai vad zilele urmatoare ca am facut doar drumul pana acasa, sper sa nu fie placebo

                  ​​​Oricum, nu mai calc pe la Auto Soft, ah si apropos, a fost geomtria cu 10ron mai scumpa decat la Auto Soft, nu pt pret m’am dus la ei ci pt ca nu gaseam o programare rapida la Asko si fiind in criza de timp am zis sa incerc, aia e am platit de 2 ori dar macar am invatat ceva. Deci va recomand si voua sa-i evitati, dupa cum a spus si rzvrazvan mai sus, au cu ce (pt ca locatiile lor arata f bine si au si scule performante) dar nu au cu cine, ceea ce comfirm si eu.

                  Comment


                  • O vizita planificata astazi la Asko pt revizie, 36.558km, ulei si filtre, nimic deosebit si fara alte probleme. Cu ocazia asta mi-am luat si stergatoarele fata sa le schimb ca dau ceva semne de oboseala.

                    Comment


                    • 3 ani si 39.500km astazi. Nimic de semnalat, totul merge ca in prima zi…dor ca incep sa ma uit dupa altele imi cam face cu ochiul lichidarea da stoc CR-V hibrid 2020 la Asko, probabil o sa-i contactez sa vad care ar fi conditiile unui buy back

                      Comment


                      • Eu am facut pasul asta acum doua saptamani. Am dus masina veche, s-au uitat, au spus un pret, am mai negociat, si am lasat masina veche si am plecat in 30 de minute cu masina noua, dupa ce am facut plata diferentei desigur, internet bankingul sa traiasca.
                        Va recomand.
                        Desi masina Dvs este ca noua si merge serafic si senzational, hibrida este alta epoca, alta clasa, alta viata, alta experienta, aproape alt univers. Nu am crezut.
                        Doar ca trebuie sa va grabiti ca problema cu tichetele rabla este ca se termina fulgerator.
                        O sa va placa hibrida. E o pagina intoarsa in istoria masinilor sistemul asta de la Honda.
                        E practic o masina electrica la care un motor deștept cu benzină incarca acumulatorul. Dar ea merge electric in majoritatea timpului.
                        Eu nu incetez a ma mira si am ajuns la 1000 KM.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • Problema mea e ca ajung destul de greu la ei cu programul meu, dar sa vad, incerc.

                          Apropos, o intrebare daca puteti sa imi confirmati va rog, gurile de ventilatie nu au (din ce am vazut in poze) rotita de inchidere/diminuare a fluxului de aer, dar la setarile sistemului de aer exista cumva optiune sa sufle doar spre parbriz? Asta cred ca e unul din marile probleme pe care le am eu cu masina asta (stiu e forte subiectiv, probabil ca altii nici nu au observat treaba asta), ma deranjeaza chiar mai tare decat consumul in Buc

                          Comment


                          • Se poate seta sa vina aerul prin gurile din centru, si daca dam in sus, nu se simte, trece deasupra noastra.
                            Daca nu, se poate seta sa vina aerul la baza parbrizului, si la picioare, nu se poate doar la baza parbrizului fara picioare.
                            Oricum aerisirea mi s-a parut mai elaborata decat la vechea generatie.
                            Nu stiu cum e orificiul de jos de la picioare dar nu e mare scofala sa il obturam cumva cu o hartie adeziva si ramane sa vina aerul de la baza parbrizului.
                            Eu pun pe auto aerul, 22-23 de grade, si apoi setez la parbriz si la picioare, pe minim, si e OK:
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • Multumesc! Intre timp am aflat ca putem folosi butonul “Front” care inchide toate gurile de aer si lasa aerul doar la baza parbrizului. Cumva optiunea asta e pentru dezaburire, dar ulterior putem seta intensitatea fluxului de aer. Am incercat acum dimineata si se pare ca merge.

                              Comment


                              • Multumesc mult! Nu am stiut, ce mica e planeta. Bine de tinut minte. Eram convins ca e doar pentru dezaburire si ca merge la maxim.
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X