SKR: '18 Honda CR-V Elegance Navi 2.0 A/T, Urban Titanium Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SKR: '18 Honda CR-V Elegance Navi 2.0 A/T, Urban Titanium Metallic

    Salutare!

    De ieri am intrat si eu in posesia unui CR-V 2.0 benzina A/T Elegance Navi. Am facut doar vreo 70km de cand am luat’o asa ca parerile de moment nu ar fi concludente.

    Vin de pe un diesel si am simtit diferenta de (lipsa) zgomot a motorului si comoditatea cutiei automate.

    Momentan consumul aratat de CB e 16-17, dar vedem dupa 1-2k km cum stam.

    Masina are cam tot ce imi doream, doar faruri xenon/led as mai fi vrut dar nu cred ca se merita diferenta pt urmatorul nivel de echipare.

  • #2
    Daca mergi mult noaptea merita sa ai Xenon.

    Sa ai noroc de el!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Welcome and enjoy it!
      2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
      2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
      2000 Honda S2000 Berlina Black
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

      Comment


      • #4
        Originally posted by SKR View Post
        doar faruri xenon/led as mai fi vrut dar nu cred ca se merita diferenta pt urmatorul nivel de echipare.
        Depinde cu ce compari.
        La Honda, si la marcile japoneze in general, exista mai multe trepte de echipare, ce vin fiecare cu un pachet de dotari, nu poti alege o singura extra optiune.
        Avantajul este ca diferenta de pret dintre ele este una foarte corecta, fata de marcile germane de exemplu, unde, chiar daca vei putea bifa doar ce te intereseaza, o sa vezi ca pretul pe fiecare optiune este mult mai mare...

        Comment


        • #5
          Sa o conduci cu placere si la multi km. fara probleme.!

          Comment


          • #6
            Bun Venit in gashca! Multi Km fericiti si drumuri minunate!
            Acum, aduceti la zi firmware-ul de la Navi si desigur hartile.
            Inca o data, drumuri grozave!
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #7
              Multumesc tuturor pt urari!

              Nu merg foarte mult noaptea si de fapt nu merg mult in general. Ultimii 5 ani nu am facut mai mult de 15k km/an. De aici si decizia de a lua un motor pe benzina si cutia automata era un “must have” pentru mine. Am cochetat cu ideea unui hibrid de la toyota, insa are portbagajul mai mic si diferenta de aprox 10k € si-a spus cuvantul...oricat de “nature friendly” as fi vrut sa fiu

              Stiu de echiparile de la honda si ca nu puteam pune doar xenon peste Elegance. Oricum am avut o comunicare cam defectuoasa cu persoana de la dealer si chiar am fost la un pas de a renunta la comanda. Din fericire m-a preluat altcineva si s-a rezolvat.

              Cat despre xenon, o sa caut ceva becuri halogen mai premium (probabil philips sau osram) si rezolv o parte din problema.

              De firmware, mi-au spus cei de la Honda ca este up to date si ca noul firmware a anulat portita prim care putea fi instalat waze pe unitate.
              SKR
              Senior Member
              Last edited by SKR; 09-06-18, 22:32.

              Comment


              • #8
                Originally posted by SKR View Post

                De firmware, mi-au spus cei de la Honda ca este up to date si ca noul firmware a anulat portita prim care putea fi instalat waze pe unitate.
                Se pare ca s-a rezolvat totusi: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post587822
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cerevelu View Post
                  Da, am vazut asta insa mi se pare complicat din ce e descris acolo Momentan e ok si asa. Am avut pe navigatia de la masina precedenta waze si google maps si le foloseam foarte rar pt ca nici nu circul foarte des in timpul zilei in Bucuresti. Dar mai vedem, poate imi fac curaj pe viitor si incerc procedura descrisa acolo...eventual cu un prieten cu mai multa experienta in ale androidului.


                  Atasez si cateva poze ale masinii facute la cateva minute dupa luarea masinii. Nu am reusit sa faca asta pana acum de pe telefon.

                  Click image for larger version

Name:	CRV1.jpg
Views:	1
Size:	56.1 KB
ID:	726399Click image for larger version

Name:	CRV2.jpg
Views:	1
Size:	51.4 KB
ID:	726400Click image for larger version

Name:	CRV3.jpg
Views:	1
Size:	42.7 KB
ID:	726401

                  Comment


                  • #10
                    Felicitări pentru alegere, am aceeași culoare, foarte suferitoare! eu mi-am instalat singur waze, nu e chiar greu dacă ai răbdare, dar nu l-am folosit niciodată, merg în Focșani preponderent și când am fost prin țară nu am avut nevoie, mai mult decât telefonul. Eu am consum mediu în 7k cam 10% mixt.
                    Honda Accord 08, 2.0 SSE, Dark mocha

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc. Da, eram cam sceptic la inceput si chiar mi-a parut rau ca nu a fost disponibil albastru asa cum am facut initial comanda. Acum insa, dupa ce am vazut-o live, sincer parca imi place mai mult culoarea asta.

                      La un 10-11% mixt m-am gandit si eu cand mi-am facut calculele (inainte sa dau comanda), insa totusi sper sa ajung la ceva mai putin pana la urma In cazul tau, 7k km in 2 luni si jumatate te cam duci la peste 30k km/an. Sigur, nu e treaba mea, insa nu se merita un motor diesel?

                      Comment


                      • #12
                        Se poate pune GPL (stiu, e sacrilegiu) si iesi mai ieftin dacat pe Diesel.
                        Personal nu mi-as mai lua Diesel (e tehnologie poluanta si "pe duca") in ciuda consumului mai mic si a cuplului mai mare decat pe un aspirat pe benzina (si cu GPL pe deasupra).
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Well, dupa ceva vreme de condus pe culoarea asta, sincer as fi ales alta. Acel gri deschis sau orice mai deschis. Maroul asta e ciudat pentru mine la volan ca nu pot sa apreciez foarte usor distanta fata de masina din fata in traficul bara la bara.
                          Daca vrei sa-i pui GPL, eu zic sa mai astepti putin. Consumul e mare, corect, insa lunar nu fac mai mult de patru plinuri. Si asa e lenesa masina/. Daca ii mai pui GPL, s-a terminat.
                          Observatia mea legata de faruri e ca xenon e un moft. Si daca se arde unul, costa o gramada. Si culmea, farurile halogen lumineaza foarte bine in fata. Chiar a iesit in top pe undeva la partea asta si confirm personal.
                          Cat despre waze, ia un suport de telefon si aia e. Unitatea e slaba. Fa update la navigatie si cam asta e tot ce poti face pe ea. Bine, poti sa mai pui muzica de pe una alta.
                          Si da, bine ai venit in club!

                          ps: eu sunt mai rautacios si nu ridic masina in slavi foarte mult, desi inca imi place per total. Dar as fi preferat un motor mai mare si cu turbo. Asta probabil va ajunge la fecior cand o mai creste )

                          Comment


                          • #14
                            Sa lamuresc un pic lucrurile. Remarca privind cei 30k km/an era un calcul facut la ce a spus @doreluta (a spus ca are 7k si am calculat ca are 2 luni si jumatate de cand a luat masina) de aceea am si spus ca nu e treaba mea dar... Poate nu m-am exprimat eu bine, asa ca scuze pt confuzia creata

                            Nu vreau sa pun GPL pe masina, cel putin nu pun cat timp am garantie la ea si sincer dupa 5 ani sper sa imi permit sa iau o alta masina noua. Insa nu cred ca e neaparat un sacrilegiu, am avut gpl pe o fost masina, la fel instalat imediat dupa ce a iesit din garantie si era foarte ok. Diferenta de putere nu era chiar atat de sesizabila si vorbesc aici de un motor mai putin potent (1,4 - 109cp).

                            De xenon am spus mai mult din punct de vedere estetic. Dupa cum am spus am avut xenon la masina precedenta si arata bine, insa daca erai pe DN/Autosrada noaptea si aveai norocul sa ai carosabil ud sau chiar si ploaie...era complicat. Ams schimbat becuri xenon, daca nu tii sa le schimbi la reprezentanta este acceptabil pretul insa da, muuult peste orice halogen premium de la orice firma. Ce imi lipseste de la fosta masina este cornering light, insa pot sa conduc si fara.

                            Am condus doar intr-o seara prin Bucuresti pana acum si mi s-a parut destula lumina, deci nu am de ce sa ma plang momentan.

                            De diesel, nu comentam ca intram in polemici degeaba. Am avut 3 masini, primele 2 bune, a 3-a mi-a mancat nervii (asta a si fost motivul schimbarii, desi reparasem tot ce era de reparat inainte sa o dau), dar eu consider ca am avut ghinion cu a 3-a si nu e o chestie pe care as generaliza'o pt toate masinile cu motor diesel.

                            Cat despre masina, abia dupa o saptamana am reusit sa imi gasesc pozitia la volan. Ma tot durea ba gatul, ba spatele si asta avand in vedere ca faceam drumuri scurte prin oras (5-10km). Urmeaza sa o scot la un drum mai lung in weekend si revin cu impresii.

                            Comment


                            • #15
                              Ai dreptate. Cornering light e mișto.eu mai aprind proiectoarele de ceata uneori și ajuta.doar la curbe strânse.

                              Comment

                              Working...
                              X