DORELUTA: '18 Honda CR-V 2.0 A/T Executive ADAS, Urban Titanium Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut din nou! După īntālnirea de la coaste am realizat că nici măcar cele cāteva īntrebări despre mașină sau accesorii nu am reușit să vi le adresez. Deci: prima ar fi despre praguri laterale, nu din considerent estetic, fiul meu de 6 ani are reale probleme de acces, īn special la coborāre și cea de-a doua ar fi un cārlig de remorcare pentru un suport de biciclete, nu am nevoie de priza de accesorii. A mai montat careva, ceva surse sau sfaturi ar fi utile. Mulțumesc anticipat!
    Honda Accord 08, 2.0 SSE, Dark mocha

    Comment


    • #32
      Salut!
      Pregateste lista de intrebari din timp, apoi ne-o poti posta pe forum...!

      Pentru praguri, cauta site-uri cu bullbar si acolo cred ca gasesti.
      Carlig mi-am pus eu, tot pentru suport de bicicleta mai ales, dar sunt vreo 6 ani de atunci, nici nu mai stiu de pe ce site l-am luat, dar merita.
      Oricum, are inclus si priza pentru instalatia electrica, poate ai nevoie vreodata.
      Asadar, cauta google, vei gasi mai multe variante.
      Succes..!
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • #33
        Ne apropiem de 5000 de km. Am prestat o excursie in nordul țării, Cluj, Oradea, Alba, īn total vreo 1.500 de km, fără nicio problemă, loc de bagaje peste așteptări, la berline mergeam pe plin și ceva bagaje pe locul din dreapta, m-am obișnuit și cu forțarea motorului pentru depășiri, deși nu știu cāt de sănătos este să-l tot duc la 7.000 de ture ). Cāteva mici neajunsuri la nivel de finisare, Accordul nu mi-a dat ocazia să-l critic, ceva elemente cromate pe față nu se potrivesc exact și izolarea fonică de pe pasajul roților, acea pāslă sau cum s-o numi, prinsă doar īn 2 șuruburi, a ieșit din īmbinare la prima spălare. Prin comparație, grija la detalii pare că a dispărut și la Honda īn ultimii ani! Una peste alta, mașina este foarte confortabilă și la drum lung, nu doar īn oraș, spațioasă și mai liniștită la consum, doar 8,7 pe toată distanța.
        Honda Accord 08, 2.0 SSE, Dark mocha

        Comment


        • #34
          E sanatos sa urce la 7000. E motor de Honda, nu de Dacie

          Da, e trist ca preturile urca si atentia la detalii/calitatea finisarii & finisajelor scade...
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by doreluta View Post
            deși nu știu cāt de sănătos este să-l tot duc la 7.000 de ture ).
            daca o faci responsabil, adica cu un ulei sport, e ok...altfel nu prea
            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

            … Jazz do it ...

            Comment


            • #36
              Ulei sport? Care e ala? Doar nu merge la curse cu CR-V-ul...
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #37
                Nu mă sperie neapărat turațiile mari, īnsă la accord după 5000 o cam lăsam să respire, aici cu pedala la fund abia plecăm din 5k ) Cum sunt la prima automată personală, am mai condus cāteva dar nu am prins aspectul pe care vreau să vi-l prezint. Dacă sunt cu mașina pe o pantă și vreau să parchez, după ce trec īn P, din inerție mașina mai parcurge 2-3 cm pānă se oprește, bun! Cānd vreau să trec apoi cutia īn orice altă treaptă, pare a fi puțin blocată, adică opune rezistență și nu știu cāt e de normal(cumva logic este ) și mai ales nu știu dacă dăunează mecanic cutiei această manevră, frāna de serviciu este cam slabă și o simplă acționare nu rezolvă, trebuie să o forțez spre maxim. Gānduri de perfecționist probabil, dar vreau să știu dacă și voi aveți aceeași experiență. Mulțumesc!
                Honda Accord 08, 2.0 SSE, Dark mocha

                Comment


                • #38
                  In panta sau rampa masina se asigura cu frana de mana, nu blocand transmisia in P. O sa o repari curand daca mai faci asa.

                  Comment


                  • #39
                    Pacat, ca nu pot opri masina, daca nu o trec in P! Frana de mana nu tine suficient de bine, tocmai explicasem, oricat de tare as trage de ea, acea inertie tot exista, la Audi A6 nu regasesc aceasta problema ...
                    Honda Accord 08, 2.0 SSE, Dark mocha

                    Comment


                    • #40
                      Daca frana de mana nu tine, trebuie reglata. Transmisia se comuta in P dupa ce ai tras frana de mana, astfel incat transmisia sa nu fie solicitata pe parcursul stationarii.

                      Eu te asigur ca nu e o problema la Honda, ci doar la masina ta, iar daca nu crezi, vinde Honda si ia Audi, tot de la APAN.

                      NB: motorul se poate opri si in N, nu doar in P, insa e necesar sa citesti manualul. Oricum, nu am zis sa lasi masina parcata in alta treapta decat in P. Oprirea motorului cu transmisia pe N e utila in spalatoriile automate, la inspectia pe elevator la service, etc.
                      CatalinP
                      Senior Member
                      Last edited by CatalinP; 20-05-18, 10:48.

                      Comment


                      • #41
                        Era mai simplu dacă īmi spuneai din primul mesaj că e o problemă cu frāna de mānă la mine . Evident că am īncercat de fiecare dată să o scot pe liber(N) să trag frāna de mānă și abia apoi să o trec īn P, n-am reușit chiar de fiecare dată! Mulțumesc pentru lămuriri!
                        Honda Accord 08, 2.0 SSE, Dark mocha

                        Comment


                        • #42
                          Din mesajul tau initial nu reiese faptul ca ai fi tras frana de mana. Nu e nevoie sa treci in N inainte de a trage frana de mana, o poti face in orice treapta doresti, cat timp apesi sanatos frana de serviciu (de picior).

                          Comment


                          • #43
                            Iti recomand la stationare urmatoarea schema apasata frana de serviciu, cutia trecuta in N, trasa frana de mana, eliberata frana de serviciu, apasata din nou frana de serviciu si trecuta in P, asa nu va ramane cutia in tensiune si nici nu se va mai manifesta asa cum ai precizat daca este oprita in rampa. Eu unul asa o folosesc de cand am luat-o, este foarte sanatos pentru cutie.
                            Honda Accord CU2 2.4 AT
                            "Never drive faster than your angels can fly"

                            Comment


                            • #44
                              salut, ai reusit sa gasesti ceva praguri ok si rezonabile?

                              Comment


                              • #45
                                Nu pentru ca am neglijat, dar cred ca voi urgenta cautarile deoarece copilul efectiv se arunca din masina si s-a lovit usor la una din scamatorii! Daca este cineva care are vreun pont, raman dator cu o bere. Multumesc anticipat!
                                Honda Accord 08, 2.0 SSE, Dark mocha

                                Comment

                                Working...
                                X