IRINEL: ´15 Honda CR-V 1.6 4WD Executive, Sensing Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pielea aceea este naturala. Recomand curatare si intretinere periodica in regim diy, cu produse normale pentru ca daca lasi pielea sa se murdareasca si sa se usuce, cu greu ii mai scoti fata iar in timp se deterioreaza. Eu curat cu produse Turtle Wax sau Nigrin, tot de la ei iau si conditioner si protectant. Treaba asta o fac o data - de doua ori pe an. Intre timp, cam o data pe saptamana sterg scaunele si bancheta cu lavete umede pt piele, pt curatare superficiala si hidratare. Arata ca noi dupa aproape doi ani si ~ 45.000 km

    Comment


    • #17
      Eu cum am luat-o am dus-o la un detailer si i-am aplicat o protectie speciala (Koch Chemie Leather Star), care se zice ca o face foarte rezistenta la murdarie si mai usor de curatat. Pana acum asa pare sa fie, dar nu am decat 2 luni si 1000 km cu ea, nu prea avea ce sa apara...
      2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
      Ex:
      2014 Honda Civic Executive
      2011 Honda Civic GT

      Comment


      • #18
        Poate sa-mi recomande cineva o spalatorie sau atelier de detailing in Bucuresti, unde pot face o curatare/tratament pentru piele?
        Am vazut ca si la spalatoria din Mall Promenada, la etajul -3 este o spalatorie si in pachet au ceva pentru intretinere piele care dureaza 3 ore? A fost cineva acolo, este ok?

        Comment


        • #19
          Nu iti recomand "detailing" la sapalatorii . Eu am mai recomandat High Class Detailing pe aici. Eu am fost de vreo 3-4 ori la ei si sunt tari baietii! Suna si vezi care e treaba!
          "In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.

          The Power of Dreams

          Comment


          • #20
            Originally posted by Adrian Octavian View Post
            Nu iti recomand "detailing" la sapalatorii . Eu am mai recomandat High Class Detailing pe aici. Eu am fost de vreo 3-4 ori la ei si sunt tari baietii! Suna si vezi care e treaba!
            Ok, nu este chiar o spalatorie. Astia sunt in promenada: http://diamondcarspa.ro/

            Comment


            • #21
              Eu am fost la Ovidiu, tipul de la www.detailing-club.ro, unde am facut si un detailing exterior si aplicare ceara ceramica wolf chemicals.
              2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
              Ex:
              2014 Honda Civic Executive
              2011 Honda Civic GT

              Comment


              • #22
                O calatorie de doua saptamani Germania-Elvetia-Italia si retur. In rezumat:
                - distanta: 1900 km dus-intors, din care vreo 150km drumuri nationale italiene;
                - consumuri: la dus media 6.1/100 inapoi 6.8/100 asa cum zice calculatorul. media este intre plinuri complete (cam un plin jumate pe 900 km);
                - drumuri: peste tot autostrazi, la italieni ceva drumuri nationale limitate cu 90/50 si din loc in loc cu gropi, ca la Romania;
                - stil condus: am condus aproape tot drumul cu ACC si viteza presetata la maximul admis, la intoarcere am plusat prin Germania cam 300km cu media la 160-170 km/h ca ne apuca noaptea si era trafic usor; tot la intoarcere am folosit des acceleratia manual peste viteza presetata ca sa schimb banda si apoi o lasam sa incetineasca usor la presetarea ACC, de aici probabil consumul mediu mai mare;
                - greutate: doua persoane si putine bagaje.
                - radare: am luat unul in Germania cu 120 in limitare de 100 (ma astept la vreo 30-50 euro) si unul in Elvetia, unde incetineau toti la 80 pe drum in lucru dar am depasit ca bolovanul coloana si am incasat un blitz roscat frumusel la 100 la ora ( nu stiu cat o sa vina dar ma gasesc ei);
                - conditii meteo: ceva ploaie slaba la inceput de Martie, zapada curatata la negru prin Elvetia, ceata seara prin Germania. M-am simtit tot timpul in siguranta, a fost un accident pe drum si GPS m-a anuntat la timp de coada si intarziere (si in Germania si in Italia).
                In cam 10 ore de condus am schimbat de vreo doua ori pozitia scaunului si m-am plictisit cautand statii radio DAB (nu prea au in afara Germaniei), dar nu am fost obosit deloc si nici masina nu mi s-a parut forjata ca sa spun asa. GPS m-a dus la adresa, o data a vrut sa intru pe un sens unic in Ferrara pe care nu il stia, si e dragut ca iti propune sa cauti parcari publice in zona cand ajungi undeva la adresa (nu stiu daca este optional dar e folositor).

                Comment


                • #23
                  Am o intrebare pentru cine a mai facut adaptari la jante.
                  Daca am ocazia sa pun un set de jante BMW X5 care sunt 5x120, merita montajul cu adaptoare la 5x114.3 sau sunt ceva riscuri? Poate apare vreo problema pentru unghiurile de la roti sau cauciucuri? Dupa ce am cautat pe net pare ca le montezi si gata, nu trebuie sa mai reglezi nimic.

                  Comment


                  • #24
                    PGM FI. Asta este mesajul de dimineata de vreo cateva zile. Am sunat la service si dupa ce le-am explicat ca motorul merge normal m-au programat prin Iulie. Tot am un prieten mecanic, asa ca am pus un cititor de coduri si spune ca este pusa la masa sau nu se alimenteaza bujia de incalzire piston 3. Trebuie schimbata. E vreo problema daca circul mai departe masina asa cum este? Ce am observat ca nu se mai aprind benzile led verzi de la ECO, probabil computerul vede eroarea asta. In rest porneste si trage normal, doar e vara. Eroarea a aparut dupa ce am mers odata cu rezerva de combustibil si am accelerat puternic, sa fii ramas cu vreun gol de aer si a vazut senzorul de la sonda de evacuare rateuri?

                    Comment


                    • #25
                      Mie mi-a ramas aprins acelasi martor dupa ce din greseala am lasat radioul pornit cam 24 ore si s-a descarcat complet bateria, pornind apoi cu cabluri de la un vecin.
                      Dupa 2-3 porniri nu s-a mai aprins.
                      Oricum luni ajung pe la Asko si acolo verific log-urile din computer.
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • #26
                        Am ajuns la 84 mii km si conform calculatorului am mers la service pentru lucrarea 3. Service Honda in Kaiserslautern, am platit 180 EURO fara TVA pentru schimbarea uleiului din cutia de viteze si ceva garnitura aferenta. Urmatoarea lucrare este peste 15 mii km si presupune ceva cu placute frana. In rest nimic de comentat, masina trage impecabil.

                        Comment


                        • #27
                          Aventuri cu CRV. Nu am mai scris de mult pe forum.

                          1. Prin Saptamana Mare zicem noi sa petrecem concediul in Romania, venind din Germania. Stiam din bord ca mai sunt vreo 2000km pana la lucrarea de mentenanta AB5 (pe acolo). Sun la firma care face si Honda, nu avem timp, veniti dupa 1 Mai. Right, zice neamtul de acolo ca nu-i bai, vin unii si cu mii de km peste la mentenanta. Pe drum se face zero, cheita galbena, minus km, tot tacamul de mesaje. La intoarcere de prin autostrada romaneasca se aprinde de vreo doua ori becul galben la ulei, la accelerari bineinteles. Am luat in completare un litru Castrol 5W30 si am evitat sa mai bag piciorul in ea. Oricum eram pe la Orsova. Cruise control la 139 standard. Am ajuns OK in Germania, merg la mentenanta si ma astept la vreo 250 euro, stiam de ulei, filtru ulei si placute frana. Cand colo, 1284 euro, ca au schimbat si discurile. Discurile erau in jur de 100 euro bucata. Nevasta sa lesine, e jumate din masina ei Au zis ca e normal, am ajuns la 100k si trebuie schimbate, ca oricum aveam TUV de facut in Sep. Nu simteam nimic anormal, dar cica se ovalizeaza, mananca placutele mai des si fac mai mult zgomot in timp. Se uita ciudat mecanicul cand am cerut sa le vad pe alea vechi. Metehne de patit prin Romania.

                          2. Am descoperit in sfarsit cum se fac apelurile vocale la buton de pe volan. Stiu ca avem nivele diferite de intelegere, credeam ca numai cu Siri merge. Acum pot apela si cu Samsung, nu stiam ca trebuie sa salvezi mai intai inregistrarea cu numele de apelat. Si merge cu orice apelativ, indiferent cum e salvat in telefon (funny pentru copii).

                          3. O saptamana prin Alicante, Spania. Zic nevestei, sa facem halta la francezi pe drum, sunt 1700+ de mers. Am tras de masinuta ca in vis, copilasii in spate, muzica salvata la stick, comenzi la cerere de pe Youtube cu Waze activat la telefon. Nervosi rai politaii francezi, stateau la panda cu radare portabile. Taxe in draci, si la ei si la spanioli. Macar la spanioli nu prea au fost radare, si nu sunt deloc portiuni in constructie. Cruise control mereu, cu Eco activat, nu am vazut media dar cred ca pe la 7,1l/100km. Dar se simte ca sunt contruite altfel autostrazile, curbe mai stranse, simteam ca 150 la ora este la limita uneori, line assist se pierdea mai des.

                          4. Mataro, Spania, mai la vale de Barcelona. Ziua in amiaza mare, duminica, pe bulevard, imi sparg geamul niste maroquin (asa zicea politia spaniola). Dreapta spate, baieti finuti, au dat probabil cu ceva metalic ascutit, au deschis usa, furat doua rucsace. La revedere camera foto, telefoane copii, hainele fiului meu. Sa mor de ciuda, am luat o folie alimentara si am inceput sa caut pe net geamuri dupa cod. Am gasit o firma in Ungaria, dar era CRV generatia III. Stiu sa schimb si eu geamul, dar nu stiu daca se potrivesc intre generatii. CarGlass la spanioli dura o saptamana, asa ca am venit inapoi in Germania, Autoglas, o sa vad maine pana in 300 de euro, pe comanda, tot negru fumuriu. M-a durut mai tare de geamul ala decat de toate celelalte. Ca experienta, 900+ km pe zi sunt destul indiferent de tara si autostrada. Dar cu masina asta au parut acceptabili si pentru familie. Drumuri bune. Era sa uit, tot pe cauciucuri de iarna, sunt ca noi, nu le mai schimb deloc.

                          Comment


                          • #28
                            moammma. Uite d-aia e buna o alarma... oof. Bun, ce facea alarma... urla... poate conteaza poate nu.
                            Astfel de intamplari lasa un gust amar... asta e.
                            Daca aveati CASCO teoretic se asigura si bagajele... cel putin asa cred... nu stiu sigur...
                            Dar inteleg ca nu aveati CASCO... nu?
                            Altfel buna masina.
                            Pai si ati mers Spania Germania fara geam? Sau ati pus ceva acolo?
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • #29
                              Cum ziceam, zgarcitul din mine nu are decat asigurarea la minim obligatorie. Ma bazez pe ultimii doi ani in care s-a dovedit ca se circula in siguranta in zona mea. Spania a fost un accident.
                              Cea mai buna metoda este sa infoliezi geamul cu folie transparenta alimentara, cu exceptia zgomotului totul este OK.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Irinel View Post
                                [ATTACH=CONFIG]55725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55726[/ATTACH]
                                Sunt de piele, cu incalzire, unul are o taietura mica dar nu in adancime. Pozele sunt cu telefonul mobil dar arata foarte bine, un bej maroniu.
                                Sunt din vinilin de cea mai proasta calitate, se vor crapa si rupe foarte repede, ti-au pus altele noi special pentru vanzare. La mine mi-au si inlocuit la prima revizie husele de pe spatar, probabil i-a trebuit vreunuia sau aveau vreo combinatie sa le vanda. Masina cumparata de la Autoklass Ploiesti, inmatriculata martie 2016 37400 euro, executive + sensing. Second hand, cu 10000 km la bord. Cauciucurile au fost si ele inlocuite dupa ce am vazut masina, cand o pregateau pentru vanzare.

                                Comment

                                Working...
                                X