CEREVELU: '16 Honda CR-V 4WD 2.0 i-VTEC A/T Special Edition Navi Winter Pack, Lunar Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SKR
    replied
    Originally posted by cerevelu View Post
    Da, nu am vazut-o nici o clipa pe pagina de la Asko cu masini rulate, s-a dat imediat. Adevarul este ca a fost o masina iubita si intretinuta si ca mergea exceptional.
    Ar fi superb sa vedem aici jurnalul ei in continuare.
    Am vazut-o eu, arata foarte bine Nu ma mira ca a disparut atat de rapid!

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Da, nu am vazut-o nici o clipa pe pagina de la Asko cu masini rulate, s-a dat imediat. Adevarul este ca a fost o masina iubita si intretinuta si ca mergea exceptional.
    Ar fi superb sa vedem aici jurnalul ei in continuare.

    Leave a comment:


  • SKR
    replied
    Se pare ca a si fost vanduta masina. Speram ca isi deschide topic si noul proprietar

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    Delphi
    sorry, my bad
    nu se poate la CRV - citisem pe undeva pe un forum ca ar fi posibil dar nu e asa

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    @cerevelu: Sa stapaniti sanatos hibrida si sa o conduceti cu placere! Arata frumos pe alb.

    @Turkish: Se poate dezactiva functia "smart" la Honda?

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    jules_k
    din experienta mea cu toate hibridele de pana acum - la viteze relativ mici mi se pare ca au zvac - orice lentoare simti e mai degraba din combinatia de motor - cvt sau in cazul crv functionarea electronica a non-cutiei
    dar nu cred ca ai probleme la viteze mici

    la viteze mari insa - devansari mai rapide la peste 120 km h pe autostrada de exemplu - mie mi se pare ca hibridele sunt ceva mai lipsite de suflu
    e ceea ce m-a impiedicat sa imi cumpar varianta hibrida de la masina actuala
    musai drive test inclusiv la viteze mari - asa pana in 80-100 mi se pare ca e agil CRV din cei 70 k de i-am mers eu cu el

    cerevelu sa te bucuri de masina sanatos si voios!
    daca nu esti in situatia speciala in care tii masina in afara curtii si cheia pe undeva in casa dar pe o raza de cativa metri in jurul masinii nu emite cheia suficient semnal ca sa fie copiata de vreu raufacator
    am avut si eu aceleasi temeri - am tinut inclusiv dezactivata functia smart a cheii - dar pana la urma avantajul primeaza
    Last edited by Turkish; 02-06-21, 18:21.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Va salut,
    Au fost niste sesiuni de negociere dar pana la urma a fost super OK, dar si masina pe care am dat-o era perfecta, ca noua, cu toate chitantele de service si arata foarte bine.
    Cu cuplul... este o intreaga discutie.
    Este practic o masina electrica - motorul termic este legat la roti doar peste 70 Km/h.
    Deci practic in 80% din cazuri merge doar motorul electric, cel termic incarca bateria si nu se pune.
    Cuplul motorului electric este de 315 Nm dar este de la 0 km/h asa ca in primele secunde este impresionanta acceleratia.
    Tot teoretic peste 70 Km/h putem avea cuplul motorului termic de 175 Nm PLUS cuplul motorului electric de 315 Nm- ajungem la un impresionant 490 Nm - dar asta doar punctual, pentru ca bateria este destul de mica, mai mult de 1km nu cred sa tina la efortul asta - si poate nici atat.
    Asta, teoretic.
    Nu am facut teste si masuratori, dar senzatia mea acum, in prima mie de Km, este ca hibrida are in orice moment un cuplu mai mare decat CR-V diesel iar la demaraje mai ales pe sport, la viteze mici, este chiar incredibila.
    Dar este doar o senzatie.
    Masina electrica - si cea hibrida - am senzatia ca ma educa sa consum mai putin si sa merg mai inertial, aproape iti cere asta.
    Nu am ajuns inca la munte sa vad cum se comporta cu depasiri la urcare, abia astept.

    Leave a comment:


  • jules_k
    replied
    Felicitari!
    As putea sa intreb de buy back si asta noua daca au fost ok financiar?
    Si daca asta noua are cuplu mai decent si putem depasi mai in siguranta in rampe? Am zis ca o sa fac un test drive, dar acolo nu prea o sa gasesc un raspuns. in sensul asta.

    Leave a comment:


  • zagado26
    replied
    Felicitări!

    Leave a comment:


  • SKR
    replied
    Felicitari pt noua achizitie! Asteptam un jurnal si pt noua masina cu bune si (speram cat mai putine) rele

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Viața e ca o gara, mai pleci, mai vii, te desparți, iei alt tren, d-astea.
    După 5 ani de impecabile deplasari si de multe bucurii la volan ma despart de o masina exceptionala.
    Practic tinuta numai in garaj, impecabila optic si tehnic, cu toate reviziile la zi, si cu doar putin sub 70k Km.
    Am avut drumuri senzationale cu ea si a mers absolut remarcabil.
    Nu am avut nici un incident tehnic, nu am schimbat nici un bec - o masina de vis.
    Apropo, mai e in garantie pana in octombrie!
    Viața este īnsă așa, mai complicată, și mi-am luat un CR-V hibrid.
    Aceasta masina merge la buyback la Asko, deci daca vrea cineva o masina de vis, cu un motor practic nemuritor, o gaseste acolo.
    Asta e.
    Aventura continua, cum zicea un fost hondar de pe aici, trecut la electrice.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • SKR
    replied
    Multi kilometri inainte tot asa fara probleme de niciun fel! Frumoase locuri ati vizitat!

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    placerea este sa mergi pe drumuri mai complicate iarna, este locul unde se simte excelent masina. Bag ESP si merge ca tractorul.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Va salut,
    nu am mai scris cam de mult pe aici pentru ca nu am avut ce.
    Faza cu uleiul mai puțintel la cutia de viteze am lasat-o moartă, a trecut prea mult timp ca să ma mai dumiresc.
    Am pus eu anul trecut cāt să ajung īntre semnele de la jojă și asa este si acum, dupa 10.000 km.
    Īn rest merg aproape zilnic, intre 15 si 60 Km pe zi.
    Nu bate, nu troncane, nu consuma nici un g de ulei, nu am absolut nimic de reprosat, totul functioneaza brici, nici macar un bec nu s-a ars.
    Am ajuns la 64k km si la invitatia celor de la ASKO am fost la revizie.
    Schimbat uleiul la motor, cu ala de la butoi de la ei, tot 0W20 ca pana acum. Am toata increderea.
    Mai schimbai filtrele uzuale, de ulei, de aer, de polen, si am mai schimbat lichidul de frana, caci de, cam trebuia.
    Pe total putin peste 1000 de lei, deci super OK, cred.
    Am lasat rotile de iarna ca poate mai dau niste gonete la munte.
    O placere de mers cu masina chiar in Bucurestiul asta nenorocit. Cutia automata imi place enorm. Si mersul cu padele ajuta la frana de motor si la acceleratii mult.
    Bun, singura chestie nasoala care poate fi mentionata este consumul... mare daca sunt distante mici, acceptabil daca sunt distante mai mari.
    Acum, iarna, media pe ultimii 1000 Km prin Bucuresti a fost de 12,7l la suta de Km cu varfuri de 16l la suta de Km.
    La Viena, anul trecut, am stat cateva saptamani si nu am trecut de 10-11l la suta de Km in oras... Bucurestiul e un cosmar.
    Motorul asta aspirat este o placere maxima la drum intins, unde un consum de 8l la suta de Km nu e rar.
    Deci o masina de exceptie care imi place si acum, dupa 5 ani, foarte foarte mult.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by SKR View Post
    Ati reusit cumva sa vorbiti cu cei de Asko de problema lipsei uleiului in cutie? Ar fi bine de stiut reactia lor, avand in vedere ca pana acum pareau cei mai ok dpdv al service’ului.
    acum luna asta o sa ma duc acolo sa fac ITP si o sa amorsez o discutie. Va tin la curent.

    Leave a comment:

Working...
X