CEREVELU: '16 Honda CR-V 4WD 2.0 i-VTEC A/T Special Edition Navi Winter Pack, Lunar Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am mai scris de multisor pentru ca nu am avut de ce; folosesc masina zilnic si merge brici, ceas, Zeiss, nu stiu cum sa mai spun.
    Perfect.
    Am facut aproape 3000 km saptamana trecuta pana in Austria si inapoi si iarasi am avut o experienta senzationala.
    Per total, orase, autostrazi cu 130 la ora, s-au papat 8,6l la suta. Pentru iarna, si cazan plin cu bagaje, cred ca e perfect, nu am ce sa cer mai mult. Multe shtau, adica blocaje pe autostrazi.
    Absolut nimic de obiectat, nu troncane, nu clantzane, motorul este senzational, ulei nu a consumat nici un gram si nici un mm de pe joja de ulei. Care joja nu miroase a benzina.
    Pozitia in scaun de exceptie, si nu are greieri, si totul e super OK.
    Instalatia navi socotita de rahat e totusi bunicica la bretelele de autorstrada unde Waze arata doar o linie si la Honda se vede exact culoarul pe care trebuie sa o iei.
    Am ratacit drumul profesional cu waze si am folosit doar Garminul masinii, care nu este exceptional dar isi face treaba.
    Dimineata frig ca dracu, si minus 8 grade, dar masina se incalzeste extrem de rapid.
    Practic e ca noua.
    nu, nu o vand, mi se pare ultimul mohican, exceptional facuta.
    Cam asta e.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • cerevelu
      Senior Member
      cerevelu

      Buna!
      Ce A/T ai ? CVT sau clasica ?

      Comment


      • Originally posted by geoS View Post
        cerevelu
        Senior Member
        cerevelu

        Buna!
        Ce A/T ai ? CVT sau clasica ?
        Motorul clasic aspirat de 2l si transmisie AT veche si solida... mie imi plac cum merg amandoua. Adica merg sigur, nu sunt perfecte dar fiabile, da.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • Felicitari si cat mai multi km la fel, fara probleme! Apropos, cati km aveti?

          Comment


          • Originally posted by SKR View Post
            Felicitari si cat mai multi km la fel, fara probleme! Apropos, cati km aveti?
            Multumesc pentru urari! Am pe la 55.000 km. Si la precedenta Honda CR-V, cu dieselu` de 2,2 la fel, am mers aproape 100k.km fara nici cea mai mica problema ( ma rog, becul de la filtrul de particule s-a aprins o data, mi-au facut regenerare la Asko si apoi nu au fost probleme absolut de loc.)
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • Bun, deci pot sa stau linistit, mai am cel putin inca 29k km in care nu-mi face masina probleme Bine, lasand gluma la o parte, ma astept sa ajung la cel putin 100k km doar cu schimbat consumabilele, dar daca totusi e ceva, avem garantia. Drumuri line in continuare!

              Comment


              • Am fost ieri la Asko sa schimb gumele cu cele de vara. Cele de vara sunt all season deci daca mai vine un dop de iarna sunt asigurat legal, plus ca banuiesc ca o sa opreasca astia ciorcolatia pe motiv de coronavirus, care este.
                Si daca tot am mers ( Bucurestiul ca si gol, luni dimineata, ce chestie!) am zis sa folosesc bine timpul... tot ma apropii de 60k... ia sa fac eu o revizie.
                Si da-i si schimba uleiul la motor, la cutia de viteze, filtrele de ulei, de aer, de polen, si la "domnu`, placutele astea nu mai rezista decat maxim 2000km" am schimbat si placutele de frana si pe spate si pe fata.
                Masinile cu transmisie automata nu prea au frana de motor si franele se uzeaza mai mult... asta e.
                E scumpa o schimbare a cauciucelor de vara in ziua de azi.
                Dar acum stau linistit.
                Atmosfera la Asko de milioane. Liniste, foaaarteee putini clienti.
                Au pus un automat de cafea la discretia publicului, gratis, stai tolanit si te uit la National Geographic si bei o cafea buna.
                La uleiul de motor 0w20 au o promotie, de care m-am bucurat din plin. Pentru ca uleiul e la butoi, nu la ambalaj de plastic. Am deplina incredere in ei.
                Am scos joja si e super perfect ochiometric cel putin.
                Deci o zi petrecuta cu folos.
                Un pont: cine se fereste de virusi poate sta afara unde e un chiosc pentru fumatori, e cam zgomot de la masinile de pe centura dar e soare, vant, si te simti bine.
                De fapt la Asko e ceva ce te face sa te simti bine.
                Asa, si ca sa torn otrava in cei care se plang de cum te trateaza service-urile in Romania, pe buna dreptate, ei mi-au dat telefon, daca vreau sa merg sa schimb gumele.
                Si am vrut si le-am facut si dever.
                Dar e clar ca starea de urgenta va aduce vremuri grele pentru toata lumea... nu stiu ce sa spun.
                Multi Km fericiti la toata lumea si daca aveti de facut ceva la masina mergeti acum pana nuinchid astia ciorcolatia.
                Mergeti la Asko ca e bine.
                Noutate absoluta: in a doua jumatate a anului vine Jazz hibrid, care va fi belea, exceptional de bine dotat.
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                Comment


                • Cum am mai povestit pe aici, intr-un topic aaa... gresit, s-a dus acumulatorul, pe motiv de alarma cu multi senzori care a halit curentul.
                  L-a halit asa de profi ca bateria avea 3v.
                  Noroc ca m-a ajutat un coleg de forum de aici cu un starter cu acumulatori si cu un redresor - multumesc RO861!
                  Am scos acumulatorul, l-am dus acasa, am incarcat ce se putea, si m-am apucat sa caut sa vad ce sa fac.
                  Acumulatorul era OEM de 4 ani; si era cam dus. Trebuie sa iau unul nou deci.
                  Cel mai bun acumulator, inclusiv la sfatul altui forumist de frunte de aici, domnul FLORIN CRISTEA, ar fi fost Optima; sarea insa de 1000 de leuti, peste bugetul meu de izoleta.
                  Am cautat, sunt multe firme care vin si monteaza la masina... dar nu, m-am uitat, Rombat si altele de genul asta... ooo nuuu.
                  Am anuntat pe domnii de la Honda Nord si de la Asko de chestie, ca as putea sa le fiu client.
                  Honda Nord a raspuns cel mai repede, ca nu au pe stoc, trebuie sa comande, si ca sa platesc minim 50% ca sa aduca, in contul din mail; numai ca in mail nu era nici un cont - ma rog, pe urma au revenit si cu numarul contului. oricum dura 3-4 zile sa il comande, as fi pus saptamana viitoare acumulatorul.
                  Asko m-a cautat in 2 zile, aveau acumulator, sa vin a doua zi la ora 8.
                  Asa ca asta am facut azi, am pus acumulatorul vechi umflat cat se poate cu eletroni, si cu sufletul strans si cu emotie - vedeti poza cu ce vedeam in bord - am mers la Asko.
                  Acolo civilizatie, promptitudine, eleganta, multumesc domnu` Alex.
                  Am pus acumulator OEM mai eftin ca la Honda Nord si am deci masina ca noua.
                  Abia astept sa dea drumul astia la circulatie, nu ma mai opresc 20 de ore din mers, plec oriunde, absolut oriunde.
                  Drumul pana la Asko mai liber decat de obicei, aproape parfum prin Chiajna.
                  Hai liberare! AMR 15 zile.
                  Attached Files
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • Fii optimist, macar a scazut pretul la benzina...
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Salut,
                      Nu am mai fost demult pe aici...dar am schimbat si eu bateria dupa 7 ani. Nu a mai pornit ,dupa ce tot mi-a aratat in bord de cateva ori ca nu se poate auto/stop(desi nu prea il folosesc). Deci am schimbat bateria la service honda autoklass consranta 620 ron. Bateria era identica cu cea originala si tehnologie EFM. Asa s rie si pe baterie replace EFM with EFM).

                      Comment


                      • Correctie...am vrut sa scriu EFB tehnology...sorry

                        Comment


                        • Deci 3500 Km in ultima luna, prin Grecia. A mers brici, consum per total 8,7l de benzina la suta... pentru o masina incarcata ca un tren de marfa mi se pare OK.
                          Nu a consumat nici un gram de ulei motorul,, sentiment maxim de satisfactie; si foarte foarte odihnitoare la drum lung, si perfecta pe nisip si pe stradutele super intortocheate de pe insule.
                          Dar... dar... asa, ca sa ma aflu in treaba, masor eu uleiul la joja la cutia de viteze... sub minim...semnificativ sub minim.
                          Nu am masurat cand am facut revizia la Asko si am schimbat uleiul la cutia de viteze inainte de a pleca... pentru ca de.. incredere deplina.
                          Am masurat intr-o doara cand eram deja in Grecia... nu, nu s-a aprins nimic nici un martor pe tabloul de bord, doar m-am uitat la lichide sa vad daca totul e OK.
                          Cu mare dificultate am mai gasit original si am pus aproape 1 l... niste camarazi care veneau ulterior mi-au adus si ei 100 de g pe fundul unui bidonas... cu per total inca 1l de ulei este acum la punctul maxim.
                          Deci ciordeala la schimbul de ulei, ca de curs nu curge... m-am uitat cu mare atentie.
                          Asta este, daca nu am fost atent.
                          In rest o masina senzationala, absolut senzationala. Ce motor, ce AT, ce incapatoare.
                          Imi place mult.
                          O sa fiu mai atent la Asko.
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • Urata intamplare, mai ales la o asa distanta fata de casa. Probabil cel mai urat lucru este increderea pierduta in cei de la Asko. Eu sincer sunt putin sceptic si cu uleiul de motor, la ambele revizii cand am verificat dupa iesirea din service, uleiul nu era perfect curat, dar poate sunt eu mai paranoia.

                            Cand aveti timp, ar fi cred benefic pt noi ceilalti sa puneti o mica descriere cu pasii operatiunii de completare a uleiului in cutie, eu sincer habar nu am cum se face treaba asta.

                            Comment


                            • Originally posted by SKR View Post

                              Cand aveti timp, ar fi cred benefic pt noi ceilalti sa puneti o mica descriere cu pasii operatiunii de completare a uleiului in cutie, eu sincer habar nu am cum se face treaba asta.
                              Am tot cautat un buson ceva, de umplere, nu am gasit. Apoi m-am uitat pe net si am vazut cum se face... este necesara o palnie foarte foarte lunga care se pune exact pe orificiul de la joja de ulei de la cutia de viteze.

                              Normal ca nu am gasit asa ceva... asa ca am mers la un magazin cu plasticaraie si am cumparat o palnie subtire, destul de mica, cu orificiul suficient de ingust ca sa incape in gaurica de la joja.

                              Deci ulei completam prin orificiul de la joja.

                              Apoi am facut cu briceagul o gaura triunghiulara in capacul busonului de la recipientul cu ulei, ca sa curga mai greu, si am turnat cu atentie in palnie... pozitia este extraordinar de incomoda si spatiul este foarte ingust... dar a mers.
                              Trebuie o carpa pregatita sa stergem eventualele picaturi care ar putea cadea pe cauciucaraia din jur... cica uleiul ala e foarte coroziv.
                              Cu putina atentie, merge, nu e simplu dar nici foarte complicat.
                              Acum ma gandesc ca e pacat ca nu am facut niste poze, era mai simplu, dar asta e.
                              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                              Comment


                              • Bine de stiut, multumim

                                Tare as vrea sa vad reactia si explicatia celor de la Asko in cazul asta...

                                Comment

                                Working...
                                X