CEREVELU: '16 Honda CR-V 4WD 2.0 i-VTEC A/T Special Edition Navi Winter Pack, Lunar Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc mult mult mult! Si Dvs cele foarte foarte bune si va asteptam la intalniri!
    Chiar azi e una...
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • Deci luna urmatoare se fac 3 ani de cand cereveul benzinar ma duce de colo colo in liniste, pace, confort si maxima placere.
      Inainte de actuala CR-V am avut un CR-V diesel cu care am mers aproape 100k Km si 6 ani.
      Deci as spune ca m-am invartit o vreme in lumea frumoasa a cereveurilor.
      Aproape 50k km cu actuala masina... luata de noua.
      Ce pot spune... fiecare Km mi se pare senzational, imi place cum ma simt, imi place totul la ea, mi se pare o masina exceptionala pentru banul dat.
      Motorul, suspensia, linistea, bestiale. Nici un greier, nici o problema, nu haleste ulei, nu bag decat benzina ( bun, multa, dar asta e)
      Consumul mare ( doar in oras, dar in oras cam stau din pacate) ma face sa ma gandesc la o hibrida.
      O CR-V hibrida? Din pacate nu.
      Stiu ce o sa iau dar momentan nu atac aceasta discutie.
      Deci sunt extrem extrem de multumit de acest CR-V cu motor de 2l si daca nu ar fi consumul ( foarte mare in oras) si deprecierea care incepe acum accelerat nu m-as gandi la alta masina inca vreo 200k Km.
      Luna urmatoare ma cocoshaza... CASCO, rovigneta, revizia la 50k... dar pentru felul cum merge, pentru placerea pe care mi-o da in fiecare clipa, orice cheltuiala e parfum.
      Nu am nimic sa ii reprosez. Pe drumuri minunate sau prin padure fara drum, pe zapada de nu deschideam usile si pe inundatii catastrofale prin Grecia, Cereveul benzinar a mers ceas si nu am nimic de imbunatatit sau de schimbat, mi se pare de exceptie ca un tot unitar.
      Ce as schimba... computerul masinii nu stie sa bage un marsh vesel la plecare si ceva trist cand terminam drumul... aici ar trebui sa lucreze japonezii.
      O masina de care sunt indragostit.
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

      Comment


      • Cred si eu ca satisfactia este mai mare atunci cand masina nu are nici o problema, chiar daca are un consum maricel, decat sa aiba probleme si sa aiba un consum mic. Hmm, parca merg mana in mana: vrei consum mic => probleme. Pentru ca un consum mic se obtine partial si prin "compromisuri" tehnologice.

        Drumuri cat mai placute in continuare!
        scarr
        Senior Member
        Last edited by scarr; 30-09-19, 16:12.

        Comment


        • Felicitari pentru cei 3 ani alaturi de CR-V! Eu am doar 1 an si 4 luni si 22k km dar confirm si eu acelasi comportament fara probleme si apetitul urban mare (de unitatea media nu discut, nu are rost ). Apropos de consum, discutam aseara cu un prieten care are X-Trail 2.0 diesel 177cp CVT si imi spunea ca are 8-9 l/100km consum extraurban, ceea ce e cam ce am si eu cu CR-V'ul meu in majoritatea cazurilor. Nu stia de consumul urban pt ca sta in afara Bucurestiului si nu face multi km in oras, insa presupun eu ca un 12-13 l/100km tot ar consuma pe traseul meu obisnuit. Asa ca, mare diferenta de consum eu personal nu vad, doar ceva cuplu lipsa la CR-V avand in vedere ca e doar un aspirat.

          M-ati intrigat cu hibrida! Care ar fi optiunea? Eu tot nu ma vad cu un CR-V hibrida pt simplu motiv ca urmatoarea as vrea sa fie plug-in hibrid (cine stie poate scoate si Honda ceva pana atunci), deci momentan as fi axat pe un Outlander PHEV. Cei 40-45km full electric prin oras ar fi suficienti pentru mine in 95% din zile, ceea ce ar insemna ca as avea practic o masina electrica in oras si una pe benzina (un fel de dual-motor) in afara...dar mai e pana atunci.

          Comment


          • Eu sunt adeptul masinilor second hand deoarece pierderile de valoare la masinile achizitionate noi sunt substantiale si nu doresc sa fiu eu pagubasul. Hibrid e si urmatoarea masina pe care as cumpara o pentru ca au un consum de invidiat. Ca sa pastrez gama crossover m am uitat la toyota si am descoperit la prret accesibil mie Lexus rx 400 sau 450. Am citit ceva despre ele si am ramas impresionat, dar asa cum spunea si SKR ...mai am de asteptat cativa ani.
            Consumul relativ mare al benzinarelor CRV se poate regla cu o instalatie gpl care aduce consumul sub cel al motoarelor diesel.

            Comment


            • Originally posted by SKR View Post
              M-ati intrigat cu hibrida! Care ar fi optiunea? Eu tot nu ma vad cu un CR-V hibrida pt simplu motiv ca urmatoarea as vrea sa fie plug-in hibrid (cine stie poate scoate si Honda ceva pana atunci), deci momentan as fi axat pe un Outlander PHEV. Cei 40-45km full electric prin oras ar fi suficienti pentru mine in 95% din zile, ceea ce ar insemna ca as avea practic o masina electrica in oras si una pe benzina (un fel de dual-motor) in afara...dar mai e pana atunci.
              O masina interesanta - am citit zeci de review-uri si tot ce exista pe forumuri - ar fi Kona Hybrid de la Hyundai - https://www.topgear.com/car-reviews/...ct/first-drive
              Nu e o masina sportiva si nici nu iti da senzatia de vis pe roti dar cred ca isi face treaba; am facut un test drive, cat am mers eu a consumat 5,5 l la suta in oras, ceea ce este totusi de aproape 3 ori mai putin decat actualul CR-V. Ar fi bine.
              Desi eu personal as visa un Lexus UX la mana a doua de pe mobile.de, am vazut ca si noi la preturi sub 30k euro.
              Sunt sigur ca vor apare si la Honda mai multe variante hibrid dar este de asteptat ( mult) si cand vor apare deja masina electrica pura va fi mult mai atragatoare decat acum.
              Ca sa fiu franc: felul cum Honda a manageriat si cum ascunde sub pres problema cu motorul de 1,5 ma face sa nu ma mai gandesc la alta achizitie de la aceasta marca.
              Felul cum se poarta cu clientii care au probleme, felul in care nu sunt in stare sa recunoasca ca exista o problema majora, ma face sa vad ca regele e gol si ca acest producator urias de motoare senzationale cand
              o da in bara o da intr-o maniera cu profunde rezonante, incat si altii care afla vor face alte cautari, ca si mine.
              Nici naiba nu ar fi crezut ca nu voi fi un fan Honda toata viata, si ajunge o astfel de intamplare ca sa reanalizezi totul.
              Honda a mai facut si alte greseli capitale si de neinteles... oprirea Acordului la vanzare in Europa mi se pare o tragedie... si faptul ca nu exista in EU o masina Honda incapatoare care sa nu fie SUV... cum este Odyssey... ma rog, ar fi de discutat... multe

              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • Originally posted by sergiu2010 View Post
                Consumul relativ mare al benzinarelor CRV se poate regla cu o instalatie gpl care aduce consumul sub cel al motoarelor diesel.
                Eu si maine mi-as pune GPL. Problema este ca mai am garantie 2 ani... si o pierd... si tin masina intr-un garaj subteran unde nu e voie cu GPL... asta e de fapt cea mai mare problema.
                Am vazut si la Viena multe parcari subterane unde nu e voie cu masini cu GPL... vreau sa stiu si eu de cate ori au fost probleme cu masinile cu gaz, care mi se par mai sigure decat un rezervor cu benzina...
                E o optiune foarte buna, sunt mecanici de Honda la o reprezentanta care au trecut cu CR-V de 300k Km cu GPL fara nici o problema si la un cost de exploatare boieresc.
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                Comment


                • Originally posted by cerevelu View Post

                  O masina interesanta - am citit zeci de review-uri si tot ce exista pe forumuri - ar fi Kona Hybrid de la Hyundai - https://www.topgear.com/car-reviews/...ct/first-drive
                  Nu e o masina sportiva si nici nu iti da senzatia de vis pe roti dar cred ca isi face treaba; am facut un test drive, cat am mers eu a consumat 5,5 l la suta in oras, ceea ce este totusi de aproape 3 ori mai putin decat actualul CR-V. Ar fi bine.
                  Desi eu personal as visa un Lexus UX la mana a doua de pe mobile.de, am vazut ca si noi la preturi sub 30k euro.
                  Sunt sigur ca vor apare si la Honda mai multe variante hibrid dar este de asteptat ( mult) si cand vor apare deja masina electrica pura va fi mult mai atragatoare decat acum.
                  Ca sa fiu franc: felul cum Honda a manageriat si cum ascunde sub pres problema cu motorul de 1,5 ma face sa nu ma mai gandesc la alta achizitie de la aceasta marca.
                  Felul cum se poarta cu clientii care au probleme, felul in care nu sunt in stare sa recunoasca ca exista o problema majora, ma face sa vad ca regele e gol si ca acest producator urias de motoare senzationale cand
                  o da in bara o da intr-o maniera cu profunde rezonante, incat si altii care afla vor face alte cautari, ca si mine.
                  Nici naiba nu ar fi crezut ca nu voi fi un fan Honda toata viata, si ajunge o astfel de intamplare ca sa reanalizezi totul.
                  Honda a mai facut si alte greseli capitale si de neinteles... oprirea Acordului la vanzare in Europa mi se pare o tragedie... si faptul ca nu exista in EU o masina Honda incapatoare care sa nu fie SUV... cum este Odyssey... ma rog, ar fi de discutat... multe
                  oricum honda nu a excelat pe partea de hybrid. Adica incomparabil cu toyota/lexus. Stiu ca la modelul 1.8 hybrid erau destul de multe probleme soft. ( asta zic de acum 3 ani cand umblam cu accordul pe la nord si era plin de hybride cu probleme).

                  Comment


                  • Originally posted by cerevelu View Post

                    Eu si maine mi-as pune GPL. Problema este ca mai am garantie 2 ani... si o pierd... si tin masina intr-un garaj subteran unde nu e voie cu GPL... asta e de fapt cea mai mare problema.
                    Am vazut si la Viena multe parcari subterane unde nu e voie cu masini cu GPL... vreau sa stiu si eu de cate ori au fost probleme cu masinile cu gaz, care mi se par mai sigure decat un rezervor cu benzina...
                    E o optiune foarte buna, sunt mecanici de Honda la o reprezentanta care au trecut cu CR-V de 300k Km cu GPL fara nici o problema si la un cost de exploatare boieresc.
                    Problema cu parcarea subterana este abuziva pentru masinile care au GPL. Nu am gasit documentul care sa reglementeze accesul in parcari subterane. Posibil sa fie ceva de la ISU dar clar nu este in codul rutier , deci nu poate fi vorba de o amenda pe baza asta. Din ce am citit, e datoria detinatorilor de parcari sa instaleze detectoare de gaz sau sa interzica accesul masinilor cu gpl. Ce crezi ca fac majoritatea? Eu nu am avut stres din cauza asta. Fiecare face cum crede de cuviinta.

                    Comment


                    • Originally posted by alexme24 View Post

                      oricum honda nu a excelat pe partea de hybrid. Adica incomparabil cu toyota/lexus. Stiu ca la modelul 1.8 hybrid erau destul de multe probleme soft. ( asta zic de acum 3 ani cand umblam cu accordul pe la nord si era plin de hybride cu probleme).
                      Nu as mege niciodata pe o masina care nu are un backgroun solid mai ales daca vorbim de o tehnologie care pentru unii e noua. Am mers pe toyota ca au peste 20 de ani experienta pe sistemele hibrid si cu rezultate excelente din punctul meu de vedere.

                      Comment


                      • Originally posted by sergiu2010 View Post

                        Problema cu parcarea subterana este abuziva pentru masinile care au GPL. Nu am gasit documentul care sa reglementeze accesul in parcari subterane. Posibil sa fie ceva de la ISU dar clar nu este in codul rutier , deci nu poate fi vorba de o amenda pe baza asta. Din ce am citit, e datoria detinatorilor de parcari sa instaleze detectoare de gaz sau sa interzica accesul masinilor cu gpl. Ce crezi ca fac majoritatea? Eu nu am avut stres din cauza asta. Fiecare face cum crede de cuviinta.
                        Aici este documentul care prevede cerintele necesare, si care nu interzice GPL in parcari. Dar neavand cele necesare, ei pur si simplu interzic. Pagina 7 de la https://www.mdrap.ro/userfiles/regle...P_127_2009.pdf

                        Concluzia: Art. 56. -(1) Parcajele subterane care nu îndeplinesc cerințele prezentului normativ privind parcarea autoturismele alimentate cu GPL se marchează la intrări cu panouri și indicatoare vizibile de interzicere a accesului acestor autovehicule.

                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • Originally posted by cerevelu View Post

                          Eu si maine mi-as pune GPL. Problema este ca mai am garantie 2 ani... si o pierd... si tin masina intr-un garaj subteran unde nu e voie cu GPL... asta e de fapt cea mai mare problema.
                          Am vazut si la Viena multe parcari subterane unde nu e voie cu masini cu GPL... vreau sa stiu si eu de cate ori au fost probleme cu masinile cu gaz, care mi se par mai sigure decat un rezervor cu benzina...
                          E o optiune foarte buna, sunt mecanici de Honda la o reprezentanta care au trecut cu CR-V de 300k Km cu GPL fara nici o problema si la un cost de exploatare boieresc.
                          Da, de acord! Garantia e una si problema mea cea mai mare e la fel interdictia de a intra in parcarile sunterane. Am si acasa si la birou loc in parcarile subterane si nu as renunta la comfortul de a avea masina calda iarna si rece vara

                          Am tot intrebat in stanga si dreapta care ar fi de fapt problema, insa nu a stiut cineva sa-mi explice (in afara de posibilitate de explozie a buteliei ceea ce sincer in caz de incediu asa cum ati spus mai sus rezervorul de benzina e mult mai periculos).

                          Acum, interdictia e mai mult teoretica. Daca nu se vede sticker-ul pe masina nu stie nimeni ca e masina pe gpl. Doar daca se intmpla ceva urat si se constata ca e vina masinei cu instalatie gpl.

                          Kona hibrid, buna optiune. Nu am citit multe despre model dar am impresie f buna despre Kia si Hyundai (cam aceeasi treaba). Am avut o kia cumparata de noua, 5.5 ani si 137k km doar bucse si amortizoare schimbate pe garantie, f multumit. Nu as spune ca reprezentanta Kia exceleaza in prestarea serviciilor. Am avut o mica experienta si cu Hyundai, la fel reprentanta nu m-a dat pe spate.

                          L.E. Am scris concomitent. Bine de stiut, deci de fapt problema e ca nu au chef sa indeplineasca constructorii conditiile necesare. Mai usor, simplu si ieftin sa marchezi intrarile si ai rezolvat problema. Cam tipic pe aici
                          SKR
                          Senior Member
                          Last edited by SKR; 30-09-19, 21:58.

                          Comment


                          • Hai sa-mi arunc si eu 2 centi pe aici:

                            - o masina din 2016 numai veche nu e
                            - generatiile de masini noi sunt tot mai inteligente, dar tot mai putin fiabile (masina in sine devine consumabil)
                            - 2.0 benzina A/T te-ar tine zeci de ani, asta daca ai vrea sa o tii
                            - la TOATE marcile sunt probleme - de ce as schimba la o alta marca unde nu stiu problemele?
                            - Konda - degustibus / mie nu
                            - tehnologie noua, probleme noi (i.e. eu am DPF-ul infundat (fara avertizare inainte) si ma duc joi la Asko la regenerare; 1,5T motor nou cu probleme etc.)
                            - GPL ar fi o solutie buna, dar nu in cazul lui
                            cerevelu
                            Senior Member
                            cerevelu
                            - Otlander PHEV - luati-va gandul (in 2-3 ani bateria scade la 65-70% state of health, mai ales de la fast charging des - asta inseamna ca din 12kw ramai cu 8.4 kw, dar stai ca nu e tot... ai o rezerva de 30% in care nu intra niciodata - adica 3.6 kw - ceea ce inseamna ca utili sunt 4.8 kw (8.4 kw initiali).) - vi se pare o afacere buna? credeti ca va cumpara un cunoscator masina SH in conditiile astea.
                            - va zic ce stiu de PHEV pentru ca m-a interesat mult varianta asta, eu facand naveta cu masina din Snagov - costul cu naveta imi scadea sub 35% - mai ieftin e doar STB-ul
                            - daca tot ar fi sa-mi iau o masina moderna ar fi Tesla Model Y - e dovedit ca Telselele au bateria (in general) dupa 2-300.000 de km la 90+% state of health, valoarea de revanzare e super Ok, costurile de intretinere minimale etc.
                            - cu toate astea, pentru cineva care sta in oras si se plimba cu masina, CR-V hybrid e o optiune buna pentru ca in oras au autonomia buna. nu am auzit de probleme la ele, sunt mai OK decat RAV4 hybrid, mai ieftine si incapatoare ca lexus, etc.
                            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                            sigpic

                            Comment


                            • Apropos de PHEV, nu va contrazic, nu am citit/cautat prea multe. Singurul feedback e de la cineva care aduce masini din afara si are o parere buna dar vorbim de modelul precedent (2013-2015) si oricum probabil subiectiva avand in vedere ca vrea sa le vanda In teorie suna bine, dar daca e adevarata scaderea bateriei in doar 2-3 ani, atunci nu mai e o afacere atat de buna (desi in cazul meu si un 20-25km autonomie ar fi ok, fac drumuri scurte in timpul saptamanii, plus ca in majoritatea timpului as incarca de la priza domestica, deci slow charge).

                              Nu discutam de tesla, mult peste buget

                              Comment


                              • Haideti sa nu amestecam lucrurile. In postarea mea m am referit strict la sisteme hibrid si nu la plug in hibrid. E clar ca au facut compromisuri cand au marit autonomia pe EV dar au pierdut din viarta bateriei sistemului hibrid. Au inlocuit bateriile NIHM cu baterii Li-Ion. Diferenta e ca bateriile NIHM nu aveau limita de incarcari cum au bateriile Li-Ion. Exact cum spunea si colegul @tiker ,,- tehnologie noua, probleme noi ''.

                                Comment

                                Working...
                                X