CEREVELU: '16 Honda CR-V 4WD 2.0 i-VTEC A/T Special Edition Navi Winter Pack, Lunar Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    SKR
    Senior Member

  • SKR
    replied
    Ati reusit cumva sa vorbiti cu cei de Asko de problema lipsei uleiului in cutie? Ar fi bine de stiut reactia lor, avand in vedere ca pana acum pareau cei mai ok dpdv al service’ului.

    Leave a comment:

  • SKR
    Senior Member

  • SKR
    replied
    Deci in conditii dificile ei recomanda 60k km sau 4 ani. Sincer cred ca e mai ok asa, cu conditia sa se faca schimbul de ulei ca lumea.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Da. Acum, abia acum, m-am uitat si eu, scrie 120k Km. Dar au spus ca la conditii dificile de conducere, adica oras des si mult cu plecari si incalziri si raciri si drumuri mai grele, adica exact viata mea, se recomanda schimbarea la 60K km la AT-ul asta vechi sau la 40k km la hybride si la CVT. Asa ca am mers pe mana lor, masina e inca in garantie, ce sa fac. Am zis sa fie bine decat sa fie rau.

    Leave a comment:

  • SKR
    Senior Member

  • SKR
    replied
    M’am uitat astazi in carnetul de service si eu am la interval de schimb ulei cutie viteze 120k km sau 8 ani. Din postarile Dvs. reiese ca ati schimbat uleiul la 60k km, este recomandarea reprezentantei? Nu spun ca nu e bine, mie 120k km sau 8 ani mi se pare prea mult, fie el si ulei din fabrica.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Originally posted by MPopescu View Post


    Important e sa nu fie acum peste nivelul maxim.
    Multumesc mult, este la mijloc intre cele 2 gaurele. Cum ziceam, inainte, cand m-a pus pe ganduri, era mult sub ultima gaurica.

    Leave a comment:

  • MPopescu
    Member

  • MPopescu
    replied
    Originally posted by cerevelu View Post

    Masuratorile le-am facut cu motorul rece. Dar m-am uitat acum cu motorul fierbinte si nu e nici o diferenta la gaurile de pe joja, e cam la jumatate.
    Ce e drept nu am consultat manualul, fiind in deplasare, dar de ce scrie sa nu verifici si pune joja la indemana...
    M-am uitat pe youtube la mai multe clipuri si spune acolo mai mult de nivel minim si maxim nu de temperatura... straniu.
    Nu stiu ce sa spun.
    Ce am gasit eu spune asa:
    To check your transmission fluid on your honda cr-v find dipstick in the right end of the transmission housing. Remove the dipstick and wipe it off. Insert the dipstick, remove it again, and read the fluid level. The fluid level should be between the upper and lower marks.
    sau
    ”If the fluid level is below the upper and lower marks, add fluid. Use caution while adding fluid- make sure you clean up any spills!”
    Avem si indicatiile cu temperatura:
    ”Park the vehicle on level ground and do not have the engine running. The transmission fluid dipstick has an area marked indicating the "hot" fluid level range. If the transmission fluid is 'cold', the reading should be touching the very bottom of the 'hot' area, or slightly over. If it is at the top of the 'hot' range with cold fluid, it is likely over-filled by a moderate amount. At no point, hot or cold, should the fluid level be above the top of the 'hot' level indicator.”
    Deci la mine era doar varful jojei in ulei la inceput, acum este la jumatate intre cald si rece, si nu disting nici o diferenta functie de temperatura motorului. Straniu, nu stiu ce sa spun.
    La CRV 1.5T CVT scrie in manual ca nu se recomanda...... Am gasit in manualul de ia 2 i-VTEC AT la pagina 546 cum se procedeaza:"Verifi caţi nivelul lichidului cu motorul la temperatura normală de funcţionare. 1. Parcaţi automobilul pe o suprafaţă dreaptă şi porniţi motorul. 2. Aşteptaţi până când ventilatorul radiatorului intră în funcţiune, apoi opriţi motorul. ▶ Aplicaţi punctul 3 după ce aşteptaţi aprox. 60 de secunde (dar mai puţin de 90 de secunde). 3. Extrageţi joja (cu inel galben) din cutia de viteze şi ştergeţi-o cu o cârpă curată. 4. Introduceţi complet joja la locul ei în cutia de viteze, aşa cum se arată în fi gură. 5. Extrageţi joja şi verifi caţi nivelul lichidului. ▶ Acesta trebuie să se situeze între nivelul inferior şi cel superior, în intervalul HOT (fi erbinte). 6. Dacă nivelul este sub reperul inferior, adăugaţi lichid în orificiul jojei până când nivelul ajunge să se situeze între cele două repere"
    Important e sa nu fie acum peste nivelul maxim.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Originally posted by raducu View Post

    ... din ce sa mai traiasca si reprezentantele daca ar schimba toti uleiul acasa! O porcarie, daca stii ce faci, faci mai bine tu decat Dorel de la reprezentanta! Stii de ce? Pentru ca ai rabdare si nu esti stresat ca trebuie sa o faci la norma! Este chiar foarte bine sa verifici uleiurile/lichidele din cand in cand. Inclusiv la cutia de viteze automata. Exista Gogu (google) care te invata ce si cum.
    da, si eu cred la fel.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Originally posted by MPopescu View Post

    Cum s-a facut masuratoarea, la cald/ rece, cu motorul pornit/oprit? Joja are doua gradatii, pentru HOT sau COOL! In manualul de utilizare producatorul spune : " Nu incercati sa verificati sau sa inlocuiti singur lichidul de transmisie automata"
    Masuratorile le-am facut cu motorul rece. Dar m-am uitat acum cu motorul fierbinte si nu e nici o diferenta la gaurile de pe joja, e cam la jumatate.
    Ce e drept nu am consultat manualul, fiind in deplasare, dar de ce scrie sa nu verifici si pune joja la indemana...
    M-am uitat pe youtube la mai multe clipuri si spune acolo mai mult de nivel minim si maxim nu de temperatura... straniu.
    Nu stiu ce sa spun.
    Ce am gasit eu spune asa:
    To check your transmission fluid on your honda cr-v find dipstick in the right end of the transmission housing. Remove the dipstick and wipe it off. Insert the dipstick, remove it again, and read the fluid level. The fluid level should be between the upper and lower marks.
    sau
    ”If the fluid level is below the upper and lower marks, add fluid. Use caution while adding fluid- make sure you clean up any spills!”
    Avem si indicatiile cu temperatura:
    ”Park the vehicle on level ground and do not have the engine running. The transmission fluid dipstick has an area marked indicating the "hot" fluid level range. If the transmission fluid is 'cold', the reading should be touching the very bottom of the 'hot' area, or slightly over. If it is at the top of the 'hot' range with cold fluid, it is likely over-filled by a moderate amount. At no point, hot or cold, should the fluid level be above the top of the 'hot' level indicator.”
    Deci la mine era doar varful jojei in ulei la inceput, acum este la jumatate intre cald si rece, si nu disting nici o diferenta functie de temperatura motorului. Straniu, nu stiu ce sa spun.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Originally posted by Danielsportivu View Post
    Sa caut si eu joja aia de la cutia de viteze ca nu stiu pe unde se afla, am schimbat si eu uleiul anul trecut la ASKO.
    Nici de uleiul de la ambreiaj nu stiam ca se schimba, mi s-a spus ca e negru, in cartea de service nu zice nimic de el.
    eu am AT, cred ca sunt diferite sistemele, adica stiu ca sunt diferite

    Leave a comment:

  • raducu
    Senior Member

  • raducu
    replied
    Originally posted by MPopescu View Post
    In manualul de utilizare producatorul spune : " Nu incercati sa verificati sau sa inlocuiti singur lichidul de transmisie automata"
    ... din ce sa mai traiasca si reprezentantele daca ar schimba toti uleiul acasa! O porcarie, daca stii ce faci, faci mai bine tu decat Dorel de la reprezentanta! Stii de ce? Pentru ca ai rabdare si nu esti stresat ca trebuie sa o faci la norma! Este chiar foarte bine sa verifici uleiurile/lichidele din cand in cand. Inclusiv la cutia de viteze automata. Exista Gogu (google) care te invata ce si cum.

    Leave a comment:

  • MPopescu
    Member

  • MPopescu
    replied
    Originally posted by cerevelu View Post

    Am tot cautat un buson ceva, de umplere, nu am gasit. Apoi m-am uitat pe net si am vazut cum se face... este necesara o palnie foarte foarte lunga care se pune exact pe orificiul de la joja de ulei de la cutia de viteze.

    Normal ca nu am gasit asa ceva... asa ca am mers la un magazin cu plasticaraie si am cumparat o palnie subtire, destul de mica, cu orificiul suficient de ingust ca sa incape in gaurica de la joja.

    Deci ulei completam prin orificiul de la joja.

    Apoi am facut cu briceagul o gaura triunghiulara in capacul busonului de la recipientul cu ulei, ca sa curga mai greu, si am turnat cu atentie in palnie... pozitia este extraordinar de incomoda si spatiul este foarte ingust... dar a mers.
    Trebuie o carpa pregatita sa stergem eventualele picaturi care ar putea cadea pe cauciucaraia din jur... cica uleiul ala e foarte coroziv.
    Cu putina atentie, merge, nu e simplu dar nici foarte complicat.
    Acum ma gandesc ca e pacat ca nu am facut niste poze, era mai simplu, dar asta e.
    Cum s-a facut masuratoarea, la cald/ rece, cu motorul pornit/oprit? Joja are doua gradatii, pentru HOT sau COOL! In manualul de utilizare producatorul spune : " Nu incercati sa verificati sau sa inlocuiti singur lichidul de transmisie automata"
    MPopescu
    Member
    Last edited by MPopescu; 20-07-20, 13:00.

    Leave a comment:

  • Danielsportivu
    Senior Member

  • Danielsportivu
    replied
    Sa caut si eu joja aia de la cutia de viteze ca nu stiu pe unde se afla, am schimbat si eu uleiul anul trecut la ASKO.
    Nici de uleiul de la ambreiaj nu stiam ca se schimba, mi s-a spus ca e negru, in cartea de service nu zice nimic de el.

    Leave a comment:

  • SKR
    Senior Member

  • SKR
    replied
    Bine de stiut, multumim

    Tare as vrea sa vad reactia si explicatia celor de la Asko in cazul asta...

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Originally posted by SKR View Post

    Cand aveti timp, ar fi cred benefic pt noi ceilalti sa puneti o mica descriere cu pasii operatiunii de completare a uleiului in cutie, eu sincer habar nu am cum se face treaba asta.
    Am tot cautat un buson ceva, de umplere, nu am gasit. Apoi m-am uitat pe net si am vazut cum se face... este necesara o palnie foarte foarte lunga care se pune exact pe orificiul de la joja de ulei de la cutia de viteze.

    Normal ca nu am gasit asa ceva... asa ca am mers la un magazin cu plasticaraie si am cumparat o palnie subtire, destul de mica, cu orificiul suficient de ingust ca sa incape in gaurica de la joja.

    Deci ulei completam prin orificiul de la joja.

    Apoi am facut cu briceagul o gaura triunghiulara in capacul busonului de la recipientul cu ulei, ca sa curga mai greu, si am turnat cu atentie in palnie... pozitia este extraordinar de incomoda si spatiul este foarte ingust... dar a mers.
    Trebuie o carpa pregatita sa stergem eventualele picaturi care ar putea cadea pe cauciucaraia din jur... cica uleiul ala e foarte coroziv.
    Cu putina atentie, merge, nu e simplu dar nici foarte complicat.
    Acum ma gandesc ca e pacat ca nu am facut niste poze, era mai simplu, dar asta e.

    Leave a comment:

  • SKR
    Senior Member

  • SKR
    replied
    Urata intamplare, mai ales la o asa distanta fata de casa. Probabil cel mai urat lucru este increderea pierduta in cei de la Asko. Eu sincer sunt putin sceptic si cu uleiul de motor, la ambele revizii cand am verificat dupa iesirea din service, uleiul nu era perfect curat, dar poate sunt eu mai paranoia.

    Cand aveti timp, ar fi cred benefic pt noi ceilalti sa puneti o mica descriere cu pasii operatiunii de completare a uleiului in cutie, eu sincer habar nu am cum se face treaba asta.

    Leave a comment:

Working...
X