If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai sa dau niste note... asa, la prima impresie...
- NAVI: o MARE dezamagire, unitatea are un soft ultra vechi ( Android 4.01 cand exista acum Android 7, cu memorie mica si imposibil de upgradat) si un sistem GPS al lui Garmin bazat pe Navigon, care e mai slab vizual decat o unitate dedicata veche de 5-6 ani) - nota 4 din 10
- sistemul sonor: mediu, nimic de semnalat, nota 6 din 10; modesti basii, modeste inaltele, e un sistem asa, sa se auda niste muzica binisor
- radioul: 7 din 10
- farurile - cu halogen; acum cand toata lumea pune leduri... nu va spun ce leduri au Kia sau Mazda... ce salveaza situatia este ca se vad peste medie de bine si halogenele astea, mi se par grozave, condusul noaptea ar avea 8 din 10 totusi
- lipsa spatiilor de depozitare... exceptional portbagajul, exceptionala rabatarea automata a scaunelor din spate, se transforma in basculanta, dar unde pui ce ai prin buzunare... nu ai spatii mici de pus diverse chestii... e de neinteles asta... nota 4 din 10
- uluitor mi se pare ca ai 3 afisaje digitale pe care poti pune aceeasi informatie... ca sa ce... e clar o lipsa de studiu de design de gradinita... afisajul mic central putea sa lipseasca cu brio... un singur afisaj de calitate rezolva problema... si butoanele din stanga ale afisajului mare mi se par mici si greu de manevrat... ma rog, atat s-a putut... lipsa de unitate in afisarea informatiilor, nota 3 din 10. La o marca concurenta putin mai scumpa ai head display... o placere de condus... asta e.
La prima impresie astea mi s-au parut mai deranjante... poate sunt si altele dar le descopar incet.
IN rest masina imi place foarte mult, motorul, cutia, caroseria, suspensia, directia, jos palaria.
NAVI da, este cam outdated. De exemplu in Bucuresti nu stie de pasajul de la Piata Presei. Per total e okish, cel putin pentru mine care nu cunosc Bucurestiul aproape deloc, desi locuiesc de peste zece ani in zona. Versiunea de android e mai putin importanta zic. 4.0.1 e indeajuns de ok ca sistem de operare. Parere subiectiva. Ar merita un update. Oare stie cineva daca la dealer costa update-ul? Sa stiu daca il fac singur sau nu.
Farurile lumineaza bine, ceea ce inseamna ca si becurile sunt decente dar poate si farul in sine e bine facut. Am observat si eu ca lumineaza chiar bine. Avantajul la halogen e ca schimbi usor si repede becurile in caz de probleme.
Cat despre spatii de depozitare, in portbagaj nu ai prea multe variante (buzunarele etc), insa in rest chiar sunt destule. Cotiera, portiere si in spatele scaunelor din fata.Si suportul de ochelari. Consola din mijloc are trei compartimente totusi Ar fi mers niste spatii sub scaunele fata.
Cele trei afisaje cred ca sunt ok asa cum sunt ele. Cel din bord (IC) pentru consum mediu, cel mic central pentru afisare detalii despre ce se canta la radio/USB si unitatea pentru navigatie sau altele. Eu cam asa le tin si nu am aceeasi informatie pe fiecare. Corect legat de butoane. Cam aiurea. Afisajul central mic imi place cel mai mult pentru ca imi place mie mult.
Cat despre calitatea audio, da, cam lasa de dorit si comparatie nu o fac cu cine stie ce sistem mega, ci doar cu fosta masina unde parca era mai decent o idee. Dar e decent pentru moment.
Să-l stăpâneşti sănătos! @all: Nu mai puneți poze, că n-are rost
P.S. CR-V-ul anterior a ajuns la mine
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl. "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Bucuresti - autostrada Ploiesti cu 130 la ora - Predeal - Zarnesti - Magura - Pestera - Moeciu si retur: 320 km, media de consum: 9,6 l/100 km; mi se pare super OK, drumul pe la Magura si Pestera fiind abrupt si dificil.
la munte este o toamna formidabila... ce locuri faine avem.
Pe de alta parte...
Ce nu pot intelege... ce o fi fost in mintea lor sa puna un claxon de trotineta, care te face de ras... asta este incredibil. Trebuie neaparat sa il schimb.
Inca 500 Km fara probleme, facuti intr-o escapada la mare si in Dobrogea cu un bun prieten de aici de pe forum.
Va recomand cu mare caldura Pescaria lui Matei de la Agigea ( o gasiti pe net, nu vreau sa fie considerata reclama, dar peste si stridii mai bune nu cunosc in Ro) si Cheile Dobrogei, un loc mirific si neaspteptat pentru relieful Dobrogei
(Peisajele sunt de o frumuseţe rară - şanţuri naturale şi chei brăzdează malurile abrupte ale văii, peşteri săpate în calcar, precum "La Adam" şi "Peştera Liliecilor" cu specii de plante deosebite, dar şi descoperiri arheologice importante.Rezervaţia este formată din calcare din perioada jurasicului, aici găsindu-se o faună şi o floră de interes deosebit.
Calcarele cheilor reprezintă rămăşiţe de atoli, ceea ce justifică forma semirotundă a pereţilor.
Pereţii sunt orientaţi est/vest şi nu au o înălţime mai mare de 40m.
Platourile calcaroase cu forme ciudate, bătute de trecerea apei, mărginesc de o parte şi de alta şoseaua. - citat din http://www.histria-cheiledobrogei.ro...ile-dobrogei-6 )
La mers intins la 130 la ora pe autostrada, plus drumuri judetene plus aglomeratia de rigoare din Bucuresti la plecare si venire, consumul a fost de 9,2 l/100 km.
Altfel merge impecabil si gradul de satisfactie este maxim; cutia, motorul, suspensia, fac din ea o excelenta masina pentru drumuri foarte lungi, care se descurca admirabil si pe drumuri cu mari probleme sau chiar pe scurte portiuni fara drum de loc.
Citesc mult si pe alte forumuri de CR-V ( va recomand cu caldura http://www.crvownersclub.com/) si am dat de o discutie despre meniurile ascunse ale unitatii cu ecran - o chestie pe care nu o stiam.
Deci daca apasam succesiv si tinem apasate butoanele brightness (day/night), menu si power ( trebuie doua maini...) dam de niste meniuri din care putem sa aflam multe multe date despre masina noastra si de asemeni putem si sa configuram multe elemente altfel ascunse.
Nu stiu daca si la alte unitati Navi de la alte modele de Honda merge chestia; nu vad de ce nu ar merge.
E ceva cu adevarat util pe acolo? Vreo setare care sa conteze?
Intreb pentru un prieten! )
Mi-as fi dorit inca doua boxe prin spate, dar na. Presupun ca asta nu e in setari pe acolo
Acuma, ce sa spun, sunt un profan, efectiv nu stiu decat ca sunt acele setari, optiuni, bife, si sper sa nu ajung sa citesc ce e cu ele. Poate cineva cu mai mari inclinatii catre electronica masinilor de azi sa ne spuna, daca si cat pot fi de utile, eu nu ma pot pronunta.
Ce mi se pare util e primul tabel, masina isi face o autodiagnoza si arata ce nu merge si ce merge sau ce nu e in parametri, ca sa fiu mai exact. Dar ma uit si eu ca vitelu` la poarta noua.
Cu boxele, asa e. Boxele nu pot fi catalogate decat ca de calitate medie, nici prea prea nici foarte foarte. Basii nu sunt prea marcanti si inaltele... iti trebuie imaignatie ca sa le percutezi. Un concert de muzica de orga se aude civilizat, daca nu dam prea tare, daca trecem peste 1/2 din puterea amplificarii, distorsiile devin evidente. Categoric, boxe in spate ar fi fost foarte bune.
Comment