CEREVELU: '16 Honda CR-V 4WD 2.0 i-VTEC A/T Special Edition Navi Winter Pack, Lunar Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multi kilometri inainte tot asa fara probleme de niciun fel! Frumoase locuri ati vizitat!

    Comment


    • Viața e ca o gara, mai pleci, mai vii, te desparți, iei alt tren, d-astea.
      După 5 ani de impecabile deplasari si de multe bucurii la volan ma despart de o masina exceptionala.
      Practic tinuta numai in garaj, impecabila optic si tehnic, cu toate reviziile la zi, si cu doar putin sub 70k Km.
      Am avut drumuri senzationale cu ea si a mers absolut remarcabil.
      Nu am avut nici un incident tehnic, nu am schimbat nici un bec - o masina de vis.
      Apropo, mai e in garantie pana in octombrie!
      Viața este însă așa, mai complicată, și mi-am luat un CR-V hibrid.
      Aceasta masina merge la buyback la Asko, deci daca vrea cineva o masina de vis, cu un motor practic nemuritor, o gaseste acolo.
      Asta e.
      Aventura continua, cum zicea un fost hondar de pe aici, trecut la electrice.
      Attached Files
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

      Comment


      • Felicitari pt noua achizitie! Asteptam un jurnal si pt noua masina cu bune si (speram cat mai putine) rele

        Comment


        • Felicitări!
          '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

          Comment


          • Felicitari!
            As putea sa intreb de buy back si asta noua daca au fost ok financiar?
            Si daca asta noua are cuplu mai decent si putem depasi mai in siguranta in rampe? Am zis ca o sa fac un test drive, dar acolo nu prea o sa gasesc un raspuns. in sensul asta.

            Comment


            • Va salut,
              Au fost niste sesiuni de negociere dar pana la urma a fost super OK, dar si masina pe care am dat-o era perfecta, ca noua, cu toate chitantele de service si arata foarte bine.
              Cu cuplul... este o intreaga discutie.
              Este practic o masina electrica - motorul termic este legat la roti doar peste 70 Km/h.
              Deci practic in 80% din cazuri merge doar motorul electric, cel termic incarca bateria si nu se pune.
              Cuplul motorului electric este de 315 Nm dar este de la 0 km/h asa ca in primele secunde este impresionanta acceleratia.
              Tot teoretic peste 70 Km/h putem avea cuplul motorului termic de 175 Nm PLUS cuplul motorului electric de 315 Nm- ajungem la un impresionant 490 Nm - dar asta doar punctual, pentru ca bateria este destul de mica, mai mult de 1km nu cred sa tina la efortul asta - si poate nici atat.
              Asta, teoretic.
              Nu am facut teste si masuratori, dar senzatia mea acum, in prima mie de Km, este ca hibrida are in orice moment un cuplu mai mare decat CR-V diesel iar la demaraje mai ales pe sport, la viteze mici, este chiar incredibila.
              Dar este doar o senzatie.
              Masina electrica - si cea hibrida - am senzatia ca ma educa sa consum mai putin si sa merg mai inertial, aproape iti cere asta.
              Nu am ajuns inca la munte sa vad cum se comporta cu depasiri la urcare, abia astept.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • jules_k
                Senior Member
                jules_k
                din experienta mea cu toate hibridele de pana acum - la viteze relativ mici mi se pare ca au zvac - orice lentoare simti e mai degraba din combinatia de motor - cvt sau in cazul crv functionarea electronica a non-cutiei
                dar nu cred ca ai probleme la viteze mici

                la viteze mari insa - devansari mai rapide la peste 120 km h pe autostrada de exemplu - mie mi se pare ca hibridele sunt ceva mai lipsite de suflu
                e ceea ce m-a impiedicat sa imi cumpar varianta hibrida de la masina actuala
                musai drive test inclusiv la viteze mari - asa pana in 80-100 mi se pare ca e agil CRV din cei 70 k de i-am mers eu cu el

                cerevelu
                Senior Member
                cerevelu sa te bucuri de masina sanatos si voios!
                daca nu esti in situatia speciala in care tii masina in afara curtii si cheia pe undeva in casa dar pe o raza de cativa metri in jurul masinii nu emite cheia suficient semnal ca sa fie copiata de vreu raufacator
                am avut si eu aceleasi temeri - am tinut inclusiv dezactivata functia smart a cheii - dar pana la urma avantajul primeaza
                Turkish
                Senior Member
                Last edited by Turkish; 02-06-21, 19:21.
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • @cerevelu: Sa stapaniti sanatos hibrida si sa o conduceti cu placere! Arata frumos pe alb.

                  @Turkish: Se poate dezactiva functia "smart" la Honda?
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • Delphi
                    Super Moderator
                    Delphi
                    sorry, my bad
                    nu se poate la CRV - citisem pe undeva pe un forum ca ar fi posibil dar nu e asa
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • Se pare ca a si fost vanduta masina. Speram ca isi deschide topic si noul proprietar

                      Comment


                      • Da, nu am vazut-o nici o clipa pe pagina de la Asko cu masini rulate, s-a dat imediat. Adevarul este ca a fost o masina iubita si intretinuta si ca mergea exceptional.
                        Ar fi superb sa vedem aici jurnalul ei in continuare.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • Originally posted by cerevelu View Post
                          Da, nu am vazut-o nici o clipa pe pagina de la Asko cu masini rulate, s-a dat imediat. Adevarul este ca a fost o masina iubita si intretinuta si ca mergea exceptional.
                          Ar fi superb sa vedem aici jurnalul ei in continuare.
                          Am vazut-o eu, arata foarte bine Nu ma mira ca a disparut atat de rapid!

                          Comment

                          Working...
                          X