Multi kilometri inainte tot asa fara probleme de niciun fel! Frumoase locuri ati vizitat!
CEREVELU: '16 Honda CR-V 4WD 2.0 i-VTEC A/T Special Edition Navi Winter Pack, Lunar Silver Metallic
Collapse
X
-
Viața e ca o gara, mai pleci, mai vii, te desparți, iei alt tren, d-astea.
După 5 ani de impecabile deplasari si de multe bucurii la volan ma despart de o masina exceptionala.
Practic tinuta numai in garaj, impecabila optic si tehnic, cu toate reviziile la zi, si cu doar putin sub 70k Km.
Am avut drumuri senzationale cu ea si a mers absolut remarcabil.
Nu am avut nici un incident tehnic, nu am schimbat nici un bec - o masina de vis.
Apropo, mai e in garantie pana in octombrie!
Viața este însă așa, mai complicată, și mi-am luat un CR-V hibrid.
Aceasta masina merge la buyback la Asko, deci daca vrea cineva o masina de vis, cu un motor practic nemuritor, o gaseste acolo.
Asta e.
Aventura continua, cum zicea un fost hondar de pe aici, trecut la electrice.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Felicitări!'09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/
Comment
-
Va salut,
Au fost niste sesiuni de negociere dar pana la urma a fost super OK, dar si masina pe care am dat-o era perfecta, ca noua, cu toate chitantele de service si arata foarte bine.
Cu cuplul... este o intreaga discutie.
Este practic o masina electrica - motorul termic este legat la roti doar peste 70 Km/h.
Deci practic in 80% din cazuri merge doar motorul electric, cel termic incarca bateria si nu se pune.
Cuplul motorului electric este de 315 Nm dar este de la 0 km/h asa ca in primele secunde este impresionanta acceleratia.
Tot teoretic peste 70 Km/h putem avea cuplul motorului termic de 175 Nm PLUS cuplul motorului electric de 315 Nm- ajungem la un impresionant 490 Nm - dar asta doar punctual, pentru ca bateria este destul de mica, mai mult de 1km nu cred sa tina la efortul asta - si poate nici atat.
Asta, teoretic.
Nu am facut teste si masuratori, dar senzatia mea acum, in prima mie de Km, este ca hibrida are in orice moment un cuplu mai mare decat CR-V diesel iar la demaraje mai ales pe sport, la viteze mici, este chiar incredibila.
Dar este doar o senzatie.
Masina electrica - si cea hibrida - am senzatia ca ma educa sa consum mai putin si sa merg mai inertial, aproape iti cere asta.
Nu am ajuns inca la munte sa vad cum se comporta cu depasiri la urcare, abia astept.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
din experienta mea cu toate hibridele de pana acum - la viteze relativ mici mi se pare ca au zvac - orice lentoare simti e mai degraba din combinatia de motor - cvt sau in cazul crv functionarea electronica a non-cutiei
dar nu cred ca ai probleme la viteze mici
la viteze mari insa - devansari mai rapide la peste 120 km h pe autostrada de exemplu - mie mi se pare ca hibridele sunt ceva mai lipsite de suflu
e ceea ce m-a impiedicat sa imi cumpar varianta hibrida de la masina actuala
musai drive test inclusiv la viteze mari - asa pana in 80-100 mi se pare ca e agil CRV din cei 70 k de i-am mers eu cu el
daca nu esti in situatia speciala in care tii masina in afara curtii si cheia pe undeva in casa dar pe o raza de cativa metri in jurul masinii nu emite cheia suficient semnal ca sa fie copiata de vreu raufacator
am avut si eu aceleasi temeri - am tinut inclusiv dezactivata functia smart a cheii - dar pana la urma avantajul primeazaLast edited by Turkish; 02-06-21, 19:21."Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
@cerevelu: Sa stapaniti sanatos hibrida si sa o conduceti cu placere! Arata frumos pe alb.
@Turkish: Se poate dezactiva functia "smart" la Honda?"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
sorry, my bad
nu se poate la CRV - citisem pe undeva pe un forum ca ar fi posibil dar nu e asa"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
Da, nu am vazut-o nici o clipa pe pagina de la Asko cu masini rulate, s-a dat imediat. Adevarul este ca a fost o masina iubita si intretinuta si ca mergea exceptional.
Ar fi superb sa vedem aici jurnalul ei in continuare.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Originally posted by cerevelu View PostDa, nu am vazut-o nici o clipa pe pagina de la Asko cu masini rulate, s-a dat imediat. Adevarul este ca a fost o masina iubita si intretinuta si ca mergea exceptional.
Ar fi superb sa vedem aici jurnalul ei in continuare.Nu ma mira ca a disparut atat de rapid!
Comment
Comment