CEREVELU: '16 Honda CR-V 4WD 2.0 i-VTEC A/T Special Edition Navi Winter Pack, Lunar Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa caut si eu joja aia de la cutia de viteze ca nu stiu pe unde se afla, am schimbat si eu uleiul anul trecut la ASKO.
    Nici de uleiul de la ambreiaj nu stiam ca se schimba, mi s-a spus ca e negru, in cartea de service nu zice nimic de el.

    Comment


    • Originally posted by cerevelu View Post

      Am tot cautat un buson ceva, de umplere, nu am gasit. Apoi m-am uitat pe net si am vazut cum se face... este necesara o palnie foarte foarte lunga care se pune exact pe orificiul de la joja de ulei de la cutia de viteze.

      Normal ca nu am gasit asa ceva... asa ca am mers la un magazin cu plasticaraie si am cumparat o palnie subtire, destul de mica, cu orificiul suficient de ingust ca sa incape in gaurica de la joja.

      Deci ulei completam prin orificiul de la joja.

      Apoi am facut cu briceagul o gaura triunghiulara in capacul busonului de la recipientul cu ulei, ca sa curga mai greu, si am turnat cu atentie in palnie... pozitia este extraordinar de incomoda si spatiul este foarte ingust... dar a mers.
      Trebuie o carpa pregatita sa stergem eventualele picaturi care ar putea cadea pe cauciucaraia din jur... cica uleiul ala e foarte coroziv.
      Cu putina atentie, merge, nu e simplu dar nici foarte complicat.
      Acum ma gandesc ca e pacat ca nu am facut niste poze, era mai simplu, dar asta e.
      Cum s-a facut masuratoarea, la cald/ rece, cu motorul pornit/oprit? Joja are doua gradatii, pentru HOT sau COOL! In manualul de utilizare producatorul spune : " Nu incercati sa verificati sau sa inlocuiti singur lichidul de transmisie automata"
      Last edited by MPopescu; 20-07-20, 12:00.

      Comment


      • Originally posted by MPopescu View Post
        In manualul de utilizare producatorul spune : " Nu incercati sa verificati sau sa inlocuiti singur lichidul de transmisie automata"
        ... din ce sa mai traiasca si reprezentantele daca ar schimba toti uleiul acasa! O porcarie, daca stii ce faci, faci mai bine tu decat Dorel de la reprezentanta! Stii de ce? Pentru ca ai rabdare si nu esti stresat ca trebuie sa o faci la norma! Este chiar foarte bine sa verifici uleiurile/lichidele din cand in cand. Inclusiv la cutia de viteze automata. Exista Gogu (google) care te invata ce si cum.

        Comment


        • Originally posted by Danielsportivu View Post
          Sa caut si eu joja aia de la cutia de viteze ca nu stiu pe unde se afla, am schimbat si eu uleiul anul trecut la ASKO.
          Nici de uleiul de la ambreiaj nu stiam ca se schimba, mi s-a spus ca e negru, in cartea de service nu zice nimic de el.
          eu am AT, cred ca sunt diferite sistemele, adica stiu ca sunt diferite
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • Originally posted by MPopescu View Post

            Cum s-a facut masuratoarea, la cald/ rece, cu motorul pornit/oprit? Joja are doua gradatii, pentru HOT sau COOL! In manualul de utilizare producatorul spune : " Nu incercati sa verificati sau sa inlocuiti singur lichidul de transmisie automata"
            Masuratorile le-am facut cu motorul rece. Dar m-am uitat acum cu motorul fierbinte si nu e nici o diferenta la gaurile de pe joja, e cam la jumatate.
            Ce e drept nu am consultat manualul, fiind in deplasare, dar de ce scrie sa nu verifici si pune joja la indemana...
            M-am uitat pe youtube la mai multe clipuri si spune acolo mai mult de nivel minim si maxim nu de temperatura... straniu.
            Nu stiu ce sa spun.
            Ce am gasit eu spune asa:
            To check your transmission fluid on your honda cr-v find dipstick in the right end of the transmission housing. Remove the dipstick and wipe it off. Insert the dipstick, remove it again, and read the fluid level. The fluid level should be between the upper and lower marks.
            sau
            ”If the fluid level is below the upper and lower marks, add fluid. Use caution while adding fluid- make sure you clean up any spills!”
            Avem si indicatiile cu temperatura:
            ”Park the vehicle on level ground and do not have the engine running. The transmission fluid dipstick has an area marked indicating the "hot" fluid level range. If the transmission fluid is 'cold', the reading should be touching the very bottom of the 'hot' area, or slightly over. If it is at the top of the 'hot' range with cold fluid, it is likely over-filled by a moderate amount. At no point, hot or cold, should the fluid level be above the top of the 'hot' level indicator.”
            Deci la mine era doar varful jojei in ulei la inceput, acum este la jumatate intre cald si rece, si nu disting nici o diferenta functie de temperatura motorului. Straniu, nu stiu ce sa spun.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • Originally posted by raducu View Post

              ... din ce sa mai traiasca si reprezentantele daca ar schimba toti uleiul acasa! O porcarie, daca stii ce faci, faci mai bine tu decat Dorel de la reprezentanta! Stii de ce? Pentru ca ai rabdare si nu esti stresat ca trebuie sa o faci la norma! Este chiar foarte bine sa verifici uleiurile/lichidele din cand in cand. Inclusiv la cutia de viteze automata. Exista Gogu (google) care te invata ce si cum.
              da, si eu cred la fel.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • Originally posted by cerevelu View Post

                Masuratorile le-am facut cu motorul rece. Dar m-am uitat acum cu motorul fierbinte si nu e nici o diferenta la gaurile de pe joja, e cam la jumatate.
                Ce e drept nu am consultat manualul, fiind in deplasare, dar de ce scrie sa nu verifici si pune joja la indemana...
                M-am uitat pe youtube la mai multe clipuri si spune acolo mai mult de nivel minim si maxim nu de temperatura... straniu.
                Nu stiu ce sa spun.
                Ce am gasit eu spune asa:
                To check your transmission fluid on your honda cr-v find dipstick in the right end of the transmission housing. Remove the dipstick and wipe it off. Insert the dipstick, remove it again, and read the fluid level. The fluid level should be between the upper and lower marks.
                sau
                ”If the fluid level is below the upper and lower marks, add fluid. Use caution while adding fluid- make sure you clean up any spills!”
                Avem si indicatiile cu temperatura:
                ”Park the vehicle on level ground and do not have the engine running. The transmission fluid dipstick has an area marked indicating the "hot" fluid level range. If the transmission fluid is 'cold', the reading should be touching the very bottom of the 'hot' area, or slightly over. If it is at the top of the 'hot' range with cold fluid, it is likely over-filled by a moderate amount. At no point, hot or cold, should the fluid level be above the top of the 'hot' level indicator.”
                Deci la mine era doar varful jojei in ulei la inceput, acum este la jumatate intre cald si rece, si nu disting nici o diferenta functie de temperatura motorului. Straniu, nu stiu ce sa spun.
                La CRV 1.5T CVT scrie in manual ca nu se recomanda...... Am gasit in manualul de ia 2 i-VTEC AT la pagina 546 cum se procedeaza:"Verifi caţi nivelul lichidului cu motorul la temperatura normală de funcţionare. 1. Parcaţi automobilul pe o suprafaţă dreaptă şi porniţi motorul. 2. Aşteptaţi pānă cānd ventilatorul radiatorului intră īn funcţiune, apoi opriţi motorul. ▶ Aplicaţi punctul 3 după ce aşteptaţi aprox. 60 de secunde (dar mai puţin de 90 de secunde). 3. Extrageţi joja (cu inel galben) din cutia de viteze şi ştergeţi-o cu o cārpă curată. 4. Introduceţi complet joja la locul ei īn cutia de viteze, aşa cum se arată īn fi gură. 5. Extrageţi joja şi verifi caţi nivelul lichidului. ▶ Acesta trebuie să se situeze īntre nivelul inferior şi cel superior, īn intervalul HOT (fi erbinte). 6. Dacă nivelul este sub reperul inferior, adăugaţi lichid īn orificiul jojei pānă cānd nivelul ajunge să se situeze īntre cele două repere"
                Important e sa nu fie acum peste nivelul maxim.

                Comment


                • Originally posted by MPopescu View Post


                  Important e sa nu fie acum peste nivelul maxim.
                  Multumesc mult, este la mijloc intre cele 2 gaurele. Cum ziceam, inainte, cand m-a pus pe ganduri, era mult sub ultima gaurica.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • M’am uitat astazi in carnetul de service si eu am la interval de schimb ulei cutie viteze 120k km sau 8 ani. Din postarile Dvs. reiese ca ati schimbat uleiul la 60k km, este recomandarea reprezentantei? Nu spun ca nu e bine, mie 120k km sau 8 ani mi se pare prea mult, fie el si ulei din fabrica.

                    Comment


                    • Da. Acum, abia acum, m-am uitat si eu, scrie 120k Km. Dar au spus ca la conditii dificile de conducere, adica oras des si mult cu plecari si incalziri si raciri si drumuri mai grele, adica exact viata mea, se recomanda schimbarea la 60K km la AT-ul asta vechi sau la 40k km la hybride si la CVT. Asa ca am mers pe mana lor, masina e inca in garantie, ce sa fac. Am zis sa fie bine decat sa fie rau.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • Deci in conditii dificile ei recomanda 60k km sau 4 ani. Sincer cred ca e mai ok asa, cu conditia sa se faca schimbul de ulei ca lumea.

                        Comment


                        • Ati reusit cumva sa vorbiti cu cei de Asko de problema lipsei uleiului in cutie? Ar fi bine de stiut reactia lor, avand in vedere ca pana acum pareau cei mai ok dpdv al service’ului.

                          Comment


                          • Originally posted by SKR View Post
                            Ati reusit cumva sa vorbiti cu cei de Asko de problema lipsei uleiului in cutie? Ar fi bine de stiut reactia lor, avand in vedere ca pana acum pareau cei mai ok dpdv al service’ului.
                            acum luna asta o sa ma duc acolo sa fac ITP si o sa amorsez o discutie. Va tin la curent.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • Va salut,
                              nu am mai scris cam de mult pe aici pentru ca nu am avut ce.
                              Faza cu uleiul mai puțintel la cutia de viteze am lasat-o moartă, a trecut prea mult timp ca să ma mai dumiresc.
                              Am pus eu anul trecut cāt să ajung īntre semnele de la jojă și asa este si acum, dupa 10.000 km.
                              Īn rest merg aproape zilnic, intre 15 si 60 Km pe zi.
                              Nu bate, nu troncane, nu consuma nici un g de ulei, nu am absolut nimic de reprosat, totul functioneaza brici, nici macar un bec nu s-a ars.
                              Am ajuns la 64k km si la invitatia celor de la ASKO am fost la revizie.
                              Schimbat uleiul la motor, cu ala de la butoi de la ei, tot 0W20 ca pana acum. Am toata increderea.
                              Mai schimbai filtrele uzuale, de ulei, de aer, de polen, si am mai schimbat lichidul de frana, caci de, cam trebuia.
                              Pe total putin peste 1000 de lei, deci super OK, cred.
                              Am lasat rotile de iarna ca poate mai dau niste gonete la munte.
                              O placere de mers cu masina chiar in Bucurestiul asta nenorocit. Cutia automata imi place enorm. Si mersul cu padele ajuta la frana de motor si la acceleratii mult.
                              Bun, singura chestie nasoala care poate fi mentionata este consumul... mare daca sunt distante mici, acceptabil daca sunt distante mai mari.
                              Acum, iarna, media pe ultimii 1000 Km prin Bucuresti a fost de 12,7l la suta de Km cu varfuri de 16l la suta de Km.
                              La Viena, anul trecut, am stat cateva saptamani si nu am trecut de 10-11l la suta de Km in oras... Bucurestiul e un cosmar.
                              Motorul asta aspirat este o placere maxima la drum intins, unde un consum de 8l la suta de Km nu e rar.
                              Deci o masina de exceptie care imi place si acum, dupa 5 ani, foarte foarte mult.
                              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                              Comment


                              • placerea este sa mergi pe drumuri mai complicate iarna, este locul unde se simte excelent masina. Bag ESP si merge ca tractorul.
                                Attached Files
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X