Jules_K: '16 Honda CR-V 2.0, A/T AWD Elegance, Urban Titanum Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incaltari noi de iarna. Jante tabla si cauciucuri noi. Bf goodrich ceva. Nu sunt neaparat incantat de jante. De departe sunt ok. Cele de aliaj au primit o curatare insa am observat niste ciupituri pe ele si ceva depuneri de chestii mai grosiere. Nu e deranjant inca. Au totusi 5 ani. Si 110k km.
    in curand trebuie sa schimb placutele se frana.
    recomandari? Se pare ca astea curente si cele dinainte nu au durata de viata foarte satisfacatoare.
    trebuie sa iau niste capacele pentru inelul central.
    Attached Files

    Comment


    • Arata ok! Sunt tot pe 17?

      Comment


      • Dap, tot pe 17". Nu cred ca mai mici s-ar potrivi.
        Macar acum o sa pot sa le schimb eu in urmatorii ani fara sa mai trec pe la vulcanizare. Ca la cat de multe sunt, fi cand ai nevoie trebuie sa astepti. Si sincer nu mai am chef de stat ore la coada.
        Friendly reminder: Cred ca e cazul sa trecem si pe lichid de parbriz de iarna. Deja m-a prins o ninsoare la Fundata acum vreo doua saptamani.

        Inca astept recomandari de placute de frana mai decente. Am folosit ATE pana acum, insa se duc cam repede. Si intre revizii cumva, ceea ce e aiurea ca asta inseamna un drum suplimentar la service. Oricum, urmatoarea revizie o sa fie interesanta. Ulei cutie, filtru benzina, bujii etc... Cca 2700 lei. Si asta fara operatiunile normale gen ulei motor, filtre etc. Deci un 3500-3700 lei.

        Comment


        • Si eu trebuie sa schimb placutele de frana si ma gandeam la ATE, actualele m-au dus 45.000 km dar nu stiu ce marca sunt ca nu le-am schimbat eu, sunt de la fostul proprietar.

          LE. Am placute ATE si o sa pun la fel ca m-au tinut peste 45.000 km.
          Last edited by Danielsportivu; 15-11-21, 13:08.

          Comment


          • ATE am luat si eu. Sunt surprins neplacut de ele. M-au tinut putin. 20k km in principiu. Chiar acum cateva zile am fost nevoit sa completez lichidul de frana. pentru ca s-au tocit placutele si aparent marja de nivel al lichidului de frana este foarte mica. Chestie neplacuta pentru ca trebuie sa inlocuiesc si lichidul de frana daca il completez. Ca il completez cu DOT4 generic. Cred ca data viitoare cumpar si un bidon suplimentar sa-l am in masina. Problema e ca astea trebuie folosite atunci cand le desfaci. Completezi si restul arunci ca nu se foloseste dupa 1-2 luni sau mai mult daca e desfacut.
            Cele originale au dus 50k km pana sa primesc mesajul ala in bord. De fapt toate mesajele posibile care au legatura cu lichidul de frana.

            Comment


            • Si s-a mai ars un bec de faza scurta. Ghinion de nesansa. Probabil singura chestie recurenta. Dar e si vina mea ca merg cu faza scurta mereu aprinsa.

              Comment


              • Din ciclul probleme neplacute:
                1. Busonul de ulei e cam greu de desfacut. Am fost nevoit sa mai completez cu circa 200 mll ulei. Daca pana la urmatoarea revizie mai apare becul ala in bord ma supar.
                2. Cauciucurile de iarna se incarca foarte rapid cu noroi. Ma rog, chestie stiuta. Cam enervant totusi ca exista riscul de a face pagube altora.

                Astea asa ca sa nu zic doar de bine Ne plangem fiecare de ce gaseste

                Am vazut un model ca al meu, doar ca avea faruri cu lupa/xenon ceva. Nu stiam ca erau si din astea. Oricum, ma felicit ca am faruri clasice. Daca era sa se arda un xenon, cred ca injuram puternic. Asa 1-2-3 becuri pe an le schimb relaxat si fara mari batai de cap.

                Inca nu stiu daca sa schimb masina sau nu. Probabil la urmatoarea revizie o sa intreb de buy back sa vedem ce si cum. Nu m-ar deranja deloc un upgrade. Si Tucson hibrid imi face cu ochiul. Desi sunt in mari dubiii. CRV-ul pare la locul ei si inca nu-i gasesc bube majore. Ba chiar sunt relativ relaxat cu consumul overall. Intre 10 si 13%, variatia fiind doar de numarul de drumuri in extern. E un consum mixt 30% Bucuresti, 70% extern. In general alimentez pe la 300 km parcursi. Nu prea imi place sa o las pana se aprinde becul. Ultimul plin a fost cu 420 km facuti. Ceea ce nu e rau. Dar am umblat pe DN1 o idee mai mult. Si cu inca 140 km ramasi.

                Am ajuns la 110k km. E vremea de schimbat discuri si placute de frana. Si o rovigneta noua. Scaunele incalzite sunt numai bune perioada asta.

                Comment


                • Eu am avut CR-V cu xenoane, a tinut 5 ani si 90.000 km si nu am schimbat nimic, nici un bec, nimic.
                  Despre hibridă: al meu CR-V hibrid consuma pe mers amestecat autostrada + oras + forestiere + diverse 7,1l pe ultimii 5000 km, cu 2 extreme: cam 7,5 pe autostrada la 120 Km/h si 6 in oras ( chiar acum iarna)
                  Va spun asta in ideea ca poate ati dori tot un CR-V hibird candva.
                  Totusi, fata de orice alta hibrida, CR-V Hibrid are doar un motor electric care antrenează roțile, si motorul termic nu este legat la nimic pana la 80 Km/h, doar la generator, incarca bateria.
                  Asta inseamna cuplu electric, care este urias de la zero, silentiozitate si o senzatie de putere linistita - merita sa faceti un testdrive.
                  Nu are nimic, dar nimic comun cu CR-V-urile anterioare, decat forma.
                  Totul este de o simplitate extraordinara, motorul nu are turbina, nu antreneaza rotile decat peste 80 Km/h printr-un cuplaj simplu.
                  Nici o hibridă de pe piata nu este atat de simpla si de - sper - lipsita de potentiale probleme.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • Stiu ca xenoanele tin destul de bine. Insa si cand se arde unul, e chin mare. Si banui ca la mine becurile se ard mai ales din cauza ca nu ocolesc chiar fiecare denivelare de pe drum. Socurile astea nu ajuta pe termen lung.
                    In principiu sa vedem ce fac rusii in perioada urmatoare si cum merge economia in 2022. Tare mi-as dori un test drive de un weekend. O sa vorbesc la dealer sa vedem ce si cum e posibil. Taica-meu a primit la un moment dat un LR Dicovery un weekend. L-a testat maxim pe offroad si a fost super incantat. Insa pretul de lista era de 2-3 ori peste CRV.

                    Comment


                    • Un material interesant pentru a cunoaste mai bine hibrida - https://www.youtube.com/watch?v=AQOVQ1Z1AOM&t=26s
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • Mda. Nu sunt de acord total cu omul, insa a facut un review decent si mi- a placut. Partea cu sistemul audio care e cam acelasi de ani buni mi se pare cam aiurea. Nu am vazut daca are si volan incalzit, chestie care e de dorit pe viitor.
                        Ca mod de functionare a motoarelor, am inteles mai bine acum. Banui ca o sa sar generatia asta si astept o alta.
                        In alta ordine de idei, iar s-a aprins martorul de nivel de ulei. Si am pus 200 ml recent, Am zis ca poate pana la revizie nu se mai aprinde. Dar se pare ca ceva ar fi. Si culmea, in ultima vreme am mers relaxat pentru ca iarna, rece, pericol de polei si nu am chef de aventuri aiurea.

                        Comment


                        • jules_k
                          mergi si cu un RAV atunci cand vei merge cu CRV
                          cat despre Tucson - prin online au inceput sa iasa pe ici pe colo si niste opinii de useri care au strans peste 30k cu ea si unii dintre ei se cam plang de calitatea interiorului; e de asteptat si de vazut, stiu ca Hyundai e pe cai mari anul asta dar parte din marimea cailor astia e si o investitie desteapta in arsenalul de comunicare digitala si influencing de pe internet; eu unul cu cat văd mai multe in trafic si am vreme sa imi stea privirea mai mult pe ele cu atat imi trece opinia de la wow(ish)ul initial inspre un ”mneah+”; prea multe unghiuri si cotloane si muchii pentru a fi o masina ca reziste timpului la design, lumini de zi care se vor spectaculoase dar care arata clar clasa masinii (populara si nicidecum premium);
                          in schimb daca viitorul CRV va fi in linia de design language pe care o vedem acum pe Jazz sau HRV... atunci va fi belea de frumos si prietenos in interior
                          "Ethics. That's always so inconvenient."
                          Cal Lightman

                          Comment


                          • Turkish Mersi, o sa ma uit si pe RAV la momentul potrivit.
                            Cat despre linia de deisgn a la HRV, clar da. HRV-ul ala nou a fost pentru mine maxim de placut de prima data cand l-am vazut.

                            Comment

                            Working...
                            X