Jules_K: '16 Honda CR-V 2.0, A/T AWD Elegance, Urban Titanum Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am luat Nokian wetproof pe principiul ca vreau sa franeze bine pe carosabil umed. Se pare ca franeaza mult mai bine fata de ce am avut pana acum. Reviewurile spun ca se duc cam repede, dar asta nu e o problema.
    le-am testat zilele astea, dar nu ca in situatiile care m-au facit sa le doresc. Nici o urma de blocat roti la franare. Sau la plecatul de pe loc mai tare. Ok, sunt noi, deci se vor uza insa pentru primii 500 km sunt multumit.
    pretul a fost decent. Cca 460 lei ca am prins o reducere pe emag.

    Comment


    • Click image for larger version

Name:	100000km.jfif
Views:	103
Size:	28.2 KB
ID:	876054
      Atat am avut de spus!
      Daca e sa fac pe scurt un review, acesta ar fi cam asa:
      1. Motorul e lenes in multe situatii.
      2. M-a servit pana acum bine si m-a dus unde am avut nevoie relativ confortabil pentru mine si foarte bine pentru pasageri.
      3. In afara reviziilor, doar placute de frana, discuri de frana si un geam care cobora singur.
      4. Cauciucurile din fabrica sunt usor praf. E doar opinia mea.
      5. 4x4 e ok in situatii aiurea la plecarea de pe loc si la viteze mici.
      6. Becurile de faza scurta le schimb anual de nevoie.
      7 Luminile de la numarul spate se cam ard aiurea. Iar am unul ars.
      8. INca nu m-am lamurit cu consumul de ulei. SI daca treci peste limita, se aprinde acelasi martor.
      9. VOlanul are urme de folosinta la ora 9 si 11.

      Per total, nu am ce sa-i reprosez. Merge bine, nu bate/troncane prea tare deocamdata, cutia e ok, motorul asa cum e. Ergonomia e aiurea pe alocuri, buna in altele parti. Scaunul soferului e cam incomod la drum lung.
      Consumul e mare. Asta e. De la plin la plin am cam 11%.

      Per total, la 4 ani si jumatate ma declar multumit. Fata de masina precedenta, unde am bagat in acelasi interval cel putin 3-4k euro, e bine.

      Comment


      • Felicitari! Ai trecut de acel prag psihologic de 100k dar sunt sigur ca mai duce cel putin inca pe atat fara mari probleme si investitii…acuma nu-ti doresc neaparat inca 100k cu ea ca am vazut ca te gandesti sa o schimbi

        In privinta scaunului, da, aceeasi parere o am si eu. Din pacate oricum nu l-as seta, nu reusesc sa am o pozitie buna si ma cam seaca lucrul asta.

        Comment


        • Bravo!
          Multi Km fericiti inainte!
          Față de ce văd la alte marci, e parfum, multi ar dori sa ajunga la 100 k Km cu asa lista subțire de probleme..
          Chestia cu motorul lenes... ce straniu.
          Acum depinde si ce asteptari avem.
          Eu cand il turam se infigea, in rest avea un mers nobil, ca sa zic asa
          Last edited by cerevelu; 15-06-21, 17:15.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • Nu stiu daca ma bag sa o schimb prea curand. As vrea, dar prioritatile sunt altele in peroada urmatoare. O sa fie interesant de vazut cum se comporta la 200k km. Probabil sa o fie nevoie de mai multa atentie si ceva mai multe lucruri care trebuie schimbate. Ma gandesc la bucse, amortizoare etc. Pe langa reviziile periodice.

            cerevelu asteptarile mele de la un motor sunt diferite de alte tale. Si e ok. Eu prefer un stil de condus in care stiu ca am rezerva de putere la dispozitie si timp de raspuns rapid. Motorul asta nu e pentru asa ceva. Nu zic ca e rau, ca nu e. Doar ca asteptarile mele de la un motor sunt altele. Initial, nu am crezut ca e atat de lenes, chiar si dupa test drive. Fiabilitatatea a fost mai importanta totusi, alaturi de numarul de service-uri si locatii.

            Comment


            • Am luat si portbagaj pentru masina. Thule 780. Mai era optiunea de Thule XT Motion. Care e mai scumpa si mai scurta.
              Am vrut sa imi incapa schiurile. Deci modelul 780 a fost. Deschidere dubla, lung.
              Arata foarte bine pe masina. Singura chestie e ca haionul loveste cutia cand e aproape total deschis. Cam asta a fost compromisul. I-am pus un burete adeziv la punctul de contact si pare ca e ok.

              Daca nu aveti nevoie de lungime, atunci XT Motion e varianta mai buna. Care e si mai scump. Cca 2400 lei. Modelul 780 e cca 1700 lei.
              https://portbagajeauto.ro/thule-6318...egru-dual-side

              Se prinde si pe Wingbar edge cum am si eu. Sistemul de prindere e usor de manevrat si as putea sa o dau jos in 2-3 minute. O sa revin cu opinii dupa concediu.
              Attached Files

              Comment


              • Frumos! Asteptam impresii cu privire la zgomot la viteza si consum. Concediu placut!

                Comment


                • Nu am observat zgomot suplimentar. Suportul de biciclete e mai zgomotos decat asta. Consumul o fi o idee mai mare. Insa la drumurile curente nu pare sa fi crescut.

                  Comment

                  Working...
                  X