Jules_K: '16 Honda CR-V 2.0, A/T AWD Elegance, Urban Titanum Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am luat Nokian wetproof pe principiul ca vreau sa franeze bine pe carosabil umed. Se pare ca franeaza mult mai bine fata de ce am avut pana acum. Reviewurile spun ca se duc cam repede, dar asta nu e o problema.
    le-am testat zilele astea, dar nu ca in situatiile care m-au facit sa le doresc. Nici o urma de blocat roti la franare. Sau la plecatul de pe loc mai tare. Ok, sunt noi, deci se vor uza insa pentru primii 500 km sunt multumit.
    pretul a fost decent. Cca 460 lei ca am prins o reducere pe emag.

    Comment


    • Click image for larger version

Name:	100000km.jfif
Views:	384
Size:	28.2 KB
ID:	876054
      Atat am avut de spus!
      Daca e sa fac pe scurt un review, acesta ar fi cam asa:
      1. Motorul e lenes in multe situatii.
      2. M-a servit pana acum bine si m-a dus unde am avut nevoie relativ confortabil pentru mine si foarte bine pentru pasageri.
      3. In afara reviziilor, doar placute de frana, discuri de frana si un geam care cobora singur.
      4. Cauciucurile din fabrica sunt usor praf. E doar opinia mea.
      5. 4x4 e ok in situatii aiurea la plecarea de pe loc si la viteze mici.
      6. Becurile de faza scurta le schimb anual de nevoie.
      7 Luminile de la numarul spate se cam ard aiurea. Iar am unul ars.
      8. INca nu m-am lamurit cu consumul de ulei. SI daca treci peste limita, se aprinde acelasi martor.
      9. VOlanul are urme de folosinta la ora 9 si 11.

      Per total, nu am ce sa-i reprosez. Merge bine, nu bate/troncane prea tare deocamdata, cutia e ok, motorul asa cum e. Ergonomia e aiurea pe alocuri, buna in altele parti. Scaunul soferului e cam incomod la drum lung.
      Consumul e mare. Asta e. De la plin la plin am cam 11%.

      Per total, la 4 ani si jumatate ma declar multumit. Fata de masina precedenta, unde am bagat in acelasi interval cel putin 3-4k euro, e bine.

      Comment


      • Felicitari! Ai trecut de acel prag psihologic de 100k dar sunt sigur ca mai duce cel putin inca pe atat fara mari probleme si investitii…acuma nu-ti doresc neaparat inca 100k cu ea ca am vazut ca te gandesti sa o schimbi

        In privinta scaunului, da, aceeasi parere o am si eu. Din pacate oricum nu l-as seta, nu reusesc sa am o pozitie buna si ma cam seaca lucrul asta.

        Comment


        • Bravo!
          Multi Km fericiti inainte!
          Față de ce văd la alte marci, e parfum, multi ar dori sa ajunga la 100 k Km cu asa lista subțire de probleme..
          Chestia cu motorul lenes... ce straniu.
          Acum depinde si ce asteptari avem.
          Eu cand il turam se infigea, in rest avea un mers nobil, ca sa zic asa
          cerevelu
          Senior Member
          Last edited by cerevelu; 15-06-21, 17:15.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • Nu stiu daca ma bag sa o schimb prea curand. As vrea, dar prioritatile sunt altele in peroada urmatoare. O sa fie interesant de vazut cum se comporta la 200k km. Probabil sa o fie nevoie de mai multa atentie si ceva mai multe lucruri care trebuie schimbate. Ma gandesc la bucse, amortizoare etc. Pe langa reviziile periodice.

            cerevelu
            Senior Member
            cerevelu asteptarile mele de la un motor sunt diferite de alte tale. Si e ok. Eu prefer un stil de condus in care stiu ca am rezerva de putere la dispozitie si timp de raspuns rapid. Motorul asta nu e pentru asa ceva. Nu zic ca e rau, ca nu e. Doar ca asteptarile mele de la un motor sunt altele. Initial, nu am crezut ca e atat de lenes, chiar si dupa test drive. Fiabilitatatea a fost mai importanta totusi, alaturi de numarul de service-uri si locatii.

            Comment


            • Am luat si portbagaj pentru masina. Thule 780. Mai era optiunea de Thule XT Motion. Care e mai scumpa si mai scurta.
              Am vrut sa imi incapa schiurile. Deci modelul 780 a fost. Deschidere dubla, lung.
              Arata foarte bine pe masina. Singura chestie e ca haionul loveste cutia cand e aproape total deschis. Cam asta a fost compromisul. I-am pus un burete adeziv la punctul de contact si pare ca e ok.

              Daca nu aveti nevoie de lungime, atunci XT Motion e varianta mai buna. Care e si mai scump. Cca 2400 lei. Modelul 780 e cca 1700 lei.
              https://portbagajeauto.ro/thule-6318...egru-dual-side

              Se prinde si pe Wingbar edge cum am si eu. Sistemul de prindere e usor de manevrat si as putea sa o dau jos in 2-3 minute. O sa revin cu opinii dupa concediu.
              Attached Files

              Comment


              • Frumos! Asteptam impresii cu privire la zgomot la viteza si consum. Concediu placut!

                Comment


                • Nu am observat zgomot suplimentar. Suportul de biciclete e mai zgomotos decat asta. Consumul o fi o idee mai mare. Insa la drumurile curente nu pare sa fi crescut.

                  Comment


                  • Bucuresti - Sofia - Salonic
                    consum cca 10%. Masina incarcata. Cutia nu a facut zgomot aproape deloc. Consumul a fost mai mare dar doar cu 1-1,5 l la % ceea ce nu e rau. Si asta in conditiile in care am realimentat doar dupa Sofia. Drumul a fost liber si cruise controlul a fost folosit intensiv mai ales ca nu am trecut de 130 decat foarte rar. Oricum masina se misca extrem de greu la deal de asta si cc-ul activ.

                    Comment


                    • Aparent, sora-mii i-a placut masina. A condus-o vreo 160 de km si nu a fost dezamagita

                      Comment


                      • Inseamna ca ai avut o crestere de consum de aprox. 15%, e ceva insa probabil acceptabil avand in vedere plusul la bagaje pe care il ai in cutie si daca nu a facut nici zgomot, atunci ai ales foarte bine, felicitari!

                        Comment


                        • A fost incarcata masina si in Bulgaria rar am scazut sub 9%. De fapt o singura data am reusit asta si atunci am mers pe alta varianta.
                          Consumul nu a fost ingrijorator. Acum, ca masina e goala, e la normal. circa 9% sau usor sub.

                          Comment


                          • Dupa o luna de Grecia, am cateva concluzii.
                            La plecare, masina incarcata bine. Cutie pe masina, portbagaj plin. Trei persoane.
                            1. Accelereaza foarte prost si greu. Nu ca voiam sa merg ca vantul, insa depasirile erau destul de aiurea.
                            2. Zgomotul de la cutie nu a fost deranjant deloc. Exista, insa nu a fost ceva aiurea.
                            3. Consumul a fost ceva mai ridicat, insa nu cu mult. Aici e surpriza. A fost cam cu 1-2 l/% mai ridicat.
                            4. Legat de acceleratii, am preferat sa folosesc CC si sa accelereze masina singura. Cumva e mai relaxant sa lasi masina sa mentina viteza sau sa accelereze.
                            5. Am avut cateva momente in care CC-ul nu retrograda si nu reusea sa creasca viteza. E o situatie destul de particulara, intalnita de vreo doua ori.
                            6. Franarea era mai greoaie, dar de inteles cu masina incarcata.
                            7. Inca sunt foarte multumit de cauciucuri.
                            8. Drumurile din Grecia sunt decente, insa ce mi-a atras atentia e ca au inclinatia corecta in majoritatea curbelor. E o senzatie sa iei o curba ac de par mai larga cu 60-80 km/h. Partea nasoala e ca au destul de multe denivelari.
                            9. Soferii greci sunt de coma. Praf in general. Taximetristii flashuiesc la greu.
                            10. Cu masina pe acolo a fost frumos, un plin pe saptamana. Sora-mea a condus masina intr-o zi si a zis ca e okish la drum lung. Bine, ea fiind obisnuita cu 230 cp, turbo.
                            11. Cu doua plinuri am ajuns din Bucuresti in Halkidiki. Am avut noroc si de drum liber la dus. La intors, tot doua plinuri, dar mai aglomerat putin. Overall, 10-10,5% consum.


                            Mai completez pe masura ce-mi amintesc.

                            Comment


                            • O luna in Grecia, frumos, sa va fie de bine

                              1-2 l/100km e ceva, dar presupun ca si incarcatura era pe masura (cat pentru o luna) deci cred ca se merita consumul in plus vs valoarea adaugata. As fi curios care ar fi diferenta de consum cu portbagajul ala gol.

                              Comment


                              • 1-2 l/100 km nu e mult deloc. Masina fiind incarcata maxim. Consumul cu portbagajul gol nu-l am pentru ca acolo l-am dat jos imediat. Nu sunt adeptul tinutului pe masina a chestiilor pe care nu le folosesc. As da jos si barele, insa e putin peste mana. Cutia e mai usor de dat jos ca prinderile sunt tip cleste pe bara.
                                Viteza maxima recomandata cu portbagajul este de 130 km/h deci si gol, nu are un impact apreciabil, Oricum de ceva vreme consum sub 9% nu prea am avut.

                                Comment

                                Working...
                                X