N-am înțeles legătura între CR-V 2WD cu gardă la sol de 165mm și pasiunea pentru offroad.
TEOH: '14 Honda CR-V 1.6 i-DTEC Elegance 2WD, Passion Red Pearl
Collapse
X
-
Răspunsul:Originally posted by CRV16 View Post2wd pentru ca impreuna cu aceasta motorizare nu exista 4wd. Am ales aceasta motorizare datorita consumului, pretului de achizitie mai mic si taxele mai mici. Ca e 4x4 sau nu, nu conteaza. Pentru conditii mai grele avem altceva.
Enviado desde mi ME173X mediante Tapatalk"Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
-
Buna ziua. Asa cum am promis iata si impresiile despre masina dupa concediu si parcurgerea unor aproape 7000 de kilometri.Kilometri au fost parcursi atit pe autostrada cit si pe forestiere, drumuri judetene si comunale. Despre tinuta de drum nu am decit laude. Masina este precisa pe drumuri virajate si permite abordarea curbelor la viteze destul de ridicate fara sa se auda nici un protest din partea cauciucurilor (exemplu Transfagarasan). Nu este deloc zgomotoasa la micile (sau mai marile) denivelari foarte prezente pe drumurile patriei noastre. Este foarte comoda la condus pe distante mari si asta o spun pentru ca pe drumul Spania–Romania am parcurs undeva la 1000 de kilometri in decursul a 15–16 ore si nu m–am simtit extraordinar de obosit si a doua zi am luat–o de la capat dupa 6–7 ore de dormit in masina fara sa simt nevoia unor pauze prea dese.Partea cea mai placuta pentru mine este consumul de combustibil care nu a trecut niciodata de 6 litri la 100. Media consumului a fost de 5,5–5,7 la 100 cu masina incarcata cam tot timpul si cu climatizarea in functiune pe aproape tot parcusul celor 7000 de kilometri. Intrun cuvint sint foarte multumit de masina din toate punctele de vedere si singurul lucru care umbreste aceasta multumire este acel zgomot de care am mai vorbit si care este tot acolo si dupa parcurgerea acestor kilometri.Deci pot spune ca daca cineva este interesat intr–o masina cu care sa faca drumuri lungi, cu destule bagaje si la un nivel de confort destul de ridicat si care pe deasupra are si avantajul unui consum rezonabil si un raspuns bun al motorului in caz de nevoie, Honda CR–V 1.6 I–DTEC este o alegere demna de luat in seama.
Postarea este scrisa de tatal meu.
Zgomotul la care se refera vine de la cutia de viteze, mai exact in viteza a 6-a. O explicatie mai exacta:
Norii mei negri se refera la faptul ca in treapta a 6–a la o viteza cuprinsa intre 90 si 125 KM/H se aude un fluierat destul de puternic care in opinia mea provine de la cutia de viteze. Fluieratul tine ritmul cu acceleratia adica daca reduc din acceleratie scade si daca cresc , creste si el si ajunge la apogeu la viteza de 110 KM/H.La viteze peste 125 KM/H devine inperceptibil cit timp se mentine acceleratia constanta, dar apare cind se reduce.
Sfarsit de saptamana placut tuturor.
Comment
-
Cand am montat barele originale Honda si am mers prima data pe autostrada, nu numai ca nu taie aerul dar se aud ingrozitor. Si da se aude ca un suierat, vezi sa nu fie de la ele.
Oricum antifonarea CR-V-ul este sub medie parerea mea. Dupa 140km/h zici ca mergi cu geamul deschis.'08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl
NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!
Comment
-
Da, intradevar. Este si un suierat care vine de la bare. Acest suierat si cel despre care vorbim noi, sunt sunete diferite.
Cu cruise controlul pus la 120 km/h cand schimbi dintr-a 6-a intr-a 5-a, suieratul cutiei dispare. La fel se intampla cand intr-a 6-a calci ambreiajul.
Cei de la Honda Spania stiu de veste si ne-au raspuns prin mail ca sunt in cautarea solutiei. De fapt au si dat una (temporara, destul de trista si fara rezultate): au spus ca cele 2 cabluri care fac legatura intre maneta schimbatorului de viteze si cautatorul cutiei de viteze produc turbulente de aer care duc la acel fluierat. Si mai rau decit asta solutia data de fabrica este scoaterea celor 2 cabluri din suportul lor si legarea cu 2 bride de plastic pe linga suport lucru care chipurile face sa dispara fluieratul.
Comment
-
@catalind: eu am bare originale si intr-adevar suiera pla peste 120 km/k, DOAR daca nu au cauciucurile de umplere a santurilor puse.
In ce priveste zgomotul la mers, acesta e dat in primul rand de calitatea/profilul/uzura anvelopelor si mai apoi de antifonare (care mie mi se pare ok) si de forma aerodinamica.
Eu ammers si cu 180 km/h di radioul se aude decent si te poti intelege sa vorbesti cu cineva fara probleme.
Radu DIMOFTE
Sent from my iPhone using TapatalkO splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T
Comment
-
CR-V nu este Bentley Continental GT din punct de vedere antifonare dar este foarte buna in opinia mea. Si eu am cam alergat CR-V -ul 2008 al fratelui meu si chiar si in top speed mi s-a parut ok. Am condus cam 10. 000 km masina aia ( e un 2,2 ) deci nu este o parere formata dupa 10 minute de condus.Last edited by KMR; 13-09-14, 12:06.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Buna ziua !
Noutati: am schimbat filtrul de ulei si de motorina. Cel de polen si aer (le vom schimba inainte de vacanta 2015) au fost doar suflate deoarece se prezentau destul de bine si pana la anul nu se vor face multi km (in cele mai multe cazuri masina circula doar in weekend maxim 100 km si in August cand facem mai multi km). S-a schimbat si uleiul de la motor (Castrol 0W-30).
Filtrul de motorina este pozitionat cam rau deoarece e putin dificil sa ajungi pana la el (e intre motor si caroserie si se poate schimba doar pe dedesubt).Last edited by TeoH; 12-10-14, 02:55.
Comment
-
Buna seara !
Noutati: rechemare in service pentru problema cu senzorul MAP (am primit scrisoare acasa de la Honda). Cica e facut din materiale proaste si cu venirea iernii, de la umiditate, senzorul citeste incorect si ocazioneaza functionarea incorecta a motorului. Luni am fost la dealer si mi l-au schimbat. Este necesara si o reprogramare a softului.
Senzorul vechi e Made in Germany si e Bosch.
Toata treaba asta e valabila pentru motorizarea 1.6 i-DTEC.
Comment
-
Frumoase pozele si masina de asemenea.S-o folosesti sanatos si fara incidente.
PS:La fostul meu loc de munca pt a compensa perioada rece doarece iarna nu misca mai nimic in domeniul moto comercializam si inchiriam totul ce detine marca Thule si unul din lucrurile invatate de la ei a fost : montarea cutiei de bagaje nu se face pe mijloc lucru observat de mine in pozele tale.Ar trebui sa incerci pe data viitoare aceasta metoda care influenteaza aerodinamica si te ajuta si mai usor la incarcare mai ales ca masina ta este si inalta.
Comment
-
-
Se presupune ca nu va fi aceeasi problema in viitor. Masina nu a avut nimic suspect nici cu cel vechi. L-au inlocuit cu un alt senzor facut probabil din altceva (macar o parte). Senzorul nou n-am apucat sa-l vedem. Ce pot sa spun este ca am facut o iesire weekendul trecut si cred ca consumul a scazut putin caci am mers cu ECON-ul oprit si am mers mai "sportiv" si s-a mentinut ca inainte cand ECON-ul era pornit si mergeam mai linistit.
Sent from my HTC One M8 using Tapatalk
Comment
Comment