Am montat si primul accesoriu pe masina: sistem de incalzire stationara. Sistemul este genial si utilitatea lui in conditii de temperaturi joase si drumuri scurte m-au determinat sa-l comand. Se alimenteaza din rezervorul masinii si incalzeste habitaclul si circuitul mic din motor. Are telecomanda ce functioneaza bi-directional de la o distanta decenta (testat si prin 2 pereti de beton).
Din pacate, Honda de data aceasta ma dezamageste profund la capitolul siguranta. Acest sistem este pozitionat extrem de vulnerabil in dreptul consolei centrale, in spatele motorului la nivelul celor doua scuturi de plastic pentru transmisia 4x4. Pentru montarea lui a fost necesara renuntarea la unul din scuturile instalate sub motor (!).
Practic, orice bulgare de gheata/creanga/piatra care ar lovi direct in sistemul de ardere ar putea duce la "neutralizarea" alimentarii cu carburant si antigel ale motorului.
Deci nu, Honda, cand proiectezi instalarea unui accesoriu de origine care costa aproximativ 10% din valoarea masinii in mod sigur nu sacrifici siguranta masinii.
LE: Scutul a fost bandajat cu aluminiu si remontat pe masina, astfel incat componentele vitale sunt acum cat de cat protejate.
Problema cu proiectarea persista, in continuare cred ca e cel mai nefericit loc pentru montat asemenea componente.
DAN: '13 Honda CR-V 2.2 i-DTEC M/T 4WD Lifestyle Navi, Passion Red
Collapse
X
-
de la vag, h-audi, merzan, ce-o fi mai bun la ora aia. o lavabila de la savana o merge?
Leave a comment:
-
Mie mi-a sarit o piatra in Bmw in aripa dreapta fata la viteza destul de mare si spre surprinderea mea abia se luase vopseaua. Cred ca daca se intampla asta la Accord, pe langa vopseaua sarita ramanea si infundata zona.
Leave a comment:
-
Nici vopseaua de la VAG nu mai ce-a fost. Poate la h-audi, dar la vw am vazut masini 2012 la care capota arata exact la fel ca la fostul meu civic dupa 1 an, constelatie. Si nu e vorba de masini folosite pe santier, oameni normali care merg pe sosele...
Leave a comment:
-
nenea Dinu stii si mata ca perfectiunea nu exista..... nici macar in fotografii. dar ne apropiem de ea. lacul se zgarie numai cand te uiti la el, asta e, peste 4-5 ani ii dau o manjeala totala cu vopsea de la vag si gata.
Leave a comment:
-
Isi vor reveni si vor atinge perfectiunea la CR-V V, prin 2017/2018, atunci voi deschide un nou thread si va voi povesti cum e cu Honda Perfect (viitorul CR-V)...pana atunci ne bucuram de ce avem !!
Leave a comment:
-
Eu nu sunt de accord. Masina trebuie sa fie perfecta. Lacul si vopseaua nu sunt pentru ca asa vrea producatorul, ci asa vrea Europa, mama ei de viata. Dar in ansamblu trebuie ca totul sa fie perfect, altfel degeaba e Honda si degeaba e banu` sus.
Leave a comment:
-
Ok-ul ala care ma enerveaza si pe mine cred ca e determinat de vreo cerinta legislativa care sa oblige consumatorul sa fie de acord cu termenii de utilizare.
Stiu, veti spune, dar o conduc zilnic si n-am nimic impotriva, da, dar daca altcineva conduce masina in locul vostru si el trebuie avertizat, iar daca nu apesi ok-ul ecranul se stinge, deci nu mai poti folosi aplicatia.
In privinta soft-ului, stiti cum e, la preturile la care vine masina, cu toate cele pe ea, de undeva trebuie sa se faca o economie ca sa existe si un "ce" profit: mai un procesor mai slab, mai o vopsea si un lac ecologice, care sunt de toata jena, etc. ...
Leave a comment:
-
nu, nu poti scapa de ok-ul ala tampit....... si da, intarzierile alea exista, cateodata pana apare gridul ala galben pe camera am terminata de dat cu spatele.
Leave a comment:
-
Am observat ca, in comparatie cu alte marci, softul misca cam greu la ale noastre.
Ex: trecut din P in R (pana apare imaginea de la camera de mers inapoi pe ecran trec secunde bune) sau la pornire motor, pana iti apare OK-ul (valid) de confirmare de pe ecran din nou trec secunde bune de tot
BTW ...de fiecare data trebuie sa conform cu OK...nu pot scapa de asta ?
Mersi
Leave a comment:
-
am patit-o si eu o data, n-a mai facut nazuri de atunci. rezolvarea a fost aceeasi: oprirea contactului.
Leave a comment:
-
In weekend am incercat sistemul de navigatie pe o distanta de vreo 300km si-am avut surpriza de a experimenta un software crash.
Sistemul de navigatie s-a blocat afisand harta, nu se actualiza pozitia, comenzile (butoane/vocale) nu functional, nici macar afisajul pentru sistemul audio (care functiona ok).
Nu functiona nici comutarea pe camera in marsarier, rezolvarea a venit dupa oprirea contactului pentru mai mult de 2min.
Per total sunt extrem de multumit de masina.
Leave a comment:
-
Multumesc tuturor pentru urari.
Masina se comporta excelent si incep sa simt ca motorul se "lasa" (masina are putin peste 300km).
Luminile sunt extraordinare (si la vechiul CR-V xenoanele aveau o acoperire excelenta), iar luminile laterale sunt ce trebuie la parcari, noaptea.
@Ionut: Da, e chiar a 4-a masinaSi experimentez aceeasi senzatie ca si la celelalte, e cat se poate de clar ca e tot o Honda.
Leave a comment:
Leave a comment: