LAL: '11 Honda CR-V Elegance 2.0 A/T Polished Metal Metalic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LAL: '11 Honda CR-V Elegance 2.0 A/T Polished Metal Metalic

    Buna,

    De putin timp am devenit posesor de CR-V, asta dupa 2 luni de cautari.
    Am decis sa deschid un thread in aceasta sectiune pentru ca sunt convins ca voi avea multe de intrebat si invatat de la voi .

    Sunt foarte multumit de alegere, e printre foarte putinele masini in care ma simt mai bine decat in masina anterioara si pot spune ca am incercat destule alte variante, inclusiv din categoria premium.

    M-a surprins consumul, despre care am postat aici , spre sa o tina tot asa.
    La viteza constanta (80 - 100 - 110 km/h) consumul instantaneu este in jur de 5 - 6 %, deci consumul mediu este puternic afectat de perioadele de accelerare.
    In ideea ca nu vreau sa ard benzina de pomana, dar nici sa dorm pe drum, am urmatoarea intrebare: cum ar fi mai eficient de accelerat pana la viteza de croaziera ? Accelerare lenta sau un semi-kickdown ?
    Eu inclin catre varianta a 2-a, turarea motorului in zona de cuplu pe o perioada scurta de timp cred ca este mai eficace decat mers subturat un timp mai indelungat, dar inca nu am avut ocazia sa experimentez.

    Voi ce experiente aveti in acest sens ?

    Click image for larger version

Name:	CR-V.jpg
Views:	1
Size:	57.7 KB
ID:	727973
    Last edited by lal; 23-03-13, 21:16.
    2011 Honda CR-V 2.0 A/T Polished Metal Metallic

  • #2
    Felicitari pt achitie sa o folosesti sanatos. Eu conduc un civic 2011 1.8 benzina si referitor la intrebarea ta pot spune ca e mult mai economic sa ajungi cu turatia motorului pe la vreo 3500-4000 turatia optima sa ii spunem cand motorul incepe sa traga pana la viteza de croaziera apoi sa o lasi subturata. Asa am observat ca obtii un consum mai bun decat daca ai chinui motorul subturat sa traga pana la o anumita viteza.
    Asta cu o singura conditie: sa poti mentine acwa viteza de croaziera pt ca daca e aglomerat nu mai iese schema.
    Ceea ce am spus mai sus e strict o observatie personala, daca are alt user niste teste obiective atunci voi avea si eu ceva de invatat


    Sent from my iPhone using Tapatalk 2
    '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

    Comment


    • #3
      Felicitari pt achizitie si bine ai venit in haita ! La viteza constanta ai dreptate, consumul e ok, dar in oras e mult mai trist, vad ca ai A/T. Daca esti un tip calm, vei scoate un consum acceptabil, dar asta e A/T-ul, platim confortul. Eu, personal, am acceptat acest pret inainte de a cumpara masina si n-am regretat nicio secunda in toti acesti ani !
      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Salut, buna alegere si bun venit printre crv-isti.
        Eu am tot 2.0 benzina A/T, aceeasi culoare (gri e culoarea scrisa in talon), dar n-am reusit niciodata sa vad asa consum, eu o tin de ceva timp pe cruise la 109km/h pe bord (cand sunt pe autostrada), si cel mai putin am vazut 7.9 pe bord, in rest, la stilul meu de condus am avut ~16% in oras (Bucuresti) si cel mai putin 10.5% (cam 90% mers in afara orasului). Media generala pe bord (pe ultimii 7000km de cand am dat reset) e de 11.6% . Acum la toate valorile astea, la pompa, apare inca un 0.5% in plus.

        Primii 2000km am apasat usor pe acceleratie, fara sa depasesc 4000rpm, urcam incet la viteza dorita, parca aveam un consum mai mare, dar ma si plictiseam, asa ca a fost o prima luna foarte grea din aceste motive . Daca ma uit la instantaneu, cand accelerez usor se duce pe la 16-18%, iar la kickdown iese din scala de 25%, dar prefer 10sec de >25% decat 60sec de 17%.
        Oricum, comparatiile la consum sunt destul de greu de facut, deoarece apar diferente de la carburant (am pus cand 95 sau 98 de la rompetrol, cand 95 sau de la 99 petrom, si chiar calitatea aceleiasi benzine de 95 de la aceeasi statie), de la trafic in special, de la vreme (la sub 0grC stau cam 2 min sa se incalzeasca, daca a si nins poate 15 min sa dau zapada de pe masina, daca "e" peste 15grC stau max 30sec), de la starea sufleteasca (cand sunt nervos sau grabit o trec in D3 si ma prinde nea Florin ca depasesc coloana pe linia de tramvai, ma trage de urechi si ma ameninta cu MIB (man in basca) ), si altele.

        Sa o conduci sanatos si fara evenimente.

        PS: doar dimineata in plecarile la pescuit reuseam sa merg cu 70-80km/h, si n-am iesit inca cu CRV-ul la pescuit, astept soarele
        '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Gri
        Ex: '05 Nissan Micra 1.4 benzina, '01 Ford Focus 1.6 A/T, '84 VW Passat, '84 Dacia 1310

        Comment


        • #5
          Consumul ala de 5/6% e prea frumos ca sa fie adevarat, poate pt cateva zeci de secunde la o panta usoara, in rest, sub 6,5/7 e imposibil, o spune constructorul, poate la motorina, dar si-acolo sub 6 e imposibil, repet, o viteza constanta ofera un consum ok, in oras, si aici repet, e jale ! La drum lung foarte rar am coborat putin sub 8 ! In oras intre 12 si 19 prin nameti !
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Obsesia asta cu monitorizarea consumului e obositoare si ne-productiva. Fa-ti treaba linistit cu masina, asa cum iti vine, apoi cand alimentezi (plinul) fa calculele si tragi concluziile.
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • #7
              Eu, fiindca imi este clar consumul, am incetat de mult sa mai trec pe A sau B ca sa-l vad, nu ma mai intereseaza, ii dau sa bea si ea-si face treaba, cu aer nu vrea sa mearga, am discutat. Stau pe kilometraj, dar mai trec pe A sau B pt km ramasi si ca sa nu raman in "pana prostului", cand stiu ca trebuie sa bea. Cand se aprinde becul, mai avem 8,6 l, iar la zero mai avem si-atunci o mica rezerva...cu riscurile aferente, am verificat de doua ori si asa e, nu mi-am propus sa mai incerc, dar e bine de stiut, poti s-o furi la drum lung, atunci cand te bazezi pe o benzinarie care tocmai s-a desfiintat !
              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Multumesc tuturor pentru opinii.

                Facand putini km pe an nu imi fac mari probleme din cauza consumului.
                Stiam care este consumul inainte de a o cumpara, mai este un CR-V Mk 2 in familie, pe spritmonitor.de media este pe la 10%.
                Am fost surprins sa obtin un consum foarte acceptabil in extraurban in conditii bune de trafic, mult sub asteptari.

                Intrebarea mea era mai mult referitoare la tehnica de condus pentru A/T, in acest caz accelerarea. Alte sfaturi privind conducerea A/T sunt binevenite.
                2011 Honda CR-V 2.0 A/T Polished Metal Metallic

                Comment


                • #9
                  Nu conteaza A/T sau M/T. Ideea e sa accelerezi cat de cat mai puternic, ca apoi sa poti merge constant.

                  Asa poti minimiza "fortarea"motorului la o accelerare lenta.

                  Sa ai noroc de ea!
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Alte intrebari:
                    1. inchiderea centralizata bip-aie destul de tare, este vreo posibilitate de a reduce volumul sau chiar a elimina de tot bip-urile ?
                    2. pentru modelele americane se poate seta inchiderea si deschiderea automata a usilor in anumite conditii; chiar nu se poate si la cele europene ? Am incercat procedura descrisa in manualul CR-V american, dar nu functioneaza.
                    2011 Honda CR-V 2.0 A/T Polished Metal Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lal View Post
                      Alte intrebari:
                      2. pentru modelele americane se poate seta inchiderea si deschiderea automata a usilor in anumite conditii; chiar nu se poate si la cele europene ? Am incercat procedura descrisa in manualul CR-V american, dar nu functioneaza.
                      Este alt computer, alt firmware, pe scurt: nu, la astea nu merge sa fie inchise usile automat. Merge doar daca se monteaza o alarma cu system de inchidere automat cand merge masina ( eu am avut la alta masina)
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #12


                        Masina incarcata, partial cu clima, mers la limita legala + 9 km/h (radare multe pe drum), uneori si mai mult:

                        Click image for larger version

Name:	avg.jpg
Views:	2
Size:	76.8 KB
ID:	715808

                        (am postat si in topicul de consumuri, dar vreau sa ramana si in jurnal)
                        2011 Honda CR-V 2.0 A/T Polished Metal Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Intrebare pentru CRV-isti: ar cam trebui sa inlocuiesc stergatoarele de parbriz, ce recomandati ?
                          Aveti idee cat costa la CM un set de lamele originale ?
                          2011 Honda CR-V 2.0 A/T Polished Metal Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Eu am avut stergatoarede mai multe marci si am revenit la originale; indifferent cat costa, nu se compara. Cel putin asta este experienta mea. Si nu as schimba doar lamelele ( adica doar cauciucu`) ci si suportul care le tine.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment

                            Working...
                            X