SORINM: '07 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SorinM
    replied
    Originally posted by CristiZ View Post
    Cu sunetul de la semnalizare scapi in doua feluri: ori te obisnuiesti cu el ori pui vaselina in orificiul de unde iese clema care face ca sa revina schimbatorul cand virezi invers. Piesele noi fac la fel.

    Daca-ti curge caseta, se poate repara, costa cam 600 lei fara montaj in Iasi undeva!
    Am scapat...doar bieletele de directie...merge uns
    Cu sunetul...asta e..m am obisnuit

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Originally posted by SorinM View Post
    Salutare,

    Ce recomandati ca ulei pentru revizia de 80000km ? 0w 20 sau 5w 40?...avand in vedere ca vine si anotimpul calduros....
    5W40 sau 0W40-la mine 1 an Texaco-5W40, 3 ani Mobil1-0W40, ultimul an Texaco-5W40, comportament impecabil cu ambele !

    Leave a comment:


  • CristiZ
    replied
    Cu sunetul de la semnalizare scapi in doua feluri: ori te obisnuiesti cu el ori pui vaselina in orificiul de unde iese clema care face ca sa revina schimbatorul cand virezi invers. Piesele noi fac la fel.

    Daca-ti curge caseta, se poate repara, costa cam 600 lei fara montaj in Iasi undeva!

    Leave a comment:


  • SorinM
    replied
    Salutare,

    Ce recomandati ca ulei pentru revizia de 80000km ? 0w 20 sau 5w 40?...avand in vedere ca vine si anotimpul calduros....

    Leave a comment:


  • SorinM
    replied
    M -am convins de faptul ca trebuie sa o mai studiez...

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    O veste buna ! E greu cu defectele la un CR-V, dar nu exista perfectiune, sfaturile raman valabile, am mai spus-o, o Honda in general si un CR-V in particular, daca sunt ingrijite, traiesc mai mult ca noi !!

    Leave a comment:


  • SorinM
    replied
    Check done...nothing wrong.doar releul care cupleaza la ponire , cu a carui sunet nu eram obisnuit probabil

    Leave a comment:


  • SorinM
    replied
    Multumesc pt sfaturi...o sa incerc saptamana asta la Honda Iasi.

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Personal, intotdeauna am tratat cu maxima atentie problemele care tin de electricitate sau gaze si la masina si la case, sunt cele 2 situatii in care se poate alege praful de munca noastra si chiar de noi, Doamne fereste. La fostele mele masini, mai modeste, la cel mai mic zgomot suspect sau miros de plastic ars zburam la un electrician....in cazul de fata nu pot decat sa banui un contact imperfect, un fir sau o siguranta care trage sa moara..., cand sar sigurantele, iar nu e bine, in sfarsit, cred ca un drum la un specialist e necesar si urgent...in anii trecuti a ars ca o torta un Ferrari al unui fotbalist...zgomotul ala de scurt NU trebuie sa-l mai auzi, in definitiv e vorba de siguranta ta si a masinii...bafta !

    Leave a comment:


  • SorinM
    replied
    Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
    N-am mai auzit, daca e zgomotul pe care-l banuiesc, recomand un drum fulger la o reprezentanta sau service autorizat !
    Acum ca am devenit ingrijorat....care e banuiala?

    Leave a comment:


  • stmihCRV
    replied
    Originally posted by octi_b View Post
    Pana la urma, ATE fluiera si cand imperechezi placutele cu discurile lor?
    La mine asa s-a intamplat. Am pus atat discuri cat si placute ATE...

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    N-am mai auzit, daca e zgomotul pe care-l banuiesc, recomand un drum fulger la o reprezentanta sau service autorizat !

    Leave a comment:


  • SorinM
    replied
    New item:
    La pornire, dupa ce pun contactul, exact cand dau cheie se aude un sunet ciudat din stanga volanului, spre pedale -stanga , unde sunt ceva fire, sigurante; sunetul parca e ca un scurt-circuit, nu de fiecare data dar destul de multe ori.
    Stie cineva ce ar putea fi?

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Au fluierat discurile ATE cu placutele Honda, dar s-au potolit cum am spus, cred ca daca toate sunt ATE, fluieratul dispare ! Pe masura ce se vor duce, acolo voi ajunge, la toate ATE....urmeaza discuri spate, apoi placutele fata/spate. Mi se par mult mai dure si mai longevive decat originalele.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Pana la urma, ATE fluiera si cand imperechezi placutele cu discurile lor?

    Leave a comment:

Working...
X