CVL_75: '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Polished Metal Metalic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CVL_75: '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Polished Metal Metalic

    Salut Hondafani,

    In sfarsit dupa 1 saptamana de nopti albe in care am tot citit despre masina si despre experientele voastre cu CRVul, am primit telefonul ( ce a facut sa-mi creasca tensiunea mai rau ca la o "prima intalnire") de la dealerul CM ca 'masinuta' e gata. Dupa vreo 2 ore prin trafic, predare/primire, acte, alti bani, am ajuns sa o conduc. Primul drum: benzinarie, apoi acasa.
    Primele impresii: dementiala, silentioasa, mmaarree (tineti cont ca vin de la un Nissan Micra ). Abia astept sa fac cateva drumuri lungi sa ne cunoastem mai bine, ca voi m-ati innebunit cu amorul vostru pt CRV.
    Desi am mai avut masina cu A/T (ce e drept, cam de multisor-8 ani) , azi am avut probleme cu piciorul stang si "ambreiajul", chiar de 2 ori la viteza mica am apasat pe frana cu el de a inghetat masina,si cu emotie m-am uitat in spate sa nu fie cineva mai neatent ca mine, dar o sa leg strambu` de scaun .

    Povestea achizitiei.
    La sfarsitul lui august am auzit un reportaj cum ca toti dealerii auto au in septembrie reduceri mari, asa ca am aruncat "nafastei" o pastila, asa ca la inceputul lui septembrie am plecat la shopping. "Napasta" era amorezata de Rav4, dar stiind ca depasim bugetul alocat initial i-am zis sa trecem intai pe la Hyundai, unde am fost amandoi incantati de ix35, dar tanti de la vanzare era complet pe langa subiect, asa ca am ramas cu un gust amar. La Toyota, desi vanzatorul era cam infumurat si inflexibil la negociere, era vorba de Rav4, febletea nevestei, asa ca am facut un test drive care a dezamagit-o cumplit pe nevasta-mea. Nu i-a placut deloc in interior, se simtea ca in Micra. Asa ca ne gandeam la ix35, si sa mergem la alt dealer, intre timp ii tot aratam pe net alte SUV-uri. A fost de acord sa vedem CRV-ul, in prima sambata nu am reusit sa plecam cu totii de acasa, dar sambata trecuta am ajuns la CM, am facut un test-drive si in jumatate de ora batusem palma. A urmat saptamana de nopti albe de la inceputul prezentarii.

    Cu promisiunea ca o sa revin zilele urmatoare cu poze si impresii de la drum mai lung,
    Sanatate si conduceti cu grija.
    Victor

    PS: ciudata denumirea pentru culoarea masinii, "Polished Metal Metalic"
    '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Gri
    Ex: '05 Nissan Micra 1.4 benzina, '01 Ford Focus 1.6 A/T, '84 VW Passat, '84 Dacia 1310

  • #2
    Sa va bucurati de el!

    Si eu m-am plimbat cu CR-V si ix35 si senzatiile nu se compara. CRV-ul pare un sedan normal si simti bine masina pe cand in ix35 e o senzatie complet artificiala.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Bine-ai venit in club ! Am fost cam in aceeasi situatie ca tine cu nevasta si cu vizitele pe la Hyundai, Toyota, Nissan, etc...dupa primul test-drive cu CR-V, restul n-au mai contat, la Rav4 era sa iau si bataie cu geanta !! Ai varianta cu Navi ? Cat a costat jucaria ? E clar ca esti "contaminat" si ca ai primele simptome !!...e doar inceputul, dupa un drum lung plus un off-road usor se instaleaza "boala" cu adevarat....distractie placuta si te-asteptam la intalnirile CR-V/Hondafan !!
      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Frumoasa descriere, sa fie intr-un ceas bun! Culoarea este foarte frumoasa!
        2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
        2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
        2000 Honda S2000 Berlina Black
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

        Comment


        • #5
          Felicitari pentru achizitie! Sa o stapaniti sanatosi si fara probleme!
          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

          Comment


          • #6
            Bine ai venit, sa te poarte sanatos mult timp de acum incolo!
            Foarte interesanta trecerea, Micra - CR-V, dar macar trebuia sa ramai fidel cutiei A/T :]
            '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

            Comment


            • #7
              Va multumesc de urari.
              @ticker: din pacate eu nu am testat ix35, tanti vanzatoarea era complet pe langa, mi-a fost si jena sa ii mai spun de test-drive (ps: ms de schimbarea numelui de thread, nu sunt un obisnuit al forumurilor, iar regulamentul l-am citit ulterior, si nu am stiut cum sa corectez eu)
              @WillyCR-VFAN: dealerul mi-a zis ca ma costa in plus 60k lei(in catalog e mult mai scump, dar cred ca era diferenta cu cd-changerul instalat) si am zis pas, atata timp cat ventuza MIO mi se pare excelenta inca; pretul sub 30k euro, la partea cu negocierea nevasta-mea e de baza, eu am alergat cu copilu prin showroom sa nu ii incurc ; am citit de intalnirea de pe 27, din-fu e la 2 "pasi" de mine, 7-8 min pe jos, problema e copilul, nu prea reusesc sa plec de acasa fara ea ca urla pana ma intorc, am 2 luni de cand nu am fost la pescuit.
              @nolty: sa stii ca da, si noi intelesesem ca e culoarea maro, cea din prezentare, e mult mai faina asta.
              @[g]: desi nu am avut super masini (dacia 1300 '84, VW passat '84, ford focus '01 A/T 4viteze, micra '06), nu mi-a placut sa merg agale, iar senzatia in focus, cand trebuia sa apas pe acceleratie la podea cu 1/2-1 sec inainte de depasire, era ca la un gol de aer, stomacul se micsora si transpiram. Micra in continuare e de senzatie, la peste mergeam 3 insi de ~ 130kg fiecare, cu 100000 de scule/genti/cutii, fara probleme, DAR la mare 3 pers si 1/2 abia am inghesuit bagajele/pernele/pampers-i/olita/...., au cazut cateva pe mine in mers pe A2
              Abia am ajuns de la primul drum lung cu CRV-ul, manc ceva, adorm fetele si revin cu poze si info.
              '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Gri
              Ex: '05 Nissan Micra 1.4 benzina, '01 Ford Focus 1.6 A/T, '84 VW Passat, '84 Dacia 1310

              Comment


              • #8
                Buuun, am atasat pozele, si o sa incerc sa va spun primele impresii.

                Ce am observat inca de la inceput lipsa bandourilor de pe usi (parca asa se numesc, sau protectii portiere), asa ca am un sentiment ca altii imi vor lovi/zgaria masina cand vor deschide usile, am intrebat deja la dealer, mi-a zis ca au ceva, ca se monteaza pe partea mai iesita in afara a usii, dar cum nu a parut nici el convins, am trecut peste, am zis ca o sa va intreb pe voi daca sunt necesare si/sau daca ajuta. De partea cealalta a baricadei, prima deschidere a usii din spate si i-am zgariat usor vecinului masina, ca deh, la ce parcari avem in Bucuresti...
                E interesant ca la urcarea in masina nu trebuie sa ma las in jos si sa ma arunc in scaun, e exact la nivelul meu .

                Cum bine au spus si altii pe forum, cand te dai jos din ea de la drum parca nu esti la fel de obosit/anchilozat ca in alte masini, de ex: drumul pana la tara l-am tot facut in ultimii 17 ani cu cel putin 9 masini diferite, dar pana azi de fiecare data cand coboram imi "intindeam oasele", astazi (ieri de fapt) m-am dat jos ca o floricica (bine, bine, una cu gabarit depasit).

                Cruise control: fantastic. La dus l-am folosit dupa ureche, adica re-setam viteza dupa fiecare depasire/franare, mai tarziu am citit nitel prin manual si am descoperit butonul RES (cred ca vine de la restore, adica dupa accelerare fara franare revine la ultima viteza memorata). Apropo de accelerare cand cruise control e activ, e ciudat cum trebuie sa apesi mult pedala, parca sa compensezi cu nivelul la care trebuia sa fie pedala, dar te inveti (tre' neaparat sa ma dezvat de apasarea pe "ambreiaj" cu stangu, ca pedala de frana e lata bine, si iar am comis-o de 2 ori)
                Am descoperit butonul D3, dar o sa-l folosesc mai tarziu, nu vreau sa fortez motorul cateva mii de km, la 110-120 km/h a mers impecabil, parca vreo 2000-2200 rpm, liniste totala in masina, parca as fi avut motor electric. Momentan am avut un consum marisor parerea mea 9.1, dar o sa vad mai tarziu, sa creasca mai mult nr de km parcursi (oare unde vin de pe micra...).

                Referitor la radio, la un moment dat a pierdut semnalul de la Magicfm, asa ca am cautat si gasit prin manual cum se seteaza AF (cred ca e auto-frequency), fara manual nu am avut succes, o sa mai studiez subiectul, are multe functii interesante.

                Clima nu mi-a placut cum merge pe auto, poate trebuie setata, ceva, oricum -> RTFM (adica citeste ... manualu), la micra e muult mai simplu, setez temperatura si apas auto => face tot ce trebuie (daca e mai mare temp decat cea interioara, aer cald pe la picioare, daca e mai mica, aer rece pe sus), la CRV nu am simtit nimic dupa 10 min, nici rece, nici cald, nici ventilatie macar, asa ca am trecut pe manual. Plus ca pe auto nu imi afisa pe display nimic in afara de auto, ma asteptam la un AC on/off, viteza ventilatorului, pe unde baga aerul, etc, deci .. o sa citesc...

                Torpedoul m-a dezamagit in schimb, e mic (sunt, ca "e" mai multe). La micra intrau reviste A4 si stateau lejer, aveam un sertar secret tot A4 unde mai bagam manualul masinii, copii acte, diverse, ca deh, era secret (a se citi discret, unic). Si pe langa acele reviste A4, mai era loc disponibil inspre interiorul masinii, tot in torpedou, cat e la CRV in torpedoul de sus. Daca mai pui si celelalte spatii de depozitare de la micra (vreo 3 mici pe sub/langa volan, un mini-torpedou deasupra casetofonului de dimensiunea unui casetofon auto unde incapea perfect GPS-ul + vreo 5 mobile) si zona dreapta de pe bord (stiu, nu e buna zona aia pt depozitare, in caz de accident) m-au determinat sa las muuulte lucruri in micra inca, ma mai gandesc unde o sa le pun.

                Vaiii, nici la scoala nu scriam atat la extemporale, asa ca, putintica rabdare mon cher (cititorule), mai am putin, iar pe viitor o sa scriu mai putin (sper, oare m-am molipsit de la voi?? ).

                Deci, revenind la spatiul de depozitare, CRV-ul compenseaza cu portbagajul imens. L-a mai compartimentat japonezul in 2 etaje (al de sus cu max 10kg, cel de jos fara limitare, am intrebat si la CM, si parca povestea un hondafan ca a pus cateva sute de kg fara probleme, totusi n-as testa, podeaua de la portbagaj e din carton presat, cel putin asa mi s-a parut mie), asa ca poti pune mai multe fara sa le pui unele peste altele. Astazi de ex a fost perfect la dus, am avut mai multe sacose cu sticle goale care au intrat perfect pe etajul 1, iar jos am "aruncat" restul bagajelor fara sa-mi pese cum sunt aranjate, cum faceam la micra. La intoarecere in schimb am fost deranjat de raftul despartitor, aveam o lada frigorifica mai mare, asa ca a trebuit sa tin ridicat nitel raftul respectiv. Baxurile de apa, cuptorul cu microunde, pepenii fixati cu alte bagaje au intrat la mare arta. Apropo, la cat e de mare portbagajul imi va trebui o plasa de fixare, a trebuit sa pun pepenii (cand veneam de la piata) in spatele scaunului meu, sa nu se plimbe prin portbagaj ca neuronii in capul unei blonde .
                In afara de plasa de fixare, va trebui sa imi iau si pres de cauciuc pentru portbagaj, am gasit pe net la ~150 lei, cu margine de 5-6 cm, dar as fi vrut sa vad cu ochii mei ca se potriveste bine, sunt mai de moda veche, imi place sa vad ce cumpar. Stiti cumva vreun magazin care sa aiba pe stoc asa ceva (in Buc) sau macar un site unde stiti sigur ca are presul potrivit? (eventual si plasa elastica, sa nu fac 2 comenzi).
                Tot referitor la portbagaj, am primit setul obligatoriu (pt urgente) sigilat intr-o punga. Vazusem in dreapta jos zona pentru fixarea stingatorului si deasupra 2 chingi pentru triunghi. Ma gandeam de ce nu le-or fi pus direct la locul lor. Surpriza a fost la montare: stingatorul e cu vreo 1-2 cm mai mare decat zona alocata, iar triunghiul abia abia l-am fixat cu vreo 2 mm de "arici", in capat a intrat fest in schimb.
                Ati observat in stanga, chiar deasupra prizei, un grilaj? O fi de la sistemul de ventilatie (pt portbagaj) sau un "aerisitor"? Oricare din astea 2, e o idee faina. Daca e altceva, gasesc eu in manual.

                Iar noaptea, lumina de la xenon in exterior, albastrul din interior, sunt dementiale. Parca nici farurile de pe contrasens nu ma mai deranjau.

                Mai am multe de invatat/descoperit despre/la masina, momentan va urez saptamana frumoasa si scarbici usor.

                Click image for larger version

Name:	DSC00327.jpg
Views:	1
Size:	83.8 KB
ID:	713384Click image for larger version

Name:	DSC00326.jpg
Views:	1
Size:	67.1 KB
ID:	713385Click image for larger version

Name:	DSC00325.jpg
Views:	1
Size:	87.8 KB
ID:	713386Click image for larger version

Name:	DSC00324.jpg
Views:	1
Size:	77.5 KB
ID:	713387
                Last edited by cvl_75; 23-09-12, 03:16.
                '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Gri
                Ex: '05 Nissan Micra 1.4 benzina, '01 Ford Focus 1.6 A/T, '84 VW Passat, '84 Dacia 1310

                Comment


                • #9
                  Pentru tavita vezi la rimimg ii gasesti si pe forum ai si ceva reducere ca esti membru. Sunt din Timisoara dar cel putin ce-am comandat pentru civic a fost la mare fix special facut pentru el tot pe la ai posibil sa gasesti si protectii dar mi se par inutile ca mereu se gaseste unu cu o usa sa fie iesita in afara mai sus sau mai jos de protectie.

                  Comment


                  • #10
                    Sustin 100% recomandarea lui unixro, am cumparat si eu recent o tavita de la ei pentru un model de CR-V identic cu al tau si se potriveste perfect.
                    ___________________________________________
                    '12 Honda CR-V Executive, 2.0 M/T, Alabaster Silver

                    Comment


                    • #11
                      Perfect, tot la riming ajunsesem si eu pe net, mai ales ca au inca vreo 3 domenii strategice, multam fain
                      '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Gri
                      Ex: '05 Nissan Micra 1.4 benzina, '01 Ford Focus 1.6 A/T, '84 VW Passat, '84 Dacia 1310

                      Comment


                      • #12
                        La pilotul automat, accelereaza si franeaza din butoane, e o senzatie super...la urmatoarea o sa am in vedere pilotul adaptiv (l-am probat, e "criminal"), farurile adaptive si CMBS-ul. La CR-V IV, varianta 2013, cred ca apar in plus si altele gen asistenta la rampa/panta, garda la sol variabila, antena "coada de rechin" si ce-o mai fi...mai vedem, noi nu l-am vazut live nici pe CR-V IV varianta I, care se plimba prin State cam de multisor. N-ai Navi, dar cred ca poti sa-ti pui linistit. Cu protectia la usi-bani aruncati, vorba lui unixro, esti mai sus si n-ai mari "apasari", te lovesc in praguri, problemele sunt cu masinile mai inalte...pana la urma nesimtirea/bun-simtul conteaza, indiferent cate protectii ai....distractie placuta in continuare !!
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • #13
                          tablia de etajul 1 se poate pune pe podeaua portbagajului.

                          are zona special conceputa.
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            sau o scoti si o pui in debara !!...eu n-am folosit-o de 2 ani !!
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • #15
                              "am citit de intalnirea de pe 27, din-fu e la 2 "pasi" de mine, 7-8 min pe jos, problema e copilul, nu prea reusesc sa plec de acasa fara ea ca urla pana ma intorc, am 2 luni de cand nu am fost la pescuit".........ar trebui sa vii cu orice pret......e mai mult decat interesanta o asemenea intrunire.
                              Ai sa ne cunosti si ai sa stii de care CRV-uri trebuie sa te feresti in trafic.....
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment

                              Working...
                              X