PITU: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive (GPL), Premium White Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca n-ai 40.000, dar in marsarier uruie, e de preferat sa fie schimbat !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #17
      Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
      S-o stapanesti sanatos ! tu stii cat te mai bucuri de ea...daca e excelenta din toate punctele de vedere inseamna ca n-ai motive s-o vinzi !! Cred ca e primul CR-V (Honda in general) cu GPL despre care citesc pe-aici....cat a costat investitia ? Daca ai Executive cu Navi-2008, inseamna ca avem acelasi model, treaba cu GPL e cel putin interesanta !!
      ciudat. te vad mereu pe forum si n-ai observat ditamai topicu
      http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-sau-nu/page49

      Cearta, scandal, blasfemii, intriga, dementa, invinuiri, dezvaluiri, revelatii, pe toate le gasesti doar in acest topic
      Last edited by InjectoR; 29-10-13, 12:12.
      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

      … Jazz do it ...

      Comment


      • #18
        Era ascuns pe la Civic, n-a postat nimeni din vara si nu intru foarte des acolo !..m-am lamurit !
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #19
          Originally posted by cossmynnuss View Post
          salut, am o intrebare , la diferential ce ulei se foloseste , cati litri si la cati km se schimba . Am vazut in carte ca pe la 80000 km sau la 40000. Nu gasesc niciunde ce tip de ulei sa schimb.
          Eu il schimb la fiecare schimb de ulei..10 sau 20 de mii km. Daca la ulei motor poti schimba si cu altceva decat Honda la diferential nu merge...nu pune decat uleiul HONDA altfel il mananci copt. Nu ai sa gasesti echivalent. Am masina din 2006 si prima tentativa a fost sa fac cum zice cartea dar la 40 de mii a inceput sa-mi uruie spatele, de atunci si pana acum la schimb de ulei motor automat schimb si diferential si numai uleiul de la ei. N'are rost sa te uiti la aproximativ 200 lei...fata de cat ar costa sa inlocuiesti diferential care - din cate am inteles - nu se repara.
          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

          Comment


          • #20
            Florinelu' are dreptate, cu diferentialu' nu-i de joaca, desi in carte schimbarea pare mai lejera, in realitate, uleiul trebuie schimbat mai des, uruiala aia nu e intamplatoare si ajuta la luarea hotararii de schimbare !!
            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

            Comment


            • #21
              Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
              Florinelu' are dreptate, cu diferentialu' nu-i de joaca, desi in carte schimbarea pare mai lejera, in realitate, uleiul trebuie schimbat mai des, uruiala aia nu e intamplatoare si ajuta la luarea hotararii de schimbare !!
              De recomandat a se cumpara/schimba la reprezentanta, nu este un ulei oarecare iar riscul e prea mare sa te increzi chiar si intr-un ulei bun. Sunt uleiuri speciale cu proprietati specifice tipului de angrenaj, nu are rost sa faci teste pe propria piele.
              Eu am schimbat prima data la 80000km uleiul la grup, asta la recomandarea celor de la service cu toate ca in manual e trecut schimbul la 120000km.
              Si am ajuns aici din cauza cutie de viteze, usoare vibratii la 40 si 80 km/h, a trebuit sa fac trei schimburi de ulei partiale, au spus ca uleiul din cutie nu se dreneaza complet - ci numai jumatate, ca sa reimprospatez.

              Comment


              • #22
                Salutare.
                Revenind la gpl, cei care au montat o astfel de instalatie pe masina nu au mentionat ce tip de instalatie au. Am un CR-V pe care vreau sa montez gpl.

                Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
                  Asta e unul din motivele pt care n-as trece pe GPL, desi stiu ca exista multa protectie. Ma gandesc, de pilda, la o ipotetica lovitura foarte puternica in spate, Doamne fereste !...si protectia aia, probabil, are niste limite. Am si o "tacaneala" legata de masina, daca a venit din fabrica cu anumite sisteme, trebuie sa le las la locul lor si doar sa le intretin pana ce schimb masina. Cu toate astea GPL ramane o varianta utila si binevenita pe scumpetea asta la ceilalti carburanti si nu numai !!
                  Detin un CR-V 2007 , am montat GPL la un pret de 3300 ron si va spun ca merita din plin . Cu un plin de Gpl 36 l = 110 ron rulez 310 km .

                  Exista si un dezavantaj : puterea motorului scade, nu foarte mult.

                  Comment


                  • #24
                    PITU: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive (GPL), Premium White Pearl

                    Chiar merita. Probabil ca rez e in portbagaj. Eu am cautat pt 2006 cu rez in degajare loc roata rezerva..sub portbagaj. Dar toate rezervoarele rotunde sunt inalte si nu mai permit inchiderea perfectā a capacului. Asa ca am renuntat. Ar fi fost bun...am si un consum demn de invidiat..14-15% in oraș... 😂😂. In portbaj nu-l pun imi ia din spatiu. Da-ne o poza...sa-mi fac o idee.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • #25
                      S-a mai vb aici pe forum, pro si contra gpl. Una din marile probleme e accesul interzis masinii cu gpl in parcari inchise. Pot aparea probleme chiar si in alte spatii inchise (pasaje, tuneluri, etc). Ar mai fi si alte argumente, care zic eu ca primeaza in fata pretului scazut al parcursului la care conduce. Eu votez contra.
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ro861 View Post
                        S-a mai vb aici pe forum, pro si contra gpl. Una din marile probleme e accesul interzis masinii cu gpl in parcari inchise. Pot aparea probleme chiar si in alte spatii inchise (pasaje, tuneluri, etc). Ar mai fi si alte argumente, care zic eu ca primeaza in fata pretului scazut al parcursului la care conduce. Eu votez contra.

                        Idei sunt multe pro si contra .

                        Daca totusi va intereseaza va las aici cateva mentiuni pro si contra ... fiecare decide :

                        Pro :
                        - consum bun ( calculat in benzina 6-7 l / 100 km ) .
                        - masina alearga foarte bine , simt ceva mai putina putere la urcare pante lungi .

                        Contra :
                        - martor motor aprins in bord ( masina simte gpl - problema generala CR-V pe care se monteaza GPL) rezolvat cu schimbarea unui senzor ( ceva la pedala de acceleratie ).

                        Recomand celor care doresc GPL sa monteze instalatia la Buzau , este un service pe care il identificati pe orice forum .
                        Eu nu am facut asa , in schimb am ajuns acolo dupa cateva luni si am discutat cu cel care se ocupa de montaj . Tipul chiar este pasionat si este inginer , un om care argumenteaza ce spune . In tara majoritatea celor care monteaza gpl o fac dupa ureche fara sa priceapa fenomenele .
                        Nu fac reclama pentru Service Buzau , de accea nu las numar , insa vreau ca cei care doresc GPL pe Honda sa nu repete greseala mea .

                        Instalatia nu este periculoasa deoarece are mai multe sisteme de siguranta , acum daca gandim pesimist intr-adevar putem sa o mierlim de la ea

                        Cunosc personal pe cineva care are GPL pe CR V de peste 150000 km , fara probleme . Aceatsa instalatie trebuie intretinuta la fiecare 10000 km prin schimbare filtre - cca 80-100 ron .

                        Eu am facut in aproape un an cu CR-V 48000 km . Nu i-as fi facut poate asa vesel cu un consum de 10-12 benzina .

                        Pe GPL stiu un lucru , nu ma intereseaza cat merg, nu ma streseaza sa fac un plin .
                        Fireste , cine nu se uita la bani ..... nu merita GPL .

                        Cat consuma pe real Honda CR-V diesel ? chiar nu stiu ....

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by westpoint View Post
                          Idei sunt multe pro si contra .

                          Daca totusi va intereseaza va las aici cateva mentiuni pro si contra ... fiecare decide".............

                          Eu am facut in aproape un an cu CR-V 48000 km . Nu i-as fi facut poate asa vesel cu un consum de 10-12 benzina .
                          ...
                          In cazul tau e clar ca se merita. Argumentul km multi pe care i-ai facut intr-un an e de ajuns. Nu ai nevoie sa mai explici decizia de pe pune gpl in nici un fel. Daca exista dezavantaje, astea trec pe planul 2 cand te gandesti cat ai economisit in doar un an.
                          Tu, intr-un an, ai amortizat costul instalatiei si ai facut si economie pe deasupra.

                          Insa, daca faci km putini si iti ia 3 ani sa amortizezi costul instalatiei e clar ca nu se merita. Parerea mea....
                          .......

                          Comment

                          Working...
                          X