ADAM SMITHEE: '07 Honda CR-V 2.0 A/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si eu am distrus teava de apa rece la baie, mi-a bubuit priza din dormitor in fata, da' Dumnezeu a zis ca mai am treaba pe planeta si m-a lasat pe-aici....de-atunci am reparat personal, cu succes, multe chestii, iar diferenta de bani (manopera) am investit-o in bere, suc si gratare cu familia si amicii !!
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #47
      O sa incerc, am senzatia ca s-ar putea sa-mi placa

      Comment


      • #48
        Asta vroiam sa spun !!
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #49
          Sa mai bag un update la problemele de mai sus, am fost la Asko si am aflat asa:

          1. Scartaitul pe spate - sunt niste proiectii de cauciuc de la amortizoare care s-au dus si trebuie schimbate, din fericire nu ceva foarte dureros. Cum nu le aveau pe stoc au dat comanda de piese, dupa vreo saptamana au ajuns si maine ma duc sa le instaleze. Va tin la curent daca s-a rezolvat.

          2. Zgomotul de actionare a franelor - nu prea s-a mai auzit, in fine, cand mai tare cand mai incet, de obicei mai incet si nederanjant. Oricum, m-am plimbat cu Razvan prin curte pe la Asko pana l-a auzit si el dar cica e normal, asa se aude, si probabil s-a auzit tare si m-am speriat in vreo dimineata cand s-or fi lipit placutele pe discuri de la umiditatea din atmosfera sau vreo ploaie. Supraveghez in continuare daca se mai aude tare sa vad cand

          3. Chederul de la usa din spate - am mai incercat si singur si cu ajutoare dar n-am reusit, il bag intr-o parte iese in partea cealalta. La Asko evident am uitat sa le zic, sper sa-mi amintesc maine.

          Comment


          • #50
            Si eu m-am distrat putin cu chederul din spate, l-am pacalit pana la urma !!
            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

            Comment


            • #51
              Ca sa revin cu asta, am intrebat de cheder in service. Se pare ca e o boala a copilariei (a mea fiind dupa an/varsta cam prin primele transe de CR-V 3). Respectiv problema este ca se strange chederul in timp si pur si simplu se scurteaza si nu mai ajunge. Problema inteleg ca e cunoscuta si la transele urmatoare au schimbat furnizorul/modelul/ceva de chedere, deci nu mai e problema. La cei cu exemplare mai vechi, ca mine, ar fi doua solutii:
              - solutia eleganta, sa cumpar cheder nou si sa-l schimb... cam scumput pentru o chestie relativ minora, ne mai gandim
              - solutia mai putin eleganta: tras cu forta de chederul scos ca se mai intinde putin si intra, avantajul e ca oarecum functioneaza, dezavantajul e ca solutia inteleg ca-i temporara, in (scurt?) timp se scurteaza iar si sare; mai studiez

              Comment


              • #52
                La batranele Dacii, o solutie era sa il tai si sa iasi o bucata libera, pe care o puteai completa cu o bucatica de la alt cheder ( cumparat din targ -Vitan, pentru cunoscatori). Asta ar fi varianta "tiganeala"...
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • #53
                  Da, am auzit-o si pe asta, dar parca nu prea imi place in fine, nu am vazut probleme cu el, nu e desprins rau, dar imi sta mie pe creier
                  Oricum, pot sa-l las si asa deocamdata, altcineva nici nu observa

                  Comment


                  • #54
                    Dupa ceva discutii la intalnire, am rams cu ceva indoieli in cap legate de baterie, mai ales ca vine iarna si nu vreau sa am surprize la vreun ger. Stiti cumva unde as putea sa ma duc sa o verific cat mai fara bataie de cap (pe gemulet se vede verde, dar nu stiu cat sa ma bazez pe asta)? Merge la orice service de pe strada o verificare?

                    Si daca e cazul, sunt ceva alternative bune la OEM-ul de la dealer? Adica OEM din alta parte la pret mai bun sau aftermarket cu amperaj mai mare (daca s-o potrivi ceva) sau la acelasi amperaj eventual pret mai bun?

                    Comment


                    • #55
                      Bosch pot sa ma interesez eu. Eu am schimbat-o asa cum v-am spus dar cu una mai mare ca si amperaj de Asko, in 2010 fix la iesirea din garantie a mașinii. Am procedat asa fiindca nu aveam timp de pierdut si acc murise instantaneu... intr-o parcare . Am cabluri curent in portbagaj pentru cazuri de nevoie , și prind bine. Deci durata de viata este cam de 4 ani. Daca vrei sa intreb de Bosch spune, da nu ma pune sa pierd timpul degeaba. Vezi ca daca cauti ai sa gasesti si pe net. Acc pentru Honda sunt mai aparte. Vezi pret si daca e ca la dealer... stii tu cum sa procedezi.
                      Bafta.



                      Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • #56
                        Merci, nu intreba deocamdata, cum ziceam intreb de principiu sa stiu ce variante am ca intai vreau s-o verific. Tocmai asta e faza, nu vreau sa ma trezesc ca nu mai porneste si am ramas cu ea pe loc si atunci sa nu mai intreb nimic si o tai urgent la dealer. Asa ca intreb acum.

                        Comment


                        • #57
                          La interectia intre blv. Ferdinand cu sos.Migai Bravu, la vreo 50 m spre gara Obor pe stanga, este un mic magazin la parterul unui bloc, care vinde in principiu piese Daewoo. Patronul e un tip care (cred) are relatii la un furnizor de baterii Bosch.
                          Mie mi l-a recomandat un vecin, l-am sunat, i-am spus ce masina am si ce baterie (amperaj) este recomandata in cartea tehnica si mi-a dat pe loc solutia cea mai avantajoasa calitate/pret. Am cazut de acord si a doua zi m-am dus si am luat-o, am fost la service-ul recomandat pentru instalare si totul a fost ok.
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • #58
                            Eu am relatia direct la bosch si o iei direct de la ei fara nici un magazin intermediar.
                            Eu de la ei mi-am luat tot ce am avut nevoie pentru gip. Inclusiv kit ambreiaj & pompa.
                            Tot ei iti asigura garantia & testarea masinii pe loc. Nu tre'sa mai umbli mai stiu eu pe unde. Evident factura etc etc....

                            Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
                            Last edited by FLORIN CRISTEA; 04-11-12, 16:11.
                            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                            Comment


                            • #59
                              La orice baterie, ca sa beneficiezi de garantie in caz de orice problema poate aparea, e nevoie sa ai o factura de cumparare si un pv de punere in functiune la un service agreat de furnizor.
                              Asa ca, sunt de parere, trebuie indeplinite cele doua formalitati.
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment


                              • #60
                                Aha, bine de stiut, ma bucur ca am intrebat. Merci de informatii

                                M-am mai uitat pe net (varianta comoda ), dar problema e ca sunt greu de identificat cele potrivite ca nu stiu dimensiunile si nu stiu daca e cu borne inversate sau nu. Cred ca o sa salt capota si o sa o masor Lxlxh. Ca idee am gasit la Varta un selector dupa modelul masinii si ei zic ca se potriveste un Silver Dynamic de 54Ah si CCA 530 la 320 ron. Ideea e ca dimensiunile citate nu se potrivesc cu grupa 51R ce am gasit ca ar fi cel putin la versiunea americana (care poate e diferita)... Cam confuz, eventual o sa trec pe la un magazin de baterii (cred ca-l stiu pe cel de pe Ferdinand, am luat parca niste piese de Cielo mai demult) sa le dau ceva sa mi-o verifice si cu ocazia asta sa-mi zica si dimensiunile, sa stiu ce caut mai departe

                                Comment

                                Working...
                                X