ADAM SMITHEE: '07 Honda CR-V 2.0 A/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai da, aerul conditionat pornit la maxim vineri plec in grecia cu masina, o sa ma uit de baterie cand ma intorc, avand in vedere ca a pornit nu cred sa am probleme totusi

    Comment


    • #32
      pai A/C-ul nu merge pe racire cu motorul oprit...

      de consumat curent consuma insa ventilatorul.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #33
        Ah, deci l-am tinut si degeaba? nu merge doar cu contactul pus pe II? Mai ciudat atunci ca am avut problema cu consumatori asa putini

        Comment


        • #34
          Ventilatorul ala e destul de "gurmand", totusi.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #35
            M-am intors din concediu dupa 1500 km Romania-Bulgaria-Grecia si retur. Masina s-a comportat foarte ok, ne-am cunoscut mai bine unul cu altul, foarte multumit de plimbare. Consumul foarte ok pe toata plimbarea 8.2/100, cu mers lejer in Bulgaria (in limitele de viteza sau cu 10-15 km/ora peste) si in Grecia pe autostrada cu 140-170 km/ora, tot drumul cu masina plina de bagaje (copil mic) si AC non-stop.

            Comment


            • #36
              In week-end-ul asta, pentru ca am avut timp, masina a primit un semi-detailing interior facut cu manuta mea - cateva cicluri alternative de periat cu perie aspra de covoare si aspirat tot ce inseamna mochete, inclusiv pe sub scaune, sters cu spirit de raspundere toata plasticaraia cu Einszett Cockpit Premium si tratat pielea cu Leatherique (si uleiul si curatarea). Timp de lucru vreo 4 ore, fara sa socotesc cele vreo 6 ore cat am lasat uleiul sa actioneze pe piele. Sunt foarte multumit de rezultate, in special de Leatherique - pentru produse si proceduri am urmat sfaturile lui Aikonelutu de pe topicul dedicat.

              De-acum incolo stiu ca ce murdaresc in masina e murdarit de mine, nu de fostul proprietar (desi trebuie sa zic ca am luat-o cu interiorul chiar ok intretinut)

              Comment


              • #37
                Sa mai revin cu topicul, am cateva lucruri de rezolvat la masina, nimic major (sper). Trebuie sa ajung in service cu ele, dar nu am apucat pana acum, si vreau sa va intreb aici inainte sa beneficiez de experianta voastra.

                O sa le iau pe rand. Prima - de cand am luat-o, am remarcat ca se aude puternic cand pun frana si cand iau piciorul de pe frana un zgomot din spate de la roti - nu e scartait, mie imi da senzatia ca se aude ca si cum nu e izolat fonic deloc si aud cum se strang/relaxeaza etrierii sau cum se aseaza/ridica placutele pe disc sau ceva in genul asta, sunet de mecanism metalic ceva. Suna parca si a zgomot de arcuri, dar localizat foarte precis la momentele cand actionez sau eliberez frana. Se aude si cand dau drumul la frana de mana. E din ciclul asa face toate sau e o problema?

                Comment


                • #38
                  Nu prea suna bine ce descrii acolo. Cred ca este o problema, dar ar fi bine sa apelezi la sprijin specializat.
                  Ca de dat cu parerea, toti ne pricepem...
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • #39
                    Asa e, toti ne pricepem,....pe dracu', trebuie intrebati specialistii, nu suna bine ce spui tu acolo !!!
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • #40
                      Ia ulei si toarna pe discurile de frana....nu sunt gresate.....d'aia se aude zgomot.....daca vrei un efect pe timp mai lung da-i cu vaselina...ajunge o cutie la rotile din spate. Daca nu se rezolva nici asa eu zic sa te duci la service cu ea.....da mai intai incerca ce-ti spun eu.....
                      Mai ai ceva...ce scartaie sau trozneste...?????..ca-ti mai spun.....
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • #41
                        Haha, da, ulei pe discuri si dup-aia talpaaaaa
                        Pai nu voiam sa-mi spuneti ce are, voiam sa-mi confirmati ca nu-i ok, si ma duc la specialist. Acum ca mi-ati confirmat, stiu, multumesc de feed-back

                        Un maruntis enervant: in parcare acasa intra masinile cam inghesuit si nu am loc sa deschid usile ca lumea. Si tot intrand/iesind in spate cu copilul in brate, m-am frecat cu spatele de cadrul usii pana am smuls chederul (cel de pe cadru, nu de pe usa). Am incercat eu sa-l prind la loc cu mana, si se prinde, dar parca e prea scurt acum si cand il prind intr-o parte se desface in partea cealalta si tot asa E vreo smecherie? asta se lipeste cu ceva sau sta doar asa prins? Banuiesc ca o sa-i pun tot pe cei de la service cand ajung, dar am zis sa intreb...

                        Comment


                        • #42
                          Si, ca sa le dau pe toate, aia mai mare pentru care in principal vreau sa ma duc - la denivelari mai mari cu putina viteza sau cu portbagajul plin cu chestii mai grele am un scartait nasol pe dreapta spate. Asta s-ar putea sa doara. A propos, in functie de rezultatul inspectiei, se pot lua de undeva piese de suspensie (daca e cazul) la un pret ok, ca la reprezentanta banuiesc ca au niste preturi exagerate la fel ca consumabilele? Ma refer la piese OEM, bineinteles

                          Comment


                          • #43
                            Ori baietii de pe aici care mai vand diverse - adilau, rooth, ori site-uri de pe afara gen coxmotorparts, lings, etc.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • #44
                              1. Chederul incearca sa-l pui inapoi intinzand de el pana vine fix cap la cap. Eu l-am scos de mai multe ori si l-am pus inapoi fara probleme.

                              2. Gasesti piese bune si fara sa le aduci de nu stiu unde. Eu am luat pentru a mea cap de bara, bieleta antiruliu. Cand este cazul si stii exact ce ai nevoie imi spui si te duc direct ...sau te pun in legatura cu care le aduc...apoi e treaba ta. Oameni seriosi pe care ii cunosc de ani de zile. De afara ti le poti aduce si singur numai ca te arde la transport. Cu baietii e mai avantajos ca fac comanda mare si ies mai ieftin . De fapt putem vorbi cand ne vom intalni.


                              Sent from my iPhone4 Vtec using Tapatalk
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc frumos pentru sfaturi, va tin la curent. O sa mai incerc cu chederul, nici nu am insistat prea tare. Bine, sunt si genul cu doua maini stangi

                                Comment

                                Working...
                                X