RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zagado26
    replied
    Felicitări, foarte interesant!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Originally posted by cerevelu View Post
    Ce frumoasa poveste de calatorie! Poate deschideti si un topic cu electrica, multi ar fi interesati sa afle de la un posesor ce si cum. Ar fi chiar interesant.
    Pentru cei interesati de lumea electricelor, va invit sa urmariti postarile mele si nu numai pe https://electromobilitate.com/1850-k...u-renault-zoe/
    Va asigur ca veti descoperi o lume fascinanta....

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Ce frumoasa poveste de calatorie! Poate deschideti si un topic cu electrica, multi ar fi interesati sa afle de la un posesor ce si cum. Ar fi chiar interesant.

    Leave a comment:


  • harris
    replied
    Frumos traseu si imagini.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_9212.jpeg
Views:	92
Size:	26.9 KB
ID:	871902 Jurnal de bord (de calatorie) : 334476 km

    Sunt mai bine de 3 luni de cand folosesc zi de zi o masina electrica, iar in Honda nu prea m-am mai urcat decat ocazional si mai mult ca pasager.

    Totusi, pe 22 august, am lasat deoparte electrica si am plecat sa facem in familie o excursie de o zi mai lunga (aproximativ 700 km) in cateva locuri minunate din Dobrogea, din preajma localitatii Jurilovca.

    Un traseu ambitios, daca ma gandesc ca am mers doar pe drumuri nationale, judetene si altele asemenea, dar am reusit si astfel am vazut Cetatea Enisala, Capul Dolosman si Cheile Dobrogei.

    La dus am condus eu de acasa pe un traseu prin Urziceni-Slobozia-Harsova-Babadag, iar la intors a condus fiica mea prin Cogealac-Targusor-Harsova-Slobozia-Urziceni, trecerea Dunarii facand-o in ambele sensuri pe podul de la Giurgeni-Vadu Oii.

    Si apropos de pod, plata taxei (11 lei, fata de 13 lei la Fetesti) nu se poate face in niciun fel online prin aplicatii sau SMS, dar in schimb se poate face cu cardul (chiar si contactless…!) la operator. Mergeau doar doua cai din trei, dar era lejer, fiind totusi sambata nu erau mai deloc camioane.

    In schimb partea din Baragan din drumul descris, impreuna cu bucata Harsova spre Constanta, era destul de circulata si intr-un sens si in altul, semn ca multi care au treaba (din)spre Moldova sau Ardeal ocolesc in perioada asta autostrada A2.

    Click image for larger version

Name:	IMG_9236.jpeg
Views:	76
Size:	26.4 KB
ID:	871910

    Am ajuns la Cetatea Enisala putin inainte de pranz si surprinzator pentru un obiectiv turistic undeva in necunoscut, erau destui turisti, cam 30-40 masini mici si un autocar, majoritatea romani,

    iar situl arheologic era foarte vizitat (bilet de intrare generala 8 lei, 4 lei pentru elevi studenti si pensionari), fiind accesibil pe o scara metalica proaspat construita.

    Apoi am mers la cativa kilometri (vreo 16 cred, pe malul lacului Razelm (sau Razim, am gasit ambele denumiri) la un promotoriu inalt de cca. 30 m, denumit Capul Dolosman,unde alaturi este si un sit arheologic al unei alte cetati, Argamum, deloc semnalizata sau marcata, foarte putin pusa in valoare, doar cei cunoscatori ale locurilor, sau pasionati de istorie si arheologie stiind probabil ce este acolo.


    Insa asezarea ei, in acel spatiu este incantatoare, inconjurata practic de apa jur imprejur pe aproximativ 270 grade, accesibila de la drumul asfaltat pe jos in 15-20 min sau doar cu masini cu garda la sol mai marisoara de tip SUV, pe un drum de pamant ingust, denivelat si in panta, unde Honda nu a avut nicio problema sa urce (si sa se umple groaznic de praf…) ca o adevarata gazela.

    Click image for larger version

Name:	IMG_9289.jpeg
Views:	84
Size:	15.9 KB
ID:	871908

    Click image for larger version

Name:	IMG_9301.jpeg
Views:	86
Size:	27.3 KB
ID:	871905

    A urmat apoi pauza de pranz, la o terasa din Jurilovca (La Gomera Max), tinta de fapt a calatoriei, recomandata cu caldura de cineva cunoscator in special pentru niste midii uriase preparate dupa o reteta speciala, dar si alte bunatati locale, gen icre, storceag, midii si mujdei cu rapane pe plita, hamsii prajite, si chefal la plita, un adevarat festin culinar dupa care si acum imi ploua-n gura….

    In Jurilovca, am vazut o activitate foarte mare pe parte nautica, in micutul port pe care il puteam vedea de pe terasa unde am mancat,
    foarte multe masini care tractau peridocuri, parcari pline cu aceste instrumente de carat barci

    Click image for larger version

Name:	IMG_9303.jpeg
Views:	84
Size:	32.6 KB
ID:	871907

    A urmat schimbarea soferului si drumul de intoarcere prin Cogealac, unde am verificat fizic existenta unei statii de incarcare pentru masini electrice, singura din zona de altfel, la sediul companiei CEZ care exploateaza padurea de mori electrice de vant care sunt pe-acolo oriunde intorci capul.

    Apoi trecand prin frumoasele chei ale Dobrogei, care iti apar in cale ca de nicaieri,
    ne-am continuat drumul spre Harsova si apoi inapoi spre casa, cu tolba plina de frumoase imagini si amintiri.

    Click image for larger version

Name:	IMG_9314.jpeg
Views:	81
Size:	32.5 KB
ID:	871909

    Click image for larger version

Name:	IMG_9315.jpeg
Views:	87
Size:	32.1 KB
ID:	871906

    Ca de incheiere, este de remarcat specificitatea clara a Dobrogei cu relieful ei denivelat muntos-deluros, drumurile urcand si coborand mai tot timpul, solul argilos usor rosiatic si bineinteles vantul care bate cam tot timpul si de peste tot.

    Peste astea trebuie spus ca pe majoritatea drumurilo din Dobrogea am mers pe covor asfaltic recent, drumurile fiind ori recent refacute sau unele in curs de refacere, ceea ce cred ca va incuraja si pe altii la plimbari pe acolo.

    Sper ca randurile scrise de mine sa inspire si pe altii la metoda #suntturistintaramea, ocazie cu care urez tuturor drumuri bune!

    Aventura Honda continua!
    Attached Files
    Last edited by ro861; 10-09-20, 10:08.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by ro861 View Post
    Jurnal de bord : 330951 km

    de azi voi folosi cu precadere in deplasarile zilnice (in special naveta la Bucuresti, dar nu numai) o masina 100% electrica, un frumos Renault Zoe de care sunt deja incantat si cu care sper sa ma impac cel putin la fel de bine ca si cu Honda!

    Asa ca, drumuri bune tuturor si aventura (inca) continua..!
    Bravooo! O chestie exceptionala! Multi multi Km senzationali va urez!
    Acesta este viitorul.
    Deschideti o pagina, multi ar fi interesati de impresiile Dvs, de cum merge, de cum se incarca.
    Sa va duca si sa va aduca si sa fiti fericit cu ea!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord : 330951 km

    Este pentru un moment din acela in care un ochi rade si unul plange.
    Ochiul care plange e pentru frumoasa mea Honda CR-V care isi incheia azi serviciul activ de daily car, in care facea cu nesat 500-700 kilometri saptamanal, adica naveta zilnica la/de la Bucuresti de acasa, si nu numai.

    Incepand de azi trece in rezerva, urmand sa fie folosita mult mai putin, de fiica mea sau de mine pentru (eventuale) drumuri scurte prin Bucuresti, excursii ocazionale sau alte deplasari prin tara.
    Oricum, cu siguranta nu va mai face 32-35k km pe an.
    Privind in urma sunt foarte multumit de cum a servit in orice conditii. tot ceea ce am cerut de la ea, fie naveta, fie drumuri in tara sau prin strainatate, pe cam toate categoriile de drumuri.

    Nu zic ca a fost fara nicio problema, dar cele pe care le-a avut le-am depasit cu bine si as mai adauga cu gratie.
    Bravo Honda, un produs care per ansamblu a fost foarte fiabil, de buna calitate, care mi-a oferit forta, siguranta, confort si multa satisfactie.

    Ziceam ca un alt ochi rade, pentru ca de azi voi folosi cu precadere in deplasarile zilnice (in special naveta la Bucuresti, dar nu numai) o masina 100% electrica, un frumos Renault Zoe de care sunt deja incantat si cu care sper sa ma impac cel putin la fel de bine ca si cu Honda!

    Asa ca, drumuri bune tuturor si aventura (inca) continua..!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord (tehnic): 330077 km

    Am petrecut o (planificata) dimineata foarte plina azi la Asko, pentru cateva operatii:
    - schimbul de ulei (Honda New Diesel Engine 0W30) si filtru (OEM) motor intre revizii;

    Apoi, dat bullbar si bara fata jos si:
    - inlocuit vescnicele stricate clacsoane aftermarket puse de-a lungul limpului cu o pereche de (cred) Accord CL7,
    - inlocuit unul din motorasele de pe vasul de spalator de parbriz/luneta, accidentat fatal acum cateva zile dintr-o neatentie a unei persoane foarte dragi, pe care nu o s-o numesc aici.

    O mobilizare excelenta a echipei tehnice, o cafea, o discutie placuta cu baietii, totul foarte ok.

    Aventura continua...!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Normal, kitul de reparatie, cum ii spui, a fost x2.
    Pretul e per bucata, e 350 euro fara TVA, iar manopera e in jur de 100 euro fara TVA pentru ambele roti.

    Cam scump, dar nu prea ai alta solutie.
    In cazul meu, la parcursul pe care l-am facu pana acum, mi s-a parut ok.

    Leave a comment:


  • raducu
    replied
    Ai idee cat a costat kitul de reparatie? A fost pentru ambele sau doar pentru o roata? Multumesc

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord(tehnic) : 327515 km

    O interventie la Asko putin urgentata din cauza zgomotului enervant facut de rulmentul (dr) spate, ocazie cu care i-am inlocuit pe ambii, sa imi iau de o grija.
    Atentie celor amatori de aceasta operatiune, la modelul asta, rulmentii spate vin impreuna cu butucul!

    Bineinteles, pe timpul inlocuirii a mai aparut o mica problema la cilindrul etrierului dr spate, putin cam gripat, ca re a necesitat curatare si inlocuirea impreuna cu garniturile aferente.
    Dar in final a iesit treaba buna, zgomotele au disparut si nu mai e nevoie sa dau muzica mai tare....

    Drumuri bune tuturor si aventura continua...!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord (tehnic): 326336 km

    O vizita planificata la Asko, in campania Honda de primavara asta cu verificari gratuite, care s-a dovedit utila.

    Am constatat ca o bieleta directie (dr) e usor dusa, un rulment pe spate (dr) incepe sa faca muzica de capu' lui, plus lamele de stergatoare (care le folosesc de cativa ani...) ar cam trebui schimbate.
    Cum ma apropii vertiginos de borna 330K la care trebuie sa schimb uleiul si filtrul motor, las pentru atunci si remedierile astea.

    In rest, masina merge zilnic (in zilele lucratoare), in ciuda starii de urgenta, naveta la Bucuresti trebuie facuta.
    Asa ca, numai de bine tuturor si aventura continua...!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord (tehnic): 322775 km

    Si am trecut la gumele de vara..!

    O impresie: anvelopele de iarna (Michelin Latitude Alpine 225/65 R 17 H100) pe care le-am rulat (asa zis-a) iarna asta cam 15k km, al doilea sezon, se pare ca sunt intr-adevar cam zgomotoase, fapt pe care l-am realizat pe deplin azi, venind spre casa cu rotile de vara.

    Dar, asta e, dam muzica mai tare, nu...?
    Numai bine tuturor si aventura continua..!

    Leave a comment:


  • Dalton
    replied
    Pana la urma era o garniture de sub injector … le-am cumparat s-au schimat. Acum imi apare in bord un check engine : PGM-FI. Off … nu se mai termina problemele !

    Leave a comment:


  • Dalton
    replied
    Originally posted by teodor_d1980@yahoo.com View Post
    Racord flexibil egr fisurat cumva?....a schimbat un coleg...e o postarea din 2019
    Sincer inca nu stiu ... a aparut de ieri si inca n-am apucat sa merg undeva cu ea. La Cluj la reprezentanta programarile de fac cam la distanta de o luna.

    Leave a comment:

Working...
X