RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ro861
    replied
    Jurnal de bord (tehnic): 322775 km

    Si am trecut la gumele de vara..!

    O impresie: anvelopele de iarna (Michelin Latitude Alpine 225/65 R 17 H100) pe care le-am rulat (asa zis-a) iarna asta cam 15k km, al doilea sezon, se pare ca sunt intr-adevar cam zgomotoase, fapt pe care l-am realizat pe deplin azi, venind spre casa cu rotile de vara.

    Dar, asta e, dam muzica mai tare, nu...?
    Numai bine tuturor si aventura continua..!

    Leave a comment:


  • Dalton
    replied
    Pana la urma era o garniture de sub injector … le-am cumparat s-au schimat. Acum imi apare in bord un check engine : PGM-FI. Off … nu se mai termina problemele !

    Leave a comment:


  • Dalton
    replied
    Originally posted by teodor_d1980@yahoo.com View Post
    Racord flexibil egr fisurat cumva?....a schimbat un coleg...e o postarea din 2019
    Sincer inca nu stiu ... a aparut de ieri si inca n-am apucat sa merg undeva cu ea. La Cluj la reprezentanta programarile de fac cam la distanta de o luna.

    Leave a comment:


  • teodor_d1980@yahoo.com
    replied
    Racord flexibil egr fisurat cumva?....a schimbat un coleg...e o postarea din 2019

    Leave a comment:


  • Dalton
    replied
    Buna ziua ....
    am un CRV 2.2 din 2010.
    310000km la bord... De cateva zile mi-a aparut un sunet nou , gaze in habitaclu ...si daca deschizi compartimentul motor se vad cum ies gazele arse pe langa motor.
    Oare ce ar putea sa fie? Acu cu coronavirusul asta nici reprezentantele nu mai lucreaza la capacitate !!
    Va mtumesc.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord (tehnic) : 320049 km

    Am trecut inca o borna in drumul meu cu aceasta masina, ocazie cu care am efectuat o binevenita revizie specifica la inca 20k km.
    Operatiunea a avut loc (planificata) la Asko, iar de data asta am experimentat procedura cu toate materialele (OEM) luate de la dealer.
    Ca de fiecare data, am schimbat:
    - 6 liitri de ulei Honda 0w30 New Diesel Engine
    - filtru ulei,
    - filtru de aer,
    - filtru de habitaclu,
    - filtru de combustibil.

    In plus, s-a inlocuit lichidul de ambreiaj, cam negru si usor mazgos, apoi s-a strans putin frana de mana care tinea foarte sus.
    Multumesc frumos lui Alin pentru interes si profesionalism, dar si tuturor celor de la Asko care m-au facut sa ma simt un client multumit si privilegiat!

    Avand in vedere toate discutiile, dezbaterile si afirmatiile facute in spatiul public si cel online despre aer curat, poluare si/sau solutii, vreau sa imi cer scuze tuturor celor care militeaza pentru un aer curat in oras pentru utilizarea ocazionala a acestei masini poluante in Bucuresti.

    In rest, numai de bine tuturor si aventura continua!

    Leave a comment:


  • MPopescu
    replied
    Sa fie! Multumesc! La multi ani!

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by ro861 View Post
    Un An Nou Fericit tuturor hondarilor..!
    Sanatate, fericire la volan, departari minunate si drumuri lungi creatoare de amintiri frumoase, la toti hondarii de aici! Un an senzational sa fie!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied

    Un An Nou Fericit tuturor hondarilor..!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied

    Craciun Fericit tuturor!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Pentru cei care, cum este si cazul meu, nu au stiut/reusit sa faca plata unei parcari in Bucuresti cu aplicatia Parking Bucuresti a primariei, va spun pe scurt cum am rezolvat situatia:

    Fiind in locul de parcare dintr-una din parcarile primariei, am deschis aplicatia de pe smartphone si in pagina Home apare locul unde te afli pe o harta.
    Am facut zoom pe locul respectiv si cu un click mi-au aparut mai multe optiuni, inclusiv cea de plata.

    Am ales locul, perioada de plata, am introdus datele de pe card, am validat si asta a fost.
    Apoi am primit prin sms confirmarea platii si datele de identificare. Simplu, pana la urma...

    Asta dupa ce de mai multe ori incercasem fara succes sa fac acesta operatiune, negasind insa optiunea de plata. Alternativa a fost un sms la un numar prestabilit, introducerea unui cod, etc...
    Asa ca mi-am facut curaj si am sunat la callcenter-ul care deserveste aplicatia si am intrebat, secretul fiind sa faci zoom pe locul aratat pe harta in aplicatie.Altfel te invarti intre ecrane si nu poti face nimic.

    Asa ca, succes...!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord (tehnic): 310357 km

    Vizita de service la Asko, pentru:
    - schimb ulei (Honda Diesel Engine 0w30) si filtru,
    - schimb ulei diferential,
    - inlocuit senzor (OEM) nivel ulei motor.

    Morala (re)inlocuirii senzorului se pare ca este aceea ca Honda nu accepta niciun alt senzor aftermarket, indiferent ca este acelasi model, cod, firma sau specificatie, ci doar cele care sunt comercializate prin reteaua oficiala. Asta e din ciclul regulilor nescrise...

    Dar, aventura continua...!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Jurnal de bord (tehnic) : 307680 km

    Am inlocut rotile de vara pe 18" cu cele de iarna pe 17", din hotel de la Asko.
    Inainte de asta, am vopsit jantele de iarna si acum arata ca noi
    Echilibrat, valve noi, tot tacamul.
    Acum, la drum...!

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    1600 device, cam la fel pe unde am mai cautat.
    3.5 ore manopera la Asko. Desi a fost ceva de munca cu adaptarile diverselor functii, totusi cred ca a fost destul de piperat.
    Asta e, acum merg mai departe...

    L.E. Vechea unitate (pentru piese), suportul de prins in bord si cardul de muzica, 4GB sunt disponibile, daca are cineva nevoie. Detalii pe p.m.
    Last edited by ro861; 03-11-19, 16:46.

    Leave a comment:


  • sergiu2010
    replied
    Un pret pentru device si manopera se poate?

    Leave a comment:

Working...
X