RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam tarziu, dar revin cu finalul cronicii depre Nationala 2012, care pentru mine s-a incheiat mai putin placut, va povestesc in continuare.
    Duminica dimineata, trezire grea pentru valorosii nostri participanti, mai ales cei care la ceas de seara (chiar noapte) au fost sa se dea cu bolizii pe o bucata de urcare dinspre Ranca, sa isi testeze limitele.
    Dupa cafea, mic dejun si vorbe interminabile, am reusit in sfarsit sa ne strangem sa facem pozele de grup, apoi eu am plecat sa traversez complet Transalpina pana spre Sebes.
    Despre drumul pana la Obarsia Lotrului, v-am povestit deja, nu mai revin, decat sa va reamintesc ca in proportie de de 99% asfaltul este impecabil, proaspat turnat, pe toata bucata de la Novaci la OL.
    De la Obarsie spre Sugag, drum de cca.60 km, datele sunt altele: drumul este practicabil pentru toate tipurile de masini, dar, dupa primii 20 km mai buni, adica asfaltati, cu unele intreruperi de cativa metri pana la 2-300 m , urmeaza o bucata cam de 25-30 km unde s-a lucrat la toate podetele sau la santuri si sunt bucatele mici si dese neasfaltate, unde trebuie sa incetinesti, sa treci peste denivelari sau de pe o parte pe alta, oricum viteza maxima 30-35 km/h si nervi.
    Insa peisajul ste splendid, mai ales in zona barajului de la Oasa, se merge pe vai adanci, numai inconjurat de munte si padure.
    Dar la un moment dat toate aste dispar si ultimii 15-20 km redevin sosea asfaltata si, se trece chiar si prin Capalna! (n-am vazut fetele!)
    Revenind la civilizatie, am regasit la Sebes aglomeratia si ambuteiajele specifice soselelor romanesti, am avut parte apoi spre Sibiu si de un blocaj in care am stat aproape o jumatate de ora pe loc in plin camp datorita unei tamponari la iesirea dintr-o parcare, in sfarsit am ajuns in Sibiu pe la ora 14,, dupa aproape 3 ore si jumatate in care am facut 145 km. Frumos, nu?
    Ei, de la Sibiu, am ales sa vin spre Bucuresti spre Brasov, apoi scurtatura prin Rasnov, Paraul Rece, Predeal, DN1, fapt care insa s-a intamplat altfel decat mi-am propus eu.
    Dupa ce am intrat de la Sibiu pe DN1, la iesirea din localitatea Voila (60 km de Sibiu si 80 km de Brasov), sau pentru cunoscatori, in dreptul drumului care duce la manastirea Sambata de sus, a aparut si ghinionul meu, care se pare ca era pe urmele mele si eu nu il vedeam, sub forma unui microbuz cu moldoveni care veneau din Italia, care m-a izbit violent din spate, soferul acestuia nefiind atent ca toata coloana in care ne aflam a incetinit apoi a oprit.
    Din lovitura, am fost proiectat in fata intr-un Saab tot cu numar de Italia, aflat in drum spre Chisinau, pe care am reusit sa il evit in ultimul moment tragand de volan stanga si pe care doar l-am sters cu parte mea dreapta fata in partea stanga lui spate.
    Prieteni, dupa lovitura primita (si data), va marturisesc ca ma asteptam sa vad masina facuta zdrente. Va inchipuiti un microbuz ( de tip Sprinter) plin cu persoane (14) cu bagaje corespunzatoare, sa te loveasca fara sa franeze, cam la 40 km/ora, tu fiind oprit pe loc? Eu cand am oprit, neavand unde sa ma duc mai in fata, m-am uitat instinctiv in oglinda si l-am vazut venind spre mine la vreo cativa metri, fara sa franeze, apoi am luat izbitura impins in scaun si tinandu-ma tare de volan. Am mai avut inspiratia sa trag de volan sa nu ma duc frontal in cel din fata mea, ca Bullbar-ul ar fi fost devastator.
    In sfarsit, dupa ce m-am dat jos, am constatat cu mare surprindere ca daunele nu erau groaznice, aveam haionul botit, geamul acestuia intact, bara spate julita dar intreaga si la locul ei, iar in fata, bara era intreaga, usor julita ca si aripa fata dreata, aproape ca nu iti dadeai seama ca trecuse printr-un asemenea traumatism. Va spun prieteni, masina asta e FOARTE REZISTENTA!
    Ca sa fiu cinstit, trebuie sa va spun ca carligul de remorcare a facut toti banii. E drept ca s-a indoit putin, dar a prelut foarte bine socul si mai ales i-a zdrobit complet bara si motorul microbuzului, care a ramas in mijlocul drumului cu toata fata varza si o balta imensa de ulei si lichid de racire.
    Seria necazurilor a continuat, in sensul ca dupa lovitura primita, mototul nu a mai pornit. De fapt a actionat sistemul de siguranta care taie alimentarea in aceasta situatii, iar eu necitind cu atentie manualul de utilizare nu am stiut sa reactivez alimentarea de la butonul special, aflat sub bord (asta am aflat la Bucuresti, la service)!
    Asa ca am urcat masina pe o platforma, si am ajuns ( pe la 1 noaptea) in parcarea de la Asko, unde mai apoi am intrat la reparatii (constat asigurator, comanda, demontat, etc).
    Aventura continua!
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • Imi pare rau de cele intamplate. Sunt situatii in care nu ai ce face si te trezesti ca intra unu' in tine. Soferul acela sigur avea vreo 24 de ore nedormite.
      Bine ca n-a fost paguba mare. Referitor la butonul acela de deblocare, nici eu nu stiu exact la mine unde este dar trebuia sa dai un telefon la un hondar, chiar daca era noaptea, si te punea in legatura cu un inginer de la Honda...sau ne uitam repede pe net.
      Bafta!

      LE: sunt convins ca ai multa experienta la volan, dar imi permit o sugestie: cand esti ultimul intro coloana care este oprita, pune "avariile"; cred ca se maresc astfel sansele sa fii vazut de cel care vine din spate...
      maruta
      Senior Member
      Last edited by maruta; 11-08-12, 09:11.
      CR-V e:HEV
      JAZZ GD1 CVT
      Ex: CR-V RE6

      Ex: RDX TB1
      Ex: Civic FD1

      Ex - JAZZ GD1
      Ex - ACCORD Type-R
      Ex - DEL SOL EH6

      Comment


      • Hondele in spate sunt foarte rezistente, am constatat din experienta si eu asta; aici a mai ajutat si carligul evident. Important ca nu au fost raniri de persoane, restul se rezolva rabdare si tutun !
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • ''Naspa mane'' Imi pare rau sa aud asa ceva In fine...sus cu moralul si bine ca nu a iesit cu victime sau sa te fi ''botit'' mai tare
          HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
          CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

          Comment


          • Bine ca esti ok si ai putut sa ne povestesti, cu fiarele se rezolva. In masina asta nu ai cum sa mori, decat daca te loveste vreun asteroid...si-atunci depinde de dimensiuni !! ...Dumnezeu ti-a dat un semn, mai treci si tu pe la biserica, o rugaciune, o spovedanie, vezi sa nu sochezi preotul !!....CR-V-ul ramane o masina incredibila, s-auzim numai de bine !
            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

            Comment


            • Baieti, multumesc de incurajari!
              Intr-adevar, bine ca a iesit asa, fara raniti sau alte lucruri mai rele. Noroc ca eram la iesire dintr-o localitate si rulam relativ usor. Apropo de sugestia lui @maruta, intotdeauna pun avariile la frane din scurt, dar acum nu am mai avut timp. Cand am franat, imediat am privit oglinda sa vad daca vine ceva, si imbecilul chiar venea, l-am vazut la cativa metri in spate cum se repezea in mine. N-am avut decat timpul sa apuc strans volanul si sa ma imping cu putere in spatar sa amortizez mai bine socul, apoi bang!, lovitura.
              Despre butonul cu pricina, am aflat de existenta lui la Bucuresti, la Asko, unde baietii mi l-au si aratat. E al naibii de ascuns, sub bord, deasupra pedalelor, cam in dreptul manetei stergatoarelor de parbriz.
              Eu am banuit ceva, dar am presupus ca trebuie o resetare a computerului. Am si incercat ceva, scotand borna si repunand-o la loc, dar nu a mers. Iar telefoane ale hondarilor nu prea aveam. L-am sunat pe Razvan de la Asko, dar tocmai iesise si isi lasase telefonul in casa, iar altcineva nu mi-a raspuns.
              Tot ca o informatie utila. Cei de la Asko mi-au facut contractul acela de Honda-Asistenta rutiera, nationala sau internationala. Am sunat la ei si intr-adevar s-au oferit sa ma remorcheze gratuit la cel mai apropiat oras, adica la Sibiu, dar insa mie nu mi-a convenit, aveam treaba a doua zi la Bucuresti. privind retroactiv, nu era o solutie foarte rea, ca poate cineva imi spunea ce sa fac sa repornesc motorul.
              Dar faptul este consumat. Asa ca am apelat la platforma oferita de cei de la politia rutiera care o voi deconta cu asiguratorul (1600 lei)
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • Chiar vroiam sa te intreb de asistenta rutiera,.... deci functioneaza! De butonul ala stiu de cand am citit cartea, acu' multi ani. E un maner chiar in buza mastii bordului, se invarte in sensul invers acelor de ceasornic, cade o clapeta si poti baga mana pe-acolo. Am cercetat intr-o zi, pe la tara, insa nu-mi dau seama care e, desi e o poza in carte. Mi-am bagat capatina pe la pedale, dar e o pozitie incomoda, cand voi mai avea chef voi incerca cu o lanterna. Sper sa n-am nevoie, iar daca o sa am, cel putin stiu unde sa-l caut mai cu simt de raspundere. O vei repara pe RCA-ul dobitocului sau pe Casco ?...tampitul ala adormise...chiar n-a atins frana ?...daca nu a ciupit frana deloc, sansa vietii tale a fost acest minunat CR-V....in nebunia de la Tulcea, unde au murit 8 insi au fost implicate 2 Audi si un BMW !!
                WillyCR-VFAN
                Senior Member
                Last edited by WillyCR-VFAN; 11-08-12, 17:07.
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • Bai nene, ce ghinion pe tine . Bine ca nu ati patit nimic.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • Reparatia se face prin casco, dar pe RCA-ul imbecilului. Nu cred ca adormise, dar cred ca era obosit, de la drum lung, din Italia, si nu a fost atent.
                    Intr-adevar sansa mare cu Honda asta, daca eram cu Renault-ul, praf il faceam, dauna totala!
                    @Willy, vezi ca butonul este vertical, asa cum l-am descris mai inainte, cu actionare de sus in jos si are un manson de cauciuc pe el. Cel putin asa e la mine, dar pozitia este extrem de incomod de actionat.
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Safie intr-un ceas bun... asta e. E o chestie de statistica, sunt multi imbecili pe sosea, si se intampla... bine ca ati scapat... restul se rezolva... Sunt sigur ca acel carlig e cheia... buna treaba... un carlig si un bull bar devin obligatorii cu atatia imbecili in jur...
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • Da, din pacate am intrat in statistici. Acum ca partea dramatica (din fericire nu tragica) a trecut, cel mai dranjant este faptul ca dureaza cam mult revenirea la normal, adica sa reintru in posesia masinii si sa ma bucur de ea. Mai ales acum cand mi-a dovedit atata grija fata de mine...!
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • Vino pe Valea Buzaului cu RATA, ofer CR-V A/T pt condus..moca..merg si eu ca VIP-urile...in spate...tuica de pruna si afumatura la gratar din partea casei...nu vei regreta !!
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • Sa stii ca ma gandesc la chestia asta. Mai am doua saptamani de concediu si as iesi un pic cu ea in peisaj.
                            Numai sa sa o gate baietii de la Asko!
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Acum am citit despre "aventura" ta.....cand ne-am intalnit la Din Fu nu stiam.
                              Neatenti sunt pe toate drumurile, bine ca ai scapat numai cu atat. Experienta te-a scutit de altele mai grave.
                              Bravos .Treaba cu avariile in caz de coloana sau blocaj am vazut-o in Turcia....in Romania mai putin sau de loc.
                              Asko trebuia sa-ti ofere platforma nu remorcat , CRV nu se tracteaza , asa zice cartea.
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment


                              • Originally posted by ro861 View Post
                                Sa stii ca ma gandesc la chestia asta. Mai am doua saptamani de concediu si as iesi un pic cu ea in peisaj.
                                Numai sa sa o gate baietii de la Asko!
                                Suna-ma inainte ca sa nu fiu plecat prin munti....dupa peste, daca stiu ca vii, am un covor rosu pe aleea de la poarta, garda, mars prezidential, apoi tuica, afumatura, alea, alea...vedem !
                                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X