RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai castigat peste 2300 de lei, asta da afacere. Acu' vreo 5 ani, am luat, in mai, o sanie din lemn masiv, care se pliaza, cu un pret de trei ori mai mic decat cel la care a aparut in iarna care a urmat. Distractie placuta in iarna viitoare !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • Azi am incheiat o mica excursie, asa de prima parte a mini vacantei. Traseul a fost relativ simplu, dar a avut cate putin din toate felurile de drumuri. Deci:
      Am plecat ieri spre Rm.Valcea, prima etapa autostrada A1, aprox.110 km. Am facut plinul chiar la Petromul de la iesire, asa ca pe prima portiune pana la Pitesti, mi-am facut o idee despre consumul la 140 km/ora, (am folosit destul de mult Cruise Control), respectiv 8,4. Sincer mi s-a parut cam mult, dar asta e!
      A doua etapa, Pitesti-Rm.Valcea, aprox. 60 km, viteza medie cam 50 km/ora, TIR-uri la greu, parca nu era zi de weekend, mers in coloana cu viteza legala prin mai toate localitatile. Media pe toti 170 km, 7,5. Tot cam mult.
      Rm.Valcea a fost destinatia excursiei, dar pentru ca am ajuns pe la pranz, ziua trebuia sa mai continue.
      Fac o paranteza: orasul in cauza arata superb, curat, marcat proaspat, multe flori, trotuarele aranjate, borduri, dale, asfaltat, nu cred ca am vazut vreo groapa pe calea de rulare, cel putin prin centru pe unde m-am miscat eu. Am vazut si cateva Honde, cam din toate cele uzuale, CR-V, Civic, Accord, mai noi si mai vechi. Si multe alte masini bengoase! (Mercedes, BMW, Audi).
      Asa ca dupa un scurt refresh ( cafea, relax, pranz frugal) am pornit intr-o noua escapada (cam 50 km spre Sibiu) cu ultimii 8-9 km in munte, respectiv com.Racovita, satul Titesti, sa vizitez un foarte bun prieten care are de vreo 16 ani domiciliul permanent in cimitirul acestui sat (cazut la datorie, la nici 26 de ani). Acum, ca un adevarat fiu al muntilor, se odihneste in satul in care s-a nascut, dar in care s-a reintors mult prea devreme.
      Am aprins cateva lumanari la capataiul lui si m-am intors inapoi in lumea noastra civilizata.
      Spun asta, pentru ca drumul pana la el, cand iesi din drumul national Rm.Valcea - Sibiu, se trece peste o pasarela/pod pe partea cealalta a Oltului, si se intra pe un drum jumatate asfaltat, jumatate nu dar foarte bine nivelat, destul de inclinat si mai ales ingust si intortocheat, prin mai multe asezari (sate) uitate de lume.
      Asa am constatat ce forta are motorul de le cereveul meu, parca zbura la deal intr-a treia, iar directia este foarte exacta pe virajele foarte stranse, mai ales ca de cateva ori la urcare, dar de si mai multe ori la coborare am avut intalniri cu alte masini pe bucatile acelea stranse si m-am descurcat minunat.
      Revenind la traseu, am omis sa va spun ca in drum spre aceasta destinatie, m-am mai oprit pentru un scurt moment de reculegere si relaxare, la Sfanta Manastire Cozia, una din preferatele mele, acolo unde ma reintorc de fiecare data cu cea mai mare placere.
      Si pentru ca uneori, unele lucruri nu pot fi explicate, dar sunt in asa fel incat te cam pun pe ganduri, cred ca vizita la Cozia a fost binevenita, sa vedeti ce mi s-a intamplat pe acest banal, as putea spune, traseu de escapada.
      Cum va spuneam mai sus, este vorba de vreo 100 km dus intors pe DN si pe acel drum de munte. La dus, totul ok, drum (DN) relativ putin aglomerat, dar presarat cu multe TIR-uri, care de regula merg intre 70-80 km/ora, trafic si din fata, deci nu era cazul sa ma rup in figuri cu depasirile, mai ales ca nu ma grabeam. La intoarcere, surpriza: in locul unde am revenit din munte pe DN, pe sensul spre Sibiu pe unde venisem cu o jumatate de ora mai devreme, blocaj. Cred ca se intamplase de curand, dar eu am mers pe langa coloana stationata de pe sensul opus cam 10 km! Si nu stiu cat au mai stat bietii oameni acolo pana s-a reluat traficul! Va imaginati ca daca intarziam la ducere o jumatate de ora se alegea praful de escapada mea? Deci, Dumnezeu dragutul...!
      Acum sa va mai spun ca la finalul zilei, dupa tot parcursul zilei, media scazuse la 6.3! Nici nu imi venea sa cred!
      Ca sa inchei mai repede, ca m-am intins la vorba, azi am mai facut o tura pe la Olanesti, apoi m-am intors la Bucuresti pe acelasi traseu ca la venire si cam in aceleasi conditii. Singura diferenta a fost ca pe autostrada m-am fixat de la Pitesti pe 130 km/ora, sa nu am probleme cu radarul si am venit snur. Media generala a intregului percurs a urcat incet-incet pana la 7.0.
      Ceea ce pe acest traseu pe care vi l-am descris mi se pare ok!
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • Frumos traseu. Grozava prezentare!
        Eu merg pe autostrada doar cu cu 110-120 si consum de regula 6 si ceva. La 180-190 consum peste 20 ( verificat in Germania) si cum se sare de 120 consumul sare de 7. La drum intins, deci, cu 90-100 pe sosele si 110-120 pe autostrada, CR-V consuma cel mai onorabil, cam 6 si ceva. Daca nu se fac depasiri, daca nu s franeaza mult, daca se merge uns, daca bate vantul din spate, daca si inca o mie de daca, se poate merge si sub 6, dar in viata reala e imposibil. O medie de 7 e aproape normala...
        Ce e interesant e ca de la Titesti se cobora in jos pe vestitul judetean 7D pana la Curtea de Arges, nu mai trebuia mers inapoi. Drumul e destul de rau ( pe alocuri nici nu e drum...) dar pentru CR-V nu sunt probleme, si peisajele sunt fabuloase. Un colt de rai prin satele acelea.
        cerevelu
        Senior Member
        Last edited by cerevelu; 29-04-12, 23:23.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • Mie imi vine cam greu sa mai merg pe autostrada sub 130. Mi se pare ca pierd timpul. Asa ca... Incerc sa recuperez la consum pe celelalte drumuri, ca oricum autostrazi nu prea avem pe la noi, iar afara... Asta e!
          De la Titesti se poate iesi direct spre Sibiu, tot pe drumuri de munte, cea mai mare parte, iar peisajele sunt extraordinare! Ai impresia ca te plimbi printre nori, cam la fel cum e pe Transalpina.
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • Avem o tara frumoasa (pacat ca-i locuita), iar CR-V-ul ne ofera sansa sa mergem in locuri unde multe masini nu pot ajunge. In vara care urmeaza mi-am propus sa explorez cateva locuri interesante, amanunte cand va fi cazul. Frumoasa excursia ta, sa-ti fie de bine !!
            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

            Comment


            • Saptamana asta am mai facut cateva mici investitii "de imagine" dar si de utilitate, zic eu.
              Este vorba de un set de bandouri de protectie laterala si o tavita de portbagaj, ambele de la Rimi Timisoara. Au lucruri frumoase, relativ ieftine, utile si culmea si de buna calitate.
              Totodata, m-am decis sa transez definitiv chestiunea cu imbecilii de pe DN1 care iti taie calea cand si cum au chef si mi-am luat un bullbal frontal. Sa-i vad de acum incolo!
              Astept sa le montez si va pun poze.
              Singura deja intrata in serviciu este tavita de portbagaj, care arata superb si se muleaza perfect pe locul ei.
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • Cat a fost bullbar-ul ?
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • 750 lei piesa, plus 34 lei transportul de la Constanta prin curier.
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • Ma gandesc si eu la piesa asta, sunt multi tembeli in trafic, dar ma gandesc si la un bullbar pe spate, pe mine in ultimii 5 ani, m-au lovit 3 dobitoci in spate, 2 stand la semafor, taxi/bou/superdobitoc...cica au confundat pedalele sau au apreciat prost distantele...cu un bullbar imi diminuez deranjul spre zero...daca au si RCA-ul aiurea o rezolv cu CASCO, dar mai ieftin...in principal dobitocul ar trebui sa planga-n pumni...ideea e ca, stand la semafor, sa am familia in siguranta, e plin de idioti care au primit permisul prin e-mail !!
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • Exista si de spate dar este cam inestetic. In schimb daca ai carlig de remorcare din acela permanent ( nu rabatabil), cei din spate devin mult mai atenti si mai precauti, pentru ca pagubele sunt mult mai mari pentru "agresor". Eu insumi ma simt inconfortabil (deci mai atent!) cand am in fata mea un carlig din acesta...
                      Asa ca divertisment, chiar in ziua cand mi-am pus carlig, un obraznic de taximetrist a facut cunostinta cu el, facandu-si o gaura in bara si in radiator. Recunosc ca mi-a facut chiar placere, mai ales ca la mine era usor sters bandoul de pe bara, pe care l-am curatat cu un servetel si un pic de solutie de curatat plastice.
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • La romanela e OK cu bulbaru`. Afara, nu. Am avut o Mazda si i-am pus bulbar... m-a oprit politia in Austria si era sa imi confiste masina ca nu e standard si e pericol pentru pietoni... deci atentie... m-au pus sa il scot pe loc, noroc ca era prins doar cu 8 suruburi pe dedesupt... si am incercat sa le dau 50 de euroi sa ma lase naibii in pace si au explodat... mare atentie.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • Stiu si eu de chestia asta cu bullbar-ul, dar probabil ca daca voi pleca pe afara il voi da jos. Desi la un suv pare de acolo, avand in vedere posibilitatea de a parcurge si drumuri cu posibile obstacole (la vanatoare, pe drumuri forestiere, etc).
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • Cred ca o sa montez si eu fata/spate, chiar daca la drumuri pe-afara le voi da jos !
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • Click image for larger version

Name:	IMG_1114.jpg
Views:	1
Size:	86.8 KB
ID:	711746Click image for larger version

Name:	IMG_1113.jpg
Views:	1
Size:	51.4 KB
ID:	711745Click image for larger version

Name:	IMG_1112.jpg
Views:	1
Size:	65.8 KB
ID:	711744Click image for larger version

Name:	IMG_1111.jpg
Views:	1
Size:	62.7 KB
ID:	711743
                              Originally posted by ro861 View Post
                              Saptamana asta am mai facut cateva mici investitii "de imagine" dar si de utilitate, zic eu.
                              Este vorba de un set de bandouri de protectie laterala si o tavita de portbagaj, ambele de la Rimi Timisoara. Au lucruri frumoase, relativ ieftine, utile si culmea si de buna calitate.
                              Totodata, m-am decis sa transez definitiv chestiunea cu imbecilii de pe DN1 care iti taie calea cand si cum au chef si mi-am luat un bullbal frontal. Sa-i vad de acum incolo!
                              Va promisesem niste poze : deocamdata cu bullbar-ul si cu bandoul, cea cu tavita o am pe laptopul de acasa si o postez alta data (acum n-am net acasa)
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment


                              • Imi place rau de tot bullbar-ul, nu era in plan, dar trebuie sa fac un efort si s-o rezolv, sper sa si reusesc ! Se amplifica imaginea de robustete a masinii fara mari investitii, iar in eventualitatea unui eveniment neplacut se diminueaza consecintele la fel de neplacute !!
                                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X