RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

    Salut tuturor!
    Sunt un proaspat detinator de Honda si totodata membru al acestui forum.
    Sper din tot sufletul, ca dupa un numar de ani sa ma uit in urma cu placere la achizitia facuta, aceasta fiind una inedita pentru mine (este prima masina SUV 4x4).
    Am facut cateva luni de zile o prospectare pe piata second-hand de 4x4 si dupa o analiza comparativa, din care se calificasera 2 modele, RAV4 si CR-V, decizia a fost in favoarea ultimei, recunosc ca la rugamintea fiicei mele careia acest model, si nu numai (Civic), ii place cel mai mult.
    Ocazia de a lua aceasta masina a fost si datorata unui prieten al unui prieten, care o avea de vanzare. Din prima clipa, am fost cucerit de confort, eleganta, calitate si forta.
    Bineinteles, nu toate aspectele erau la inaltimea primei impresii, caci atunci cand am intrat la Asko pentru un review general, am aflat despre masina si lucruri mai putin placute : a fost putin lovita frontal, s-au facut niste improvizatii pe la unele furtune, toba era legata intr-o parte cu sarma, la fel diferentialul pe spate, etc. Dar sunt lucruri rezolvabile, am deschis comanda la Asko si sper ca saptamana viitoare sa fiu cu toate in regula.
    Interesanta mi se pare noua experienta diesel, cu care nu m-am mai intalnit de prin '98 cand am renuntat la ultima masina pe motorina.
    Eu fiind un utilizator asiduu al masinii, min.100 km/zi urban-interurban, ma gandesc la un cost/km mai bun decat cel pe benzina, dar vom vedea.
    Promit sa va tin la curent cu noua mea experienta!
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

  • #2
    sa ai noroc de noul "Jeep"!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Sa ai noroc de ea! Se pare ca ai facut alegerea corecta in ceea ce priveste motorizarea.

      Comment


      • #4
        Felicitari! Sa te poarte sanatos multi km!
        '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

        Comment


        • #5
          Bine-ai venit in club, aripa CR-V, felicitari pt achizitie si distractie placuta ! Ai echiparea completa la Executive din 2008, respectiv si Navi, comanda vocala, etc ? Intreb fiindca pe-afara erau si alt gen de Executive, fara Navi, de pilda. Asteptam poze, probabil dupa rezolvarea micilor probleme !
          WillyCR-VFAN
          Senior Member
          Last edited by WillyCR-VFAN; 15-03-12, 11:41.
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Pentru consum mic urban nu prea este cea mai fericita varianta, dar nici nu exista momentan alternative la Honda pentru motorul diese. 2.2 i-CTDI este un motor mare si se preteaza la frecusul din oras, asta nu inseamna ca are consumuri exagerate. De exemplu, la mers linistit te duce intre 8-10% urban, iar in afara orasului intre 6-7%. .
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #7
              Bun venit si sa o stapinesti cu placere!
              CR-V '07 2.0 M/T Executive Sparkle Grey Pearl
              sigpic

              Comment


              • #8
                Bine ai venit! Motorul este foarte bun.
                Iarna se incalzeste mai greu dar daca ai incalzire in scaune nu sunt probleme.
                Daca mergi 100km pe autostrada zi de zi ai cam pus-o, a mea e lacoma tare. In rest e destul de manevrabila prin oras.
                '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                Comment


                • #9
                  Bine ai venit , felicitari pt achizitie si multi km fara probleme!

                  Pana apuci sa te acomodezi (cu noi...cu masina...etc) cred ca ar fi bine sa participi la intalnirea pe care o avem in fiecare luna cu posesorii de crv. Astfel o sa lamuresti si o sa capeti raspunsuri mult mai rapid decat daca te-ai apuca sa citesti ce s-a scris pana acum.

                  http://www.hondafan.ro/forum/showthr...295#post437295


                  Multa bafta!
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                  http://www.hotelcehov.ro/

                  Comment


                  • #10
                    Salut si bunvenit in HondaFan
                    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                    Comment


                    • #11
                      Bun venit! Cati Km are? Cum adica diferential legat cu sarma???
                      Cu consumul... e asa cum mergeti... mai tare, consuma mult... mai visator si sub 110, consuma super putin pentru o masina grea si nu prea aerodinamica...
                      Ar trebui sa ii faceti si o testare completa cu computerul... sa stiti de unde plecati.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #12
                        Asa e, diferentialul legat cu sarma m-a pus pe ganduri, care-i poanta sau n-am inteles eu ?
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cerevelu View Post
                          .. consuma super putin pentru o masina grea si nu prea aerodinamica...
                          Unde ai vazut CR-V greu? Are in jur de 1700kg, greutate mica pentru un SUV. Cum poti sa spui ca nu este aerodinamica, cand de fapt forma ciudata CRV-ului se datoreaza coeficientului aerodinamic foarte mic pentru un SUV.
                          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Doc View Post
                            Unde ai vazut CR-V greu? Are in jur de 1700kg, greutate mica pentru un SUV. Cum poti sa spui ca nu este aerodinamica, cand de fapt forma ciudata CRV-ului se datoreaza coeficientului aerodinamic foarte mic pentru un SUV.
                            Pai eu m-am gandit ca un coeficient aerodinamic de 0,35 este un coeficient urias in ziua de azi, dar poate gresesc. Si la fel, ca sa pornesti si sa opresti si sa misti de colo colo doua tone iar m-am gandit ca nu e prea simplu cu motoare totusi nu prea puternice... dar, iar, poate gresesc. Nu o compar cu alte suv-uri ci ma gandesc la cifrele seci. Coeficientul aerodinamic e o chestie logaritmica, se pot vedea pe net cifre interesante, si din experienta mea cu cereveul din dotare, consumul se dubleaza la CR-V intre 90 si 140 la ora. Poate intereseaza, poate nu. Honda Insight are 0,25 coeficientul aerodinamic, ceea ce inseamna ca la o viteza de 100 km/h consuma de 3,8 ori mai putina energie decat CR-V ca sa invinga forta aerului... astea sunt calcule, nu pareri la o bere, la care va invitam la adunarea cerevistilor de saptamana viitoare.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • #15
                              Subscriu la ce spune Cerevelu, masina are doua tone cu pasageri si bagaje, in cazul meu mai mult, si din cauza pasagerilor (mai pufosi) si din cauza bagajelor, eu ma plimb cu jumatate de casa intre doua case, nu merge singura la 1700, are o aerodinamica foarte buna, dar daca se putea si mai buna, probabil nu era asa de betiva la viteze mari si nu numai, cel putin in cazul meu ! Motorul e superb, dar mai mergeau vreo 30 de caluti, asta e, ne bucuram de ce avem !
                              WillyCR-VFAN
                              Senior Member
                              Last edited by WillyCR-VFAN; 16-03-12, 09:33.
                              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                              Comment

                              Working...
                              X