RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Saptamna asta am rezolvat cu sticker-ul "HONDAFAN", multumita lui Cata CRX. E super, arata foarte bine si calitatea este ireprosabila.
    Bravo Cata si multumesc!
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #92
      Baieti, va anunt cu mandrie ca am reusit sa pun la punct masinuta asta frumoasa!
      Cred ca am reuzit sa repar tot ce au stricat acei nepriceputi, si va multumesc atat voua pentru idei, sugestii si sfaturi, cat si celor de la Asko care au pus mana efectiv sa rezolve problemele.
      Vorba cantecului : "Cred ca m-am indragostit...!"
      Merg cu cereveul meu putin peste 100 de km pe zi, cam sase zile din sapte si nu ma mai satur. Stiti reclama de la o banca cu cel care era ghid la un muzeu si grabea lumea sa iasa mai repede sa plece la noua lui casa? Asa sunt si eu dimineata si seara si ori de cate ori trebuie sa ma sui in ea si sa merg, ori unde am(n-am) treaba.
      Deci masina e superba, dotarile sunt o continua placere, iar senzatia de forta si siguranta in mers este coplesitoare.
      Toate acestea poate va amuza, vazandu-ma asa entuziasmat, dar credeti-ma, fac acelasi drum (naveta mea cotidiana) cam de 5 ani si e prima data, de cand merg cu cereveul, cand am aceste senzatii.
      Recunosc ca in oras nu este la fel de pregnanta senzatia, dar la drum in afara ( pe DN1 spre Ploiesti) toate calitatile masinii asteia ies la rampa.
      Apropo de DN1, ati primit si voi mesajul acela pe mail, despre viitorul sistem de supraveghere/monitorizare cu camere video care nu mai poti sa le pacalesti, de la Bucuresti la Azuga? Ar fi de fapt un update la siste mul actual, dar mult mai performant.
      Daca e adevarat, am cam incurcat-o cu viteza de deplasare pe ruta asta.
      Ce parere aveti, o fi reala informatia?
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • #93
        Cu entuziasmul te inteleg perfect, mi se intampla acelasi lucru. Am condus/avut multe masini de-a lungul anilor, dar nu credeam ca o sa-mi placa vreuna vreodata asa de mult si, culmea, pe masura ce trece timpul sa-mi fie din ce in ce mai drag de ea, nu sa ma plictiseasca.....iata ca se poate ! Cu DN1, se pare ca e reala informatia....astept autostrada Bucuresti-Ploiesti, sper sa circul pe ea in viata asta, nu dupa o virtuala reincarnare !
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #94
          Da, cu autostrada asta e o poveste... Iti vor trebuie nervi sa ajungi la nodul acela de plecare din partea de est a Bucurestiului, unde se intra cu prioritate dinspre A2, apoi, cand va fi gata tronsonul de Ploiesti - acolo va fi o legatura tip drum national cu centura Ploiestiului sau cu intrarea/iesirea din Ploiesti, ce mai, o nebunie. Nu apuci sa te plictisesti...
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • #95
            Apropo de cautarile si analizele pe care le-am facut inainte sa imi iau cereveul, am gasit un filmulet, exact pe target-ul pe care mi-l fixasem atunci:
            http://www.youtube.com/watch?v=700fv...e_gdata_player
            Amuzant...!
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • #96
              Sambata, inainte de Paste, am facut un mic test off-road in jurul localitatii unde stau, adica am iesit pe drumuri de tractoare pe camp, printre tarlale, apoi am intrat pe o pista forestiera printr-o padure din apropiere, pe unde numai carute si tractoare mai trecusera, in ideea de a vedea pe viu cum se comporta tractiunea integrala.
              Din tot ce citisem pe aici pe forum, ramasesem cu ideea unor capabilitati mai soft de trecere a unor obstacole si am vrut sa ma conving personal de ce poate masina asta.
              Pe scurt, am mers pe drumuri unde nu era chiar indicat sa mergi cu 4x2, mai ales cu una cu garda joasa, cu pamant afanat uneori, cu ceva noroaie, sleauri de tractoare, gropi in noroi pline cu apa, pista prin padure cam ingusta si intortocheata si asa mai departe, ca 10 km in total. Sper ca v-am facut o idee despre traseu.
              Acum impresiile:
              - masina s-a comportat impecabil, tractiunea fiind fara nici o ezitare, abatere de la traiectorie, sau poticneli.
              - fie o usora panta, fie groapa de noroi cu apa, a trecut mai departe fara nici o problema,
              - manevrabilitate super, nu am simtit nici urma de patinare sau derapaj.
              - suspensia a fost de nota zece, atat pe drumurile pe camp, cat si prin tot felul de gropi prin padure.
              Trebuie sa va spun totusi un amanunt: traseul de care v-am povestit l-am facut inainte de reprizele acelea de ploaie torentiala, noroiul si umiditatea cu care m-am luptat au fost de la precedentele ploi de cu doua zile inainte, in camp deschis pamantul avand ceva timp sa se zvante. Nu acelasi lucru a fost valabil prin padure, unde solul era destul de umed si moale iar gropile pline cu apa.
              In concluzie, acum m-am linistit, pentru ca am cam inteles ce poate masina asta.
              Oricum, pentru cei interesati de genul asta de distractie, sau care vor sa evadeze din jungla orasului (Bucuresti n.a.), va invit aici in zona mea, in orice weekend sau la o intalnire lunara ( tot de weekend), sa veniti sa ne mai dam cu masinile prin locurile astea, la doar 50 km de oras.
              Aici este de vazut si frumoasa manastire Pissiota, apoi merge si un gratar la iarba verde, sau un pescuit la balta din apropiere (pentru asta trebuie sa ma interesez daca trebuie vreo aprobare sau taxa, ceva)
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • #97
                De performantele masinii m-am convins de mult, ......am retinut ideea cu pescuitul, cand fac ceva planuri in sensul asta pe langa Bucuresti, te contactez pe PM !
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • #98
                  Dupa principiul iarna - car si vara - sanie, mi-am pregatit deja "incaltarile" de iarna cu un set complet de jante (aliaj, 17', de la Honda) si anvelope (Yokohama, 225/65 R17 102 H), un fel de promotie sau mai degraba lichidare de stoc de la Asko.
                  Multumesc lui Razvan pentru oportunitate!
                  Acum, astept cu nerabdare sa ninga...!
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • #99
                    Am si eu o intrebare, daca stie cineva sa ma ajute:
                    De cand a venit caldura, clima pusa pe "auto" (de exemplu fixata pe 19 sau 20 de grade, cand afara sunt 23-24) intra in modul reciculare din interior si nu baga deloc aer conditionat, decat daca opresc din buton aceasta recirculare si bineinteles iese din modul "auto", moment in care aerul conditionat isi face simtita prezenta.
                    Acum, intreb si eu: asa e normal sau corect ar fi sa mearga aerul conditionat si in modul automat, fie cu recrculare din interior fie din afara?
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Originally posted by ro861 View Post
                      Dupa principiul iarna - car si vara - sanie, mi-am pregatit deja "incaltarile" de iarna cu un set complet de jante (aliaj, 17', de la Honda) si anvelope (Yokohama, 225/65 R17 102 H), un fel de promotie sau mai degraba lichidare de stoc de la Asko.
                      Multumesc lui Razvan pentru oportunitate!
                      Acum, astept cu nerabdare sa ninga...!
                      Cat a costat oportunitatea ?
                      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                      Comment


                      • 1395/ buc, montate, echilibrate, puse in pungi si in portbagaj.
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • La jante si gume noi e un pret excelent, felicitari !
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • Multumesc. Asa mi s-a parut si mie. Pretul de pornire a fost 1974 lei/ buc.
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Adica ai negociat sau ai beneficiat de vreo reducere?
                              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                              Comment


                              • Roata completa ( de fapt pachetul de 4) era afisata la vanzare cu pretul mare.
                                Fiind expirata utilitatea lor, am intrebat dac se face vreo reducere de lichidare de stoc.
                                Si mi s-au facut doua oferte succesive, pana am ajuns la pretul mic.
                                Asta a fost tot
                                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                                Comment

                                Working...
                                X