RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Normal, kitul de reparatie, cum ii spui, a fost x2.
    Pretul e per bucata, e 350 euro fara TVA, iar manopera e in jur de 100 euro fara TVA pentru ambele roti.

    Cam scump, dar nu prea ai alta solutie.
    In cazul meu, la parcursul pe care l-am facu pana acum, mi s-a parut ok.
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • Jurnal de bord (tehnic): 330077 km

      Am petrecut o (planificata) dimineata foarte plina azi la Asko, pentru cateva operatii:
      - schimbul de ulei (Honda New Diesel Engine 0W30) si filtru (OEM) motor intre revizii;

      Apoi, dat bullbar si bara fata jos si:
      - inlocuit vescnicele stricate clacsoane aftermarket puse de-a lungul limpului cu o pereche de (cred) Accord CL7,
      - inlocuit unul din motorasele de pe vasul de spalator de parbriz/luneta, accidentat fatal acum cateva zile dintr-o neatentie a unei persoane foarte dragi, pe care nu o s-o numesc aici.

      O mobilizare excelenta a echipei tehnice, o cafea, o discutie placuta cu baietii, totul foarte ok.

      Aventura continua...!
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • Jurnal de bord : 330951 km

        Este pentru un moment din acela in care un ochi rade si unul plange.
        Ochiul care plange e pentru frumoasa mea Honda CR-V care isi incheia azi serviciul activ de daily car, in care facea cu nesat 500-700 kilometri saptamanal, adica naveta zilnica la/de la Bucuresti de acasa, si nu numai.

        Incepand de azi trece in rezerva, urmand sa fie folosita mult mai putin, de fiica mea sau de mine pentru (eventuale) drumuri scurte prin Bucuresti, excursii ocazionale sau alte deplasari prin tara.
        Oricum, cu siguranta nu va mai face 32-35k km pe an.
        Privind in urma sunt foarte multumit de cum a servit in orice conditii. tot ceea ce am cerut de la ea, fie naveta, fie drumuri in tara sau prin strainatate, pe cam toate categoriile de drumuri.

        Nu zic ca a fost fara nicio problema, dar cele pe care le-a avut le-am depasit cu bine si as mai adauga cu gratie.
        Bravo Honda, un produs care per ansamblu a fost foarte fiabil, de buna calitate, care mi-a oferit forta, siguranta, confort si multa satisfactie.

        Ziceam ca un alt ochi rade, pentru ca de azi voi folosi cu precadere in deplasarile zilnice (in special naveta la Bucuresti, dar nu numai) o masina 100% electrica, un frumos Renault Zoe de care sunt deja incantat si cu care sper sa ma impac cel putin la fel de bine ca si cu Honda!

        Asa ca, drumuri bune tuturor si aventura (inca) continua..!
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • Originally posted by ro861 View Post
          Jurnal de bord : 330951 km

          de azi voi folosi cu precadere in deplasarile zilnice (in special naveta la Bucuresti, dar nu numai) o masina 100% electrica, un frumos Renault Zoe de care sunt deja incantat si cu care sper sa ma impac cel putin la fel de bine ca si cu Honda!

          Asa ca, drumuri bune tuturor si aventura (inca) continua..!
          Bravooo! O chestie exceptionala! Multi multi Km senzationali va urez!
          Acesta este viitorul.
          Deschideti o pagina, multi ar fi interesati de impresiile Dvs, de cum merge, de cum se incarca.
          Sa va duca si sa va aduca si sa fiti fericit cu ea!

          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

          Comment


          • Click image for larger version

Name:	IMG_9212.jpeg
Views:	211
Size:	26.9 KB
ID:	871902 Jurnal de bord (de calatorie) : 334476 km

            Sunt mai bine de 3 luni de cand folosesc zi de zi o masina electrica, iar in Honda nu prea m-am mai urcat decat ocazional si mai mult ca pasager.

            Totusi, pe 22 august, am lasat deoparte electrica si am plecat sa facem in familie o excursie de o zi mai lunga (aproximativ 700 km) in cateva locuri minunate din Dobrogea, din preajma localitatii Jurilovca.

            Un traseu ambitios, daca ma gandesc ca am mers doar pe drumuri nationale, judetene si altele asemenea, dar am reusit si astfel am vazut Cetatea Enisala, Capul Dolosman si Cheile Dobrogei.

            La dus am condus eu de acasa pe un traseu prin Urziceni-Slobozia-Harsova-Babadag, iar la intors a condus fiica mea prin Cogealac-Targusor-Harsova-Slobozia-Urziceni, trecerea Dunarii facand-o in ambele sensuri pe podul de la Giurgeni-Vadu Oii.

            Si apropos de pod, plata taxei (11 lei, fata de 13 lei la Fetesti) nu se poate face in niciun fel online prin aplicatii sau SMS, dar in schimb se poate face cu cardul (chiar si contactless…!) la operator. Mergeau doar doua cai din trei, dar era lejer, fiind totusi sambata nu erau mai deloc camioane.

            In schimb partea din Baragan din drumul descris, impreuna cu bucata Harsova spre Constanta, era destul de circulata si intr-un sens si in altul, semn ca multi care au treaba (din)spre Moldova sau Ardeal ocolesc in perioada asta autostrada A2.

            Click image for larger version

Name:	IMG_9236.jpeg
Views:	187
Size:	26.4 KB
ID:	871910

            Am ajuns la Cetatea Enisala putin inainte de pranz si surprinzator pentru un obiectiv turistic undeva in necunoscut, erau destui turisti, cam 30-40 masini mici si un autocar, majoritatea romani,

            iar situl arheologic era foarte vizitat (bilet de intrare generala 8 lei, 4 lei pentru elevi studenti si pensionari), fiind accesibil pe o scara metalica proaspat construita.

            Apoi am mers la cativa kilometri (vreo 16 cred, pe malul lacului Razelm (sau Razim, am gasit ambele denumiri) la un promotoriu inalt de cca. 30 m, denumit Capul Dolosman,unde alaturi este si un sit arheologic al unei alte cetati, Argamum, deloc semnalizata sau marcata, foarte putin pusa in valoare, doar cei cunoscatori ale locurilor, sau pasionati de istorie si arheologie stiind probabil ce este acolo.


            Insa asezarea ei, in acel spatiu este incantatoare, inconjurata practic de apa jur imprejur pe aproximativ 270 grade, accesibila de la drumul asfaltat pe jos in 15-20 min sau doar cu masini cu garda la sol mai marisoara de tip SUV, pe un drum de pamant ingust, denivelat si in panta, unde Honda nu a avut nicio problema sa urce (si sa se umple groaznic de praf…) ca o adevarata gazela.

            Click image for larger version

Name:	IMG_9289.jpeg
Views:	195
Size:	15.9 KB
ID:	871908

            Click image for larger version

Name:	IMG_9301.jpeg
Views:	201
Size:	27.3 KB
ID:	871905

            A urmat apoi pauza de pranz, la o terasa din Jurilovca (La Gomera Max), tinta de fapt a calatoriei, recomandata cu caldura de cineva cunoscator in special pentru niste midii uriase preparate dupa o reteta speciala, dar si alte bunatati locale, gen icre, storceag, midii si mujdei cu rapane pe plita, hamsii prajite, si chefal la plita, un adevarat festin culinar dupa care si acum imi ploua-n gura….

            In Jurilovca, am vazut o activitate foarte mare pe parte nautica, in micutul port pe care il puteam vedea de pe terasa unde am mancat,
            foarte multe masini care tractau peridocuri, parcari pline cu aceste instrumente de carat barci

            Click image for larger version

Name:	IMG_9303.jpeg
Views:	197
Size:	32.6 KB
ID:	871907

            A urmat schimbarea soferului si drumul de intoarcere prin Cogealac, unde am verificat fizic existenta unei statii de incarcare pentru masini electrice, singura din zona de altfel, la sediul companiei CEZ care exploateaza padurea de mori electrice de vant care sunt pe-acolo oriunde intorci capul.

            Apoi trecand prin frumoasele chei ale Dobrogei, care iti apar in cale ca de nicaieri,
            ne-am continuat drumul spre Harsova si apoi inapoi spre casa, cu tolba plina de frumoase imagini si amintiri.

            Click image for larger version

Name:	IMG_9314.jpeg
Views:	192
Size:	32.5 KB
ID:	871909

            Click image for larger version

Name:	IMG_9315.jpeg
Views:	206
Size:	32.1 KB
ID:	871906

            Ca de incheiere, este de remarcat specificitatea clara a Dobrogei cu relieful ei denivelat muntos-deluros, drumurile urcand si coborand mai tot timpul, solul argilos usor rosiatic si bineinteles vantul care bate cam tot timpul si de peste tot.

            Peste astea trebuie spus ca pe majoritatea drumurilo din Dobrogea am mers pe covor asfaltic recent, drumurile fiind ori recent refacute sau unele in curs de refacere, ceea ce cred ca va incuraja si pe altii la plimbari pe acolo.

            Sper ca randurile scrise de mine sa inspire si pe altii la metoda #suntturistintaramea, ocazie cu care urez tuturor drumuri bune!

            Aventura Honda continua!
            Attached Files
            Last edited by ro861; 10-09-20, 11:08.
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • Frumos traseu si imagini.

              Comment


              • Ce frumoasa poveste de calatorie! Poate deschideti si un topic cu electrica, multi ar fi interesati sa afle de la un posesor ce si cum. Ar fi chiar interesant.
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                Comment


                • Originally posted by cerevelu View Post
                  Ce frumoasa poveste de calatorie! Poate deschideti si un topic cu electrica, multi ar fi interesati sa afle de la un posesor ce si cum. Ar fi chiar interesant.
                  Pentru cei interesati de lumea electricelor, va invit sa urmariti postarile mele si nu numai pe https://electromobilitate.com/1850-k...u-renault-zoe/
                  Va asigur ca veti descoperi o lume fascinanta....
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • Felicitări, foarte interesant!
                    '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                    Comment


                    • Jurnal de bord (tehnic): 336840 km

                      Dupa vizibil mult mai putini km percursi anul asta, in care am facut o singura revizie la 20k si un schimb de ulei intermediar la 10k fata de o medie de 2 cu 2, am ajuns azi la o vizita planificata la Asko pentru o remediere la care ma gandesc de ceva vreme, respectiv inlocuirea kit-urilor alimentatoarelor farurilor cu xenon care fileaza progresiv, din ce in ce mai deranjant pana la uneori a se stinge, de mai bine de 2 ani.

                      Operatiunea a necesitat demontarea barei fata (si a bullbar-ului aferent), deoarece doar asa se poate ajunge sub faruri unde sunt aceste piese.
                      .
                      Se pare ca varsta (12 ani), parcursul si multele variatii de temperatura din preajma motorului si a mediului ambiant le ucide lent si sigur, astfel pentru a necesita la un moment dat inlocuirea.

                      Apoi am efectuat o verificare (sezoniera) de rampa, pe care nu am avut timp sa o fac, asa cum obisnuiam, la inlocuirea rotilor de iarna. Aici, bineinteles surprize (neplacute), pe care urmeaza sa le rezolv intr-o viitoare vizita de service si despre care voi vorbi in urmatoarea postare.
                      Acum, sa vina iarna....

                      Aventura inca continua..!
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • Un An Nou cu mult mai bun tuturor!

                        Click image for larger version

Name:	la-multi-ani-2021.jpg
Views:	91
Size:	15.3 KB
ID:	873617

                        La multi ani!
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • La multi ani cu sanatate linga cei dragi !

                          Comment


                          • Jurnal de bord (tehnic): 337423 km

                            O trcere (programata) de cateva ore prin service-ul Asko, pentru a remedia cele mai stringente probleme constatate la verificarea de toamna si lasate atunci in asteptare.

                            Am inlocuit bieletele de directie, un burduf crapat de planetara stanga fata dispre cutia de viteze si suportul de diferential spate care prezenta cateva crapaturi in bucsa centrala de cauciuc.
                            O sesiune care a durat cam 5 ore de munca sustinuta, dar cred ca asteptare a meritat.

                            Din pacate, masina nu mai ruleaza in prezent in ritmul in care o facea acum jumatate de an in urma, fapt care ma pune putin pe ganduri, in sensul ca probabil ca vor tot iesi la iveala tot felul de probleme adunate in timp si parcurs.
                            Si cred ca deja incolteste in mintea mea ideea ca urmeaza in curand sa ne despartim, dar deocamdata sa mai vedem ce mai aduce si anul asta, al doilea an COVID....

                            Pana atunci, aventura continua...!
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Click image for larger version  Name:	44A17F61-DA3E-4BA9-9E08-7F4962B883C8.jpeg Views:	0 Size:	47.7 KB ID:	874092

                              JURNAL DE BORD : 338017 km, Povestea la final

                              Click image for larger version  Name:	6D5E8C6F-5761-4923-8F60-F1491D4274C7.jpeg Views:	0 Size:	26.3 KB ID:	874093

                              Cum toate lucrurile frumoase au pana la urma un sfarsit, aici se incheie si frumoasa perioada a utilizarii acestei masini de catre mine, dupa aproape 9 ani si peste 310.000 km parcursi impreuna.
                              La un calcul aproximativ, se pare ca in medie am petrecut aproape 100 km pe zi, mergand pe doua continente, facand tururi memorabile in multe tari din jurul Romaniei si nu numai, respectiv Turcia, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Austria, Cehia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Italia, Franta si Liechenstein, pe drumuri de munte, sosele, autostrazi, tuneluri, viaducte, feriboturi si inca in multe alte situatii.

                              O perioada foarte frumoasa, fie vara fie iarna, facand naveta, mers in concedii, excursii, pe frig sau arsita, pe vant, ploaie, viscol, ceata, mazga, gheata sau noroi, in parcursuri mai scurte sau mai lungi, cu bagaje, cu schiuri, cu biciclete, aceasta masina niciodata nu m-a dezamagit, facand din utilizarea ei o experienta pe care nu o voi putea uita.

                              Acum masia a ajuns in curte la Asko, locul in care a primit toate ingrijirile de care a avut nevoie, fiind acum in forma ei cea mai buna cu dotarile de top de fabrica, plus cele adaugate de mine, respectiv:
                              - bullbar
                              - plasa protectie radiatoare
                              - folie pe faruri si proiectoare
                              - scut metalic
                              - alimentator dublu cu camera trafic Nonda si supor/incarcator wireless telefon
                              - modul OBD, incarcator/monitor baterie Nonda
                              - modul DRL
                              - router 4G Huawei
                              - folie 50% pe tavan panoramic
                              - plasa bagaje portbagaj
                              - tavita portbagaj
                              - 2x kit pana, compresor, cric hidraulic, cheie roti
                              - cablu remorcare
                              - cabluri pornire
                              - kit siguranta rutiera (vesta, trusa medicala, triunghi reflectorizant, extintor)
                              - lopata pliabila
                              - carlig remorcare
                              - bare de plafon
                              - becuri LED,
                              loc in care va fi pregatita si expusa pentru vanzare si va astepta sa ii faca cu ochiul un alt posesor, care sper eu se va inghriji de ea cel putin la fel de bine ca mine pentru ca mai apoi sa primeasca recompensa unei experiente minunate, asa cum a fost si in cazul meu.

                              Pentru a completa aceasta viitoare frumoasa experienta, viitorul proprietar va primi bonus, doar daca doreste, si urmatoarele:
                              - celalalt set de roti (de vara, pe 18”, aflate acum in Hotel Asko)
                              - un sistem lanturi cu montaj automat
                              - suport de carlig pentru bicicleta
                              - suport OEM de bare pentru schiuri,

                              precum si cateva piese adunate de mine, si tinute in rezerva:
                              - kit ambreiaj format din placa presiune, disc si rulment de presiune
                              - rulment pentru intinzator curea accesorii
                              - cateva becuri de rezerva
                              - o oglinda stg fixa folosita de mine temporar.

                              Dar despre toata viata alaturi de ea, drumurile, intretinerea si dotarile stau marturie postarile mele anterioare din toata aceasta perioada.

                              Eu voi ramane pentru totdeauna cu amintirea unei masini solide si foarte bine facuta, fiabila si de incredere, puternica si stabila, care m-a purtat pe mine si familia mea in confort si siguranta acolo unde am visat, am dorit si am avut nevoie.

                              Asadar, aventura se opreste aici!

                              Click image for larger version  Name:	875515E7-0326-40C2-A8A0-0AB00A5A72C8.jpeg Views:	0 Size:	38.8 KB ID:	874091

                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment

                              Working...
                              X