Jurnal de bord (tehnic): 310357 km
Vizita de service la Asko, pentru:
- schimb ulei (Honda Diesel Engine 0w30) si filtru,
- schimb ulei diferential,
- inlocuit senzor (OEM) nivel ulei motor.
Morala (re)inlocuirii senzorului se pare ca este aceea ca Honda nu accepta niciun alt senzor aftermarket, indiferent ca este acelasi model, cod, firma sau specificatie, ci doar cele care sunt comercializate prin reteaua oficiala. Asta e din ciclul regulilor nescrise...
Dar, aventura continua...!
Vizita de service la Asko, pentru:
- schimb ulei (Honda Diesel Engine 0w30) si filtru,
- schimb ulei diferential,
- inlocuit senzor (OEM) nivel ulei motor.
Morala (re)inlocuirii senzorului se pare ca este aceea ca Honda nu accepta niciun alt senzor aftermarket, indiferent ca este acelasi model, cod, firma sau specificatie, ci doar cele care sunt comercializate prin reteaua oficiala. Asta e din ciclul regulilor nescrise...
Dar, aventura continua...!

Comment