RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by raducu View Post
    si eu as vrea sa montez pe CR-Vul meu (am o chinezarie, dar nu prea o folosesc), dar tot caut una care sa ocupe cat mai putin spatiu (nu 1.5G pe 10 minute). Cum este asta?
    De regula sistemele pentru masina inregistreaza secvente de un numar de minute ( sa zicem 3 minute) si cand se umple cardul se sterg primele si tot asa. Nu are importanta deci marimea fisierului sau formatul folosit... pentru ca in caz de ceva este importanta doar secventa inregistrata la comanda sau la shoc.
    Esential este sa se vada imaginea bine noaptea, sa fie imaginea cat mai buna, sa nu aiba acumulatori care sa se incinga vara si sa faca inutila scula in 2 ani.
    Exista pe net multe lamuriri si indicatii si teste si clarificari.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • In catalogul de accesorii Honda din China, pentru CR-V urile noastre apare o camera de bord OEM Honda, care din descriere pare ca se leagă și la camera spate și la senzorii de parcare ca sa înregistreze probabil evenimentele din jurul mașinii, e foarte interesantă!

      Asta ar fi descrierea ei tradusă din chineaza cu google translate:

      ”Since the date of birth, the driving recorder has been favored by the majority of car owners because of its ability to take pictures of the driving process, prevent the porcelain party, and prevent accidents.

      Honda's genuine products officially launched an upgraded version of the "travel recorder", adding no increase in price, so that many car owners take the lead.

      The new driving recorder, tailor-made upgrade for Honda models, not only can clearly record, prevent self-protection of porcelain, but also edit the landscaping images and share the road with friends.

      Parking monitoring, front and rear double recording, infrared sensing, front vehicle movement reminder, collision save.”
      2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
      Ex:
      2014 Honda Civic Executive
      2011 Honda Civic GT

      Comment


      • Foarteee tareee! Multumim! Chiar ar fi o chestie senzationala.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • Originally posted by raducu View Post
          si eu as vrea sa montez pe CR-Vul meu (am o chinezarie, dar nu prea o folosesc), dar tot caut una care sa ocupe cat mai putin spatiu (nu 1.5G pe 10 minute). Cum este asta?
          Asta e: https://www.nonda.co/products/dash-cam
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • Originally posted by Danielsportivu View Post
            Ti-au montat-o cu firul ascuns? Vad in clipul asta https://www.youtube.com/watch?v=KASucL8k2oU
            Asa mi-ar place, sunt utile la ce se intampla la noi in trafic.
            Da, e cu firul ascuns prin plafon, pe stalpul usii sofer, pe sub bord pana la consola centrala la alimentatorul in priza de bricheta.
            Ea sta ascunsa sub oglinda retrovizoare centrala, nici nu o vezi, nici din interior, nici din exterior.
            Chiar imi place cum a iesit lucrarea, multumita lui Dan, electricianul de la Asko. Super meserias..!
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • Observ ca este la reducere cu transport gratuit doar pentru piata US. Ciudat ca odata introdusa adresa de RO imi arata transport gratuit fără nici o alta taxa! Prea frumos sa fie adevarat! Știam ca iti mentionau ca exista VAT!

              Sent from my SM-N950F using Tapatalk



              Comment


              • Originally posted by rzvrazvan View Post
                Observ ca este la reducere cu transport gratuit doar pentru piata US. Ciudat ca odata introdusa adresa de RO imi arata transport gratuit fără nici o alta taxa! Prea frumos sa fie adevarat! Știam ca iti mentionau ca exista VAT!

                Sent from my SM-N950F using Tapatalk


                Tot ce am comandat de la Nonda pana acum a fost cu transport gratuit. Si am cautat mereu sa iau in perioade de reducere.
                Toate produsele vin din China, dar sunt foarte multumit de ele.
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • Jurnal de bord (tehnic): 290151 km

                  Ca de obicei, un schimb de ulei motor si filtru ulei, excutat cu programare (si profesionalism) la Asko
                  - Ulei Honda New Generation Diesel Engine, 0W30,
                  - Filtru de ulei OEM,
                  toate luate de pe cox.

                  Aventura continua...!
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • Jurnal de bord: 300178 km

                    La km astia tocmai m-am intors dintr-o scurta, dar splendida excursie in secuime, in mini-vacanta de sf,Marie mare, aprox.700 km.

                    Las la o parte segmentele de drum Ploiesti-Brasov la plecare (pe DN1) si Brasov-Ploiesti (pe DN1A la intoarcere, acestea nemai avand nevoie de nicio prezentare. si stiti bine la ce ma refer...

                    Sa va spun cateva impresii din cealalta parte, din tara lui Andrasj:

                    Parcursul aici a fost in cele 4 zile de vacanta, pe etape, astfel:

                    - Brasov-Rupea-Odorheiul Secuiesc (destinatia vacantei), un drum cam ingust, denivelat si sinuos prin tot felul de mici localitati, fara prea mari veleitati turistice, dar lejer si curatel. In plus o mica iesire pana la Baile Homorod, un popas cu de toate, strand exterior, restaurant cu mancaruri specifice (mai ales pe baza de porc), izvor de apa mineratal (cu gust de fier...), spa cu bazin normal si unul de apa sarata termala si chiar o partie de schi cu teleschi (bineinteles, de iarna). Un loc superb, in care chiar fara sa vrei te simti bine...

                    - Odorheiu Secuiesc-Corund-Praid-Sovata si retur. O sosea buna, bine marcata, trafic lejer (exceptie Sovata dupa ota 12 cand am plecat inapoi, se aglomerase...).
                    La Sovata am urcat mai sus de statiune, spre cea de-a doua partie de schi, dar nu am ajuns acolo, am oprit la un popas (Hanul cu pesti, parca) in creierul muntelui, cu bazin de pesti, un rau de munte in preajma si inconjurat de munti si padure si unde am baut o cafea buna.
                    In rest Sovata cum se stie, o statiune balneara, foarte populata si cautata, modernizata insa cu fonduri europene (drumurile, parcari, vechile vile, stranduri, Lacul Ursu), unde parcarea primariei se poate plati prin sms si cea privata costa 20 lei cash, indiferent cat stateai.
                    La Praid nu am putut opri la intoarcere, era puhoi de turisti dornici sa viziteze salina, parcarile erau pline, cozile se instalasera peste tot, asa ca am plecat lai departe.
                    In Corund mult artizanat specific cu ceramica, lemn, pielarie/cojocarie si parcare mare si spatioasa in fata primariei, gratis in zilele de weekend si sarbatori legale. Asta mi s-a parut tare...

                    - Odorheiu Secuiesc-Zetea-baraj/lac Zetea-cascada Varsag si retur. Astea au fost atractiile maxime ale excursiei, toate aflate intr-un peisaj aproape ireal de frumos, cu multa verdeata, liniste si aer curat.
                    La cascada se ajunge pe ultimii 3-4 km pe un drum forestier bunicel, care insa pe masura ce urci de pe la 700m altitudine spre 1000m sa mai ingusteaza, e mai denivelat si mai abrupt. Plus mai apar sleauri de la tractoare sau pietre mai mari, asa ca o masina mai puternica si cu garda la sol mai mare, cum e de exemplu CR-V ul (!!!), ajuta... Putin mai sus de cascada, adica la inca vreo 2 km de drum din asta mai dificil, am dat de un catun unde erau vreo 10 case frumusele, unele care cred primeau si oaspeti, cu stive de lemne asezate pe peretele dinspre nord, acareturi, o cireada de vite care se odihnea linistita in mijlocul catunului si copii care se jucau cu chestii care nu pareau din secolul asta.
                    Apoi revenid spre Odorhei, am poposit mai intai pe malul lacului Zetea, intr-un camping de rulote si corturi de pe langa un motel care avea si un salon de nunti, chiar elegant. Lumea era relaxata acolo, facea plaja, pescuia, se dadeau cu caiacele pe lac, o boierie in mijlocul naturii...
                    Pe barajul din capatul lacului, pe sub care izvoraste Tarnava Mare, am gasit o "haita" de motociclisti si una de biciclisti cu electrice, toti veniti sa admire peisajul si sa se bucure de aer curat.

                    -Odorheiul Secuiesc-Miercurea Ciuc Tusnad Bai-Prejmer.
                    Pe acest traseu am oprit pentru o pauza de cafea la Tusnad, in preajma unui wellness de langa mofete, de unde mi-am luat pentru acasa kurtoci colaci, dulceata si sirop de fructe de padure, apoi am poposit la Prejmer, la impresioanta biserica fortificata ce dateaza din sec.XIV. Ce mi-a placut foarte mult aici, am stat mai multe minute sa ascult un concert la instrumente clasice in incinta bisericii din cetate, care se auzea bestial...
                    Plus, este incredibil sa realizezi cum traiau si cu ce instrumente munceau oamenii acum cateva sute de ani in urma....
                    Putin inainte de Sfantu Gheorghe am atins pragul de 300k km.

                    Ca impresii generale:
                    - senzatia acolo in tinutul secuiesc este ca esti intr-o tara straina, se aude in jurul tau numai maghiara, esti intampinat peste tot in magazine, restaurante, orice facilitate turistica numai in maghiara, afisele, reclamele, totul e scris ori numai in maghiara, ori apare undeva mic si ceva in limba romana. E drept, atunci cand am intrebat sau cerut ceva in romana, mi s-a raspuns imediat la fel.
                    - lumea este in general binevoitoare, amabila, este curatenie cum nu prea am vazut prin sud se mananca foarte bine si ieftin zic eu, serviciile turistice sunt foarte ok,
                    - in toata zona de peste munti, nu am mers pe sosele, dar nici nu am simtit nevoia, mai mult de 80 kmh, de regula 60-70. Nu am schimbat treptele mai sus de a IVa...
                    - sunt foarte multi turisti din Ungaria, cu autocare sau masini, lucru explicabil daca te gandesti la ce minunatie de peisaj si conditii gasesc aici, comparativ cu ce au ei in pusta lor maghiara...
                    - pe toate drumurile facute acolo, este in permanenta o alternare de munte, vale, padure, podis intr-o varietate cromatica care incanta.

                    Concluzia generala este ca daca vreti sa ajungeti intr-un loc frumos, sa mancati bine, sa va odihniti si sa va incarcati bateriile, zona asta este o varianta de luat in seama, fiind si usor de ajuns cam din toate celelalte zone ale tarii. Si intr-adevar, am vazut pe acolo masini cu numere cam din toate celelalte judete ale tarii. Surprinzator chiar, destul de putini din Bucuresti, desi asta s-ar putea sa fie un lucru bun....

                    Jurnal de bord (tehnic): 300656 km

                    O vizita programata la Asko pentru mareata revizie de 300k km
                    Asadar, schimb ulei motor (Ulei Honda New Generation Diesel Engine, 0W30) si toate filtrele (OEM) comandatate ca de obicei de pe Cox, schimb ulei cutie de viteze (OEM, de la Asko).
                    Plus cateva maruntisuri (un bec de pozitie fata, un senzor de nivel de ulei, o verificare sumara la toate celelalte sisteme.

                    A mai rezultat ca trebuie schimbate in imediata apropiere discurile si placutele de frana fata si un burduf de planetara spate dinspre diferential, care probabil a cam imbatranit si s-a crapat.

                    Asadar, aventura continua!
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Jurnal de bord (tehnic) : 303502 km

                      O trecere planificata la Asko, pentru un schimb de discuri si placute frana fata, toate OEM.
                      O treaba rezolvata repede si eficient, ca intotdeauna!

                      Intre timp, CR-V ul infrunta zilnic traficul revenit la valorile "normale".
                      Aventura continua!
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • O masina senzationala. Ce fiabilitate, ce grozav. Sa aveti multi Km fericiti si sa mearga ceas ca si pana acum!
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • Originally posted by cerevelu View Post
                          O masina senzationala. Ce fiabilitate, ce grozav. Sa aveti multi Km fericiti si sa mearga ceas ca si pana acum!
                          Cum zice crestinu’, insallah...!😎


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • Jurnal de bord (tehnic): 304157 km

                            O trecere planificata rapida pe la Asko, pentru o restanta.

                            S-a schimbat burduful de planetara spate stanga dinspre interior (diferential), care se crapase de batranete (saracul...).
                            Scumpul de el...! (la propriu...)

                            Si aventura continua..!
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Salut
                              . Cu scuzele de rigoare ,nu știu dacă postez unde trebuie , dar , acum 4 zile am ales un Cr V negru executiv 2.2 ctdi, 2009 , cu 169000 km . E a doua mașină din grupul honda , prima fiind un accord de care am fost mulțumit fiind din anul 2003 benzina . Poate e doar părerea mea dar la drum lung sunt mai comfortabile decât " germanele " din aceași clasa. Am câteva nelămuriri referitoare la uleiul din grup " diferențial" vreau sa îl schimb . Am găsit honda Dps-f daca scriu corect ( întrebarea este dacă există doar un model și dacă ajung 2litri) , exista și pe puntea fata diferențial sau ce a ce trebuie schimbat în afara de ulei cutie viteze (manuală) ? Daca trebuie schimbata cureaua de la accesorii sau cum se numește , cea ce duce la alternator și compresor, menționez că nu apare în carte service schimbul ei și ultima nelămurire este cu privire la pornirea electroventilatoarelor de la radiator, pornesc uneori odată cu motorul chiar daca este rece apa , mi se pare cam haotic sistemul de lucru al lor , apa nu a trecut niciodată de mijlocul gradației. Am scanat dar nu îmi dă nici o eroare . Îmi cer scuze inca odată daca am scris unde nu trebuia . Mulțumesc kilometri fără probleme.

                              Comment


                              • Uleiul de la diferentialul de pe spate de la CR-V ( subliniez cel pe spate, in fata exista desigur diferential dar este in in cutia de viteze cu uleiul de acolo deci) se schimba la fiecare 40k Km. Din cate tin minte trebuie 1,2l, daca nu ma insel. Uleiul este cel din imagine. Despre curea si electroventilatoare, nu stiu detalii, dar si la mine nu trece de mijlocul gradatiei niciodata temperatura, chiar sub mijloc.
                                Attached Files
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X