RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Baieti, in principiu pretul e confidential. Dar pentru ca aici suntem intre noi, si nu ne aude nimeni, pot sa va spun ca n-am dat nici 20 de mii cum mai cer unii prin anunturi, dar nici un chilipir nu a fost. Actele le-am facut pe 13 mii. Mai mult nu pot sa va spun.
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #62
      Multumesc pentru răspuns. La ce am văzut pe net eu zic ca e un preț bunicel.

      Comment


      • #63
        Azi am fost sa cotizez iar pe la Asko, in primul rand sa rezolv problema AC-ului care ma cam stresa de cand a venit vremea asta mai calda.
        Si uite asa am aflat ca daca ai instalatia electrica varza pe fata, nimic nu merge ca lumea. A trebuit sa schimb toata partea din fata a cablajului si nu ma intrebati de pret ca e cu frisoane.
        De fapt, am inceput sa ma obisnuiesc cu scorurile astea la piese, ca doar vin tocmai din Japonia, nu?
        Tot azi am mai invatat o chestie si anume ca oglinzile exterioare au trei suruburi de prindere si daca pici pe mana unor nepriceputi, pun numai unul, ca pentru celelalte doua care sunt pe langa caroserie, trebue data complet oglinda jos sa le prinzi, altfel nu se poate face treaba pana la capat. Pe scurt, oglinda mea de pe stanga era prinsa doar intr-un surub ( e adevarat ca celelalte doua suruburi erau puse in capacul care se desface dedesubt) si se clatina la fiecare denivelare.
        Noroc cu baietii astia destoinici de la Asko, sa imi pun si eu masina asta la punct.
        O alta chestie pe care am aflat-o tot azi este ca modelul meu nu are din dotare senzori de parcare pe fata, desi pe bara asta a masinii sunt montati unii, din aceia sa le zic "aftermarket?" sa nu ii jignesc, de fapt pusi la misto sa astupe gaurile din bara care este oricum schimbata. In fapt erau chiar legati la cablajul acela innadit si rasinnadit prin toate partile, pe care l-am schimbat.
        Cam atat cu experienta mea de azi. Saptamana viitoare am comandat si ma duc iar, sa imi montez un scut metalic pe fata in locul celui de plastic. Alti bani alta distractie, nu?
        Sa nu uit, foarte important: dupa asiduu cautari am gasit la un magazin pe blv. Unirii, pc card+ adapter pentru slotul din sistemul audio. Am pus muzica pe el si chiar merge!1
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • #64
          Totusi, un test inainte sa iei masina i-ai facut? Sau a fost super promotie si te asteptai la d-astea?

          Pt o masina de 4 ani mi se pare ca a fost terfelita in ultimul hal
          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

          Comment


          • #65
            Originally posted by ro861 View Post
            Sa nu uit, foarte important: dupa asiduu cautari am gasit la un magazin pe blv. Unirii, pc card+ adapter pentru slotul din sistemul audio. Am pus muzica pe el si chiar merge!1
            ai vreun link catre el?
            Mersi.
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #66
              Da se poate spune ca a fost super promotie, dar recunosc ca nu ma asteptam la chiar asa probleme.
              Bineinteles ca mergand la Asko prima data am constatat ca fusese lovita usor frontal, dar nu imi imaginam cu ce magarii a for reparata ( ase citi carpita). Totul de fatada, de luat ochii privitorului neavizat. Iar eu m-am bazat pe un prieten comun al meu si al vanzatorului si, recunosc am fost complet neatent ca sa nu zic prost, si nu am verificat nimic pe dedesubt. Asa ca acum imi platesc lectia.
              Dar incet, incet o aduc la linie.

              www.f64.ro.
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • #67
                Azi am vorbit cu un coleg, dieselist si el si mi-a sugerat un pont.
                Se pare ca motorina asta de pe la noi e cam uscata (in special cea de la Petrom), datorita ecologizarii ei.
                Pentru protejarea instalatiei de alimentare, mai ales a injectoarelor este necesara o lubrefiere suplimentara si mi-a recomandat produsul METABOND MEGASEL. (vezi link)
                http://www.metabond.ro/index.php/pro...d-megasel.html.
                A folosit cineva asa ceva pana acum?
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • #68
                  eu ti-as sugera sa nu pui nimic in afara de ulei de calitate in motor, asta daca vrei s-o resuscitezi.
                  _________________________
                  2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                  Comment


                  • #69
                    Daca incepi sa bagi in motor sau injectie toate porcariile s-ar putea sa urmezi calea proprietarului dinainte.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by ro861 View Post
                      Azi am vorbit cu un coleg, dieselist si el si mi-a sugerat un pont.
                      Se pare ca motorina asta de pe la noi e cam uscata (in special cea de la Petrom), datorita ecologizarii ei.
                      Pentru protejarea instalatiei de alimentare, mai ales a injectoarelor este necesara o lubrefiere suplimentara si mi-a recomandat produsul METABOND MEGASEL. (vezi link)
                      http://www.metabond.ro/index.php/pro...d-megasel.html.
                      A folosit cineva asa ceva pana acum?
                      Ai face o mare prostie !!!!!
                      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                      Comment


                      • #71
                        Nu va ambalati, doar am pus o intrebare.
                        Sincer niciodata nu am fost fan aditivi, dar cum bine spunea cineva pe alt forum, despre aceeasi chestiune, cu ceva vreme in urma, unii nu stiu asta ca nu au prins acele timpuri, se punea benzina in motorina iarna sa nu congeleze, cam 5 l la 40 de motoorina. Diferenta e acum ca se cheama aditivi.
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • #72
                          Sa ma bag si eu in seama, nu stiu daca se aplica si la Honda, dar mecanicul meu care are SKoda Octavia motor 2.0 diesel de cand si-a luat masina in 2008 la fiecare 2 plinuri de motorina pune 1 litru de ulei de motor in rezrevor tocmai pt ungere si ca sa nu se duca naibii injectoarele ( motorina f proasta in Romania). Pana acum nu a avut nici o problema .

                          Acum nu sunt specialist ,asa ca nu trageti in mine

                          Comment


                          • #73
                            De chestia cu benzina am auzit...dar ulei in motorina.....asta e asa contry style...Motorina in ro e foarte buna..trebuie sa stii doar de unde sa o cumperi.Numai pe forum la bmw am vazut ca pun ulei in motorina ca sa nu li se mai auda motoarele asa de tare.Si logic daca ar fi sa o iei...injectoarele de obicei se infunda deci uleiul nu cred ca ajuta..mai mult cred ca incurca si face motorina vascoasa.Un sfat...daca mecanicul tau pune in 2012 ulei in motorina...poate ar trebui sa il schimbi

                            Comment


                            • #74
                              Nu vreau sa intru intr-o polemica si sa poluam threadul , eu am mentionat ce isi face dansul la masina proprie si personala si ca nu are probleme . Acum fiecare face ce vrea.

                              O zi buna tuturor!

                              Comment


                              • #75
                                Poate o merge cu tractorul si noi nu stiam. Acum despre CRV-ul asta si numeroasele sale probleme, sigur masina nu a fost lovita? Nu stiu de ce, dar la modul cum s-a lucrat la ea, pare o dauna totala facuta la repezeala de samsari. Parerea mea.
                                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                                Comment

                                Working...
                                X