RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi pare rau sa aud asa ceva.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • Eu as cauta totusi camere video prin jur. Si as masura inaltimea in cm si as compara cu inaltimea benelor camioanelor... nu pot sa fie foarte multe modele... oricum super nashpa si da, CASCO e bun cand e nevoie de el. Va urez sa nu mai aveti nevoie...
      CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

      Comment


      • Jurnal de bord (tehnic) : 250630 km

        O trecere rapida prin hala de la Asko pentru un schimb de ulei si filtru de motor, luate de mine anterior de pe Cox, Honda 0w30 Diesel Engine.
        Plus bonus un bec de semnalizare clasic (suplimentar) care imi dadea pe dreapta un clipit mai des, eu avand puse peste tot doar led.

        Ambianta calda, la propriu in hala si la figurat in rest...

        Vine vara, drumuri mai lungi in perspectiva, dar si cateva mici probleme de rezolvat:
        - un burduf protectie amortizor fata pe dreapta usor zdrentuit,
        - sistemul autoleveling de pe spate complet gripat.
        Se vor rezolva prin august, cand se pare ca se mai duce aglomeratia in service.

        Acum, apa, paie si bataie...!
        Aventura continua!
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • Jurnal de bord (tehnic): 254090 km

          O vizita programata la Asko pentru a remedia din problemele constatate anterior.

          Inlocuit burduful de protectie amortizor, o chestie cam costisitoare si care se repeta cam des, as zice. In fine...

          Povestea cu sistemul de reglare faruri spate, iarasi o saga destul de lunga (si scumpa..) si care a trecut de episodul 2 si urmeaza 3.

          Respectiv 1 a fost achizitionarea pe eBay a senzorului si a tijei (cam la 50% din pretul standard Asko...), 2 inlocuit ambele la service si surpriza 3, urmeaza si mufa de conectare a sistemului doar comandata la Asko, motivul fiind un pin rupt in senzor si ramas in mufa care trebuie astfel inlocuita.
          Toata distractia destul de scumpa daca ma intrebati, dar na...! Obrazul subtire cu cheltuiala se tine, nu...?

          In rest, aventura contunua...!
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • Jurnal de bord : 255655 km

            O excursie cu adevarat interesanta in zona de munte Bran-Moeciu, in care am mers pe cam toate categoriile de drumuri, pe vreme amestecata si in conditii de trafic de la agonie la extaz : cca.450 km, consum mediu 7,3%, 2 adulti si ceva bagaj, ca de 3-4 zile.

            Ziua 1, traseul dus: Bucuresti-Crivina-Predeal-Rasnov-Bran-Moeciu-Pestera pana la Casa Boiereasca, pentru un sejur de 3 zile.
            Plecat in jur de ora 13.00, mers intins pana la Comarnic, surprinzator dar liber pe serpentine pana la Sinaia. Acolo putina imbulzeala la iesirea spre Busteni, dar...aglomeratia astepta la intrarea in Busteni, pana spre Azuga. Pierdut aproape 40 min...
            Apoi mers intins iar pana dupa Rasnov spre Bran. Pe acea bucata de 10-15 km, nu mai stiu exact, lucrari si 4 semafoare cu trecere pe o singura banda. Pierdut iar vreo 20-30 min...
            Ajuns cu bine la Casa Boiereasca. Drum excusiv asfalt, in general de buna calitate, vreme ploioasa, dar nu mai mult de niste stropi din cand in cand.
            Apropos, recomand locul tuturor celor care vor relaxare, liniste, odihna, toate combinate cu mancare buna si gazde minunate, intr-un loc binecuvantat in care pamantenii sunt mai aproape de cer....

            Ziua 2, o iesire spre Brasov, prin Magura-Zarnesti-Ghimbav. Pe ploaie.
            Pestera-Magura-Prapastiile Zarnestiului pe drum de macadam, prima parte mai dificil, a doua parte mai usor.
            Zarnesti-Ghimbav pana la intrarea in Brasov, un asfalt bun.
            Acolo descopar cu mare surprindere centura noua a Brasovului, cu regim de autostrada, nou nouta. O minunatie...! Deci se poate...!
            Am parcurs-o integral pana la iesirea Brasovului spre Predeal, de unde am intrat in oras, in zona comerciala.
            Apoi am facut drmul inapoi, pe acelasi parcurs. Interesant a fost de mers off-road la urcare, tot pe ploaie.
            Aici CRV-ul si-a dat adevarata masura a calitatilor, neavand nicio problema de a urca pantele abrupte, pe un macadam ud sau pamant alunecos si drumuri inguste de munte.
            O incantare.

            Ziua 3. A fost pauza de mers cu masina, doar putina plimbare cata a fost putin soare, facut poze, citit. In schimb in timpul pranzului s-a abatut peste un nor furios, insotit de vant care impreuna au pravalit pe noi multa multa apa si vijelie, cam o jumatate de ora, timp in care am fost invaluiti intr-o ceata densa, a fost prapad, ce mai...Apoi ploaie usoara mai tot timpul pana spre seara.

            Ziua 4. Un cer senin, cu soare stralucitor, am vazut un rasarit fabulos. La ora 9 erau deja 21 de grade, ceea ce in zilele anterioare a fost maxima atinsa la pranz...
            La ora 10 am pornit motorul, pus bagajele, luat consoarta si la drum...!
            Pestera-Bran-Fundata pe DN73, poi dreapta spre Sirnea-Ciocanu, la o noua intalnire cu cerul, mai ales asa senin, fara nori.
            Locul de un mic popas si niste poze, la pensiunea Soarelui, un alt loc minunat din care se vad in toata splndoarea atat Bucegii spre est cat si Piatra Craiului spre vest
            O bucata de drum off-road pe acolo, apoi asfalt cand am luat-o spre Damboviciara, dar drmul e pe alocuri foarte ingust si in panta.
            O trecere rapida dar incantatoare prin Cheile Dambovicioarei, apoi o oprire in Rucar la un targ de duminica cu de toate.
            In sfarsit, pus azimut pe acasa la Crivina si urmat traseul spre Targoviste, cu scurtatura Dragoslavele-Stoienesti care ocoleste Campulung, apoi prin centura Ploiestiului la punctul terminus.

            Inca o data, raman incantat si trebuie sa remarc calitatile extinse ale CRV-ului, care se comporta admirabil pe orice fel de drum sau combinatie de drumuri, autostrada, drum national/judetean/comunal sau de munte, avand acelasi confort, siguranta, forta.

            Aventura continua..!
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • Bravooo! Drumuri senzationale pentru o masina exceptionala. Multi Km fericiti in continuare si asteptam si alte relatari, cu mare placere! Respect!
              CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

              Comment


              • Frumoasă poveste, drumuri bune în continuare!
                '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                Comment


                • Jurnal de bord : 258009 km

                  Continua seria excursiilor de vara cu o deplasare rapida dus si intors la Budapesta, ocazionata de Hungaroring.
                  Plecat vineri, venit inapoi luni, aprox.2000 km, consum mediu 7.5%
                  2 persoane, bagaj usor, mers cam legal pe toate tipurile de drumuri, folost mult criuse control (pe autostrazi, normal...), uneori tinut si masina pornita pe loc la miezul zilei, pentru a/c...

                  Cate va detalii despre drum:
                  Am plecat prin Craiova-Severin-Orsova-Caransebes-Timisoara (popas)-Arad-Szeged-Budapesta
                  Intors prin Oradea-Beius (popas)- Deva Sibiu-Rasnov-Predeal-Crivina (terminus).

                  Cateva impresii:
                  Orasul, dace se poate spune asa Bals-ului, l-am trecut in cei cativa km care il traverseaza, cam in 25 min, la pas, pe un singur sens. Un fel de Busteni pe Valea Oltului.
                  O surpriza placuta a fost centura Craiovei, 4 benzi, marcaje, fluenta, pe care am iesit foarte repede, desi am prins o ploaie torentiala, spre Filiasi
                  Filiasi, desi soseaua care il traverseaza are 2 benzi pe sens, o banda e folosita (abuziv) ca parcare, s-a repetat povestea de la Bals.
                  Bucata de drum Severin-Orsova, pe malul Dunarii, o splendoare de peisaj...!
                  Orsova-Caransebes, drum folosit de camioanele care intra/ies din tara si merg la/de la podul peste Dunare de la Calafat. Bine marcat, asfalt foarte bun peisaj muntos superb.
                  Apoi se merge pe cei cativa km ai autostrazii A6, cea care ar trebui sa lege Timisoara de Calafat (undeva, candva...), si se intra pe A1, partea ardeleneasca, care te scoate prin Arad in lumea larga (si civilizata, as mai adauga...).
                  Intrand pe autostrazi, realizezi ca practic 100 km se pot face (legal) in mai putin de o ora daca esti in tara care trebuie, daca nu, faci 3 ore....
                  Ungaria, cu o mica exceptie asupra careia voi reveni mai jos, pare a fi tipul de tara care ne-ar trebui si noua...
                  Nu va plictisesc cu detalii despre cursa de formula 1, s-a vazut la tv, va spun numai ca atmosfera pe langa circuit e speciala, desi este aglomerat ca la orice eveniment sportiv de mare amploare, dar o data in viata (sau chiar de mai multe ori, de ce nu...?) merita sa fii prezent acolo.
                  Parcari imense pe campurile din jur, oameni de ordine unde intorceai ochii, politie peste tot, atat in incinta circuitului cat si in afara si la toate intersectiile din preajma, o organizare bunicica, spectacol pe masura. E fain sa auzi pe viu vuietul motoarelor, sa vezi adevarata culoare si forma a masinilor din locul cu care cu greu il gasesti (sa fie si la umbra, sa rezisti...) si sa privesti cum alearga acesti adevarati zei ai volanului...
                  In afara de aglomeratia de la ora de varf, a cursei, nu am prins decat un usor ambuteiaj duminica la plecarea de la cursa, desi am iesit din incinta cam atunci cand Hamilton trecea linia de sosire, dar in max. 1 ora eram pe autostrada spre Debretin.
                  Surpriza neplacuta a fost dupa ce am trecut de Debretin si am intrat pe drumul national (vreo 67 km) spre Bors. Foarte asemanator cu ce am intalnit in 2005 la prima iesire pe stil nou, atunci cand trecand de la Nadlac spre Szeged mergeam prin localitati cu 50 si 30 km/h si nu indrazneam sa depasim sau sa facem ce stiam noi mai bine sa facem pe la noi.
                  Apoi iar o gura de oxigen, dupa intrarea in tara pe bucata Bors-Oradea, bulevard practic pe 2 benzi pe sens, in mare parte luminat, bine marcat, traversand o zona cam corporatista.
                  Centura Oradei, pe care am ales sa merg, de asemenea o surpriza placuta. Moderna, bina marcata, cu pasaje, bretele de acces, tot tacamul.
                  Dupa ce am innoptat la Beius, a doua zi am plecat spre Deva, drumul avand particularitati de la agonie la extaz: portiuni inguste, denivelate si peticite, apoi portiuni pe serpentine largi dar partial sau de loc asfaltate, (nu recomand drumul celor care nu prea au garda la sol la masina...!) aflate in lucru (desi pe cca 30-50 km nu am vazut picior de muncitor sau vreun utilaj...), in sfarsit aproape de Brad si pana la Deva drum modernizat bine asfaltat, marcat si semnalizat (cca.60 km).
                  Autostrada Deva-Sibiu (inclusiv centura ocolitoare a Sibiului), vreo 150 km mi-au readus aminte ce stie si poate masina....cam o ora si un pic....
                  Sibiu-Rasnov, aproape 130 km, un cosmar, 3 ore, cu mers in coloana, reparatii cu trecere la semafor, usual...
                  Desi am trecut repede muntele pe la Paraul Rece, printr-un nor si o ploaie torentiala, cu un camion in fata si marcaj de banda continua pe serpentine si bineinteles interdictie de depasire, am intrat disciplinat in marea parcare care se formeaza intre iesirea din Predeal, Azuga, Busteni si de la Sinaia, am inceput din nou sa mergem, ca pana acolo am cam stat si ne-am tarat...

                  In sfarsit, scopul excursiei fiind atins, drumurile pe care am fost oferind totusi o compensatie in peisaje foarte misto, ma consider multumit mai ales prin faptul ca masina mi-a oferit din nou o experienta completa si foarte agreabila.

                  Aventura continua...!

                  L.E. Se apropie cu pasi repezi revizia la 260k....
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • Superb! Cum s-ar zice, ati avut niste zile de "drive therapy", care in Honda are valente aparte. La mai multe iesiri si la mai multe grozave pagini de jurnal de bord pe aici!
                    CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                    Comment


                    • Originally posted by ro861 View Post
                      Sibiu-Rasnov, aproape 130 km, un cosmar, 3 ore, cu mers in coloana, reparatii cu trecere la semafor, usual...
                      Presupun ca ai mers pe DN1. Ca si varianta, se poate intra din DN1 catre Transfagarasan din sensul giratoriu si din satul Cartisoara sa faci stanga catre Victoria/sau din DN1 catre Victoria prin Ucea de Jos si de acolo prin satele de langa munti (oarecum paralel cu DN1: 104A/73A) pana in Rasnov. Nu la fel de drept ca DN1, dar "simti" muntii langa tine.

                      Comment


                      • Originally posted by raducu View Post
                        Presupun ca ai mers pe DN1. Ca si varianta, se poate intra din DN1 catre Transfagarasan din sensul giratoriu si din satul Cartisoara sa faci stanga catre Victoria/sau din DN1 catre Victoria prin Ucea de Jos si de acolo prin satele de langa munti (oarecum paralel cu DN1: 104A/73A) pana in Rasnov. Nu la fel de drept ca DN1, dar "simti" muntii langa tine.
                        Bun de stiut, ms.
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • Jurnal de bord (tehnic) 260231 km

                          O vizita programata la Asko pentru revizia de 260k km

                          S-au inlocuit (luate de pe Cox):

                          Genuine Honda Oil Filter-15430-RSR-E01
                          Genuine Honda Sump Washer-94109-14000
                          Genuine Honda Air Filter-17220-RMA-E00
                          Genuine Honda Fuel Filter-16901-RJL-E01
                          Genuine Honda Pollen Filter-80292-TV1-E01
                          6 Lt 0W/30 Honda Genuine New Generation Oil

                          Tot acum am schimbat lichidul de ambreiaj (era cam negru la verificarea de primavara...) si (la termen) cureaua de accesorii

                          Am mai facut si o inspectie generala, ocazie cu care am gasit racordul de aer la filtru usor despicat, necesitand inlocuire (a fost comandat) si placutele de frana spate (le am in stoc...) cam uzate, aceste fiind in imediata atentie.
                          Urmeaza imediat o mare hoinareala pe drumuri europene, drept pentru care am prelungit si Asistenta rutiera Honda (sa fim prevazatori...) Va tin la curent.

                          Aventura continua..!
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • S-o stăpânești sănătos în continuare!
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • Jurnal de bord (hnic) 260511 km

                              O vizita spontana la Asko, pentru a remedia inainte de excursie cateva detalii.
                              A fost inlocuit racordul (usor spintecat) de aer dintre motor si filtru si placutele de frana pe spate, intr-adevar cam uzate.

                              Ca de obicei amabilitate, propmtitudine, profesionalism.
                              Poate si de asta revin acolo cu atata placere...!
                              Multumesc Virgil si Lucian!

                              Aventura continua...!
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment


                              • Jurnal de bord : 265669 km

                                Asa cum anuntam anterior, am facut in perioada 02-13 septembrie 2018 o excursie pe drumuri europene pana in sudul Frantei la Cannes, pentru o scurta dar binemeritata vacanta de vara in septembrie…!

                                Aici fac doar o scurta mentiune: Temperaturi de 26-29 grade ziua, 22-23 noaptea, apa calda (23 grade), limpede si curata, plaja (publica) mica si foarte curata, cu reguli foarte stricte si civilizate, dar si cu parcare gratis in imediata apropiere, nu aglomeratie, nu galagie, doar niste persoane de culoare, vanzatori ambulanti, care fara agresivitate isi promovau produsele.

                                In continuare, o prezentare statistica, poate cineva e interesat de cifrele care descriu aceasta iesire:

                                Am parcurs in total, conform bordului 5002 km, cu un consum mediu 7,8%, asta cu 2 persoane plus un bagaj destul de consistent, climatronic pornit permanent, cam 1000 km facuti pe drumuri nationale mai ales din Ro, iar restul pe autostrazi, aici mergand mai tot timpul peste 130 km/h sau mai mult (!)…

                                Traseul dus a insumat in doua etape 2135 km, astfel:
                                Etapa1: Crivina-Pitesti-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad-Szeged-Budapesta - 835 km
                                Etapa2: Budapesta-Liubliana-Venetia-Genova-Cannes - 1300 km

                                Local am mers in total 359 km, cam asa:
                                • in Budapesta, 49 km,
                                • Vizita Cannes-Frejus-Cannes, 90 km
                                • Vizita Cannes - Cagnes sur mer - Vilefranche sur mer - Eze - Nice - Cannes, 220 km
                                Pe traseul intors, putin mai lung si mai sinuos, in 5 etape am parcurs 2444 km, astfel:
                                Etapa1: Cannes-Genova 230 km
                                Etapa2: Genova-Vaduz-Malbun - 416 km
                                Etapa3: Malbun-Innsbruck-Salzburg-Viena - 673 km
                                Etapa4: Viena-Budapesta-Oradea-Cluj - 709 km
                                Etapa5: Cluj-Sibiu-Pitesti-Crivina -416 km

                                In aceasta iesire, am innoptat (cu rezervari pe booking.com) in Budapesta 1n, sejur la Cannes 6n, la Genova 1n, la Malbun 1n, la Viena 1n, Cluj 1n, toate hoteluri de 3 stele.

                                Ca si cheltuieli aditionale am platit:
                                - Vignete in HU (30 zile), SL (7 zile), CH (an calendaristic), A (10 zile)
                                - Autostrada in I si F
                                - Parcare la Cannes, Genova, Innsbruck, Viena
                                - Taxa de tunel in A

                                Am alimentat pe tot acest parcurs la plecarea din Bucuresti, apoi la Sibiu, Budapesta, undeva prin Slovenia si Italia, la dus, iar la intors la Nisa, apoi in Elveția, in Austria de 2 ori, si ultima data la Borș, imediat dupa trecerea frontierei.

                                Intre alimentari am avut autonomie de mers intre 600 si 700 km, in functie de cat de tare am apasat pedala de acceleratie.

                                Pretul motorinei a variat intre 1,23 (Austria, la intrare dispre Elvetia) si 1.87 (Italia) euro.

                                Cateva mentiuni generale:
                                Masina s-a comportat, asa cum ma si asteptam, admirabil. De la parcursuri de 4-5-6-7 sau 800 km facute in unele zile, la cel de 1300 km facut in a doua zi a excursiei, nu am simtit practic oboseala dupa lungile ore petrecute la volan.

                                Suspensia relativ moale, zgomotul aproape inexistent al rulajului (dat de pneuri, vant sau motor) la orice viteza am mers, combinat cu sistemul audio excelent si nu in ultimul rand confortul fotoliilor in care am petrecut multe ore sezand, fac extrem de placuta parcurgerea zilnica unor distante mari.

                                Tehnic vorbind, puterea, cuplul si toate capacitatile dinamice asigura un mers in siguranta si confort al pasagerilor si al bagajelor pe toate categoriile de drum pe care ai vrea sa mergi.

                                Am fost de asemenea foarte placut surprins, ca alaturi de o autonomie buna si linistitoare sa constat ca pe tot acest parcurs de 5000 km sa am un consum de ulei de 0,2-0,3 lt.

                                In concluzie, desi nu a fost chiar usor de planificat si de realizat aceasta excursie, cred ca si de data asta am reusit, cu ajutorul acestei masini formidabile sa ma bucur de inca o experienta reusita.

                                Aventura continua…!

                                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                                Comment

                                Working...
                                X