RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din pacate vineri seara pun honda la treaba. Asta daca e gata )
    @kmr sunt gata....pregatit sa infrunt portiile )

    Sent from my SM-N910F using Tapatalk
    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

    Comment


    • @Sindrom : să nu zici că nu ți-am zis
      Dacă īți place carnea de vită sau mancarea mexicană īn general, să știi că nu am māncat nicăieri īn Europa māncare mexicană așa bună ca la Iguana
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • Cu scuzele de riguare pt RO861, ca-i poluez topicul, dar parca-mi vine sa plec mai devreme sa ma opresc si la dus in Budapesta cateva ore )

        Sent from my SM-N910F using Tapatalk
        Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
        Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

        Comment


        • Jurnal de bord : 144025 km

          Dupa peste 3600 km parcursi in 14 zile, Hondita a luat un binemeritat repaos, sa-si mai traga putin sufletul.
          Revenirea de la Praga prin Varsovia - Kosice - Miskolc - SatuMare, a fost o mica incercare automobilistica, avand in vedere foarte putinii kilometri de autostrada de pe acest traseu.
          Practic, in aprox.2000 de km am avut cam 20 km in Cehia, 400 in Polonia, 40 in Slovacia, 100 in Ungaria si 0 in Romania!

          Ca drumuri, dintre tarile traversate, in afara de romanica, Slovacia si Cehia stau cam la fel de prost cu drumurile (prin localitati, cu limitarile de rigoare, peticite de multe ori, inguste, prost marcate si cu indicatoare insuficiente.
          In Polonia este mai bine, am mers mult pe drumuri marcate decent, largi, cu (jumatate) banda laterala suplimentara , radare fixe la cel mult 50 km, multe indicatoare de restrictii dar si de terminare a restrictiilor.
          In Ungaria, stie toata lumea, pe directiile principale sunt autostrazi, drumuri nationale decente, e ok. Numai bucata de 50 km de la autostrada la Petea (intrarea spre SatuMare), sinuoasa, ingusta, valurita si peticita. Am facut aproape 100 km pe autostrada in 40 min si cei 50 km in mai mult de o ora!

          Alte impresii:
          - motorina ieftina in Polonia, Slovacia si Austria - cam 1,1 EUR/litru, scumpa in Cehia si Ungaria - 1,3-1,4 EUR/litru. Benzina peste tot mai scumpa cu 0,2-0,3 EUR/litru.
          - in Slovacia, vigneta nu se merita pentru cele 2 buc. x 20 km autostrada in jurul Kosice, mai bine ocolesti pe drum national;
          - nu m-a intrebat nimeni legat de bullbar sau carlig de remorcare, cu care mandru am defilat ;
          - Polonia, pe ansamblu, iar Varsovia in mod deosebit, au fost o surpriza extrem de placuta: preturi bune (zlot aprox.egal cu leu) ca la noi la mancare, cazare, si cam tot ce tine de turism, sosele bune si chiar bucati de cateva sute de kilometri de autostrazi (noi) care i-ar umili pe multi occidentali.
          - mersul pe autostrada, cu Cruise Control mi-a ridicat consumul cu aprox.1 litru la %, E mai comod, dar mai costisitor!
          - navigatia cu Navi destul de buna, m-a dus precis la toate rezervarile facute, a gasit foarte bine adresele, stie sensurile unice, dar acolo unde sunt lucrari recente pe sosele (inclusiv in Ro, mai merge si pe camp. Am folosit in paralel cu succes si Navigon-ul de pe Iphone, e mai elaborat ca program de navigatie, are si atentionare de limitare de viteza, curbe periculoase, etc. dar are si el uneori scapari. Avand ambele pornite, m-am descurcat pana la urma.

          Masina a mers admirabil, cu trei pasageri si bagajele aferente, clima (si am mers ziua numai pe 34-37 grade!), frigider si talpi unde s-a putut. N-am sesizat sa consume ulei, niciun zgomot suspect.
          Cum zicea hitru un amic, si eu sunt mai de moda veche si pe autostrazi n-am dat peste 160 km/h (dar nici sub 140)!

          Oricum, recordul de viteza l-am scos in tara unde de la SatuMare la Crivina (580km), cu pauza de o ora la Sighisoara sa mancam de pranz si o alimentare la Brasov, am facut 11 ore! Iar maxima zilei a fost Predeal-Comarnic (vreo 30km) in cam doua ore! Dar, na! era duminica dupa amiaza!
          Asta e tara, cu minunatii ei conducatori!

          Dar aventura continua!
          Last edited by ro861; 17-08-15, 20:05.
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • Jurnal de bord: 144100 km

            Joi, 27.08.2015 - Vizita de service la Asko, unde am schimbat burduful protectie amortizor stanga fata, restanta de la revizia de 140k.
            Programat cu operativitate de Razvan, lucrare executata in aprox.1 ora de Sorin.
            Cost? Nu va mai spun, sa nu va demobilizati!
            Acum astept verificarea traditionala gratuita de toamna, inaintea sezonului rece (sper sa nu astept degeaba)!
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • 270 lei burduful fara manopera?

              Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
              "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

              Comment


              • Si mie mi-au zis azi ca tre schimbati amandoi. 50 e bucata. Nu am mai intrebat daca e cu manopera sau fara...
                '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                Comment


                • Nu cred ca ai inteles bine Catalin La pretul asta as lua sa am si de rezerva. nu are cum sa fie asa de ieftin

                  Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
                  "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                  Comment


                  • Burduful 284 si manopera 166, daca tot vreti sa va intristati...!
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Ale mele sunt rupte de mult, astept sa rezolv cu ceva variante mai ieftine. Febest.de

                      Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
                      "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                      Comment


                      • Avand in vedere ca nu se inlocuiesc foarte des, nu mi se pare un capat de tara.

                        Comment


                        • Iar de Febest am auzit ca fac produse de calitate destul de indoielnica.
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                          Comment


                          • Cred ca materialul din care sunt facute imbatraneste pur si simplu (se coace) si incep sa se faca franjuri. Altfel nu imi explic de ce de fiecare data cand le-am gasit de schimbat erau facute ferfenita.
                            Primul, pe dreapta fata, l-am schimbat prin octombrie 2013, iar cel de pe stanga, pe care a trebuit sa il schimb acum arata perfect atunci.
                            Cand le vine vremea...
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • jurnal de bord, 149503/149538 km.

                              Vineri dupamiaza, cu programare, o prima aparitie la Asko, pentru schimb ulei motor, schimb ulei diferential, schimb discuri si placute frana pe fata.
                              Totul rezolvat rapid si cu succes.
                              La plecare, mai apare o problema neprevazuta, constat ca intrerupatorul pentru stop de la pedala de frana, cand mergea - cand nu!
                              Bineinteles, piesa in cauza nu era pe stoc, se face comanda, o prima estimare optimista fiind miercuri dupa pranz.
                              Asta e, nu am ce face, prefer sa trag Hondita pe dreapta, nu vreau sa ma risc sa mi se suie unul din spate pe mine (am mai patit asa ceva si nu imi mai trebuie!)

                              Azi, dupa un telefon prin care m-am interesat de status-ul comenzii, am aflat ca piesa este disponibila, am ajuns la Asko pentru montaj.
                              Aici apare situatia putin hazlie: operatiunea in sine de montaj, proba, etc. dureaza sub 10 minute, dar facturarea si plata ma tin pe loc inca 25 min!
                              Aglomeratie mare azi la Asko, avand in vedere ca urmeza in curand minivacanta (liber de sambata pana marti, inclusiv) de la sfarsitul saptamanii...!

                              In sfarsit, toate s-au terminat cu bine si Hondita si-a reintrat in serviciu.
                              Aventura continua...!
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment


                              • Prieteni hondari,
                                intrucat se apropie seara de ajun, va urez un Craciun frumos, linistit si plin de bucurii!
                                Cu drag, tuturor!
                                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                                Comment

                                Working...
                                X