RO861: '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La multi ani tuturor copiilor, mai mici sau mai...mari!
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • Prieteni, pentru a avea dreptul moral sa ii criticam pentru tot ce nu vor face din ceea ce ar fi trebuit, votati!
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • Cred ca s-a rezolvat de la sine problema cu indicatorul de bord al airbag-ului, caci nu se mai aprinde. Sa ii fie de bine!
        In alta ordine de idei, am vazut la unii colegi de forum informatii despre noua varianta (3.60 se pare) de navigatie. Cine face rost sa ne dea la toti detalii ( eventual link de descarcare), please!
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • Corect !....si amical !
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • Azi m-am ocupat de Navi si raportez mandru ca am rezolvat problema: update la soft si 2 DVD cu Est si West Europe. = 100 lei. Tot de la aceeasi sursa de la care am luat si prima data (acum mi-a facut reducere, ca sunt recidivist). Deci am versiunea 3.60, 2.90 (asa scrie la proprietati).
            Am testat doar Bucuresti si pare mai completa. Spre seara ies spre casa, in afara si o sa incerc si drumurile secundare.
            Am facut totusi niste teste de cautare in zone rurale (afiseaza peste 9000 de localitati disponibile) si acum chiar arata drumuri, localitati, mai mari sau mai mici, cu variante de drumuri judetene acolo unde nu poate identifica adrese.
            Asa ca prieteni, cine nu se descurca sa descarce fisiere, va dau discurile sa le multiplicati. Gratis! (hai o bere, acolo!)
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • ce inseamna update la soft si tine ti-a facut asta? ti-a pus pc-ul pe masina si ti-a facut update la softul masinii sau te referi doar la cd-uri cu noua versiune de harti?
              "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

              Comment


              • Scuze, am lipsit putin din peisaj, am fost plecat in weekend la mare.
                Da, este vorba de update la softul Navi, ca sa poata citi noile harti. Tot setul, adica softul si cele doua dvd-uri, le am de la acelasi tip de la care am luat si versiunea anterioara, despre care am mentionat in thread mai inainte.
                Acum, despre weekend si micul traseu parcurs:
                1.Bucuresti- Neptun 250 km, cu A2, atata cat este.
                La A2 am ajuns pe centura, de la Otopeni. Daca nu ar fi ultimii 10 km pe o singura banda, cu camioane, intersectii, drum denivelat pe alocuri, etc., n-ar fi asa rau de iesit spre mare.
                De la Murfatlar si pana la Agigea, navi merge pe camp, dar drumul e bun pana la tronsonul de autostrada, apoi pana la Neptun poti sa zburzi.
                In total 3 ore jumate, mers legal (130 km/ora) pe autostrada, multi smekeri ( Porsche, BMW, Lamborghini, etc) cu flash-uri si sprinturi periculoase, dar si cativa hondari indisciplinati ( cu 140-150 km/h).
                2. Neptun - cap Caliacra - Neptun = 100 km.
                Ferma de midii Dalboka, meniuri variate cu fel de fel de preparate de midii si alte soiuri de peste sau fructe de mare, plin de romani la mese (cam 80% din clienti), mancat bun si pe saturate, servire prompta si cu multa amabilitate ( 3 persoane, 45 leva cu bacsis).
                3. Neptun - Bucuresti si acasa la Gorgota, 320 km, 3 ore jumate.
                Autostrada putin aglomerata, dar la a doua benzinarie dupa Fetesti (OMV) o mare de masini, coada la case, am stat 25 min sa imi iau o cafea si o inghetata.
                In rest aceleasi probleme de trafic, cu exceptia ca pe centura pana la Otopeni am mers snur, fara probleme.
                Nota bene: in Otopeni pe DN 1 spre Ploiesti, un usor blocaj aproape de aeroport ( am stat pe loc pret de 2-3 minute). Curios nici din sens opus nu venea nimic. Am banuit ca s-a intamplat un accident, ceva. Da de unde! Colegii de rutiera oprisera circulatia la pasajul cu iesirea de la aeroport sa iasa o coloana oficiala spre Bucuresti, probabil cu Base (2 antemergatoare, Mercedesul oficial inconjurat de 4 BMW-uri SPP, ambulanta) ! Dar pana la urma eu am trecut cu bine, dar sa vedeti ce coada s-a facut dinspre Ploiesti, de unde venea suvoiul de la munte!
                Cam asta a fost weekend-ul meu!
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • Caldura mare, moncher!
                  Bine ca merge a/c!
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • Ieri am fact revizia la Asko, 40k, toate bune si la locul lor.
                    Consumabile ( ulei, filtru ulei + garnitura, filtru aer, filtru polen, filtru comb.,si brake cleaner) 734 lei, manopera 433 lei, TVA 280 lei
                    Pe drum spre casa, cam dupa ce rulasem 20-25 min la drum intins, surpriza: in mers , la 130-135 km/h, bec avarie motor aprins, motorul intra in safe mode, max.2000 rot/ min, si uite asa ma tarasc pana acasa inca vreo 5 km, fara sa o pot tura mai mult. Neplacut, dar bine ca m-a dus acasa!
                    Azi, stiind ca e una zilele cu porti deschise la Asko, ma prezint la ora deschiderii sa vad despre ce este vorba. Interesant e ca motorul a pornit si a mers normal (am facut cam 50 km pana la Asko, in toate regimurile de viteza), dar becul de avarie motor a ramas aprins continuu.
                    La Asko, baietii ca intotdeauna super amabili, au verificat cu testerul, au gasit si rezolvat problema imediat: un colier de pe tubulatura de la turbosuflanta la intercooler era mai slab si pierdea presiune la regim fortat. A fost inlocuit si strans mai bine si totul e ok.
                    Dar, cat timp a durat mica interventie, m-am bagat la un test drive cu un CR-V identic cu al meu ca dotare, dar cu transmisie automata.
                    Impresii
                    - masina foarte silentioasa, la toate regimurile, ca nu imi dadeam seama initial, daca e diesel sau benzina,
                    - spre deosebire de a mea, avea tapiteria bej deschis, ceea ce facea interiorul mult mai luminos. Dar atentie, am inteles ca daca te sui pe scaun cu niste blugi albastri uzi, regasesti culoare acestora imprimata in piele cand te dai jos!
                    - chiar ai un picior si o mana libera in mers!
                    - la 160 km/h pe A1, turatia era de numai 3000 rot/min ( la cea manuala are cam 4200), deci cutia cu 5 trepte automata este foarte bine etajata!
                    - Se sta mult cu piciorul pe frana ( placutele, discurile, au!), dar condusul este exact, fara griji, o placere!
                    N-am avut unde sa experimentez si celelalte drive-uri (3, 2, 1), dar masina pe ansamblu este o minunatie, la numai 31700euro dupa toate reducerile ( cam 5000 euro)
                    Asa ca, daca aveti drum pe la Asko, va recomand sa va faceti o programare de test drive, orice model, ca merita!
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Aha ! Ai vazut ce bine e cu A/T !
                      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                      Comment


                      • Da, recunosc ca e foarte bine. Ramane insa o usoara senzatie ca nu mai stapanesti tu transmisia, ci ea pe tine.
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • Asa pare, dar nu e asa, te joci cu D1, D2, D3 si D...tot tu esti jupanul, dar in conditii de confort sporit....peste multi ani, probabil nu in timpul vietii noastre, s-ar putea ca masina (Honda) sa ne dea una peste bot, fiindca am facut o greseala....dar ...cine stie?
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • vine, vine CONCEDIUUUUU!
                            Prieteni, pentru cine vine, ne vedem la Ranca, pe 3-5 august!
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Am ajuns la Nationala, mai ales noi bucurestenii.
                              Cazare excelenta, mancarea de pranz de asemenea.
                              Pana acum organizarea este fara de repros. Bravo Ramm!
                              Din pacate, dupa ce am ajuns, in jurul pranzului, s-a pus pe o ploaie, cand mai mare, cand mai mica.
                              Sper sa nu ne strice sejurul.
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment


                              • Azi, prima zi oficiala la Nationala 2012. Pentru unii, care aseara si-au masurat puterile cu niste recipiente pline, trezirea a fost un pic mai dificila, dar pana la urma, in jur de ora 10, ne-am pus in miscare spre Obarsia Lotrului (cam 30 km). Pana la urma am ajuns acolo doar cateva masini, ca restul s-au oprit pe drum pentru poze si alte alea.
                                Drumul este cu adevarat spectaculos, serpentine la greu, pante destul de abrupte, fara marcaje, fara parapeti, fara indicatoare,dar un asfalt aproape impecabil si inca se lucreaza din greu la santuri, podete, acostamente.
                                La Obarsia Lotrului am luat masa de pranz, la fix pana ainceput o ploaie torentiala cu spume (unii au zis ca a fost si cu pietricele, dar eu sincer nu le-am vazut. Si pentru ca ploaia a incheiat practic programul zilei, am mai facut o recunoastere de cca. 10 km spre Sugag, apoi, ne-am intors spre Ranca.
                                Intre timp a si stat ploaia, dar peisajul a ramas innourat si umed pana dupa amiaza cand soarele a revenit un pic, asa sa mai imblanzeasca atmosfera.
                                Pe drum am avut de toate, trafic destul de intens, ca de weekend, cu toate tipurile de masini posibile, mai noi, mai vechi, mai puternice sau mai usurele. Am avut parte la intoarcere si de un mic blocaj, ca urmare a iesirii in decor intr-o curba a unui Golf mai obosit, dar s-a rezolval cu un batran Aro care l-a adus din sant pe sosea, am avut si magari in mijlocul drumului ( nu se stie ai cui erau ca nu era nimeni in preajma lor).
                                Una peste alta, un parcurs splendid, cu peisaje spectaculoase (erau niste rape la marginea drumului... Brrr!) si variate ( nori, stanca, rape, padure, etc.).
                                Inaltimea maxima la care am trecut cele doua culmi, a fost de 2146 m si 2114 m, dupa altimetrul meu.
                                Am fost la inaltime, sau ce?
                                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                                Comment

                                Working...
                                X