ARIGO: '07 Honda CR-V 2.2 i-CDTI Elegance, Silver
Collapse
X
-
Salutare,
Prea multe nu am sa va spun, CR-V ul a ajuns la 145.000 KM, consumul este acelasi, pentru iarna am achizitionat anvelope KUMHO KC15 IZen RV 225/65 R17 106H XL. Sunt curios cum se vor comporta la iarna!
Si o mica problema. Acum o saptamana, masina a incasat o piatra in parbriz rezultand o fisura de 4-5cm in forma de cerc. Parbrizul de acum este marca NordGlass de care sincer am fost foarte multumit. Acum apelez la ajutorul vostru, pentru ca nu am mai avut un astfel de eveniment pana acum. Ce marca de parbiz sa cumpar si daca cunoasteti firme specializate in vanzare/montare de parbize de care ati fost multumiti.
Va multumesc anticipat!
Leave a comment:
-
Salutare,
A trecut ceva timp de cand nu am mai scris aici.
In ultimele 12 luni masina s-a comportat exemplar, nu am nimic sa-i reprosez. Ca si consum avem asa: Bucuresti-Halkidiki si retur 7%, Bucuresti-Busteni-Sibiu-Turda-Targu Neamt-Bucuresti - 7.1% si recordul de consum a fost inregistrat de revelion Bucuresti-Busteni (6 ore) - 9.4%.
Urmeaza acum schimbul de ulei si consumabile, pentru asta am pregatit: ulei Pennzoil Platinum European Formula 5w40 si toate filtrele de la Jakoparts.
Va salut, trebuie sa plec s-a trezit pustiul!
Leave a comment:
-
Merg legal (2 copii mici in masina), consumul Bucuresti-Busteni este de 7-7.3%, iar Buc.-Busteni-Buc. este de 6.5-6.7%, dar acesta este un consum numai pentru dus si intors, daca stau mai mult timp in Busteni si masina are parte de drumuri scurte, atunci media sare undeva la 6.9-7.2%.
Leave a comment:
-
Originally posted by Arigo View PostRevin cu impresii despre noul ulei. La rece motorul este mult mai silentios, dupa ce intra in parametrii nu am observat nicio diferenta fata de vechiul ulei (Eneos Hyper 5w30). Consumul de combustibil este acelasi: Bucuresti-Busteni-retur - 6.6%.
Leave a comment:
-
Revin cu impresii despre noul ulei. La rece motorul este mult mai silentios, dupa ce intra in parametrii nu am observat nicio diferenta fata de vechiul ulei (Eneos Hyper 5w30). Consumul de combustibil este acelasi: Bucuresti-Busteni-retur - 6.6%.
Leave a comment:
-
De cand am schimbat uleiul, am facut mai putin de 500km pe distante de maxim 10km, asa ca motorul nu ajunge sa functioneze la parametrii normali, asa ca singura diferenta fata de vechiul ulei este ca acum motorul este mult mai silentios. Saptamana aceasta plecam la munte cu treaba si o sa revin cu impresii noi despre cum se comporta acest ulei.
Leave a comment:
-
Se apropie timpul pentru schimbul de ulei si filtre, masina are 123.000Km, uleiul folosit pana acum: Eneos Premium Hyper 5W30, iar acum o sa trec la Ravenol Super Synthetic SSO SAE 0W30. Am mai cumparat filtru ulei Mann, filtru habitaclu Mann, filtru aer Honda OE.
O sa revin cu impresii despre cum se comporta noul ulei.
Sa auzim numai de bine!
Leave a comment:
-
Da este vorba de fulia de la alternator.
Protectiile antipraf, mi-au fost aduse de un prieten care lucreaza in SUA si le-am luat de aici:
http://www.hondapartsnow.com/genuine...3-STK-A01.html
Leave a comment:
-
Si eu am avut aceeasi problema la alternator; probabil te referi la fulia de alternator. la mine scotea un zgomot metalic ca de rulment gripat. Cu greu am aflat de unde venea zgomotul. Piesa originala m-a costat 70 eur + TVA de la Asko. Razvan m-a ajutat cu identificarea problemei prin telefon...
Cat despre protectii de unde le-ai luat? Amazon sau altceva? Le-ai primit in Ro?
Leave a comment:
-
Am fost la ASKO pentru verificarea gratuita + o scanare, pentru ca la decelerare (din cand in cand) imi afisa Check Engine.
Probleme descoperite:
1. Pe partea electronica: o electrovalva (DENSO 101362-4890) nu mai functiona corect, a fost inlocuita, pret 900RON.
2. Pe partea mecanica: - protectii antipraf amortizoare fata, au fost si ele inlocuite dar la alt pret fata de cel cerut de ASKO. Protectiile erau la ASKO aproximativ 300RON/buc iar eu le-am adus din SUA cu 10$/buc.
- sistem roata libera alternator (cand motorul era rece se auzea un zgomot), am cumparat pe producator INA, pret cu tot cu manopera 420 RON.
In rest, toate bune.
Leave a comment:
-
-
La 118.000 Km, kit Sachs (placa si disc) - 960 RON, rulmentul de presiune 160 RON, manopera - 450 RON, ulei Honda MTF - 3 x 53RON, GREASE, UREA High Temperature - 1 x 51 RON. Total: 1780 RON
Kitul de ambreiaj il poti cumpara de la www.mister-auto.ro. La ASKO oferta pentru manopera a fost de 225 EURO cu tot cu TVA si reducerea pt. membrii hondafan.
Leave a comment:
Leave a comment: