ARIGO: '07 Honda CR-V 2.2 i-CDTI Elegance, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa vezi cand se intalnesc cativa CR-V-isti la un sprit si o pastrama, aia comunitate, recomand sincer, vad ca esti bucurestean, o sa-ti amintesti mereu cu placere de intalnirile astea, singura conditie e sa participi !!
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #17
      Am o problema, in sensul ca fostul proprietar nu a pus in vasul pentru stergatoare lichid de iarna, asadar lichidul a inghetat, am incercat sa fortez putin pompa sa vad daca vine apa, asta dupa ce am pus lichid de iarna, la inceput se auzea motorasul de la pompa iar acum nu se mai aude de loc, ma gandesc in cel mai fericit caz ca s-a ars siguranta, am cautat in manualul de utilizare si nu am gasit unde este amplasata siguranta pt. pompa.
      Daca stie cineva cum pot rezolva aceasta problema il rog sa ma ajute.
      Multumesc!
      CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
      Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

      Comment


      • #18
        nu e neaparat problema. am patit si eu si era doar solutia inghetata.
        ce e de facut:
        - tinut in loc cald (garaj) o zi-doua
        sau
        - spalata cu jet cu presiune ridcata cu apa calda la o spalatorie inchisa si insistat in zona duzelor.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #19
          Sa nu fi ars motorasul !! Ai trei variante-dop de gheata, siguranta sau motoras, doar la caldura vei afla...la ce temperaturi sunt afara.....sa speram ca e doar un dop de gheata !!
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • #20
            Mergeti la un mall cu garaj mai cald, vedeti un film, si la intoarcere, va fi OK. Eu asa am facut.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #21
              Multumesc mult! O sa incerc sa ajung la garaj, asta pentru ca am o masina mai veche in fata garajului pe care nu am putut cu nici un chip sa o urnesc din loc, dar maine strang o echipa de oameni muncitori si intr-un fel sau altul o sa pun cerevelu in garaj
              CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
              Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

              Comment


              • #22
                "cerevelu" cum e in garaj ?
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • #23
                  Cred ca ii este bine, are caldura, nu o ninge, este copilul nostru. Am fost si la Asko pentru un diagnostic, singura probleme este ca trebuie sa-i schimb bateria, mi-au facut si o resoftare. Foarte de treaba baietii de acolo.
                  CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                  Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
                    "cerevelu" cum e in garaj ?
                    Singura problema, care poate fi majora, e ca in garajele subterane din Bucuresti de la mall-uri sau de la Inter e o umezeala de 100%... sunt 4-5 grade, asta e bine, dar e foarte umed... totul e jilav in masina. Nu dau drumul la aerisire sau cine stie... la Viena, cand am fost, era primavara in garajele subterane de acolo ( multe...) dar si la ce bani... zece euroi cateva ore...
                    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Arigo View Post
                      Cred ca ii este bine, are caldura, nu o ninge, este copilul nostru. Am fost si la Asko pentru un diagnostic, singura probleme este ca trebuie sa-i schimb bateria, mi-au facut si o resoftare. Foarte de treaba baietii de acolo.
                      La Asko toata lumea e de treaba, daca e prima data cand ai de-a face cu ei, o sa te convingi in timp ca asta e starea lor naturala !!
                      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                      Comment


                      • #26
                        vezi...io d'aia o tin in cancer...sa nu traga umezeala...
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                        http://www.hotelcehov.ro/

                        Comment


                        • #27
                          Am fost la Asko, mi-au schimbat baietii Kit fulie arbore cotit, s-a mai vorbit de chemarea aceasta pe forum, cei din service spun ca nu este o recehemare ci este vorba de schimbare in garantie, nu am inteles eu bine lucrul acesta mai ales ca masina a iesit din garantie in 2010, dar nici nu am intrebat, mai ales ca totul a fost gratis.
                          I-am cumparat discuri si placute frana fata pe care intentionez sa le schimb dupa Pasti.
                          La service mi-au spus ca trebuie inlociute protectiile de cauciuc de la amortizoarele de pe fata. Are cineva idee ce tip de amortizoare sunt la CR-V, pentru ca nu vreau sa le iau de la Asko ca la ei ma costa 150Ron/buc.
                          Va multumesc anticipat!
                          CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                          Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                          Comment


                          • #28
                            Nu am mai postat de mult timp, cu toate ca in fiecare zi am urmarit discutiile voastre.
                            Asadar, am fost in concediu in Grecia, CRV-ul s-a descurcat cu brio in conditiile in care in masine am fost 5 persoane si portbagajul plin pana la refuz, distanta parcursa 2300Km, consum mediu 6.4% cu AC deschis non stop, deci consumul destul de bun zic eu. De mentionat ca nu am depasit 120km/h. Am observat un lucru la functionarea instalatiei de climatizare, cu motorul si AC pornit, ventilatorul de la radiatorul AC porneste 10 secunde, apoi se opreste timp de 10 secunde si tot asa, cand temperatura de afara depaseste 30 de grade ventilatorul functioneaza fara oprire. Este normal acest lucru?
                            CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                            Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                            Comment


                            • #29
                              Ventilatorul care baga aer in masina tre`sa mearga obligatoriu tot timpul. Compresorul racitorului, adica pompa de caldura de la AC, are timpi variabili de functionare, variabilitatea fiind data de temperatura de afara, de cea de dinauntru, de senzorul de lumina, de setarea pusa - pe cate grade este. Nu stie sa mearga decat oprit/pornit, pompa de caldura e legata la motor si nu stie decat oprit pornit, cu timpi dati de senzori.
                              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc mult!
                                CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                                Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                                Comment

                                Working...
                                X