ARIGO: '07 Honda CR-V 2.2 i-CDTI Elegance, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am ajuns la 115000 km, majoritatea facuti in extraurban, consumul mediu pe ultimii 1500 km este de 7.1%, iar ca traseu Busteni - cabana Piatra Arsa - Predeal -Rasnov -Campulung - Curtea de Arges - Polovragi - Transalpina - Sibiu - Poiana Marului - cabana Susai - Busteni. Masina s-a comportat foarte bine, dar am observat si un lucru care ma derenjaza, la accelerare mai ales in treapta 1 si 2 se aude un sunet ca de motor electric care ma deranjaza, sunetul vine din zona compartimentului motor dar nu pot sa-l localizez pentru ca se aude doar in sarcina, cand masina ruleaza si este pe liber nu se aude nimic. Ce-mi trece prin minte este ca sunetul vine de la un rulment cureaua de accesorii sau de la ambreiaj. Pana sa ajung la Asko, poate cineva dintre voi a avut aceeasi problema. Luna aceasta o sa-i schimb si uleiul de la diferential si cutie si lichidul servo.
    Sanatate la toata lumea!
    CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
    Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

    Comment


    • #32
      Zgomotul de care v-am povestit mai sus provenea de la pompa de servodirectie, nivelul uleiului era cu 4-5 mm sub limita si asta numai din prostia mea, pentru ca inainte sa plec in concediu am verificat nivelul fluidelor si mi s-a parut ca lichidul de la servo este putin peste maximm si am scos 30-40 ml din recipient, numai ca nu a fost asa asa, uleiul se inegrise si s-a depus pe recipient, negreala fiind putin peste limita maxima, eu am scos si am ajuns sub minim. Dupa ce motorul se incalzea la cea mai mica rotatie a volanului pompa servo scotea un sunet ca de motoras electric.Problema s-a rezolvat prin inlocuirea lichidului de servodirectie, care arata jalnic. Acum, pompa servo se comporta normal.
      Tin sa multumesc lui Tudorart pentru promtitudinea de care a dat dovada.
      CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
      Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

      Comment


      • #33
        Tudorart e un specialist adevarat, doar pe-aici mai gasesti asa ceva !!
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #34
          Cred ca a venit momentul in care trebuie sa inlocuiesc kit-ul de ambreiaj. La o accelerare mai puternica, in treapta 3, acul turometrului a sarit de la 2700rpm la 3100rpm, deci clar o patinare a discului. In treptele 1 si 2 oricat de tare apas acceleratia nu patineaza. Acum studiez cu ce o sa-l inlocuiesc, cu unul original sau unul aftermarket in speta LUK.
          Daca exista persoane care au ales varianta aftermarket, orice parere este binevenita.
          CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
          Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

          Comment


          • #35
            Am schimbat si chitul de ambreiaj, am ales varianta Sachs chiar daca am iesit mai scump decat cel original (daca il luam de la cox), discul arata bine, placa de presiune prezenta urme de uzura fiind albastrita, banuiesc ca acel sistem de compensare a uzurii discului nu si-a facut bine treaba.
            O sa pun poze cu piesele schimbate in scurt timp.
            CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
            Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

            Comment


            • #36
              Poze ambreiaj

              Atasez cateva poze cu ambreiajul inlocuit, pe placa de presiune se vede stantat numele producatorului LUK
              Attached Files
              CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
              Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

              Comment


              • #37
                Spune mi, te rog, la citi km ai fost nevoit sa schimbi kit-ul si cam la cit te-a ajuns "distractia"?

                Comment


                • #38
                  La 118.000 Km, kit Sachs (placa si disc) - 960 RON, rulmentul de presiune 160 RON, manopera - 450 RON, ulei Honda MTF - 3 x 53RON, GREASE, UREA High Temperature - 1 x 51 RON. Total: 1780 RON
                  Kitul de ambreiaj il poti cumpara de la www.mister-auto.ro. La ASKO oferta pentru manopera a fost de 225 EURO cu tot cu TVA si reducerea pt. membrii hondafan.
                  CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                  Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc.

                    Comment


                    • #40
                      Uitati ce am ratat:

                      Jante si anvelope, toate in stare excelenta, s-au vandut cu 500Euro. S-au vandut cu o ora inainte sa sun eu.
                      Attached Files
                      CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                      Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                      Comment


                      • #41
                        Am fost la ASKO pentru verificarea gratuita + o scanare, pentru ca la decelerare (din cand in cand) imi afisa Check Engine.
                        Probleme descoperite:
                        1. Pe partea electronica: o electrovalva (DENSO 101362-4890) nu mai functiona corect, a fost inlocuita, pret 900RON.
                        2. Pe partea mecanica: - protectii antipraf amortizoare fata, au fost si ele inlocuite dar la alt pret fata de cel cerut de ASKO. Protectiile erau la ASKO aproximativ 300RON/buc iar eu le-am adus din SUA cu 10$/buc.
                        - sistem roata libera alternator (cand motorul era rece se auzea un zgomot), am cumparat pe producator INA, pret cu tot cu manopera 420 RON.
                        In rest, toate bune.
                        CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                        Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                        Comment


                        • #42
                          Si eu am avut aceeasi problema la alternator; probabil te referi la fulia de alternator. la mine scotea un zgomot metalic ca de rulment gripat. Cu greu am aflat de unde venea zgomotul. Piesa originala m-a costat 70 eur + TVA de la Asko. Razvan m-a ajutat cu identificarea problemei prin telefon...
                          Cat despre protectii de unde le-ai luat? Amazon sau altceva? Le-ai primit in Ro?
                          "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                          Comment


                          • #43
                            Da este vorba de fulia de la alternator.
                            Protectiile antipraf, mi-au fost aduse de un prieten care lucreaza in SUA si le-am luat de aici:
                            http://www.hondapartsnow.com/genuine...3-STK-A01.html
                            CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                            Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                            Comment


                            • #44
                              Se apropie timpul pentru schimbul de ulei si filtre, masina are 123.000Km, uleiul folosit pana acum: Eneos Premium Hyper 5W30, iar acum o sa trec la Ravenol Super Synthetic SSO SAE 0W30. Am mai cumparat filtru ulei Mann, filtru habitaclu Mann, filtru aer Honda OE.
                              O sa revin cu impresii despre cum se comporta noul ulei.
                              Sa auzim numai de bine!
                              CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                              Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                              Comment


                              • #45
                                De cand am schimbat uleiul, am facut mai putin de 500km pe distante de maxim 10km, asa ca motorul nu ajunge sa functioneze la parametrii normali, asa ca singura diferenta fata de vechiul ulei este ca acum motorul este mult mai silentios. Saptamana aceasta plecam la munte cu treaba si o sa revin cu impresii noi despre cum se comporta acest ulei.
                                CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                                Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                                Comment

                                Working...
                                X