ARIGO: '07 Honda CR-V 2.2 i-CDTI Elegance, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • patek
    replied
    Spune mi, te rog, la citi km ai fost nevoit sa schimbi kit-ul si cam la cit te-a ajuns "distractia"?

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Poze ambreiaj

    Atasez cateva poze cu ambreiajul inlocuit, pe placa de presiune se vede stantat numele producatorului LUK
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Am schimbat si chitul de ambreiaj, am ales varianta Sachs chiar daca am iesit mai scump decat cel original (daca il luam de la cox), discul arata bine, placa de presiune prezenta urme de uzura fiind albastrita, banuiesc ca acel sistem de compensare a uzurii discului nu si-a facut bine treaba.
    O sa pun poze cu piesele schimbate in scurt timp.

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Cred ca a venit momentul in care trebuie sa inlocuiesc kit-ul de ambreiaj. La o accelerare mai puternica, in treapta 3, acul turometrului a sarit de la 2700rpm la 3100rpm, deci clar o patinare a discului. In treptele 1 si 2 oricat de tare apas acceleratia nu patineaza. Acum studiez cu ce o sa-l inlocuiesc, cu unul original sau unul aftermarket in speta LUK.
    Daca exista persoane care au ales varianta aftermarket, orice parere este binevenita.

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Tudorart e un specialist adevarat, doar pe-aici mai gasesti asa ceva !!

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Zgomotul de care v-am povestit mai sus provenea de la pompa de servodirectie, nivelul uleiului era cu 4-5 mm sub limita si asta numai din prostia mea, pentru ca inainte sa plec in concediu am verificat nivelul fluidelor si mi s-a parut ca lichidul de la servo este putin peste maximm si am scos 30-40 ml din recipient, numai ca nu a fost asa asa, uleiul se inegrise si s-a depus pe recipient, negreala fiind putin peste limita maxima, eu am scos si am ajuns sub minim. Dupa ce motorul se incalzea la cea mai mica rotatie a volanului pompa servo scotea un sunet ca de motoras electric.Problema s-a rezolvat prin inlocuirea lichidului de servodirectie, care arata jalnic. Acum, pompa servo se comporta normal.
    Tin sa multumesc lui Tudorart pentru promtitudinea de care a dat dovada.

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Am ajuns la 115000 km, majoritatea facuti in extraurban, consumul mediu pe ultimii 1500 km este de 7.1%, iar ca traseu Busteni - cabana Piatra Arsa - Predeal -Rasnov -Campulung - Curtea de Arges - Polovragi - Transalpina - Sibiu - Poiana Marului - cabana Susai - Busteni. Masina s-a comportat foarte bine, dar am observat si un lucru care ma derenjaza, la accelerare mai ales in treapta 1 si 2 se aude un sunet ca de motor electric care ma deranjaza, sunetul vine din zona compartimentului motor dar nu pot sa-l localizez pentru ca se aude doar in sarcina, cand masina ruleaza si este pe liber nu se aude nimic. Ce-mi trece prin minte este ca sunetul vine de la un rulment cureaua de accesorii sau de la ambreiaj. Pana sa ajung la Asko, poate cineva dintre voi a avut aceeasi problema. Luna aceasta o sa-i schimb si uleiul de la diferential si cutie si lichidul servo.
    Sanatate la toata lumea!

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Multumesc mult!

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Ventilatorul care baga aer in masina tre`sa mearga obligatoriu tot timpul. Compresorul racitorului, adica pompa de caldura de la AC, are timpi variabili de functionare, variabilitatea fiind data de temperatura de afara, de cea de dinauntru, de senzorul de lumina, de setarea pusa - pe cate grade este. Nu stie sa mearga decat oprit/pornit, pompa de caldura e legata la motor si nu stie decat oprit pornit, cu timpi dati de senzori.

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Nu am mai postat de mult timp, cu toate ca in fiecare zi am urmarit discutiile voastre.
    Asadar, am fost in concediu in Grecia, CRV-ul s-a descurcat cu brio in conditiile in care in masine am fost 5 persoane si portbagajul plin pana la refuz, distanta parcursa 2300Km, consum mediu 6.4% cu AC deschis non stop, deci consumul destul de bun zic eu. De mentionat ca nu am depasit 120km/h. Am observat un lucru la functionarea instalatiei de climatizare, cu motorul si AC pornit, ventilatorul de la radiatorul AC porneste 10 secunde, apoi se opreste timp de 10 secunde si tot asa, cand temperatura de afara depaseste 30 de grade ventilatorul functioneaza fara oprire. Este normal acest lucru?

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Am fost la Asko, mi-au schimbat baietii Kit fulie arbore cotit, s-a mai vorbit de chemarea aceasta pe forum, cei din service spun ca nu este o recehemare ci este vorba de schimbare in garantie, nu am inteles eu bine lucrul acesta mai ales ca masina a iesit din garantie in 2010, dar nici nu am intrebat, mai ales ca totul a fost gratis.
    I-am cumparat discuri si placute frana fata pe care intentionez sa le schimb dupa Pasti.
    La service mi-au spus ca trebuie inlociute protectiile de cauciuc de la amortizoarele de pe fata. Are cineva idee ce tip de amortizoare sunt la CR-V, pentru ca nu vreau sa le iau de la Asko ca la ei ma costa 150Ron/buc.
    Va multumesc anticipat!

    Leave a comment:


  • ryloy
    replied
    vezi...io d'aia o tin in cancer...sa nu traga umezeala...

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Originally posted by Arigo View Post
    Cred ca ii este bine, are caldura, nu o ninge, este copilul nostru. Am fost si la Asko pentru un diagnostic, singura probleme este ca trebuie sa-i schimb bateria, mi-au facut si o resoftare. Foarte de treaba baietii de acolo.
    La Asko toata lumea e de treaba, daca e prima data cand ai de-a face cu ei, o sa te convingi in timp ca asta e starea lor naturala !!

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
    "cerevelu" cum e in garaj ?
    Singura problema, care poate fi majora, e ca in garajele subterane din Bucuresti de la mall-uri sau de la Inter e o umezeala de 100%... sunt 4-5 grade, asta e bine, dar e foarte umed... totul e jilav in masina. Nu dau drumul la aerisire sau cine stie... la Viena, cand am fost, era primavara in garajele subterane de acolo ( multe...) dar si la ce bani... zece euroi cateva ore...

    Leave a comment:


  • Arigo
    replied
    Cred ca ii este bine, are caldura, nu o ninge, este copilul nostru. Am fost si la Asko pentru un diagnostic, singura probleme este ca trebuie sa-i schimb bateria, mi-au facut si o resoftare. Foarte de treaba baietii de acolo.

    Leave a comment:

Working...
X