Dupa o pauza de aproape 5 ani revin in familia Honda cu o masina aproape identica cu ultima Honda avuta, mai precis un CR-V 2011, 2.2, AT.
Intre CR-V-uri am avut un GLK, care a fost o dezamagire totala pentru mine si privind in perspectiva, mai bine ramaneam la Honda.
Lasand trecutul de-o parte, sunt foarte multumit de masina, fata de cea veche are in plus plafonul panoramic, pielea(nu sunt eu innebunit dupa ea, dar asta e), incalzirea in scaune si farurile cu Xenon. Ca motor, este i-dtec fata de i-cdti si automata fata de manuala. Pentru cine nu a avut ocazia sa le incerce pe ambele, comportamentul mi se pare complet diferit intre cele 2 masini. Cea manuala cu cdti se simtea mult mai greoaie, turbo-lag-ul era destul de evident si in oras nu prea era placuta la condus din pct meu de vedere. Mereu eram in treapta a 2-a prea turat sau in a 3-a subturat, parca nu gaseam deloc calea de mijloc. Cea automata mi se pare mult mai sprintena, motorul e mai silentios la modul in care la relanti m-a intrebat cineva daca sigur e diesel.
Cu automata, aveam ceva emotii cu privire avand 'doar' 5 viteze si fara posibilitate de schimbare manuala, dar modul D3 este suficient pentru 99% din situatii.
Estetic e cam 'janghinoasa'
, dar nu e nimic indoit, doar julita pe toate partile. Ca rulaj, are 86K km, revizii anuale la Carpati motors ( mai rar pt o masina de 10 ani ) si o singura problema mecanica pe care am ratat-o la achizitie. La accelerare puternica, intre 85-110km/h se simte o vibratie laterala destul de enervanta. Peste si sub acest interval, merge impecabil. Daca a experimentat cineva comportamentul asta si are idei, va rog nu ezitati
.

Pentru cine vrea sa vada 'fosta':
https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...wk-black-pearl
Intre CR-V-uri am avut un GLK, care a fost o dezamagire totala pentru mine si privind in perspectiva, mai bine ramaneam la Honda.
Lasand trecutul de-o parte, sunt foarte multumit de masina, fata de cea veche are in plus plafonul panoramic, pielea(nu sunt eu innebunit dupa ea, dar asta e), incalzirea in scaune si farurile cu Xenon. Ca motor, este i-dtec fata de i-cdti si automata fata de manuala. Pentru cine nu a avut ocazia sa le incerce pe ambele, comportamentul mi se pare complet diferit intre cele 2 masini. Cea manuala cu cdti se simtea mult mai greoaie, turbo-lag-ul era destul de evident si in oras nu prea era placuta la condus din pct meu de vedere. Mereu eram in treapta a 2-a prea turat sau in a 3-a subturat, parca nu gaseam deloc calea de mijloc. Cea automata mi se pare mult mai sprintena, motorul e mai silentios la modul in care la relanti m-a intrebat cineva daca sigur e diesel.
Cu automata, aveam ceva emotii cu privire avand 'doar' 5 viteze si fara posibilitate de schimbare manuala, dar modul D3 este suficient pentru 99% din situatii.
Estetic e cam 'janghinoasa'


Pentru cine vrea sa vada 'fosta':
https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...wk-black-pearl
Comment