Habar nu aveam ca se poate intampla asta... Adevarul este ca atunci cand am plecat de pe loc si am vazut ca trepideaza am fost tentat sa schimb a doua doar sa vad ce se intampla si am vazut...
DANIDANI: '11 Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance, Alabaster Silver
Collapse
X
-
Repet -dupa ticker - categoria reguli nescrise - nu schimbi viteza (1/2, de regula) la trecerea prin vad/apa !!Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
"Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
"Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Comment
-
Are cineva idee daca se poate inlocui scutul acela de sub motor care e din tabla subtire cu altul putin mai rezistent? L-am atins de un acostament mai inalt si e franjri facut. Ma rog, sta acolo, nu se vede decat daca te uiti special sub masina dar ma ingrijoreaza usurinta cu care a cedat. Parca era pus mai degraba sa faca zgomot. Stiu ca la alte modele se poate pune unul de aluminiu dar nu stiu daca sunt disponibile si pentru CRV, nu stiu nici cat costa si daca, in afara de plusul estetic, ajuta si la protectie
Comment
-
Gasesti scut metalic pentru masina ta. Gugaleste nitel si ai sa vezi . Eu am luat de la cineva de la BV este si pe forum. Daca te intereseaza am sa incerc sa-mi aduc aminte cine este. Scutul e din tabla de 2 dar inainte sa-l pui ii dai o vopsea zdravana.....si nu mai ai treaba.
Sent from my iPhone4 Vtec using TapatalkOur AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
-
Cand am luat masina in 2006..de bucurie nici prin cap nu mi-a trecut ca nu exista scut de protectie sub motor nici macar de plastic.Pana si Dacia 1300 avea scut metalic, daca tineti minte ..cei care au avut aceasta masina. Noroc ca la una din revizii m-am uitat sub masina. M-a luat cu groaza cat pamant era pe cutia de viteze..si mai ales cat de expusa era....eu mai folosesc masina si la iesiri mai exotice...nu numai prin oras..mai mergem si la pescuit..mai facem si o excursie pe munte. E drept ca modelul meu este 2006 ..probabil ca japonezii nu-l descoperisera inca pe scut. Am cumparat un scut rusesc facut pt modelul 2006..tabla groasa..i-am tras o vopsea solida si il am si in ziua de astazi. Pentru cine nu stie, exista si scut pentru partea din spate dar, eu pentru 2006 nu am gasit inca.Stiu ca pentru dupa 2006 se gasesc. Ar fi foarte bun mai ales ca si acolo cu tot cu cele doua bare de protectie "diferentialul" ca sa-i zic asa este f expus. Am avut ocazia sa calc pe un trunchi de copac uscat, in Insula Ialomitei , si una dintr-e craci a intrat printr-e cele doua bare de protectie de sub masina, pe spate, si s-a proptit si intepenit pe deasupra planetarei de caroseria masinii. Initial, in padure, nu s-a auzit nimic..dar la sosea la viteza...planetara freca lemnul si scotea exact sunetul de placuta de frana uzata. Abia in Bucuresti m-am dus la service am suit masina pe rampa , si am dat cu ochii de "placuta de farna" uzata....... Deci scutul, si nu din plastic, nu este un lux este o necesitate chiar si in oras, mai ales iarna cand avem de'a face cu gheata...troiene...etc...etc.
Uite-i si specificatia si poza:
Scut protectie motor pentru HONDA CRV 2002 - 2004
Scut metalic fabricat din tabla de otel.
Grosimea de 2,5 mm.
Nu este un produs universal.
Scut fabricat dupa sasiul masinii HONDA CRV.
Kit de montaj inclus.
Scut protectie auto vine ambalat in folie de protectie pentru o livrare in conditii de sigurantă.
Garantie 12 luni
Pret: 579 Lei (contine TVA)
Pentru modelele dupa 2007 la domnii e mai scumpe...662 lei dar are aceleasi specificatii..si poza....
Inca o oferta pt model 2007 mai buna...375 lei : http://www.scut-auto.ro/scut-motor-h...v-100-318.htmlLast edited by FLORIN CRISTEA; 11-10-12, 12:27.Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
-
Multumesc frumos pentru raspuns. Eu nu am inca 20 000km dar in seara asta mi s-a parut ca scartaie franele. Nu mereu dar se auzea ceva. Poate o fi ceva mizerie. Maine oricum merg la service la revizie si vedem dar ma panicasem un pic pentru ca nu obisnuiesc sa franez foarte tare si ma gandeam ca daca le schimb la fiecare 20 000...
Comment
-
Asta e o veste buna. Cand am fost la revizia intermediara imi spunea cel care s-a ocupat de masina ca singura problema cu CRV este ca se duc foarte repede placutele de frana si ma gandeam ca asta inseamna ca le schimb la 20-30 000 km.
Tocmai am facut revizia de 20 000km desi am doar vreo 19 000. Pe langa revizia normala mi-au mai schimbat gratis si uleiul diferentialului, mi-au polisat o zgarietura pe portiera tot gratis si mi-au dat si o reducere de vreo 15% la costul reviziei. Una peste alta au fost vreo 1200 RON. E mult, e putin?
Am mai avut o problema cu geamul de pe partea dreapta fata care scartaia la coborare. Au zis ca e o problema cu peria dar si mecanismul de ridicare se pare ca e afectat si se schimba pe garantie.
Am intrebat de ambreiaj daca are probleme si mi-a zis ca in mod normal se schimba pe la 80 000km?? Adica daca nu ma grabesc sa fac 80 000km in cei trei ani de garantie inseamna ca voi schimba pe banii mei ambreiajul? Socrul meu are un CRV din 2006 (modelul anterior) si la 240 000km nu are nici o problema mecanica...
Comment
-
Originally posted by danidani View PostAdica daca nu ma grabesc sa fac 80 000km in cei trei ani de garantie inseamna ca voi schimba pe banii mei ambreiajul? Socrul meu are un CRV din 2006 (modelul anterior) si la 240 000km nu are nici o problema mecanica...
La un moment dat am stat de vorba cu o doamna cu un CRV model dupa 2006 care mi-a spus ca i-au schimbat ambreiaj in garantie, dar, problema a fost nu uzura ci faptul ca pur si simplu i s-a spart placa de presiune.
Eu am schimbat , ambreiajul, la fix 70 de mii de km, si acumulatorul de prima echipare dupa 4 ani. Am un CRV ca al socrului tau..al meu e pe benzina. Ambreiajul se cam schimba in tandem cu pompa de ambreiaj care si aia cedeaza nervos. Cand sunt pe moarte ai sa simti la pedala..dar mai ai....pana atunci..sper.Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Comment
-
Eu am 157000 km acum si pana acum nu s-a schimbat la ea nimic la ambreiaj. La 135000 am schimbat discurile de frana pe fata impreuna cu placutele. In curand va trebui sa le schimb si pe cele din spate. Pana atunci s-a mai schimbat un set de placute atat pe fata cat si pe spate. Eu zic ca poti sa stai linistit pana la 50-60k cu placutele tale. Cat priveste ambreiajul, la cat mai multi km fara probleme!"Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke
Comment
Comment