CAMSONAT: '07 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Sparkle Grey Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WillyCR-VFAN
    replied
    Cred ca e vorba, in principal, de intretinere si exploatare sub orice critica. Dar, da, ai dreptate, nu as da CR-V-ul pe 10 VW-uri, nu-mi place deloc VW-ul, chestie de gust. Daca ar fi vorba de Mercedes, clasa M, as avea o problema....mare, iar daca mi-as permite unul fara sa vand CR-V-ul, ar fi prea frumos ca sa fie adevarat. In aceeasi idee, nemtoaice vs asiatice, am un coleg care alearga de multi ani cu Opel. Dupa un Vectra care a murit dupa 8 ani, a trecut la un Astra care a murit dupa 2, nu stiu amanunte ca e prea nervos pentru a sta la explicatii. Un alt coleg se chinuie cu un Passat cam vechi, e adevarat. Interesant ca cei cu asiatice mai vechi, mai noi, multi, n-au nimic de povestit/reprosat....e vorba de constatari, nu de vreo analiza ampla si indelungata !

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Originally posted by camsonat View Post
    Florin, imi pare rau ca nu am raspuns la timp la intrebarea ta. E o poveste lunga si dureroasa. A trebuit sa predau Honda pt ca era de serviciu si m-am procopsit cu un Touareg SH cu care din Decembrie stau prin service-uri cu multe si diverse probleme. As enumera cateva doar pt ca voi sa apreciati si mai mult masinile detinute de voi.
    Etrieri fata blocati 80%
    Simering palier spate pierde ulei (acum urmeaza sa dau cutia jos)
    Clapete admisie cu joc mare
    Discuri fata ovalizate
    Scut cutie stramb
    EGR infundat
    Ulei si filtre neschimbate de 48.000Km
    etc.
    Sa nu cumva sa va treaca prin cap sa va luati asa ceva. E drept, a fost utilizata/intretinuta extrem de prost dar asta nu e o scuza pt toate uzurile si defectele pe care le avea.
    Uleiul folosit la CRV era Castrol Magnatec 5W 40.
    Sa va bucurati de asiatice!
    Pai din ce ai spus tu aici defecte ale masinii ar fi doar simering-ul ala si clapetele de acceleratie(desi si aici e posibil totusi sa fie vorba tot de utilizare defectuoasa). Restul in mod clar, sunt toate probleme aparute in intretinerii si utilizarii in mod nesimtit. Masina n-are nicio vina. Putea sa fie si mama CR-V-ului, tot ar fi avut probleme la o asemenea utilizare.(uleiul si filtrele neschimbate de 48.000km spun multe despre modul de folosire).

    Leave a comment:


  • Spoon
    replied
    Originally posted by camsonat View Post
    Sa va bucurati de asiatice!
    asa e, sunt printre cele mai bune

    Leave a comment:


  • camsonat
    replied
    Florin, imi pare rau ca nu am raspuns la timp la intrebarea ta. E o poveste lunga si dureroasa. A trebuit sa predau Honda pt ca era de serviciu si m-am procopsit cu un Touareg SH cu care din Decembrie stau prin service-uri cu multe si diverse probleme. As enumera cateva doar pt ca voi sa apreciati si mai mult masinile detinute de voi.
    Etrieri fata blocati 80%
    Simering palier spate pierde ulei (acum urmeaza sa dau cutia jos)
    Clapete admisie cu joc mare
    Discuri fata ovalizate
    Scut cutie stramb
    EGR infundat
    Ulei si filtre neschimbate de 48.000Km
    etc.
    Sa nu cumva sa va treaca prin cap sa va luati asa ceva. E drept, a fost utilizata/intretinuta extrem de prost dar asta nu e o scuza pt toate uzurile si defectele pe care le avea.
    Uleiul folosit la CRV era Castrol Magnatec 5W 40.
    Sa va bucurati de asiatice!

    Leave a comment:


  • FLORIN CRISTEA
    replied
    1. papa 1,5 L de ulei la 15.000Km..ce ulei folosesti...??. Nu-i normal...mult....cel putin din punctul meu de vedere.

    Leave a comment:


  • camsonat
    replied
    Bine v-am regasit!
    Revin cu o problema si cu rezolvarea ei. De ceva timp butonul de actionare geam sofer facea probleme si mergea doar cand voia el. Azi am demontat coltarul ce mascheaza suruburile oglinzii, fata interioara a usii si dupa ce am desfacut cca 10 suruburi am scos modulul afara. L-am demontat foarte usor scotand prima data prin tragere capacul butonului ce blocheaza geamurile din spate si am ajuns la placa cu contacte. Nu e nimic de curatat cu exceptia inundarii cu alcool (sanitar am folosit eu) si suflarii cu puterea plamanilor din dotare. Dupa uscare, avand grija ca toate cele 4 parghii sa fie aliniate cu semnele de pe placa, am rerasamblat modulul si l-am montat la loc. Operatia a durat 30 de minute si a fost un succes. Poate cuiva ii va fi utila informatia.

    Leave a comment:


  • camsonat
    replied
    Nu stiu ce s-a schimbat la forum dar nu pot posta fara sa citez.
    Revin si eu cu niste problemute:
    1. papa 1,5 L de ulei la 15.000Km;
    2. s-a intepenit stergatorul de la luneta - demontat motoras si gresat ax catre exterior - 25 min autor eu;
    3. un actuator de la climatronic cred ca are un dinte rupt si nu mai merge corect - rontaie putin.
    4. becul xenon faza scurta dreapta are intreruperi scurte cind e cald tare afara. Cred ca si-a terminat durata de viata (6 ani).

    Consumul de ulei e cumva in limite normale si restul problemelor sunt specifice mizeriei si traficului din Bucuresti.

    Km placuti tuturor!

    PS Dupa postare a aparut si butonul de REPLY.

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    O sa cunosti si "beleaua CR-V"-Florinelu', un "tanar" deosebit de altfel, cu o capacitate imensa de analiza si sinteza, deloc rebarbativ, inexpugnabil, exhaustiv in evaluari si exoteric, omul exortativ in mica noastra organizatie !....altfel spus-baiat de treaba !!

    Leave a comment:


  • FLORIN CRISTEA
    replied
    Sunt aici pentru a-ti spune ca pe 18 adica vineri este o mare intalnire a propietarilor de CRV...an de fabricatie 2006..pana in prezent. Te poti inscrie daca vrei..cauta pe forum intalniri Bucuresti...si ai sa vezi . Daca vii o sa primesti cele mai competente lamuriri legate de " BELELE CRV"....

    Leave a comment:


  • camsonat
    replied
    La multi ani!
    In vacanta asta am demontat plafoniera si am remediat problema. Intrerupatorul spotului din stinga era defect si asta intrerupea intreg circiutul. I-am dat putin WD40, citeva bobirnace si acum merge. O fi fost ceva praf. Tot in vacanta am reusit sa curat definitiv si parbrizul care de cind am luat masina era minjit pe interior cu ceva care arata ca abureala. Dupa epuizarea tuturor variantelor de solventi, acizi si detartranti, am recurs la lama. Asta a fost solutia simpla si eficienta. Ideea mi-au dat-o cei de la un centru de parbrize.
    Un an plin de reusite si sanatate tuturor!

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by camsonat View Post
    Singurele probleme le am la plafoniera din fata care tot face figuri si nu se mai aprinde cind deschid portierele. La iarna voi avea mai mult timp liber si ma apuc de mesterit sa descopar cauza.
    La fel e si la mine. Tre`sa le dau un pumn sa se aprinda. Straniu.

    Leave a comment:


  • camsonat
    replied
    Am scapat si de batrinele stergatoare originale. Am pus Bosch Aero Twin. Sigur nu se vor mai intepeni cu gheata ca cele vechi pt ca n-au parti mobile/articulate.
    Am facut in 12 luni 22.000 Km cu masina si cu exceptia pielii de pe scaune ma declar satisfacut total. Singurele probleme le am la plafoniera din fata care tot face figuri si nu se mai aprinde cind deschid portierele. La iarna voi avea mai mult timp liber si ma apuc de mesterit sa descopar cauza.

    Leave a comment:


  • camsonat
    replied
    Ieri i-am venit de hac cotierei. Am demontat-o, am studiat-o si i-am modificat (marit) cursa in asa fel incit sa o pot folosi. Am lungit canalele in care culiseaza cele doua bolturi limitatoare de cursa cu cca 8mm coborind astfel cu aprox 40mm virful cotierei. Am facut operatia cu o surubelnita cu acumulator cu un burghiu de 10mm. 10 min, ceva atentie si o tubulara de 14mm. Nu mi-a trecut prin cap sa fac poze dar daca e cineva interesat o desfac iar.

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Eu am Bosch de la BlackMagic si cu ele trec a doua iarna, nu sunt perfecte, dar isi fac treaba !!

    Leave a comment:


  • ryloy
    replied
    boris, cum adica? (cum se comporta?)... f multi le ridica in slavi...cum ca asta ar fi solutia...ce naiba sa mai crezi?!?!?!

    Leave a comment:

Working...
X