CAMSONAT: '07 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive, Sparkle Grey Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Referitor la consum, va pot spune ca exista diferente intre media afisata si realitate. Aveam pe bord 11.8L/100km si dupa metoda plin-plin am calculat 12.7. Ma asteptam la cifra asta dat fiind faptul ca la inceput lungeam prea tare reprizele. Consumul este doar in Bucuresti. Estimez dupa prima mie de Km o medie de 11.5 reala, ceea ce mi se pare decent la capacitatea asta.
    CR-V '07 2.0 M/T Executive Sparkle Grey Pearl
    sigpic

    Comment


    • #17
      Azi mi-a venit o idee. Va rog sa fiti amabili si sa-mi spuneti cit de idioata este. Avind un spirit acut de conservare, merg cu luminile aprinse tot timpul. Din acelasi motiv, nu as vrea sa "frec" blocul de lumini de 10-12 ori pe zi pentru ca in 3 ani ramin fara el. Ma gindeam sa obturez senzorul de lumina de pe parbriz cu 1cm2 de folie neagra opaca si sa las comutatorul pe automat permanent. Ce efecte adverse pot aparea in afara de faptul ca voi schimba becurile mai des?
      CR-V '07 2.0 M/T Executive Sparkle Grey Pearl
      sigpic

      Comment


      • #18
        sau poti sa iei un modul de daylight, vinde cineva pe forum, care aprinde faza lunga la 50% din intensitate la pornirea motorului si se stinge cand se aprind pozitiile.
        EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
        Del Sol '94 ESI
        CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
        BMW Z4 '03 Titan Silver

        Comment


        • #19
          Am citit si cerut detalii despre DRL si nu ma incinta ideea de improvizatii si sirme/relee suplimentare. Multumesc pentru sugestie.
          CR-V '07 2.0 M/T Executive Sparkle Grey Pearl
          sigpic

          Comment


          • #20
            Originally posted by camsonat View Post
            Avind un spirit acut de conservare, merg cu luminile aprinse tot timpul. Din acelasi motiv, nu as vrea sa "frec" blocul de lumini de 10-12 ori pe zi pentru ca in 3 ani ramin fara el.?
            Eu cred ca sunt niste contacte acolo care rezista la multe, multe zeci de mii de anclansari. Nu am auzit niciodata pe nici un forum de ansamblul de comutatoare sa se strice. Deci nu ar fi nici o problema.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #21
              Cu placere, mai poti sa te interesezi de sistemul drl folosit de honda in canada/sua. Teoretic poti sa il montezi fara modificari prea mari direct in cutia de sigurante, asta daca ai deja cablurile si mufele trase.
              Si sistemul vandut la noi nu este char asa de greu de montat, daca lucrarea este facuta cum trebuie nici nu o sa iti dai seama unde incepe si unde se termina

              Uite aici un montaj pentru drl.
              EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
              Del Sol '94 ESI
              CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
              BMW Z4 '03 Titan Silver

              Comment


              • #22
                Pe mine ma ingrijoreaza mai mult becul cu xenon a carui viata e limitata si care costa destul de mult. Si eu ma gandesc sa pun niste leduri pe grila din fata pentru a nu mai fi nevoit sa folosesc xenonul ziua in afara orasului. Daca gasesti ceva ma intereseaza si pe mine...
                "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                Comment


                • #23
                  Acu` mii de scuze, ledurile nu sunt faza scurta. Faza scurta e cea obligatorie... sau gresesc?
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #24
                    Da, faza scurta este obligatorie sau luminile de zi standard din dotarea de fabrica. Ledurile motate ulterior pe grila sau chiar in faruri sunt neconforme cu legislatia.
                    CR-V '07 2.0 M/T Executive Sparkle Grey Pearl
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Vin si eu cu ceva impresii de sezon.
                      Stergatoarele m-au dezamagit. Au fost probabil proiectate pt. zone cu clima blinda fara inghet. Se blocheaza lamele in cochiliile alea si nu mai sterg decit pe capete. Cind ninge, sistemul auto la stergatoare e mai mult enervant decit util. Cu roti adecvate, sistemul de tractiune este o minune. Locuiesc efectiv in mijlocul campului si am avut destule situatii grele de cind au venit zapezile. Aseara am ramas totusi suspendat la 150m de casa si a trebuit sa o tractez cu utilajul (Terrano I) cu garda mult mai mare si alt sistem 4x4. Dar azi dimineata am intepenit si Terrano si a trebuit sa degajez zapada din bot care incepuse sa urce pe capota. Dupa asta am reusit sa ajung la Honda care era parcata mai aproape de "civilizatie".
                      Luminile sunt exceptionale in comparatie cu mai multe marci sau modele.
                      Cotiera nu o folosesc pt. ca n-am cum. Ori eu am miini de urangutan ori e pozitionata prea sus.
                      Cu toate acestea ma declar multumit de masina.
                      CR-V '07 2.0 M/T Executive Sparkle Grey Pearl
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by camsonat View Post
                        Vin si eu cu ceva impresii de sezon.
                        Stergatoarele m-au dezamagit. Au fost probabil proiectate pt. zone cu clima blinda fara inghet. Se blocheaza lamele in cochiliile alea si nu mai sterg decit pe capete. .
                        De curiozitate... aveti lamelele originale? Si cum e setat aerul conditionat, ajunge destul aer cald pe parbriz? De ce va intreb, pentru ca eu am fost pe viscol de nu vedeai la 10m, pe frig, pe "frozen rain" si nu am avut nici o problema cu stergatoarele. Cand era rau de tot afara am pus pe "defrost" aerul si a fost OK. Si toate geamurile se pot folosi, ceea ce e un mare plus, am vazut sute de masini ca tancurile, cu geamurile laterale si ca blindaju`. Sigur, modul auto nu e pentru ninsoare, da` pe manual, e OK.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • #27
                          Cu stergatoarele n-ar trebui sa ai probleme cu un lichid adecvat si dirijarea pe parbriz a aerului cald, merge brici in cele mai grele conditii, vorba lu' cerevelu, sa vezi la altii ce vizor ca la TAB au....cu tractiunea, asta e, are 2 pozitii, merge sau nu, duce mult, se misca perfect pe drumuri grele, dar are niste limite, in nameti si tancurile armatei au probleme uneori, vorbesc din experienta nu din auzite !
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • #28
                            La asta cu originalul nu m-am gindit. Mai studiez si ma edific. Climatizarea face ce trebuie atunci cind ii ceri ce trebuie. In pozitia de repaus, lamele nu stau in zona incalzita a parbrizului ci o idee mai jos.
                            Am cautat pe net si sint OEM. Niste baieti spun ca pentru iarna Honda vinde lame dedicate si cele stock sunt pentru restul anotimpurilor.
                            CR-V '07 2.0 M/T Executive Sparkle Grey Pearl
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              stergatoarele originale sunt de toata jena. poti compensa naclaindu-le cu sprey de dezghetat prbrizul, insa tot "de 2 lei" raman.
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                              http://www.hotelcehov.ro/

                              Comment


                              • #30
                                Oricum sa nu iti iei Bosch. Le-am schimbat eu acum o saptamana si sunt praf. Foarte moi.

                                Comment

                                Working...
                                X