COGDAO: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, AT, Executive, Sparkle Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cogdao
    replied
    Sunt speciale pentru gpl, asta am si cautat. 120 lei de la Autokarma.


    Leave a comment:


  • rzvrazvan
    replied
    Originally posted by Cogdao View Post
    Am avut si eu piticul asta cu suspensia, initial am crezut ca este ceva in neregula cu masina mea, dar vazand alte masini am inteles ca este o chestie generala asa ca m-am linistit. La inaltatoare m-am gandit si eu, dar am constientizat ca voi pierde din stabilitate si n-as vrea sa fie barca, sunt relativ multumit de comportamentul masinii acum.


    Am tot studiat si cam la aceeasi concluzie sunt si eu. Pentru moment merge asa!
    Singura problema este atunci cand e o greutate mai mare. Dar si atunci paraca tot nu arata asa rau.
    Singura posibila solutie ar fi schimbare arcurilor cu un kit after market, cel putin pentru mine, cu 25mmfata/30mmspate.
    Dar chiar si asa trebuie avut în vedere ca aerodinamica se schimba! Cu cat? Aici e adevarat intrebare!
    Nu cred ca este ceva major dar decat o diferenta cel putin pe hartie este!
    Cat au fost bujiile? Sunt indicate pentru GPL?

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Azi am cumparat bujii, nu stiu cand au fost schimbate, insa nu strica sa bag niste "prospaturi". Am luat Bosch, gap 0.7, special pentru gpl.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Am avut si eu piticul asta cu suspensia, initial am crezut ca este ceva in neregula cu masina mea, dar vazand alte masini am inteles ca este o chestie generala asa ca m-am linistit. La inaltatoare m-am gandit si eu, dar am constientizat ca voi pierde din stabilitate si n-as vrea sa fie barca, sunt relativ multumit de comportamentul masinii acum.



    Leave a comment:


  • raducu
    replied
    Este o problema generala la modelul asta, dar usor rezolvabila. Ai 2 variante (pe care le stiu eu):
    1. Schimbat arcurile (puteti pune cu +3 cm de la H&R - varianta asta vreau sa o aplic cand o sa schimb arcurile, dar la cost mult mai ridicat decat a doua varianta)
    2. Inaltatoare facute la strung pe spate (2-3 cm, recomand de 2, 3 pare cam mult). Eu am de 3 cm, dar si carlig de remorcare + mai mult de 400 kg pe ea nu au intrat rotile sub aripa, mai erau deasupra cativa cm. Fara inaltatoare pe spate, vai si amar cu 200+ kg pe ea. Goala, spatele era cu cel putin jumatate de cm mai jos decat fata. Daca gasesti un mester bun+mecanic bun, o sa iasa bine. La varianta asta, pierzi un pic din stabilitate, nu mai este ca inainte, ceea ce este normal, dar acceptabil pentru mine. Sare mai rau de spate cand este goala, la treceri peste denivelari. Trece mai bine prin zapada.

    Leave a comment:


  • rzvrazvan
    replied
    Salutare, eram curios daca ai gasit o solutie pentru suspensia spate.
    Si mie Imi pare ca este putin lasat spatele.
    Eu am un carlig de remorcare destul de greu, fata de alte modele dupa piata, dar cu doi adulti, cateva bagaje arata destul de lasat spatele masini. Lucru care nu mi place deloc.
    Si eram curios daca ai dat peste o posibila solutie.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk





    Last edited by rzvrazvan; 15-09-19, 10:39.

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Zilele trecute am avut programare la Honda Nord, actiunea de rechemare in service pentru schimbarea airbag-urilor fata, se pare ca modelul care a venit din fabrica s-ar declansa cu o putere prea mare.






    Last edited by Cogdao; 29-09-19, 15:22.

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Revin cu vesti bune, problema a fost rezolvata. De vina a fost un surub care nu a fost pus la locul lui, si anume la masa principala din dreapta motorului. Mecanicul de la Carpati a uitat sa il puna la loc, dupa cum se vede in poza din ziua in care am ajuns acasa, dupa vizita la ei.
    Deci, testerul chiar a ajutat, fara el, masina nu ar fi pornit niciodata.
    Azi am fost la ei, le-am explicat ce si cum, au pus surubul la loc si masina merge perfect.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Multumesc mult pentru poze!
    Nu vad nici un fir de masa in zona aia, probabil e in alta parte problema.
    Cred ca o sa aflu luni, merg la Carpati Motors.
    Vineri am si programare la Honda Nord pentru rechemarea in service, actiunea de schimbare a airbagurilor fata.


    Leave a comment:


  • rzvrazvan
    replied
    2.0 benzina 2011 Sper sa te ajute!

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Investigand mai departe, cred ca am prins un fir, cam care ar fi problema. Suspectez un fir de masa cu probleme. Totul a inceput dupa ce am fost la Carpati si au umblat pe la motor, au desfacut cate ceva in partea dinspre baterie, iar cand am ajuns acasa, am gasit un surub cazut pe la motor.
    Azi am incercat sa pun altceva in locul testerului obd, am pus un teste Vag. Masina a pornit cu el conectat. Acolo sunt 2 fire de masa, deci clar face punte testerul cand este in slot.
    As avea nevoie de o poza a unui motor pe benzina, am incercuit zona care ms intereseaza, sunt curios daca e ceva lipsa acolo.


    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Am sunat ieri la Carpati motors si ramasese ca ma suna, dar nu au facut-o. Mai incerc azi.
    Ecu nu cred ca are nimic, merge cand e conectat testerul. Am incercat sa localizez siguranta, dar nu imi dau seama care e.
    M-ar ajuta un electrician, dar nu am primit nici o recomandare, si cei pe care ii cunosc eu sunt pe Vag.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • RemusMihai
    replied
    Sper sa nu fie afectat ECU. Decât să-ti demonteze mașina bucățică cu bucățică toți habarniștii mai bine o duci la reprezentanta. Probabil e ceva afectat la ECU. La mine învârtea și nu pornea când era oxidat ECU (CL7)

    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Ieri mi-a oprit masina.in mers. Cred ca face cam multe amarata asta de jucarie.
    Stie cineva care este siguranta ECU?


    Last edited by Cogdao; 14-08-19, 01:39.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Butonul de la ceasuri nu are treaba cu benzina.
    Este vorba de butonul din spatele tabloului de bord, trebuie putina gimnastica sa ajungeti la el. Scrie in manual exact ce trebuie facut si unde se afla.
    Vorbim de sistemul care intrerupe benzina cand detecteaza un soc puternic; ca sa nu ia foc masina benzina este intrerupta si ca sa dam drumul la benzina trebuie actionat butonul de confirmare al sistemului, din spatele tabloului de bord.
    Totusi este un mister absolut cum ar putea o sonda ODB sa aiba ceva de a face cu un soc puternic.

    Leave a comment:

Working...
X