COGDAO: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, AT, Executive, Sparkle Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scarr
    replied
    Sa o stapanesti sanatos!


    Leave a comment:


  • Cogdao
    replied
    Salutare!
    Butelia este in locul rotii de rezerva, are capacitate de 42l. Este un Tomasseto entry level.

    Last edited by Cogdao; 05-07-19, 10:17.

    Leave a comment:


  • rzvrazvan
    replied
    Sa o stapanesti sanatos. Chiar ieri am vazut masina pe olx. Ce capacitate are buletia de gaz? Ma interesa mai mult greutatea ei? Mersi!

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Bun venit. Stiu si masina de pe vw forum. Am si eu un vw si am trecut la Honda.

    Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte mii km.

    Leave a comment:


  • COGDAO: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, AT, Executive, Sparkle Grey Pearl

    Salutare tuturor si bine v-am gasit!
    De cateva zile am intrat in posesia acestei masini, sunt la prima Honda, vin dinspre grupul VAG.
    Masini este fabricata in octombrie 2008, 177.500 km, a fost achizitionata de noua de la Carpati Motors Bucuresti, eu sunt al treilea proprietar, precedentul a cumparat-o in 2014. A primit totul la timp, desi nu la reprezenta, omul avea statie Itp proprie, asa ca si-a notat data, km si ce a schimbat. Mi-a placut ca a primit discuri spate si placute fata/spate si becuri xenon noi. De asemenea, anvelopele de vara si de iarna au fost folosite cate un sezon, fiind ca noi.
    Echiparea cred ca este Executive, are panoramic, navigatie (care nu merge), piele, senzori fata si spate, camera mers inapoi. Ca si stare, a fost bine intretinuta, in afara de revizie nu prea cere nimic. Cum sunt un maniac sa fie totul in stare perfecta, am facut revizia la instalatia de gaz, am facut programare pentru schimbul de ulei cutie, motor, filtre la Carpati. Trebuie sa vad care e treaba cu suspensia spate, pare mai "cazuta" decat fata.
    Mai am de schimbat uleiul la diferential, lichidul de frana si as schimba si antigelul.
    Ca si plusuri, cutia schimba frumos, motorul este decent ca putere, desi vin de pe un A5 tfsi de 230 cp. Antifonarea nu este cea mai buna, destul de mult zgomot pe autostrada, am cumparat-o din Constanta si primul drum a fost destul de lung. Probabil forma aerodinamica nu este ideala, asta ar fi explicatia.
    Scaunele nu le gasesc gasesc foarte confortabile, par un pic cam tari.
    imi place lipsa cotierei centrale, spatiul interior generos si felul cum se aseaza pe drum. Un alt lucru care imi place, pentru 2008 sunt foarte reusite, comparand cu multe alte masini din anul respectiv, ceasurile de bord. Ma uitasem si la Freelander, Audi Q5, Bmw X3, toate aveau ceasuri mai urate. Astea sunt simple si elegante.
    Ca si chestii de rezovat, am manerul usa sofer, pielea s-a rupt, cateva zgarieturi pe caroserie, usoare, cred ca ies la polish. Plus ca ar trebuie facuta o geometrie, a schimbat bieletele antiruliu fata si spate si nu a mai apucat sa indrepte volanul.
    Voi tine un jurnal al evolutiei masinii, desi nu am multe de facut la ea 😁
    Drumuri bune tuturor!

    https://ibb.co/Xtg2N90
    https://ibb.co/T2B6Twn
    https://ibb.co/FXmvFk5
    https://ibb.co/T2381mT
    https://ibb.co/gF39g8L
    https://ibb.co/pj33hvd
    https://ibb.co/7JrktNB
    https://ibb.co/bXJtpVg
    Last edited by Cogdao; 26-09-19, 20:34.
Working...
X