COGDAO: '08 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, AT, Executive, Sparkle Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare tuturor!
    Revin cu o problema mai ciudata. Acum cateva saptamani am luat o interfata Obd Elm 327 pentru a verifica erori. A ramas conectata in mufa de atunci.
    Ieri am fost sa fac o verificare a instalatiei de gaz si mecanicul a scos Obd-ul din mufa ca nu stia ce e cu ea. Motorul a murit. Am incercat sa repornim masina, invarte dar nu porneste. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca ati mai intampinat problema sau cu un numar de telefon al unui electrician/mecanic Honda. Am incercat sa sun la Carpati si Coasta de est, dar nu a binevoit nimeni sa raspunda si am o vaga impresie ca nu vor avea idee ce sa ii faca.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Comment


    • #17
      Eu folosesc un modul OBD de la Nonda de mai mult timp, modul pe care ocazional l-am scos si pus la loc de mai multe ori, niciodata nu a facut vreo problema.
      Ai incercat sa apesi butonul din bord care reface alimentarea dupa ce se taie combustibilul in caz de soc? (Cred ca e descris in manualul masinii)
      Ar putea avea legatura, zic eu...
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • #18
        Pai puneti interfata si va spune ce are motorul, nu?
        Glumesc.
        Asta se intampla cand incercam sa facem binele sa fie mai bine.
        Netul e plin de urlete de disperare privind interfata asta... Cum sa o lasati tot timpul???
        https://github.com/pires/android-obd-reader/issues/187
        https://forums.tomshardware.com/thre...obdii.3386292/
        etc, etc
        Morala: daca ceva merge lasam sa mearga.
        CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

        Comment


        • #19
          Originally posted by ro861 View Post
          Eu folosesc un modul OBD de la Nonda de mai mult timp, modul pe care ocazional l-am scos si pus la loc de mai multe ori, niciodata nu a facut vreo problema.
          Ai incercat sa apesi butonul din bord care reface alimentarea dupa ce se taie combustibilul in caz de soc? (Cred ca e descris in manualul masinii)
          Ar putea avea legatura, zic eu...
          Da, cam asta se intampla, pare ca nu mai da benzina. Este vorba de butonul de la ceasuri, al computerului de bord?
          Ciudat este ca atunci cand conectez obd-ul, masina porneste.
          Last edited by Cogdao; 13-08-19, 22:10.

          Comment


          • #20
            Butonul de la ceasuri nu are treaba cu benzina.
            Este vorba de butonul din spatele tabloului de bord, trebuie putina gimnastica sa ajungeti la el. Scrie in manual exact ce trebuie facut si unde se afla.
            Vorbim de sistemul care intrerupe benzina cand detecteaza un soc puternic; ca sa nu ia foc masina benzina este intrerupta si ca sa dam drumul la benzina trebuie actionat butonul de confirmare al sistemului, din spatele tabloului de bord.
            Totusi este un mister absolut cum ar putea o sonda ODB sa aiba ceva de a face cu un soc puternic.
            CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

            Comment


            • #21
              Ieri mi-a oprit masina.in mers. Cred ca face cam multe amarata asta de jucarie.
              Stie cineva care este siguranta ECU?


              Last edited by Cogdao; 14-08-19, 01:39.

              Comment


              • #22
                Sper sa nu fie afectat ECU. Decāt să-ti demonteze mașina bucățică cu bucățică toți habarniștii mai bine o duci la reprezentanta. Probabil e ceva afectat la ECU. La mine īnvārtea și nu pornea cānd era oxidat ECU (CL7)

                Comment


                • #23
                  Am sunat ieri la Carpati motors si ramasese ca ma suna, dar nu au facut-o. Mai incerc azi.
                  Ecu nu cred ca are nimic, merge cand e conectat testerul. Am incercat sa localizez siguranta, dar nu imi dau seama care e.
                  M-ar ajuta un electrician, dar nu am primit nici o recomandare, si cei pe care ii cunosc eu sunt pe Vag.

                  Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Investigand mai departe, cred ca am prins un fir, cam care ar fi problema. Suspectez un fir de masa cu probleme. Totul a inceput dupa ce am fost la Carpati si au umblat pe la motor, au desfacut cate ceva in partea dinspre baterie, iar cand am ajuns acasa, am gasit un surub cazut pe la motor.
                    Azi am incercat sa pun altceva in locul testerului obd, am pus un teste Vag. Masina a pornit cu el conectat. Acolo sunt 2 fire de masa, deci clar face punte testerul cand este in slot.
                    As avea nevoie de o poza a unui motor pe benzina, am incercuit zona care ms intereseaza, sunt curios daca e ceva lipsa acolo.


                    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      2.0 benzina 2011 Sper sa te ajute!

                      Sent from my SM-N950F using Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc mult pentru poze!
                        Nu vad nici un fir de masa in zona aia, probabil e in alta parte problema.
                        Cred ca o sa aflu luni, merg la Carpati Motors.
                        Vineri am si programare la Honda Nord pentru rechemarea in service, actiunea de schimbare a airbagurilor fata.


                        Comment


                        • #27
                          Revin cu vesti bune, problema a fost rezolvata. De vina a fost un surub care nu a fost pus la locul lui, si anume la masa principala din dreapta motorului. Mecanicul de la Carpati a uitat sa il puna la loc, dupa cum se vede in poza din ziua in care am ajuns acasa, dupa vizita la ei.
                          Deci, testerul chiar a ajutat, fara el, masina nu ar fi pornit niciodata.
                          Azi am fost la ei, le-am explicat ce si cum, au pus surubul la loc si masina merge perfect.

                          Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • #28
                            Zilele trecute am avut programare la Honda Nord, actiunea de rechemare in service pentru schimbarea airbag-urilor fata, se pare ca modelul care a venit din fabrica s-ar declansa cu o putere prea mare.






                            Last edited by Cogdao; 29-09-19, 15:22.

                            Comment


                            • #29
                              Salutare, eram curios daca ai gasit o solutie pentru suspensia spate.
                              Si mie Imi pare ca este putin lasat spatele.
                              Eu am un carlig de remorcare destul de greu, fata de alte modele dupa piata, dar cu doi adulti, cateva bagaje arata destul de lasat spatele masini. Lucru care nu mi place deloc.
                              Si eram curios daca ai dat peste o posibila solutie.

                              Sent from my SM-N950F using Tapatalk





                              Last edited by rzvrazvan; 15-09-19, 10:39.

                              Comment


                              • #30
                                Este o problema generala la modelul asta, dar usor rezolvabila. Ai 2 variante (pe care le stiu eu):
                                1. Schimbat arcurile (puteti pune cu +3 cm de la H&R - varianta asta vreau sa o aplic cand o sa schimb arcurile, dar la cost mult mai ridicat decat a doua varianta)
                                2. Inaltatoare facute la strung pe spate (2-3 cm, recomand de 2, 3 pare cam mult). Eu am de 3 cm, dar si carlig de remorcare + mai mult de 400 kg pe ea nu au intrat rotile sub aripa, mai erau deasupra cativa cm. Fara inaltatoare pe spate, vai si amar cu 200+ kg pe ea. Goala, spatele era cu cel putin jumatate de cm mai jos decat fata. Daca gasesti un mester bun+mecanic bun, o sa iasa bine. La varianta asta, pierzi un pic din stabilitate, nu mai este ca inainte, ceea ce este normal, dar acceptabil pentru mine. Sare mai rau de spate cand este goala, la treceri peste denivelari. Trece mai bine prin zapada.

                                Comment

                                Working...
                                X