RAFFY84: '09? Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RAFFY84: '09? Honda CR-V 2.2 i-CTDI M/T Executive, Nighthawk Black

    Salutare. Sunt posesor d Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	55.6 KB ID:	859544Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	43.6 KB ID:	859545Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	17.0 KB ID:	859546Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	28.4 KB ID:	859547Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	41.2 KB ID:	859548Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	28.6 KB ID:	859549Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	46.6 KB ID:	859550Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	52.6 KB ID:	859551 e Honda de un an. Ma īnțeleg bine cu mașina, am și alergat-o, am fortat-o am mers și frumos cu ea. Īntre timp am descoperit că are ceva bube și că piesele sunt scumpe...
    Raffy84
    Junior Member
    Last edited by Raffy84; 02-04-23, 18:49.

  • #2
    Sa ai noroc de ea! Vad ca i-ai invelit volanul cu piele after-market. Arata mai bine mai gros - se manevreaza la fel sau ceva mai greu?

    Ce piese ai de schimbat?
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Salutare! Cred totuși că per total sunteți mulțumit de mașină, luānd īn considerare că are aproximativ 230.000 km. V-aș ruga dacă puteți fi puțin mai explicit cu privire la "bube" și la costurile mari de care vorbiți. Este bine să fiu pregătit. Numai bine!

      Comment


      • #4
        Mașina e cumpărată direct de la proprietar. A fost achiziționată din reperentanta din Ro., Are km reali și service in reprezentanța. De curānd am urcat un deal cu ea undeva la 50 -60 grade. A māncat pămāntul, dar de atunci da cu fum negru. Nu prea știu ce să mai caut la ea, că nu īi īi de cap. Trage bine, dar da cu fum. Cineva zicea de intercooler fisurat. M-am interesat de preț- 1800 lei pe original, 1400 AM. Senzor de parcare 850 lei bucata, la chinezi am dat 7 dolari bucata și e același lucru (cu serie, etc), un telescop le spate 340-450 lei... Deci că și costuri, e scumpuț. De mers, merge belea și ținuta de drum e super.
        ​​​​​​

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km!

          Am condus si eu modelul acesta aprox. 1500km, este foarte confortabila.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Raffy84 View Post
            dar de atunci da cu fum negru.
            ​​​​​​
            Sa va bucurati de ea si sa va aduca multe drumuri superbe!
            Cred ca nu mai are DPF, de aici si fumul.
            Asta e o posibila problema.

            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #7
              scarr
              Senior Member
              scarr - mulțumesc asemenea.
              cerevelu
              Senior Member
              cerevelu- Din cate am īnțeles, nu ar avea DPF deloc. Ar fi fost opțiune din fabrica. M-am uitat eu pe dedesubt, și nu are nimic ieșit din comun. Imediat după motor e catalizatorul, apoi intermediara și finala. Să fie oare dpf incorporat in catalizator? Deja mă depășește, nu sunt informat cu privire la asta.

              Comment


              • #8
                Au fost cereveuri diesel fara dpf la inceput, sigur. Oricum trebui mers la un service specializat si vazut ce are... est o masina exceptional de fiabila dar trebuie si pus pe tester cat o data.
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                Comment


                • #9
                  Am pus un Delphi. Nu da nimic. Sa vb cu cineva sa pun unul dedicat, vad atunci daca da ceva.

                  Comment


                  • #10
                    Daca scoate fum negru si totodata trage bine, e clar o problema de admisie/alimentare. Si aici trebuie vazut tot, pompa de joasa, pompa de inalta, injectoare, chiar si admisie de aer, amestec. Deci service si tester, zic eu. Succes..!


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • #11
                      Urmează un tester. Sa vedem ce zice. Daca nici asa nu da nimic...o purec eu piesa cu piesa

                      Comment


                      • #12
                        Daca e model dupa 2008 atunci sigur a avut DPF din fabrica. Sa o conduci sanatos.

                        Comment


                        • #13
                          S-o stapanesti sanatos. Pentru fumul negru verifica cu atentie furtunele de admisie aer. De obicei crapa cel de la intercooler la ansamblul clapetei de admisie si fisura poate fi greu vizibila. Apar si zgomote suspecte cum ar fi fluierat sau fasait, ridica capota si asculta in timp ce o tureaza cineva care te ajuta.
                          ​​​​​​Cat despre dealul ala de 50-60 de grade, am ceva dubii ca ai masurat bine inclinarea😉

                          Comment


                          • #14
                            Am dat de capul problemei. Intercooler-ul era umflat. Cat despre de gradele de la deal, poate am exagerat, sau poate a fost o iluzie optica ) Dar sigur a fost abrupt. )

                            Comment


                            • #15

                              Comment

                              Working...
                              X