STIMHCRV: '07 Honda CR-V 2.2 i-CTDI, Executive, Sparkle Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • STIMHCRV: '07 Honda CR-V 2.2 i-CTDI, Executive, Sparkle Grey Pearl

    Salutare tuturor membrilor familiei CRV!

    De aproape 1 luna ma bucur sa va anunt ca sunt mandrul posesor al unui exemplar de CRV. De aprox 6-8 luni tot citesc pe acest forum comentariile voastre despre acest model si pot sa spun ca va invidiam de multe ori. Cum am ajuns eu la CRV?
    In 2007 am inceput sa comericializez divizia de Power Equipment de la HOnda. Pt cei care nu stiu: masini de tuns iarba, motosape si motocultoare, motopompe, generatoare de curent. Pana atunci am fost de cand ma stiu un fan BMW. Cand eram la facultate stiam orice date tehnice despre BMW-uri, in psecial despre modelele cu motorizari diesel; ce sa mai, eram un obsedat in adevaratul sens al cuvantului, cu toate ca nu am condus pana mai acum ceva timp nici un BMW . Am condus in schimb cateva VW si mi s-a parut o masina f buna si accesibila. Dupa aproximativ 3 ani in care am observat indeaproape calitatea Honda la produsele comercializate, am inceput sa ma gandesc ca si o posibilitate de achizitiei la aceasta marca. Si pentru inceput am fost atras de modelul FRV care mi s-a parut o masina excelenta pentru familie, dar cam scumpa, aporx 18.000 EUR. Dupa cateva vizite la dealerul Honda din Timisoara, am ramas indragostit de acest model si cautam pe toate site-urile un model second la un pret accesibil. Dar m-am dezumflat intrucat nu am gasit decat in Germania, ori pretul era destul de mare chiar si pt second hand, plus taxa destul de mare la cilindreea si noxele respective. La un moment dat am scapat printre degete un FRV la 80k, 2007, diesel, Executive (dotare excelenta) la numai 7500 EUR + TVA la Tiriac Auto. Si azi imi pare rau ca nu am luat aceasta masina... Apoi insa am gasit forumul Honda si gandindu-ma mai bine la ce drumuri "meseriase" avem, am inceput sa dau mai multa incredere CRV-ului. Si de atunci am tot incercat sa vanez toate CRV-urile recuperate din leasing si de pe site-uri de auto din Romania. De fiecare data cand gaseam unul la un pret bun, si sunam, raspunsul era: "tocmai s-a dat ieri" sau "azi a platit clientul avansul. Daca se razgandeste, va anuntam". Nici urma de razgandit...
    Toata vanatoarea asta a durat vreo 6 luni in care ma delectam cu cele pe care le vedeam pe strada si citind forumul. In urma cu 1 luna m-am hotarat sa fac in sfarsit achizitia mult dorita. Am cochetat cu achizitia uneia second din Germania cu cutie automata (CEREVELU, te invidiez pentru cutia automata si culoare; sper insa sa-si mai revina la consum dupa rodaj), sau uneia noua din Romania. Insa asa cum zicea cineva dintre voi, Honda Trading chiar nu vrea sa vanda CRV-uri in Romania. Asa ca am vandut VW Golful Variant SDI din dotare (masina de care am fost foarte multumit legat de cheltuieli de intretinere).
    Ca sa nu mai lungesc povestea, am gasit modelul achizitionat la un client pe care il cunosteam si care stiam ca a avut grija de ea, cu toate reviziile facute la Honda din 15k in 15k. Este o masina luata din Ungaria in 2008 cu un pachet special: Executive + CMBS + AFS si care a dat-o ca avans pentru un Mercedes GLK. Si cum cei de la Mercedes au evaluat-o la un pret f mic, si dupa cateva negeocieri cu ei, am luat-o intr-un final.
    Dupa aproape 5000 km facuti, pot spune ca sunt incantat de ea, chiar si la 120k pe care ii are. Pe autostrada sistemul tempomat + CMBS lucreaza excelent. Efectiv tii numai volanul in mana si poti pune picioarele pe bord. (Daca mai avea si sistemul LKAS, era nava spatiala). Si ma bucur si de AFS care se vede bine noaptea in curbe. (am fost uimit sa descopar AFS-ul pe acest model; stiam ca se monteaza numai la cerere pe modelele din 2010. Imi place de asemenea camera de vederi pt marsarier si plafonul panoramic, pozitia de condus mai inalta care iti confera siguranta, elasticitatea motorului si puterea oferita.
    La puncte slabe as nota: stabilitatea putin diferita fata de VW Golf, dar inaltimea isi spune cuvantul, agata putin in treapta a 2-a, un jos mic in caseta de directie in curbe la viteza mai mare, si cunoscuta “buba” la directie cu tendinta de trage dreapta.

    Vreau sa va multumesc tuturor care v-ati facut timp sa postati multe comentarii pro sau contra despre acest model. Voi sunteti responsbili in proportie de 50% pentru alegerea facuta. Daca o sa am probleme cu ea, sa ma asteptati la voi la usa.

    Cum vi se pare ideea de a posta un thread in care fiecare sa scrie km de la bord al CRV-ului din dotare si toate reparatiile efectuate pana in prezent. Probabil am cel mai alergat CRV ’07, la 120k. Sau ma insel?
    De asemenea, CEREVELU, daca vrei sa scrii toate notitele care le-ai luat din manualul de Honda pentru toti ceilalti viitori / prezenti posesori de CRV-uri pentru a sti ce sa facem si sa nu facem pentru inceput cu un exemplar de acest gen. Eu nu am manual in lb romana la modelul meu.

    Dumnezeu sa ne ajute sa ne bucuram cat mai mult de CRV-uri si la cat mai putine probleme serioase.
    "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

  • #2
    Bun venit pe aici! Grozava masina aveti, sa va aduca fericire si sa aveti drumuri superbe!
    Si dotarile sunt super.
    Cu manualul in limba romana, ziceti ce va intereseaza si va spun, sau pot scana paginile care va intereseaza. Din pacate e cam varza, cuprinde toate modelele, si ce ar trebui sa scrie, nu scrie; adica sa se roteasca cheia, sa se astepte 3-5 secunde, cu bordul aprins, apoi sa se porneasca motorul, sa se stea douazeci de secunde, si apoi sa se porneasca masina. Asta le diesele. La oprire, OBLIGATORIU, se lasa la ralanti 30 de secunde si apoi se opreste. Nu merge inchiderea automata a usilor la pornire, sau inca nu m-am prins eu la programare.
    In rest, ziceti paginile care va intereseaza si le scanez.
    Un uichend minunat va urez,
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

    Comment


    • #3
      Multumesc! In primul rand, te rog sa vb la persoana 2 singular, ca intre Hondari, unde nu exista varsta.
      Nu ma intereseaza in mod special ceva pagini. Doar chestii cu caracter general, asa cum ai zis si tu. De ex eu nu stiam ca inainte de oprire trebuie lasat motorul la relanti 30 sec. Faza cu pornit la rece si lasata numai 30 sec am aflat-o de curand. Eu inainte lasam masina sa se incalzeasca motorul si 3-5 min. Mai ales iarna. Se pare ca 30 sec sunt necesare pentru ungerea motorului dupa care trebuie turat motorul peste 2000 rpm pentru ungerea lagarelor turbinei. In cazul majoritatii defectiunilor aparute la turbo sunt din cauza lipsei ungerii rapide a acestor lagare, spre ex cand masina sta mult pornita la relanti.
      Intre timp am facut si eu rost de manualul electronic la CRV 2007, insa nu am avut inca timp sa il rasfoiesc. Daca mai afli chestii generale de TO DO or TO DO NOT la dieseluri, mai zi-mi si mie.
      "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

      Comment


      • #4
        Bine-ai venit in lumea Honda, zona CR-V, ai facut o alegere foarte buna, iti vei da seama in fiecare zi, mult timp de-acu' inainte, conditia e s-o intretii, desi uneori, la ce i-am facut eu, de pilda, am impresia ca e ca motocicleta aia celebra a celor de la Honda, imi scapa numele, prin anii 60', care aruncata de pe un bloc, plina de cutii, jos a functionat fara probleme, am vazut pe Discovery cu ceva timp in urma,....dar sa nu exageram !! S-o stapanesti sanatos !!
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Sa ai noroc de ea!
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru urari si primirea calda. Va urez si voua multi km fara probleme!
            "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

            Comment


            • #7
              Ce parere aveti despre cresterea puterii motorului prin chiptuning sau power box? Ma gandesc la varianta asta, cu toate ca nu ma intereseaza masina de curse, ci mai degraba consumul. Am inteles ca prin cresterea puterii la 177-180 CP la 2,2 i-ctdi se mai micsoreaza si consumul...
              "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

              Comment


              • #8
                pe forumul vw e o discutie pe tema asta, concluzia: cuplul nu creste semnificativ ca sa merite, ori puterea e una si cuplul e alta, cuplul e ceea ce admiram la diesel, apoi se pare ca turbina are o viata mai scurta, din cauza caldurii mult mai mari degajate, si efortul in capul cilindrilor e mai mare, de unde o uzura ceva mai accentuata. Dar cine are nevoie de acceleratii sportive si cine merge mai repejor are nevoie de orice putere in plus, asa ca dezavantajele palesc in fata posibilelor avantaje ( nimeni nu a venit cu statistici clare si obiective) ... masina e mare, e grea, are inertie, eu m-as mira sa consume mai putin... cel mai bun remediu e o talpa sensibila si un ochi la consumul instantaneu, intre 1000 si 2000 de ture, usor poate fi facuta sa consume sub 5 mergand usurel, fara nici o problema. Sigur, in oras, e greu sa mergi economic fara sa enervezi shmekerii care pleaca scartzaind ca sa opreasca fumegand la stopul urmator de peste 50 m, dar... asta e...
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                Comment


                • #9
                  Originally posted by stmihCRV View Post
                  Ce parere aveti despre cresterea puterii motorului prin chiptuning sau power box? Ma gandesc la varianta asta, cu toate ca nu ma intereseaza masina de curse, ci mai degraba consumul. Am inteles ca prin cresterea puterii la 177-180 CP la 2,2 i-ctdi se mai micsoreaza si consumul...
                  Nu cred ca merita, masina ofera multe si-asa, mai bine baga banii intr-o partida de pescuit, cum am facut eu azi sau in altceva ca sa te simti tu si familia ta bine !!
                  Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                  "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                  "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                  Comment


                  • #10
                    Ai dreptate! Momentan am lasat-o balta. In depasiri chiar nu simt nevoie de mai multa putere. Sau nu inca, avand in vedere ca m-am suit in CRV de pe un Golf Variant SDI cu 70 CP care parca ramaneau vreo 50 cand porneam AC-ul. Aproape ca imi intrase in reflex sa decuplez AC la depasiri de TIR-uri si sa imi iau avant dinainte.
                    Thanks CRV pentru confort si putere!
                    "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                    Comment


                    • #11
                      Istoric revizii si probleme CRV

                      M-am gandit ca este interesant pentru actualii posesori de CRV, mai vechi sau mai noi ca noi, cerevelu si eu, un rezumat al interventiilor in service. Si am facut rost de istoricul CRV-ului meu, ocazie cu care il voi posta. Mentionez ca masina a fost condusa in Ro si afara, mai mult in RO, apartinand unui domn care are o firma de instalatii, deci a mers cu ea si pe drumuri bune si mai putin bune, dar cred ca a facut-o cu inima, dupa cate il cunosc eu. Oricum a fost foarte multumit de masina cei 120.000 km cat a condus-o el.
                      Asadar:

                      20.000 km - revizie
                      34.200 km - placute frana fata + spate
                      40.200 km - revizie, buton avarie schimbat
                      60.800 km - revizie, schimbat ulei diferential
                      63.800 km - inlocuit placute frana fata
                      71.700 km - inlocuit filtru combustibil (a inghetat datorita calitatii combustibililui, in decembrie)
                      80.600 km - revizie
                      87.800 - schimbat placute frana spate
                      102.000 km - revizie, schimbat placute frana
                      108.000 km - schimbat bieleta antiruliu dr. spate, schimbat bucse bara stabilizatoare spate st. + dr.
                      119.000 km - revizie, schimbat ulei diferential spate + ulei cutie viteze (operatii recomandate de Honda)

                      Urmeaza in curand sa schimb si cureaua de accesorii (alternator), recomandata de Honda a fi schimbata la 120.000 km.
                      In prima faza uleiul a fost schimbat original Honda, ultimele revizii cu Mobil 1 Formula. Probabil ca voi merge de acum incolo la 15k in loc de 20k la revizii.

                      Eu am cumparat masina la 119.000 km si am facut 5.000 km. Pana acum pot spune ca sunt f multumit de achizitie.
                      O chestie interesanta: inainte in oras avem un consum pe computer de 9-9,1 l/100km in oras. Am facut un drum de Grecia de aprox 2000 km in mare pe autostrada cu viteze intre 140-160 km/h. Acum pare ca a scazut consumul in oras la 8,5-8,6 l. Ori s-au mai curatat injectoarele ori din cauza ca s-a mai racit putin vremea. Dupa croaziera, m-a avertizat sa ii donez putin sange si a trebuit sa mai completez ulei 500 ml pana la nivelul max.

                      Va invit si pe alti posesori de CRV-uri sa va postati istoricul problemelor pe thread, daca binevoiti.
                      "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                      Comment


                      • #12
                        Superb, chiar foarte utila postarea, multumesc mult, si cei care se uita si nu posteaza, sau cine vrea sa isi cumpere, baga la cutie. Se pare ca bieletele antiruliu si bucsele sunt buba in Ro, pe forumurile de afara, nici vorba de asa ceva, la nici un numar de Km.
                        Pe ansamblu CR-V e o masina de masina, azi am fost cu o Skoda Yeti a unui amic si ma simteam ca intr-un cart, nu ca in bampor de lux.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by stmihCRV View Post
                          M-am gandit ca este interesant pentru actualii posesori de CRV, mai vechi sau mai noi ca noi, cerevelu si eu, un rezumat al interventiilor in service. Si am facut rost de istoricul CRV-ului meu, ocazie cu care il voi posta. Mentionez ca masina a fost condusa in Ro si afara, mai mult in RO, apartinand unui domn care are o firma de instalatii, deci a mers cu ea si pe drumuri bune si mai putin bune, dar cred ca a facut-o cu inima, dupa cate il cunosc eu. Oricum a fost foarte multumit de masina cei 120.000 km cat a condus-o el.
                          Asadar:

                          20.000 km - revizie
                          34.200 km - placute frana fata + spate
                          40.200 km - revizie, buton avarie schimbat
                          60.800 km - revizie, schimbat ulei diferential
                          63.800 km - inlocuit placute frana fata
                          71.700 km - inlocuit filtru combustibil (a inghetat datorita calitatii combustibililui, in decembrie)
                          80.600 km - revizie
                          87.800 - schimbat placute frana spate
                          102.000 km - revizie, schimbat placute frana
                          108.000 km - schimbat bieleta antiruliu dr. spate, schimbat bucse bara stabilizatoare spate st. + dr.
                          119.000 km - revizie, schimbat ulei diferential spate + ulei cutie viteze (operatii recomandate de Honda)

                          Urmeaza in curand sa schimb si cureaua de accesorii (alternator), recomandata de Honda a fi schimbata la 120.000 km.
                          In prima faza uleiul a fost schimbat original Honda, ultimele revizii cu Mobil 1 Formula. Probabil ca voi merge de acum incolo la 15k in loc de 20k la revizii.

                          Eu am cumparat masina la 119.000 km si am facut 5.000 km. Pana acum pot spune ca sunt f multumit de achizitie.
                          O chestie interesanta: inainte in oras avem un consum pe computer de 9-9,1 l/100km in oras. Am facut un drum de Grecia de aprox 2000 km in mare pe autostrada cu viteze intre 140-160 km/h. Acum pare ca a scazut consumul in oras la 8,5-8,6 l. Ori s-au mai curatat injectoarele ori din cauza ca s-a mai racit putin vremea. Dupa croaziera, m-a avertizat sa ii donez putin sange si a trebuit sa mai completez ulei 500 ml pana la nivelul max.

                          Va invit si pe alti posesori de CRV-uri sa va postati istoricul problemelor pe thread, daca binevoiti.
                          E binevenita solicitarea ta, asta-i unul din rolurile unui forum dedicat unei marci auto, eu si multi altii de pe-aici am facut chestia asta cu ocazia cate unui bilant, in plus avem multi specialisti in zona pe toate tipurile de probleme care pot apare la o masina !!....din punctul asta de vedere si nu numai e un forum deosebit, ai ales bine si forumul si masina, o sa-ti dai seama singur !!
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • #14
                            Azi tocmai m-am intors dintr-o iesire de aprox 200km. M-am gandit ca ar fi cazul sa vad ce consum pot sa scot cu b(h)ondarul meu. Asa ca l-am incarcat cu 3 adulti, 1 copil si ceva bagaje usoare, un plin de rezervor si am plecat la drum. 200 de km de Banat, care tradus inseamna numai drum drept, viteza max de 110-120 km/h in afara si o medie de 45 km/h afisata pe computer, cateva depasiri mai in forta la cateva tiruri si vre-o 10 sate prin care a trebuie sa trec. In rest stil de conducere: silk epil - atingerea de matase a acceleratiei. .
                            Cand m-am intors acasa, computerul afisa o medie de 6,1 l. Tre sa mai adaug ca am mai bagat in traseul meu o iesire in off road de vreo 10km care mi-a crescut media de la 6,1 la 6,7. Dupa ceilalti 100 km de la intoarcere, consumul s-a reintors la 6,1. Probabil ar fi scazut pe la 5,9-6 daca m-as fi lipsit de iesirea in natura. Un consum destul de , as zice, insa sunt convins ca se poate si mai bine. Data viitoare voi incerca o iesire fara pasageri. Sper numai sa nu ma ia somnul...
                            "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                            Comment


                            • #15
                              Frate hondar, si ce mai imi place la masina asta sunt usile care se deschid la 90 grade. Um plus mare fata de alte masini mai ales cand mai ai si un pitic pe care trebuie sa il montezi in scaunul de bebe in masina. Si cei care aveti stiti la ce ma refer cand te lupti cu el pana il imibilizezi si atunci chiar ai nevoie de spatiu.

                              Si ce mai imi place la masina asta e ca gazele ei, spre deosebire de ale mele, miros a parfum. E o placere sa stai in spatele ei...
                              "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

                              Comment

                              Working...
                              X